Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Bekijk resultaten poll: Hoe moeilijk vind jij het om een baan te vinden?
Ongeloofelijk moeilijk 12 11.11%
Best Moelijk 23 21.30%
Best Makkelijk 47 43.52%
De hele wereld wil me aanemen 26 24.07%
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 19:59
xero290
xero290 is offline
Ik vind het echt VERDOMD moeilijk een baan te vinden, ik ben nu 16, in september wordt ik 17, maja het blijft echt ongeloofelijk moeilijk. Ik heb voor 2 weken een krantenwijk gehad, de Telegraaf, maar dat was echt waardeloos. Ze zeiden dat het maar een uurtje elke dag smorgens zou zijn, nou ik was dik 3-4 uur bezig met mijn 150 krantjes op mijn fiets. Daarmee ben ik lekker gestopt, want het was echt gewoon waardeloos. Nou, dan heb ik maar een baan als werver genomen, dat niet zo slecht klonk, en best wel goed betaalde, maar na 2 dagen ben ik er uitgeflikkerd omdat ik een handtekening te weinig had. Ongeloofelijk. Ik heb overal op Internet gezocht maar er is echt nergens wat te vinden, en bijna alle kranten heb ik doorgelezen. (behalve de telegraaf, ik lees geen neo-nazi krant, hallo. Ik weet dat ik hem bezorgde, maar dat ging door DistriQ dus ik wist niet welke krant ik zou moeten bezorgen) Het liefst wil ik een makkelijk baantje in de Horeca voor s'middags en s'avonds, dat een beetje flexibel is met tijden, want van mijn ouders krijg ik echt geen cent. Daarom wil ik een goede baan die good met school past, maar die blijken gewoon echt niet te bestaan. Iemand ideen? Ik heb echt geen zin om om 3 uur me nest uit te komen voor een stomme krant. Weet iemand misschien een baan in de omgeving Spijkenisse/Rotterdam? Ohja, en klickie de poll
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2007, 20:17
Verwijderd
je kan ook overdrijven ga gewoon bij restaurants en eetcafes enzo langs, er is vast wel een met interesse, en anders naar de mac want die hebben altijd miljoenen mensen nodig
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:18
Verwijderd
Makkelijk zat.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:23
xero290
xero290 is offline
Nee man ik ga echt niet naar de mac of de bk.....gedverdomme heeft een vriend van me gedaan, en hij kreeg echt het uiterste minimumloon...daar hebbik echt geen zin in
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:28
PV
PV is offline
Citaat:
xero290 schreef op 11-07-2007 @ 21:23 :
Nee man ik ga echt niet naar de mac of de bk.....gedverdomme heeft een vriend van me gedaan, en hij kreeg echt het uiterste minimumloon...daar hebbik echt geen zin in
ja wat wil je nou? een baantje of niet? als je erg kieskeurig bent wordt het moeilijker om er een te vinden, da's nogal logisch.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:30
xero290
xero290 is offline
ja...dat is waar...maar ik verdrink liever in een bak vet dan in de mac werken....is ook veel gezonder dan de mac ook
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:30
Verwijderd
Citaat:
xero290 schreef op 11-07-2007 @ 21:23 :
Nee man ik ga echt niet naar de mac of de bk.....gedverdomme heeft een vriend van me gedaan, en hij kreeg echt het uiterste minimumloon...daar hebbik echt geen zin in
Dan ga je cafe's/restaurants/brasserieen bij jou in de buurt af.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 21:05
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
tijdje geleden had je ook zo'n topic en toen kon je ook al geen baan vinden
Ik heb er geen problemen mee ondervonden, als verzorgende kan ik echt overal aan de slag. Het is niet leuk, maar ach betaald geod. Maar ik denk dat je als schoonmaker in de thuiszorg wel een baantje kan krijgen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 21:25
xero290
xero290 is offline
Schoonmaker in de thuiszorg klinkt niet slecht, hoe betaalt dat ongeveer?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:04
Verwijderd
Misschien moet je je attiude en eisen bijstellen. Zoals je hier overkomt zou ik je niet aannemen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
xero290 schreef op 11-07-2007 @ 22:25 :
Schoonmaker in de thuiszorg klinkt niet slecht, hoe betaalt dat ongeveer?
Meestal minimumloon en soms wat erboven.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:55
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
domus schreef op 11-07-2007 @ 23:04 :
Meestal minimumloon en soms wat erboven.
Mijn ervaring is anders.

