Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2004, 00:13
Luego
Luego is offline
Hoi iedereen die dit leest,

Volgend jaar ga ik een jaar weg, naar Noorwegen, en dan wil ik een eigen website waar ik foto's (veel), stukken tekst, etc. op kan zetten.
Van html weet ik niet erg veel, dus het zou handig zijn als die "provider" (zo noem je dat toch?) een soort standaaropmaak heeft, die je dan alleen maar hoeft in te vullen.

Kan iemand me vertellen hoe ik dat dan het beste kan aanpakken? Ik wil een site waar anderen bij kunnen om alles te zien, en het liefst gratis .

Ik heb geen ervaring met websites bouwen, dus alle tips zijn welkom. Heb echt geen idee of ik dan het beste een domeinnaam met server-ruimte kan nemen, of een msn-community openen (kun je de foto's daar dan opslaan, of moet je links geven naar plaatjes op internet en die eerst uploaden via andere sites, en wat zijn daar dan goede links voor?), of dat een andere manier het handigst is.....

Alvast heel erg bedankt!

Groet,
Debora

Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 00:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2004, 05:53
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Bij MSN kan je een community openen om vervolgens daar de foto's te uploaden, deze hoef je niet zelf op een externe server te plaatsen. Ik vind het een leuk idee dat je een eigen site met foto's wilt maken, maar ik raad je toch aan om zelf HTML te leren, het is namelijk redelijk eenvoudig.

Zodra je de basis van HTML onder de knie hebt kan je een redelijke website in elkaar knutselen, HTML is ook helemaal niet zo moeilijk om te leren. Je hebt alleen eventjes 2,5 uur geduld nodig om de boel onder de knie te krijgen.

Je zou een .tk adres aan kunnen vragen en die vervolgens laten doorsturen naar een domein. Eventueel kan ik voor jou wel een stuk hosten (c.a. 25 MB/1,5GB traffic, is dat genoeg?). Je hebt dan HTML/PHP/MySQL en evt. mail.

Voeg me maar toe aan MSNM als je hulp nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 11:34
Purgatori
Purgatori is offline
Fotow's kun je ook uploade @ www.picserver.org
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:39
Yello
Yello is offline
Alleen is het nadeel van picserver dat er geen site omheen zit, het zijn alleen losse adressen.
Ik weet niet of picserver leeching toestaat. Iemand?
__________________
Cogito cogitere ergo cogito esse - Ik denk dat ik denk dus ik denk dat ik ben
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Yello schreef op 27-03-2004 @ 21:39:
Alleen is het nadeel van picserver dat er geen site omheen zit, het zijn alleen losse adressen.
Ik weet niet of picserver leeching toestaat. Iemand?
Maar je kunt de urls wel gewoon op je webby gebruike, zonder je storage te gebruike.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:20
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Yello schreef op 27-03-2004 @ 21:39:
Alleen is het nadeel van picserver dat er geen site omheen zit, het zijn alleen losse adressen.
Ik weet niet of picserver leeching toestaat. Iemand?
tuurlijk kan je ermee leechen, ze worden hier volop op het forum gebruikt, als ze leech proof waren dan kon je ze hier op het forum ook niet gebruiken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Geld verdienen met je eigen website
Jumpstart21
15 27-06-2010 21:07
Software & Hardware Scholieren met websites
Simon
4 01-09-2009 16:21
Software & Hardware elke student een eigen website
johanm
3 30-12-2005 19:33
Software & Hardware Eigen website
TaRkAn_lOvEr
7 17-09-2004 20:22
Software & Hardware eigen website
black tiger
10 10-04-2003 08:54
Software & Hardware Het grote website-topic!
chatfreak2002
20 20-03-2002 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.