Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 13:10
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik ben vandaag voor Bio naar het Milieu Educatie Centrum gegaan, vet saai want me moesten best hard werken maar het telt ook voor examen dus dat had ik er wel voor over.
Daarna iets gedronken in de binnenstad
Nu zit ik hier
Dadelijk ga ik even naar het winkelcentrum voor sokken
En vanavond ga ik naar mijn vriendje toe
__________________
;-)
Advertentie
Oud 21-09-2004, 13:43
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Ik heb een onderzoek voor m'n hypofyse laten doen. In het ziekenhuis ben ik flauw gevallen, toen 3 uur met een baxter in de linkerarm en een andere naald in de andere gelegen. Ze vonden geen ader omdat m'n bloeddruk abnormaal laag was dus hebben ze 5 keer moeten prikken en nu zien m'n armen en hand vrij blauw, heel erg junkie ze hebben m'n suikerspiegel verlaagd om te kijken of ik goed zou reageren en dat deed ik (zweetaanvallen en beven enzo).
wel een dagje school gemist, toch 1 positief ding
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Oud 21-09-2004, 13:48
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
ik ben warme vla aan t eten... ook aardig heet
Oud 21-09-2004, 14:04
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik ben vandaag gewaardeerd op school door mijn pannenpreformance en ik heb naar Roxane gezwaaid in de trein en dat vond ik grappig
__________________
sleep is no friend.
Oud 21-09-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 21-09-2004 @ 15:04 :
Ik ben vandaag gewaardeerd op school door mijn pannenpreformance en ik heb naar Roxane gezwaaid in de trein en dat vond ik grappig
het is dat je keek toen je langs liep en ik wist dat je een colbertje met streepjes had dat ik al zo een vermoeden had haha, wat voor rammelende blikken had je bij je?

edit: oooh pannenpreformance, ik kan nie tlezen
Oud 21-09-2004, 14:15
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Roxane schreef op 21-09-2004 @ 15:11 :
het is dat je keek toen je langs liep en ik wist dat je een colbertje met streepjes had dat ik al zo een vermoeden had haha, wat voor rammelende blikken had je bij je?

edit: oooh pannenpreformance, ik kan nie tlezen
Ik herkende je aan je space invaders like trui
__________________
sleep is no friend.
Oud 21-09-2004, 14:18
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik ben trouwens gisteren ook bijna door de user Ridder (denk ik) omver gelopen
__________________
sleep is no friend.
Oud 21-09-2004, 14:27
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ligt het nou aan mij of studeert/woont t halve ls forum in utrecht
__________________
All in the name of white trash
Oud 21-09-2004, 14:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik heb de hele dag halfziek/koortsig in bed gelegen, heel heet Daardoor heb ik veel lessen gemist.
Verder heb ik een hippe telefoon besteld want die ik nu heb is stuk, en ik moest sowieso een nieuwe.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-09-2004, 15:13
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Verslapen en, hoe jammer, geschiedenis en wiskunde gemist. Uurtje filosofie gehad, 2 uur vrij en een laatste uur CKV3.
Thuis voor het eerst in mijn leven een eitje gebakken en voor de tv gehangen. Vanavond hockeytraining geven en dan naar Rolf toe.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 21-09-2004, 16:17
nps
Avatar van nps
nps is offline
mijn kamer gedweild joechei
__________________
__________________
Oud 21-09-2004, 16:21
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Heel heet naar school geweest.
En toen kwamen er nog 2 meisje suit m'n kals om hw te doen enzo..
Oud 21-09-2004, 16:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Zo ik heb in de trein gezeten en toen in de les en toeeen heb ik een broodje gezond gehaald en daar moest ik 2 euro voor betalen in plaats van 1.50 wat ik vrijdag betaald had
In de les had ik zin om iemand een klap te verkopen en na de les met de trein terug naar huis. Verder een stukje van Down with love gekeken stom en ik ga zo braaf leren
__________________
Pardon my French
Oud 21-09-2004, 16:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Met een bekende in de bus gezeten waarvan ik niet eens wist dat ie ook in mn woonplaats woonde, me verveeld tijdens twee colleges, eerder weggegaan om de bus niet te missen, heel hard gelopen en uiteindelijk nog 5 minuten staan wachten, met een andere bekende in de bus gezeten waarvan ik niet wist dat ze aan dezelfde faculteit studeerde, me verveeld.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 21-09-2004, 16:35
Verwijderd
naar school geweest,tutorgesprek gehad over een of andere test gehad,waar ik als ongemotiveerde knul uit kwam rollen
toen 4 tussenuren gehad waarin ik braaf huiswekr gemaakt heb en me tegoed gedaan heb aan worstenbroodjes en ijskoffie<3
daarna weer naar huis getreind,mijn nieuwe piercing opgehaald en nu kan ik weer fatsoenlijk praten en ik wou een vest gaan kopen maar die hadden ze neit meer,de lijers
en dadelijk voetballen
Oud 21-09-2004, 16:43
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 21-09-2004 @ 17:21 :
Heel heet naar school geweest.
En toen kwamen er nog 2 meisje suit m'n kals om hw te doen enzo..
Oeh Sjoerdje, pimpje!