Schoonmaak kan heel goed verdienen. Ik heb het een aantal zomervakanties via zorgcentra gedaan (je werkt dus voor het zorgcentrum zelf, in aanleunwoningen of 'op de gang' in het huis zelf). Meestal zat mijn loon best redelijk boven het minimumloon, dus zelfs met maar een paar weken werken had ik het idee echt wel geld binnen te krijgen.

Waar je wel op moet letten: je moet een behoorlijk verantwoordelijkheidsgevoel hebben. En sowieso moet je attitude inderdaad wel een beetje anders, want als ik je zo hoor zou je er vuile klusjes weigeren. En die kom je er ook gewoon tegen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 04:49
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Schrijf je anders gewoon in bij uitzendbureaus?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 08:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik weet het niet maar moeilijk is het echt niet om een baan te vinden, misschien ligt het dus vooral aan jou manier van doen.
Misschien zou je een sollicitatietraining moeten krijgen.
Zoals je bij mij over komt zou ook ik je niet aannemen in een bedrijf, je komt namelijk nogal arrogant over, en daar houden mensen niet van bij het aannemen van iemand.
Ga voor je zelf eens na hoe het kan komen dat niemand je aanneemt.
Verder zou je nog in een supermarkt gaan werken verdiend iets boven het minimum loon.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 09:24
E.J.
E.J. is offline
Ik vind het ook echt superlastig om een baantje te vinden! Heb nu al een tijdje vakantie maar nog niks gevonden Heb laatst op deze vacature gesolliciteerd: http://www.scholierenwerk.nl/vacatur...E%2E%2E%21.htm

misschien ook wat voor jou?

