Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 26-08-2004 @ 21:24 :
Heb je Wim Wokkie al gespot?! Hij weet waarschijnlijk niet hoe jij eruit ziet danwel wie jij bent Spreek m maar aan, hij is heel lief hoor! En Gifkonijn en Miss_kazzzzzzz zijn er ook
Mijn vriendje zegt opeens constant 'ouwe'.
Advertentie
Oud 27-08-2004, 10:56
Verwijderd
vanmorgen om 7 uur m'n bed uit, omdat m'n vader 50 is geworden vandaag. moest er zo'n pop in de tuin.
en meteen ook maar cedeautjes gegeven.
daarna weer verder gaan slapen tot ongeveer 10 uur.
toen met m'n moeder naar de winkel boodschappen doen.
en nu is er visite, en ik doe ongezellig want ik zit achter de computer. vanavond feest, en ik moet eerst werken van 5 tot 9.
gezellig
Oud 27-08-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 27-08-2004 @ 10:54 :
Mijn vriendje zegt opeens constant 'ouwe'.
Haha, dat heeft ie van Joost ja Joost praat nu ineens met een ontzettend irritante rrrr omdat een jongen daar dat ook doet Ze nemen allemaal elkaars accenten/woorden over
Oud 27-08-2004, 11:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik wilde vandaag gaan windsurfen, maar ben te lui om weg te gaan. Vandaag ga ik waarschijnlijk een dagje suffen.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 27-08-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 27-08-2004 @ 12:52 :
Haha, dat heeft ie van Joost ja Joost praat nu ineens met een ontzettend irritante rrrr omdat een jongen daar dat ook doet Ze nemen allemaal elkaars accenten/woorden over
Maar ze vinden elkaar wel cool.
Oud 27-08-2004, 12:03
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
euhm, opgestaan enzoo, vanavond bij die kutleijers van de ap werken. buhhhhh
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 27-08-2004, 12:57
Verwijderd
ik ben laat opgestaan,gedoucht,smsje verstuurd en nu zit ik te ontbijten achter de pc.
verder ga ik vandaag totaal geen activiteit vertonen want ik ben moe mar vanaovnd ga ik uit
Oud 27-08-2004, 13:04
Verwijderd
wakker geworden en na een tijdje weer in slaap gevallen. opgestaan en ontbeten und gedouched. zo door de regen naar de stad fietsen om kaartjes voor de misfits en tokyo ska te scoren en daarna 6 uur werken geen zin in dus. en daarna naar de verjaardag van mn beste vriendin en nu ga ik dus de regen in duiken
Oud 27-08-2004, 13:09
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
heerlijk geslapen, ff tv gekeken, foto's opgehaald en nu blijf ik de rest van de middag thuis en ga ik foto's inplakken en internetten.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 27-08-2004, 13:15
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
k werd wakker, toen effies tv gekeken, bed uit, ontbeten, wezen msn'en, toen ging ik aankleden en de deur uit voor wat boodchappies (op de fiets, door de regen) en effe naar de apotheek.. En toen ik thuis kwam ging ik onder de warme douche.. En k moet straks door naar therapie.. en nog even mn uniform van mn vakantiewerk terugbrengen.. En vanavond ga ik appeltaart bakken want morgen word ik 18..
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Oud 27-08-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 27-08-2004 @ 13:02 :
Maar ze vinden elkaar wel cool.
Ja We moeten snel gaan dubbeldaten

Vandaag werd ik om half 9 wakker gebeld door mn zusje die onderweg naar school was en iets was vergeten... of ik het even kon brengen... dus in pyjama in de auto gesprongen en naar de stad gereden. Voor de rest heb ik vandaag mijn zoektocht naar een kamer voortgezet, maandag weer hospiteren . Ook heb ik boodschappen gedaan en zometeen ga ik naar de kapper.
Oud 27-08-2004, 14:26
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Terug gefietst van kamp naar wageningen, daar Shrek gekeken, toen naar huis gegaan, tosti gegeten en nu computeren..
Oud 27-08-2004, 15:52
Verwijderd
Om half negen uit bed
Want ik moest naar antwerpen naar mn nieuwe school
Inschrijvingen enzo , en daar zijn we dus geweest.
Alleen omg wat een kut wegen , echt alle afslagen die we moesten nemen waren gewoon afgesloten daar bij Antwerpen.
En waren we er eindelijk konden we school niet vinden
Dus ik had al vreselijke koppijn. Toen op school iets van 3 kwartier gezeten en konden we weer weg. Konden we de weg uit Antwerpen niet vinden want we bleven rondjes rijden.
Het was zo erg , maar ben eindelijk weer thuis en ga zo naar bed
Want ik ben zo moe
Oud 27-08-2004, 16:32
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 26-08-2004 @ 21:24 :
Heb je Wim Wokkie al gespot?! Hij weet waarschijnlijk niet hoe jij eruit ziet danwel wie jij bent Spreek m maar aan, hij is heel lief hoor! En Gifkonijn en Miss_kazzzzzzz zijn er ook