Vanochtend heb ik flink veel boodschappen gedaan, waar ik zo moe van werd dat ik een middagdutje heb gedaan. Toen ben ik met mijn beste vriendinnie nog een keer gaan winkelen. Daarna ben ik gaan tennissen, want mijn tennisvriendinnie en ik hebben dezelfde passie: tennissen in de regen. <3 Dáárna heb ik me snel weer omgekleed en ben ik voor een koelkastje gaan kijken en heb ik 20 polaroidfilms gescoord voor de helft van de prijs omdat ik schijnbaar goed zwoel kan kijken. Rrrr.
Oud 21-09-2004, 16:49
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 21-09-2004 @ 15:27 :
ligt het nou aan mij of studeert/woont t halve ls forum in utrecht
haha ja, lijkt er wel op he?
Ik heb ook kruimeltje gespot en de zus van geertje heel vaak en een jonge met heel veel stekeltjes/spikes die ik van het forum herken maar ik weet niet wie. Oh en ik spot elke dag een dezelfde forummer Ik kwam laatst een vriendin tegen van heel veel jaren geleden en een paar mensen uit de stad waar ik eerst woonde die ik 2 jaar niet heb gezien, echt grappig, kleine wereld.

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 16:52.
Oud 21-09-2004, 16:50
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Vanochtend wakker geworden in Utrecht en eten gemaakt voor mn vriendje en tv gekeken en toen gedouched en toen naar Utrecht gegaan. Toen mn tas uit en weer ingepakt en naar het station want ik zou naar Nijmegen om daar bij n vriend te gaan eten. Maar de trein was heel vol en ik val altijd flauw als ik niet kan zitten dus was ik maar weer naar huis gegaan. En nou ga ik straks Sijtje uitlaten en eten maken en dan een film kijken in bed.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-09-2004, 16:52
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 21-09-2004 @ 17:49 :
haha ja, lijkt er wel op he?
Ik heb ook kruimeltje gespot en de zus van geertje heel vaak en een jonge met heel veel stekeltjes/spikes die ik van het forum herken maar ik weet niet wie . Oh en ik spot elke dag een dezelfde forummer Ik kwam laatst een vriendin tegen van heel veel jaren geleden en een paar mensen uit de stad waar ik eerst woonde die ik 2 jaar niet heb gezien, echt grappig, kleine wereld.
whuh, jij weet mn naam
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-09-2004, 16:54
Verwijderd
haha ja, je naam wordt toch zo vaak gebruikt
Oud 21-09-2004, 16:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Pff, door Ivo zeker. maar je moet eens tegen mn zus zeggen ' heee Geertje'. Vindt ze leuk.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-09-2004, 17:00
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
ander half uur in de trein. naar den haag hs. aldaar mijn kluisslot gepresenteerd. naar amersfoort terug. naar de stad, skateshop bezoekje, zonnebank bezoekje, naar huis, thee drinken met mama, punteslijpers tekenen..
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 21-09-2004, 17:03
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
vanochtend heb ik 20min voor niks in de regen en wind staan wachten op de bus die niet kwam. dus moest ik nog 40min wachten want als je in een klein kutdorp woont rijdt de bus maar 1x per uur.
daardoor was ik een uur te laat op mn werk waar ze gingen zeiken, maar waar wel 2 nieuwe leukies werken. toen heb ik op de terugweg chocola gekocht en dat ga ik vanavond opeten tijdens satc
__________________
look back and laugh
Oud 21-09-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 21-09-2004 @ 17:56 :
Pff, door Ivo zeker. maar je moet eens tegen mn zus zeggen ' heee Geertje'. Vindt ze leuk.

