Oud 09-12-2018, 11:07
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Hey,

Ik heb de afgelopen week 2 pilletjes gehad verspreid over 4 dagen, en ik ben van plan om waarschijnlijk elke week 1-2 te nemen. Ik ben nu sinds oktober 17 en ik vraag me af of het heel slecht voor me is, of ik door meerdere keren per week ook een overdosis kan krijgen of een andere aandoening. De pilletjes zijn 180 mm xtc, dus waarschijnlijk 160 mm mdma, ze heten witte dolfijntjes.

Laatst gewijzigd op 09-12-2018 om 11:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2018, 13:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Xtc is een drug, dus gezond is het sowieso niet, welke leeftijd je ook hebt. Aanbevolen is ook om minimaal 6 weken te wachten tussen gebruik. Waarom zou je het zo vaak willen doen? Dan is er toch geen lol meer aan? En daarbij heb je natuurlijk steeds meer nodig om hetzelfde gevoel te krijgen.

Hier kun je de risico’s vinden:
https://www.drugsenuitgaan.nl/middel...re-termijn-xtc

Als je het toch gaat doen, laat aub wel je pillen testen: https://www.drugs-test.nl/waar-testen-
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 14:03
Verwijderd
Lubach heeft een aardige roundup gemaakt over XTC en de flagrante nonsense daaromtrent. Het argument "het is een drug" en het impliciete argument "het is verboden" zijn zeker ten aanzien van MDMA absurd. Dat gezegd hebbende, structureel gebruik zoals de TS dat schetst roept de nodige vraagtekens op.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 15:40
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Citaat:
Xtc is een drug, dus gezond is het sowieso niet, welke leeftijd je ook hebt. Aanbevolen is ook om minimaal 6 weken te wachten tussen gebruik. Waarom zou je het zo vaak willen doen? Dan is er toch geen lol meer aan? En daarbij heb je natuurlijk steeds meer nodig om hetzelfde gevoel te krijgen.

Hier kun je de risico’s vinden:
https://www.drugsenuitgaan.nl/middel...re-termijn-xtc

Als je het toch gaat doen, laat aub wel je pillen testen: https://www.drugs-test.nl/waar-testen-

Ja, het effect is inderdaad minder, maar het blijft een goed gevoel geven en een kick, en ik snap dat als je t elke dag doet dat dat wel weggaat, maar als ik het 1-2 keer doe per week dan voel ik sowieso wel best nog wat, natuurlijk nooit meer zoals de eerste keer, maar wel alsnog veel.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 15:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, het effect is inderdaad minder, maar het blijft een goed gevoel geven en een kick, en ik snap dat als je t elke dag doet dat dat wel weggaat, maar als ik het 1-2 keer doe per week dan voel ik sowieso wel best nog wat, natuurlijk nooit meer zoals de eerste keer, maar wel alsnog veel.
Waarom wil je het eigenlijk zo vaak gebruiken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Lubach heeft een aardige roundup gemaakt over XTC en de flagrante nonsense daaromtrent. Het argument "het is een drug" en het impliciete argument "het is verboden" zijn zeker ten aanzien van MDMA absurd. Dat gezegd hebbende, structureel gebruik zoals de TS dat schetst roept de nodige vraagtekens op.
Maar het is een drug? Het verandert de manier waarop je dingen ervaart nogal heftig.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 16:51
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Citaat:
Waarom wil je het eigenlijk zo vaak gebruiken?
Omdat ik het heel chill vind
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 19:46
Verwijderd
Je snapt wel dat je niet normaal kan functioneren in de samenleving als je onder invloed bent? Vind je het okay dat anderen voor jouw gebrek moeten opdraven? Dat is het namelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 20:11
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Citaat:
Je snapt wel dat je niet normaal kan functioneren in de samenleving als je onder invloed bent? Vind je het okay dat anderen voor jouw gebrek moeten opdraven? Dat is het namelijk niet.
Ik ben niet onder invloed als ik op school ben of thuis ben ofzo, maar gewoon met n vriend in de mac fz
Met citaat reageren
Oud 10-12-2018, 08:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben niet onder invloed als ik op school ben of thuis ben ofzo, maar gewoon met n vriend in de mac fz
De mac is net zo goed een openbare plaats waar anderen last van je kunnen hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-12-2018, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Maar het is een drug? Het verandert de manier waarop je dingen ervaart nogal heftig.
Vertel mij wat; ik heb meerdere keren het effect van MDMA meegemaakt bij anderen. Als ik het echter vergelijk met het effect van alcohol of coke, al dan niet gecombineerd, is het vrij onschuldig.

Maar begrijp me niet verkeerd eah, iemand die voornemens is standaard 2x per week MDMA te gaan nakken, is niet goed bezig. Wel is het zo dat ten opzichte van "alternatieven" als drank, coke, of GHB, MDMA de minst kwalijke variant is voor zowel de slikker als zijn (directe) omgeving.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 14:24
Verwijderd
TS: Je bent niet wijs
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 13:49
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Super gezond gewoon. Ken je de darwin awards?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol XTC discussietopic
Prospect
7 19-09-2013 22:12
Drugs & Alcohol Vervuilde XTC.
Verwijderd
18 14-04-2009 15:52
Drugs & Alcohol Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout
Mafheid
8 10-09-2003 12:26
Drugs & Alcohol Combinatie cocaine en XTC
Lora
19 11-07-2003 21:00
Drugs & Alcohol XTC en ALCOHOL niet doen!!
FREDERIC
18 07-10-2002 23:45
Drugs & Alcohol Enquete XTC
Wit Pareltje
22 14-05-2002 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.