Ik heb vanavond hockey gekeken met mn zusje en mn papa kwam ineens even langs. Toen hebben mn zusje en ik allebei een halve meloen gegeten na het avondeten en nu ben ik aan het chillen met muziek en het forum
FOOOTOOOO
En wat doettie dannnn?
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-08-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 27-08-2004 @ 17:32 :
FOOOTOOOO
En wat doettie dannnn?
Kijk maar in het fotoboek Illustratie Jij?
Oud 27-08-2004, 16:34
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 27-08-2004 @ 17:33 :
Kijk maar in het fotoboek Illustratie Jij?
Doettie 1ste jaar dan?
Ik doe Graphic Design
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-08-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 27-08-2004 @ 17:34 :
Doettie 1ste jaar dan?
Ik doe Graphic Design
Ja, eerstejaars nu. Heb je m al gespot en weet je dan nu wie het is? Hij heet Joost.
Oud 27-08-2004, 16:39
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 27-08-2004 @ 17:38 :
Ja, eerstejaars nu. Heb je m al gespot en weet je dan nu wie het is? Hij heet Joost.
omg! Dan ga ik volgende week met hem op intro Hij zit dan bij een van mijn vriendinnies (die Madelinde heet) in de klasss.
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-08-2004, 16:40
Verwijderd
ik bentoenet naar de stad geweest om mijn mandkaart te gaan halen en even een rondje winkels te doen,bij terugkomst kreeg ik een plensbui in mijn nek en nu heb ik net gedoucht n warme kleertjes aangrtokken,want ik zit te bibberen
Oud 27-08-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 27-08-2004 @ 17:39 :
omg! Dan ga ik volgende week met hem op intro Hij zit dan bij een van mijn vriendinnies (die Madelinde heet) in de klasss.
Stoerrrrr. Ben jij afgelopen dagen niet bij de intro geweest dan?
Oud 27-08-2004, 16:43
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 27-08-2004 @ 17:41 :
Stoerrrrr. Ben jij afgelopen dagen niet bij de intro geweest dan?
Jewelll, maar toen waren alle verschillende opleidingen er, dus waren er veel meer mensen. De intro volgende week is alleen met fotografie, illustratie en graphic.
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-08-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 27-08-2004 @ 17:43 :
Jewelll, maar toen waren alle verschillende opleidingen er, dus waren er veel meer mensen. De intro volgende week is alleen met fotografie, illustratie en graphic.
Oh dan gaan jullie op kamp he?
Oud 27-08-2004, 16:47
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 27-08-2004 @ 17:46 :
Oh dan gaan jullie op kamp he?
Whahaha ja Nou als ik hem zie zeg ik 'heej doe maar de groeten aan Emmieeee'
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-08-2004, 16:53
Appelblauw
Appelblauw is offline
Vanmorgen mijn schoolboeken gaan halen. Met vriendinnetjes gebabbeld + met de kinders die dit jaar waarschijnlijk in mijn klas gaan zitten. Verder geroddeld.
's Middags pizza gegeten. <333
Naar de Carrefour geweest,om schoolspullen. Fiiijn.
Naar een vriendin gefietst,daar zitten niksen.+ tot de conclusie gekomen dat ik minder wil wegen. nou.
In de regen naar huis gefietst,en ik wil vanavond naar Frustration Island,maar we blijven thuis en het is nog uitverkocht ook.
__________________
who looked good,so i could call her.
Oud 27-08-2004, 16:55
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Vanochtend werd ik zomaar wakker naast een forummer Haha, hele nacht wezen chillen, tot we in slaap vielen. Toen moest ik snel de bus pakken voor mijn rijles, en wonder boven wonder ging die echt perfect. De rest van de dag niet veel gedaan, behalve heen en weer reizen om mijn spulletjes weer naar mijn kamer te brengen.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 27-08-2004, 17:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gisteravond had ik dus een etentje (ananassoep + taco's) met medeforummer en daarna zijn we een of andere dvd gaan kijken die we allebei niet helemaal snapten.
Rond 7.00u naar bed gegaan en om 12.00u waren we wakker. Rest van de dag (tot 17.00u) in bed blijven liggen met de krant.
Eigenlijk had ik nu een sollicitatiegesprek maar ik had geen zin om door de regen daarheen te gaan dus heb het verzet naar morgen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 27-08-2004, 17:49
Susanne
Susanne is offline
nou ik ging met een vriendinnetje mee die een nieuw vriendje heeft maar dat blijkt een alto te zijn in eerste instantie dacht ik snel wegwezen hier ik wil nog niet dood
maar later bleken ze heel cool en aardig te zijn tegen me en ze vonden mij ook en ik vond hunnie ook