Hoop gauw wat te horen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 09:48
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Is een supermarkt niks dann?
__________________
Dus..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 09:56
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik woon in Rotterdam en ik vond het heel makkelijk om iets te vinden. Supermarkt lukt toch altijd wel? In mijn klas werkt 3 kwart in een supermarkt. Ik werk in een bouwmarkt. Liep naar binnen en kon gelijk op gesprek komen. Tsja het verdient niet veel, maar het is beter dan niets. je moet heel veel geluk hebben om een goed betaald baantje te vinden.
__________________
droeftoeter
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 10:09
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Het gaat toch ook niet alleen maar om het salaris? Leuke collega's/flexibiliteit telt ook mee voor een bijbaantje naar mijn mening.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2007, 10:34
biep
Avatar van biep
biep is offline
Albert Heijn? Heb ik ook gedaan toen ik zo oud was. Verdiende iets boven het minimum loon, maar leuke collega's.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 10:41
Verwijderd
- Schrijf je in bij alle uitzendbureau's die je willen hebben. Meestal krijg je er geen vast bijbaantje mee, maar als je zo hier en daar wat op oproepbasis gewerkt hebt, heb je meer werkervaring wat bij het solliciteren van pas komt. En soms heb je ergens een paar dagen voor iemand ingevallen en willen ze je daarna houden. Dan moet je wel zorgen dat je het werk goed doet en een leuke collega bent.
- Vul bij elke supermarkt in de buurt een sollicitatieformulier in. Je hebt precies de goede leeftijd om in een supermarkt te beginnen, jong genoeg om goedkoop te zijn en oud genoeg om achter de kassa te mogen. Bel een week na het invullen van het formulier op, om te vragen of ze al iets voor je hebben, op die manier kom je enthousiast over en vergeten ze je niet zo gauw.
- Loop door de stad en kijk of er winkels zijn met een briefje voor het raam dat ze iemand zoeken. Als die er zijn, loop er dan binnen en bied jezelf aan. Vertel ze dat je hun winkel altijd al zo geweldig vindt. Meestal moet je dan ook een formulier invullen. Ook hier loont het om ze zelf te bellen.
- Als je dan toch door de stad loopt, ga dan meteen elk cafe en restaurant in. Bar/serveerwerk is redelijk populair dus zullen ze hier geen briefje ophangen als ze iemand nodig hebben. Ook hier zeggen dat dít het werk is dat je het liefste doet, waarschijnlijk formulier invullen en later een keer terugbellen.
- Als je in een landelijk gebied woont, zijn er vaak ook wel fruitteeltbedrijven die jongeren zoeken. Die staan dan in het telefoonboek en/of de gouden gids. Bel ze op om te vragen of ze vakantiewerkers zoeken.
- Krijg je vaak te horen dat mensen je niet willen omdat je te weinig ervaring hebt, dan kun je ook vrijwilligerswerk gaan doen om werkervaring te krijgen. Ook sommige buitenschoolse activiteiten (zoals scouting, hoog niveau sport, jongerenpartij, schoolkrantredactie) helpen een beetje mee.
- Als er een schoolvak is waar je heel goed in bent, kun je briefjes ophangen op school en in supermarkten dat je bijles geeft. Ook als je goed een muziekinstrument bespeelt kun je briefjes ophangen dat je daar les in geeft.
- Bel bij alle mensen met kleine kinderen die in je straat wonen aan om te zeggen dat je zo dol op kinderen bent en graag wil oppassen (voor bv. 3,00 per uur bij 1 kind, 4,00 per uur voor 2 kinderen, etc). 's Avonds is oppassen super makkelijk en overdag is het vaak leuk. Veel steden hebben een oppascentrale, daar kun je je inschrijven.

Bij de meeste dingen verdien je maar iets meer dan minimumloon, maar bij supermarkten kun je vaak 'opklimmen' en als je meer werkervaring hebt kun je betere bijbaantjes krijgen.

(ik heb op het moment geen werk omdat ik daar niets voor doe, maar elke keer dat ik wel wilde werken lukte het me binnen een paar weken om iets te vinden).

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 10:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ghe, het gaat om een baantjé, niet om een BAAN. Niet zo overdrijven man. Gewoon iedereen vertellen dat je werk zoekt, klaar.
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-07-2007 @ 11:41 :
-verhaal
zoals sarah het zegt werkt het echt. Alleen als je niet voor minimum wilt werken zal je wat meer geluk moeten hebben. Ik heb altijd meer verdiend met wat mazzel. Schoonmaker in de thuiszorg betaalt zeker meer dan minimum, je krijgt iets van 5 euro per uur op jouw leeftijd. Tsja wel stom dat ze jongeren zo weinig betalen. Voor de rest stond er in de spits laatst een vacature van GOM schoonmaak, daar zochten ze mensen vanaf 15 jaar. Je kan dus even googlen, mischien is dat het wel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 16:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
domus schreef op 11-07-2007 @ 23:04 :
Meestal minimumloon en soms wat erboven.
In de schoonmaakbranche? Zelfs al is die van de thuiszorg..
Mijn ervaring is dat je er toch wel een paar euro's boven zit, en dat ze altijd zitten te springen om mensen, vanaf 15 jaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 17:24
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Kwestie van INZET!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 19:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Als je 16 bent, liggen de topbanen niet voor het oprapen. Wanneer je 21 bent, veranderd er nog niet veel in