Jullie worden zeker heeeel vaak met elkaar verward (ik zal maar niet zeggen dat jullie op elkaar lijken)

Vandaag uitgeslapen, met mijn moeder de computer geprobeerd aan te krijgen, wat niet lukte. Naar school geweest, presentaties aangehoord, overlegd met mn groepje, het standaard geblaet.
Nog ff naar de stad gegaan om in de bieb een boek te zoeken wat ze niet hebben, wat ik nu dus moet gaan kopen
Kaartje voor Blutengel gehaald ("Je wilt een kaartje voor wat?!!?!") en gezien dat ik bijna max rood sta

Vanaaf Gilmore Girls kieken en morgen vrij
Oud 21-09-2004, 19:41
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Een huurcontract afgesloten, uitgewaaid op het strand, in de trein gestapt richting college om na lang delibereren te hebben besloten dat mijn kostbare tijd en geld toch beter aan CD's verkwist kon worden. Kaartjes gereserveerd voor Vsnares in Rotterdam, vrienden haakten af, dus dan maar morgen in Tilburg.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 21-09-2004, 20:05
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik was gister naar jimmy eat world en dat was wel cool maar ik moet op het balkon en kon niet dansen door mn krukken.
toch wel leuk, en ik heb een jongen gezien waar mijn maag zich van omdraaide,echt ziek. Maar het was wwel cool
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 21-09-2004, 20:51
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
merels schreef op 21-09-2004 @ 21:05 :
ik was gister naar jimmy eat world en dat was wel cool maar ik moet op het balkon en kon niet dansen door mn krukken.
Wat is 't?

Ot;
Ik ben vroeg op gestaan want ik moest nog van 2 weken economie huiswerk maken, dat heeft me zo'n 2 uur gekost. Daarna een "lekkerbekkie" en wat brood gegeten en op naar school voor wat filosofie. Om 1700 had ik gitaarles, gehaast naar huis, snel eten en wederom naar school voor economie.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 21-09-2004, 20:52
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Je volgt nogal veel filosofie heb ik het gevoel, Snuitje uit Goes. Waar focus je je voornamelijk op?

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 21-09-2004, 21:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Net Guesthouse Paradiso gekeken, ja, dat was wel verwant aan m'n lifestyle verder ofzo. bla.
'Candle in the eye!!'
- 'Right-o'
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-09-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 21-09-2004 @ 17:17 :
joechei
Dat vind ik zo'n raar woord heh..
Oud 21-09-2004, 21:33
Verwijderd
Ik ben om kwart over 6 opgestaan en had de bus van 7 uur. Toen was ik om 8 uur op de uni en had ik college van 9 tot 11. Daarna heb ik geluncht met een meisje uit mn werkgroep en daarna ben ik naar huis gegaan. Toen heb ik wat gechilld en gelezen maar toen ben ik in slaap gevallen en werd ik na een uurtje wakker. Daarna naar het winkelcentrum gegaan waar ik allemaal leuke dingen wilde kopen maar die waren niet te vinden en als ik wel wat leuks zag, twijfelde ik heel erg dus ik heb alleen ondergoed gekocht.
Daarna weer gelezen en een video gekeken over een interessant programma over aggresieve meisjes en daarna gegeten en gelezen en opgeruimd en genixt.
Oud 21-09-2004, 22:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
merels schreef op 21-09-2004 @ 21:05 :
ik was gister naar jimmy eat world en dat was wel cool
ik was daar ook
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-09-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 21-09-2004 @ 17:50 :
Vanochtend wakker geworden in Utrecht
in Haarlem bedoel je