wat ik raar vond > ze wilden eerst ergens op een grasveld gaan zitten maar toen regende het en gingen we bij iemand naar huis maar iedereen had eigen drank mee en dat gingen ze daar drinken?? dat is toch stom bij die mensen thuis? of hoort dat zo want dan loop ik weer achter

anyways wie licht mij in over de alto-drink-etiquette????? (of is dit een lompe vraag)
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 27-08-2004, 18:40
Verwijderd
sportdag gehad vandaag. iets te fanatiek gesport maar wel eerste geworden met team
Oud 27-08-2004, 18:42
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Susanne schreef op 27-08-2004 @ 18:49 :


wat ik raar vond > ze wilden eerst ergens op een grasveld gaan zitten maar toen regende het en gingen we bij iemand naar huis maar iedereen had eigen drank mee en dat gingen ze daar drinken?? dat is toch stom bij die mensen thuis? of hoort dat zo want dan loop ik weer achter

anyways wie licht mij in over de alto-drink-etiquette????? (of is dit een lompe vraag)
Ik snap de vraag niet echt.
Oud 27-08-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Synonym schreef op 27-08-2004 @ 17:55 :
Vanochtend werd ik zomaar wakker naast een forummer Haha, hele nacht wezen chillen, tot we in slaap vielen. Toen moest ik snel de bus pakken voor mijn rijles, en wonder boven wonder ging die echt perfect. De rest van de dag niet veel gedaan, behalve heen en weer reizen om mijn spulletjes weer naar mijn kamer te brengen.
Naast wie!
Oud 27-08-2004, 19:36
Verwijderd
Ik heb de hele dag achter de computer gezeten en toen het ging regen liet ik mijn cavia uit op het balkon.
Oud 27-08-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 27-08-2004 @ 20:36 :
Ik heb de hele dag achter de computer gezeten en toen het ging regen liet ik mijn cavia uit op het balkon.

ik heb mijn cavia uitgelaten op het gazon, aan een lijntje

Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 19:40.
Oud 27-08-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 27-08-2004 @ 20:37 :

ik heb mijn cavia uitgelaten op het gazon, aan een lijntje
Ik heb nu een natte hitsige cavia maar dat komt omdat ik op vieze sites zit!
Oud 27-08-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 27-08-2004 @ 20:49 :
Ik heb nu een natte hitsige cavia maar dat komt omdat ik op vieze sites zit!
nee, jij bent lebitch niet! jij bent pr0xy bah, hoe durf je de account van le bitch te kraken?
Oud 27-08-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 27-08-2004 @ 20:51 :
nee, jij bent lebitch niet! jij bent pr0xy bah, hoe durf je de account van le bitch te kraken?
Ik heb toch geen sociaal leven!
Ik heb alleen mijn cavia en mijn computer.
Oud 27-08-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 27-08-2004 @ 20:52 :
Ik heb toch geen sociaal leven!
Ik heb alleen mijn cavia en mijn computer.
en het buurjongetje misschien?
Oud 27-08-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 27-08-2004 @ 20:55 :
en het buurjongetje misschien?
Alleen als zijn ouders er niet zijn!
Oud 27-08-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 27-08-2004 @ 18:49 :
nou ik ging met een vriendinnetje mee die een nieuw vriendje heeft maar dat blijkt een alto te zijn in eerste instantie dacht ik snel wegwezen hier ik wil nog niet dood
maar later bleken ze heel cool en aardig te zijn tegen me en ze vonden mij ook en ik vond hunnie ook

wat ik raar vond > ze wilden eerst ergens op een grasveld gaan zitten maar toen regende het en gingen we bij iemand naar huis maar iedereen had eigen drank mee en dat gingen ze daar drinken?? dat is toch stom bij die mensen thuis? of hoort dat zo want dan loop ik weer achter

anyways wie licht mij in over de alto-drink-etiquette????? (of is dit een lompe vraag)