Het gaat overigens om een bijbaantje, daar moet je niet al te moeilijk over doen.. Ik heb vanaf mijn 15e in de afwaskeuken van een verzorgingshuis gewerkt... ZO'n keuken waar voor 5 verzorgingshuizen gekookt werd en dus van 5 verzorgingshuizen de afwas moet doen... In de zomer boven de 40 graden en compleet doodgaan... Sja, je kreeg meer dan min jeugdloon dus dat compenseerde weer. De horeca is ook hard werken (tijdens de pieken...)..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2007, 19:21
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-07-2007 @ 20:17 :
De horeca is ook hard werken (tijdens de pieken...)..
Maar wel heel leuk!
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-07-2007 @ 11:58 :
zoals sarah het zegt werkt het echt. Alleen als je niet voor minimum wilt werken zal je wat meer geluk moeten hebben. Ik heb altijd meer verdiend met wat mazzel. Schoonmaker in de thuiszorg betaalt zeker meer dan minimum, je krijgt iets van 5 euro per uur op jouw leeftijd. Tsja wel stom dat ze jongeren zo weinig betalen. Voor de rest stond er in de spits laatst een vacature van GOM schoonmaak, daar zochten ze mensen vanaf 15 jaar. Je kan dus even googlen, mischien is dat het wel.
Anders log je eerst even uit
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-07-2007 @ 21:45 :
Anders log je eerst even uit
hihi wat denk je zelf
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 18:25
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Doe een open sollicitatie bij TNT Post. Ze hebben mensen nodig, het betaalt goed en je kan veel en flexibel werken
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 18:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 13-07-2007 @ 16:38 :
hihi wat denk je zelf
Schizofrenie gedetecteerd.


Als je je de klere wilt werken zoekt men overigens in alles dat met groen te maken heeft, van boeren tot hoveniers, vakantiekrachten.

Soms niet leuk als je houdt van je ruggenwervels, maar ze betalen wel loon uit, en daar gaat het om.

En voor een 15-jarige misschien nog niet heel relevant, maar breng een CV mee dat indrukwekkend is. Op puur het feit dat ik tijdens de lagere school al een MBO diploma haalde ben ik al tweemaal aangenomen omdat ze dat een teken aan de wand van mijn motivatie vonden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 18:43
Verwijderd
Er is werk zat....!

Ik heb nu dubbel-dubbel banen! Veelste veel, aankomende week wordt nog zo''n super drukke week met veel werk en weinig slaap.
Foutje! Iets te veel werk aangenomen, nu nog een keuze maken met waar ik meer doorga!

Maar er is echt heeeeel veeeel werk te vinden, overal wel. Ze hebben echt ontzettend veel mensen nodig!

En inderdaad niet zeuren, want er zijn ook in jou ogen 'mindere baantjes' te krijgen! Maar dat wil je niet...maar er is werk!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 20:00
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Een baantje is zo te vinden, een leuke baan daarintegen is een stuk lastiger te vinden!

Ik had mijn eerste baantje via een een neef geregeld, dat is ook een optie. Vraag aan je vrienden of familie of ze iets voor je weten. Je kan ook bellen naar de plaatsen waarvan je weet dat er veel mensen van jouw leeftijd werken (McDonalds, BurgerKing, etc). Een andere mogelijkheid is een uitzendbureau. Ik heb er destijds een goed betaalde vakantiebaan gevonden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 20:02
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Als het je echt niet lukt om een goedbetaalde vakantiebaan te vinden, kan je altijd nog om tips vragen bij valeria: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1605760
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 20:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-07-2007 @ 19:31 :
Schizofrenie gedetecteerd.
[zelfspot] Foei, ken je psychiatrische stoornissen! [/zelfspot]

Ze roepen op veel plekken dat ze geen mensen genoeg kunnen vinden.. dus ik zou eens een rondje door de stad maken. Of open sollicitaties rondsturen langs bedrijven waar je zou willen werken.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 21:59
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Wil je contact met mensen --> Horeca/winkels