vandaag dus mijn afgebroken wiettop geoogst Verder van 3 tot half 10 gewerkt en daarna ff bij de Papoea langsgeweest en daar in de schuur een jointje van zijn wietplanten gerookt. Was erg fijne wiet, nu heb ik een idee hoe de mijne gaat smaken Toen kwam zijn pa opeens binnen en die ging flippen tegen Paultje over van alles en nog wat en die beweerde dat al zijn vrienden alleen maar langskwamen om te blowen. heb de Papoea ff verdedigd door te zeggen dat ik thuis ook wel kan blowen dus dat ik echt voor zijn zoon langskwam dat vond zn pa wel grappig en die hield toen verder op nu thuis wat bier aan het drinken en the Toasters luisteren en strax the Negotiator afkijken, een nachtmuts roken en dan maffen om morgen weer 6 uur te werken ik bven trouwens nog steeds blij weer een baan te hebben, ook al is dat lifestyle onverantwoord
Oud 22-09-2004, 07:22
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 21-09-2004 @ 21:51 :
Wat is 't?
Het is een poppunk band met emo()invloeden. Wel cool, maar het viel ietwat tegen.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 22-09-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 21-09-2004 @ 22:33 :
Ik ben om kwart over 6 opgestaan en had de bus van 7 uur. Toen was ik om 8 uur op de uni en had ik college van 9 tot 11. Daarna heb ik geluncht met een meisje uit mn werkgroep en daarna ben ik naar huis gegaan. Toen heb ik wat gechilld en gelezen maar toen ben ik in slaap gevallen en werd ik na een uurtje wakker. Daarna naar het winkelcentrum gegaan waar ik allemaal leuke dingen wilde kopen maar die waren niet te vinden en als ik wel wat leuks zag, twijfelde ik heel erg dus ik heb alleen ondergoed gekocht.
Daarna weer gelezen en een video gekeken over een interessant programma over aggresieve meisjes en daarna gegeten en gelezen en opgeruimd en genixt.
Dank je voor je PM. <3
Ik reageer nog wel, was toen nog wat overemotioneel.

Vandaag doe ik niets tot weinig. Hetzelfde als de rest van deze week. Alleen gisteren was fijn - klasgenoten. <3
Oud 22-09-2004, 13:16
Verwijderd
Ik dacht vanmorge het is zo druk in de bus, ik ga mn strippenkaart niet afstempelen, toen kwam ik aan op uithof en jawel, iedereen die de bus uit stapte werd gecontroleerd. Dus ik stap de bus uit al zoeken naar mn strippenkaart en die kon ik maar zogenaamd niet vinden en toen keek ik naar de conducteur en hij keek even niet en toen liep ik heel snel weg bijna voor de tweede keer 28.50 boete deze maand hiiiiiii
Oud 22-09-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 22-09-2004 @ 14:16 :
Ik dacht vanmorge het is zo druk in de bus, ik ga mn strippenkaart niet afstempelen, toen kwam ik aan op uithof en jawel, iedereen die de bus uit stapte werd gecontroleerd. Dus ik stap de bus uit al zoeken naar mn strippenkaart en die kon ik maar zogenaamd niet vinden en toen keek ik naar de conducteur en hij keek even niet en toen liep ik heel snel weg bijna voor de tweede keer 28.50 boete deze maand hiiiiiii
dik voor mekaar zo
Oud 22-09-2004, 13:39
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 22-09-2004 @ 14:16 :
Ik dacht vanmorge het is zo druk in de bus, ik ga mn strippenkaart niet afstempelen, toen kwam ik aan op uithof en jawel, iedereen die de bus uit stapte werd gecontroleerd. Dus ik stap de bus uit al zoeken naar mn strippenkaart en die kon ik maar zogenaamd niet vinden en toen keek ik naar de conducteur en hij keek even niet en toen liep ik heel snel weg bijna voor de tweede keer 28.50 boete deze maand hiiiiiii
Ik zag al die meneren dr al staan, ik stond nog met een vriendin te kijken hoeveel mensen gepakt werden