euhm, alto's willen altijd een drankje dat anderen niet hebben natuurlijk, dat is 'mezelluf', dus dan nemen ze zelf maar wat mee. denk ik. of het was een american feestje
Oud 27-08-2004, 20:31
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
weer een kutdag...
Oud 27-08-2004, 21:11
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 27-08-2004 @ 16:52 :
Om half negen uit bed
Want ik moest naar antwerpen naar mn nieuwe school
Inschrijvingen enzo , en daar zijn we dus geweest.
Alleen omg wat een kut wegen , echt alle afslagen die we moesten nemen waren gewoon afgesloten daar bij Antwerpen.
En waren we er eindelijk konden we school niet vinden
Dus ik had al vreselijke koppijn. Toen op school iets van 3 kwartier gezeten en konden we weer weg. Konden we de weg uit Antwerpen niet vinden want we bleven rondjes rijden.
Het was zo erg , maar ben eindelijk weer thuis en ga zo naar bed
Want ik ben zo moe
Universiteit Antwerpen?
Oud 27-08-2004, 21:23
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Wakker geworden. gesm00kt. gedouched. gegeten. gesm00kt. gegeten.
nu aan 't indrinken en chillen met vrienden. over 5 min: drum'n'bass.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 27-08-2004, 21:39
deadpassenger
Avatar van deadpassenger
deadpassenger is offline
dag begon in doornroosje met intro-mensen en bier ( was erg ) , paar uurtjes geslapen in een redelijk goor studentenhuis , naar huis , voor het eerst deze week gedouched in een schone badkamer , rest van de dag een beetje relax met cd-tjes en kater doorgebracht ..

Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 21:43.
Oud 27-08-2004, 21:41
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 22:11 :
Universiteit Antwerpen?
Er gaat nog een bimbo naar Antwerpen

Konstie, zit jij ook op de stadscampus eigenlijk?
Oud 27-08-2004, 21:43
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 22:41 :
Er gaat nog een bimbo naar Antwerpen

Konstie, zit jij ook op de stadscampus eigenlijk?
Ja! Wij doen allebei humane wetenschappen, Kennie.

En ik heb misschien, heel misschien al een appartementje! Hoe is het met jouw afspraakjes?
Oud 27-08-2004, 21:44
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 27-08-2004 @ 21:28 :
euhm, alto's willen altijd een drankje dat anderen niet hebben natuurlijk, dat is 'mezelluf', dus dan nemen ze zelf maar wat mee. denk ik. of het was een american feestje
Nee, onmogelijk, alto's hebben een hekel aan alles waar 'American' vóór staat.
Oud 27-08-2004, 21:45
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 22:43 :
Ja! Wij doen allebei humane wetenschappen, Kennie.

En ik heb misschien, heel misschien al een appartementje! Hoe is het met jouw afspraakjes?
Goed, ik ga volgende week weer een aantal appartementen bekijken! Echt te luxe gewoon dat je kan zeggen 'Nee, sorry, ik kijk nog even verder'
Oud 27-08-2004, 21:47
Mindfields
Mindfields is offline
(te laat) opgestaan, gewerkt en de hele dag Zweedse puzzels gemaakt en ijs gegeten omdat het regende, daarna naar huisss true mijn tas ingepakt (ga volgende week zeeeilen), daarna naar een vriendin en nu zit ik een Bad Religion bootleg te luisteren van hun laatste concert en terug te denken aan die avond..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 27-08-2004, 21:48
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
joosdt schreef op 27-08-2004 @ 22:39 :
dag begon in doornroosje met intro-mensen en bier ( was erg ) , paar uurtjes geslapen in een redelijk goor studentenhuis , naar huis , voor het eerst deze week gedouched in een schone badkamer , rest van de dag een beetje relax met cd-tjes en kater doorgebracht ..
hm daar had ik ook heengewild maar 't zat al stampvol tegen de tijd dat ik er aankwam, toen maar gewoon de stad ingegaan, was ook wel leuk trouwens, 's ochtends wakker geworden in het willemskwartier (=vinkenslag van nijmegen) door een buurman die blijkbaar genoeg wiet had verkocht om enorme boxen te kopen want frans bauer dreunde zo hard dat ik niet meer kon slapen.

daarna stad ingegaan, gegeten, dvd gekocht, cadeautjes voor jarige moeder de vrouw gekocht, bla
Oud 27-08-2004, 21:49
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 22:45 :
Goed, ik ga volgende week weer een aantal appartementen bekijken! Echt te luxe gewoon dat je kan zeggen 'Nee, sorry, ik kijk nog even verder'
Stiekem vind ik het wel een beetje eng, hoor. Maar dan ga ik gewoon een hotty zoeken die me troost. Denk ik.
Oud 27-08-2004, 21:51
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
mijn nieuwe kamertje ingeruimd en naar bedden wezen kijken (moet een nieuw bed ) en verder internet...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Lifestyle Magazines, kranten enz, leuk?
analese
51 04-03-2006 23:48
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.