Wil je niets doen --> Ga met een gitaar op straat staan of word gigolo (afhankelijk van muzikale skills, uiterlijk en sexuele performance)

Wil je aardig verdienen --> Callcenter/data entry (ik verdiende hiermee op mn 17e 8,65 euro per uur)

Wil je korting bij fastfoodrestaurants en voor het minimumloon lekkere wijven kijken --> Burger King/McDonalds
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:39
xero290
xero290 is offline
Nou...dat callcenter gedoe lijkt me eigenlijk ook niet slecht, maar overal op internet waar ik kijk willen ze dattik 18 jaar ben....nou.....over een jaartje en 2 maanden pas......dus dat werkt nie echt.......hmmmz wel irritant want die verdienen best goed, kijken of ik tog nog zo'n bantje kan vinden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2007, 00:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Probeer 't eens op 't station. Daar werk ik ook (C'est Du Pain) en 't bevalt me echt goed. Er werken veel studenten en parttimers, dus 's middags en 's avonds werken is geen probleem.
Je verdient er best aardig en krijgt per jaar meer betaald. En dan heb je ook nog de bonus dat je een personeelspas krijgt waarmee je op alle stations in heel Nederlands met 60% korting kunt eten. Ook bij de burger kings.
Er is nu ook een behoorlijke leegloop op R'dam CS, dus ze staan te springen om personeel. Je moet alleen wel een beetje enthousiasme tonen en bereid zijn hard te werken. Maar dat is met bijna alles wel zo.

Verder zag ik vandaag bij bijna elke winkel in de stad wel zo'n briefje hangen met 'Personeel Gevraagd', dus gewoon wat beter uit je doppen kijken en bij elke winkel gaan vragen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 01:01.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 22:45
the-incure
the-incure is offline
Citaat:
xero290 schreef op 13-07-2007 @ 23:39 :
Nou...dat callcenter gedoe lijkt me eigenlijk ook niet slecht, maar overal op internet waar ik kijk willen ze dattik 18 jaar ben....nou.....over een jaartje en 2 maanden pas......dus dat werkt nie echt.......hmmmz wel irritant want die verdienen best goed, kijken of ik tog nog zo'n bantje kan vinden
bij my-call callcenters nemen ze al mensen aan vanaf 15
__________________
# I fight for my right #
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:55
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Ik ben idd ook al op zoek naar een bijbaantje.Maar ik weet dat ik nu gewoon wat te kieskeurig was. Dus nu solleciteer ik op bijna alles wat me zoals leuk lijkt. Dus nu maar hopen dat ik nu wel word aangenomen! (Met het versturen van 1 a 2 sollicitatie brieven per dag!)

En trouwens gekke baantjes maken je CV interesanter!

Tripp,
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 11:58
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
xero290 schreef op 11-07-2007 @ 20:59 :


nou ik was dik 3-4 uur bezig met mijn 150 krantjes op mijn fiets. Daarmee ben ik lekker gestopt, want het was echt gewoon waardeloos.
Ik werk bij de TNT maar ik vond 150 krantjes en daar 3-4 uur over doen wel erg overdreven. Mijn wijk is 400 (als ik reclame erbij heb) en dat lukt met gemak in 2.5 uur en dan ook nog eens gewone post erbij he
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 12:20
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Citaat:
remy476 schreef op 15-08-2007 @ 12:58 :
Ik werk bij de TNT maar ik vond 150 krantjes en daar 3-4 uur over doen wel erg overdreven. Mijn wijk is 400 (als ik reclame erbij heb) en dat lukt met gemak in 2.5 uur en dan ook nog eens gewone post erbij he
Hmmm.... ik heb ook een krantenwijk gehad. Ik bezorgde zo'n 500 tijdschriften makkelijk binnen 3 a 4 uur. En daarbij meegerekend de 20 minuten voor terugfietsen. (x2) En pauze tussendoor.
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 12:24
Verwijderd
Het ligt er bij een krantenwijk ook nogal aan hoe je wijk is ingedeeld...? En het is ook wel iets waarbij het vaker doen zorgt dat het sneller gaat (dat is iig mijn ervaring).