En ik ben vamnmorgen heeel laat opgestaan want ICT is toch suf. Toen bleek dat er weer een vreemde jongen in de computerkamer lag dus toen hb k maar heel snel brood gemaakt en ben ik weggegaan. Op school had ik nog even Engels en heb k nog gepraat met een jongen die zei dat ie Gerrit heette en homo was. Daarna ben ik weer naar huis gegaan en toen heb k ruzie gemaakt. En nou ga ik straks naar Nijmegen om mn paspoort op te halen en daarna bij een vriend te gaan eten.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 22-09-2004, 15:12
Verwijderd
Ik dacht dat het vandaag donderdag was, dus ik was om half 9 op school terwijl ik eigenlijk om 11 uur pas present moest zijn.

En dat terwijl ik kinkhoest ofzo heb.
Oud 22-09-2004, 15:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Laat op gestaan, waarna ik een dik uur lang gitaar heb gespeeld. Om 1200 moest ik naar de kapper, met als gevolg dat ik dubieus haar heb gekregen. Daarna op naar school waarvan 1515 vrij was en door de regen naar huis kon fietsen. Zeiknat thuis gekomen, wederom een tijdje gegitaard en nu computeren en ijs eten.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 22-09-2004, 17:07
Konstantine
Konstantine is offline
Vanochtend ben ik eindelijk begonnen met inpakken, daarna heb ik geluncht met mijn m00der en tante. Toen ben ik gaan winkelen met mijn m00der in Den Bosch en daarna met Lin/YuckFou/Rrr. en nu heb ik veel te veel geld uitgegeven. In de bus terug naar huis zat ik naast een wálgelijke vrouw waarvan ik bijna over mijn nek ging. Nu ga ik eten. Pff.
Oud 22-09-2004, 17:12
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
verslapen,college gehad,presentatie,projectgroepje,door de regen gefietst, huiswerk.

