Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2016, 18:39
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Is er iemand hier, die weet hoe dat moet? Ik heb ondertussen elk programma gedownload, maar echt niks werkt. De ene zegt dat het wel kan, de ander weer niet. Ondertussen weet ik het ook niet meer.

Ik heb er een aantal belangrijke gesprekken tussen zitten, die ik moet bewaren. En ik weet dat ik het ook kan mailen, maar ik vind het persoonlijk fijner als het in mn app staat, ook omdat het nog lopende gesprekken zijn.

Ik kan ook niet echt een back up van mijn iphone maken volgens mij. Elke x zegt ie dat mn geheugen vol zit. Mn laatste back up is van vrijdag, dus dat is wel redelijk recent. Maar ik kan er nergens via itunes of zo vinden waar ik al die bestanden heb..

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Het gaat om een iphone 5 en een galaxy s7
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2016, 19:34
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Er is geen makkelijk, officiële manier, maar dit zou moeten werken:

http://www.wazzapmigrator.com/

Dus:
- Op je computer een backup van je iPhone maken met iTunes, unencrypted;
- Een van de programmaatjes die hier genoemd worden gebruiken om het bestand ChatStorage.sqlite uit de backup te halen;
- Dat bestand op je nieuwe telefoon zetten;
- WazzapMigrator installeren en zijn ding laten doen;
- Klaar.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2016, 20:51
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Hmm, er is geen andere manier he? Ben meestal niet zo van de betaalde apps namelijk. Maar als ik dit van te voren wist, had ik gewoon weer een iPhone genomen..

Maar anders probeer ik dat maar idd..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2016, 21:07
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem maar dan met mn fotos van mijn iphone naar androit, iemand een goede website?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2016, 22:21
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Je fotos van je album bedoel je? Die kan je wel makkelijk overzetten. Weet niet wat je hebt? Maar bij samsung zat er zo een kleine connector bij, die je in je samsung stopt, en dan verbind met je iphone kabel. Dan kan je dat starten via smart switch. En dan kan je selecteren wat je over wilt zetten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2016, 21:20
Verwijderd
Ik heb een Xanomy RedMi 3 ofzo met een vreemd stekkertje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.