Maar in Rotterdam en omgeving is echt genoeg te vinden. Als je het lastig vindt om iets te vinden, dan is dat misschien een teken dat je je eisen een beetje bij moet stellen...beter iets dan niets, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:40
bob_vitesse
Avatar van bob_vitesse
bob_vitesse is offline
uitzendbureau !
__________________
"nulla tenaci invia est via"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:20
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
mja best makkelijk ik heb nu 3 baantjes en k ben voor alle 3 gevraagt
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 21:46
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
uitzendbureaus checken, en als je je voor het minimumloon te goed voelt, zou het nog moeilijk kunnen worden.

Het is trouwens ''word ik''

en waarom is de telegraaf een neo nazi krant? beetje overdreven,niet?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 11:57
Brian Tevreden
Als je goed kunt voetballen, veel trainen. Misschien kun je net als ik in mijn gouden dagen nog wel een mooie transfer bedingen. Een 16 jarige bij bijvoorbeeld Arsenal verdient al gauw een ton per jaar. Dáár kun je tevreden mee zijn. Ik verdiende overigens amper het gros daarvan in oude pietermannen, maar niettemin een bedrag om tevreden over te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 12:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Brian Tevreden schreef op 16-08-2007 @ 12:57 :
Als je goed kunt voetballen, veel trainen. Misschien kun je net als ik in mijn gouden dagen nog wel een mooie transfer bedingen. Een 16 jarige bij bijvoorbeeld Arsenal verdient al gauw een ton per jaar. Dáár kun je tevreden mee zijn. Ik verdiende overigens amper het gros daarvan in oude pietermannen, maar niettemin een bedrag om tevreden over te zijn
Of weet je wat, honger in plaats daarvan jezelf uit en wordt model, of popster. Ook een toekomst met baangarantie...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 14:43
Brian Tevreden
Citaat:
T_ID schreef op 16-08-2007 @ 13:25 :
Of weet je wat, honger in plaats daarvan jezelf uit en wordt model, of popster. Ook een toekomst met baangarantie...
Dat is ook een optie. Als je toch al niet tevreden met je lichaam was, heb je dan meteen twee vliegen in een klap
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:57
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Al mijn baantjes gingen tot nog toe makkelijk. 3 jaar in de tuinbouw gewerkt bij 2 bedrijven, toen een vakantiebaantje bij trekpleister. Was in de tijd van solliciteren 15 en dan wil niemand je hebben dus toen ook weinig succes maar dat is logisch. Toen ik 16 was dus meteen aan de slag gegaan, na de vakantie was er geen plek vrij en meteen in een andere winkel kunnen beginnen.
Nu ben ik 19 en ook wel een beetje kieskeuriger omdat ik het bij m'n huidige werkgever best goed heb, en merk nu wel dat het moeilijker is om wat te vinden.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 11:09
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-08-2007 @ 22:57 :
Nu ben ik 19 en ook wel een beetje kieskeuriger omdat ik het bij m'n huidige werkgever best goed heb, en merk nu wel dat het moeilijker is om wat te vinden.
Maar weetje wat het volgens mij ook is, in mijn geval dan. Als je 19 bent of 20 zoals ik dan het je al een opleiding gedaan. Dan voel je je toch op een of andere manier toch ook waardevoller, en dan neem je minder snel een baantje aan als schoonmaker. Want schoonmaker zijn heeft niet echt een super imago. (snap ie) Toch?
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #97
Verwijderd
500 26-04-2009 12:06
Werk, Geld & Recht zak/kleed geld
bob_vitesse
162 02-12-2005 11:52
Liefde & Relatie Afknappers...
bracelance
195 25-11-2004 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.