Oh en ze waren gratis Marie Claires aan het uitdelen op school
Oud 22-09-2004, 18:49
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
had 3 uur les, was te laat voor mn 1ste uur maarz at al in de tram dus toen ik eenmaal in schiedam was heb ik daar maar wat rondjes gelopen, toen ik weer op school was voor mn tweede uur bleek dat uit te vallen. toen ben ik maar richting huis gegaan want ik moest naar de tandarts die middag. net de tram gemist en esther in zien stappen, kut is dat. op cs ging het storten en daar is het me edoor gegaan tot ik thuois was dus ik was drijf en drijf doorweekt. de tandarts zei dat ik gheen gaatjes had maar ws een holteontsteking dus ik moet weer naar de huisarts.
verder word ik op msn collectief genegeert dus ik hou van mn leven
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 22-09-2004, 18:55
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Om half acht (nee serieus) werd ik wakker door de wekker! Die had mijn favoriete (en enige...) huisgenoot Terry gezet, omdat ik een afspraak had op het CWI. Voor een workshop solliciteren... Als je niet kwam schrijven ze je uit. Okkeeee, (ik heb er toch geen fuck aan), dus ik ging maar een uur liggen... en denken.. zal ik gaan of niet... maar toen dacht ik aan anderen dingen en viel ik in slaap. Om twaalf uur werd ik wakker en ging ik maar m'n cd's in de kast zetten die Terry de dag ervoor ontruimd had.. (meer voor z'n eigen voetruimte, maar toch), heel nobel , maar ik kreeg pijn in mn rug van het bukken, dus nu ligt 6/7 nog op bed. Toen ging ik maar wat computeren... Sja... En het groentepakket halen van Odin, en haarlak. Toen ben ik weer naar huis gegaan en ben ik aan mn nepmartini begonnen die nu alweer godfrjekla;jlljk op is. En ehm, (er is nog zat bier) toen ben ik gaan chatten op soulseek (het meest nutteloze at een mens kan doen, haast nog nuttelozer van forummen). Dat was het. Geloof ik.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 22-09-2004, 22:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanochtend voor de 2e keer wakker geworden op een bijna lek luchtbed in de ieniemienie studentenkamer van een vriendin.
Het was de bedoeling dat ze naar school zou gaan, maar daar had ze toch maar geen zin in, dus toen hebben we maar wat zitten kletsen. Na de boterhammen en kopjes thee gingen we wat AbFab kijken, en toen kwam de huis-homo ineens binnen met zn schattige pantoffeltjes en heeft ie meegegiecheld.
Om 5 uur op de trein naar huis gestapt, wat dus een uur langer duurde dan normaal, waardoor ik van het station meteen doormoest naar het oefenhok waar ik een poging tot drummen moest doen en waar ik blaren heb opgelopen.
Thuis nog even een boterham in m'n mik gedouwd en er achter gekomen dat mijn vader de getimed opname van een zeer grappige tv-serie had stop gezet omdat ie dacht dat t al was afgelopen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-09-2004, 22:42
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vanmiddag mijn eigenste DNA in een potje gekwakt en nu heb ik een kettingkje met mijn DNA en jaaa, dat blijf ik nog drie dagen zeggen want ik vind het tof en volgens mij zag ik cut_off maar die keek me zo gek aan en bovendien liep ik met twee klasgenoten mee dus ik heb maar geen hoi gezegd want dat durf ik niet hihi ik weet niet eens of hij het was maarja . en ik had met japie afgesrpoken maar hij was er niet en ik was binnen en joechei ik ben nog steeds heel erg verliefd en ik heb medelijden gehad met Guus want iedereen plaagt hem. maarja, hij is best vaag


oh en ik heb net twee boterhammen met hagelslag op en het is feest bij de albert heijn want we moeten van die knipperdingen op ons jasje want nou dus. ghehehe, ik ben een beetje vrolijk
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-09-2004, 22:44
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-09-2004 @ 22:24 :
Dat vind ik zo'n raar woord heh..

ik gebruik em best vaak
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-09-2004, 22:46
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-09-2004 @ 22:15 :
Net Guesthouse Paradiso gekeken, ja, dat was wel verwant aan m'n lifestyle verder ofzo. bla.
'Candle in the eye!!'
- 'Right-o'


ghehehehe, was heel leuk inderdaad nog nooit zoveel kots gezien, en oh wat een gave film
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-09-2004, 22:46
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik stond om kwart over 5 op en toen zat ik om 10 voor half 7 in de trein. 4 uur colleges gehad, met projectgroep de kroeg in gedoken om onze presentatie af te maken en toen met de bus naar utrecht centraal gegaan om mijn vriendinnetje op te halen. Hele dag door Utrecht gelopen, cadeautjes gekocht. en eten. en rosé gedronken en rare dingen gesmst. en toen moest ik hospiteren maar ze vonden me niet leuk genoeg Nou ben ik thuis, moe en chagerijnig.
__________________
All in the name of white trash
Oud 22-09-2004, 22:48
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 22-09-2004 @ 18:12 :
verslapen,college gehad,presentatie,projectgroepje,door de regen gefietst, huiswerk.

Oh en ze waren gratis Marie Claires aan het uitdelen op school


ik heb vandaag een gratis QUEST gekregen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.