Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2006, 19:56
Infern0
Avatar van Infern0
Infern0 is offline
Mijn vriendin heeft veel last van jeuk''daarbenede'' nu is ze naar de dokter geweest en heeft ze daar een middeltje voor gekregen. Nu vroeg ik me af kan ik dat ook hebben en steeds weer op haar overbrengen door geslachtsgemeenschap zodat zij het steeds weer opnieuw krijgt? En zoja is er dan wat tegen te doen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 20:00
Verwijderd
Jij kunt het ook hebben, maar daar heb je zelf geen last van. Als het goed is kan haar vagina een klein beetje schimmel wel aan (zo lang ze 'm niet met zeep wast of te overvloedig irrigeert (maar wel normaal wast natuurlijk), en geen antibiotica gebruikt, en geen zwakke weerstand heeft), dus dan kun je die schimmel op zich wel weer aan haar geven, maar ze de kuur met het zalfje heeft afgemaakt hoort ze daarna niet weer zomaar een infectie van de schimmel te krijgen.
Het is wel handig om totdat die kuur is afgelopen even een condoom te gebruiken, om de genezing nu niet te verstoren.

Laatst gewijzigd op 06-11-2006 om 20:09.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 20:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-11-2006 @ 21:00 :
Jij kunt het ook hebben, maar daar heb je zelf geen last van.
Waarom zou hij daar geen last van hebben? Een schimmel kan zich bij mannen net zo goed uiten als bij een vrouw. De man kan ook last krijgen van jeuk, lichte uitslag op de penis (gesprongen adertjes) en kloofjes in de voorhuid. Dat de ts (nog) geen klachten heeft, betekent daar en tegen natuurlijk niet dat hij de schimmel ook daadwerkelijk niet bij zich draagt. Het kan best zijn dat hij de schimmel wel heeft, maar dat hij er geen last van heeft, ondanks dat een schimmel bij mannen dus ook klachten kan veroorzaken. Maar ook als hij geen klachten heeft, zou hij het wel weer aan zijn vriendin kunnen geven.

Dus ik zou als ik jou was zelf ook even een kuurtje ondergaan, tegelijk met je vriendin, dan weten jullie zeker dat jullie er beiden weer vanaf zijn.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-11-2006 @ 21:45 :
Waarom zou hij daar geen last van hebben? Een schimmel kan zich bij mannen net zo goed uiten als bij een vrouw. De man kan ook last krijgen van jeuk, lichte uitslag op de penis (gesprongen adertjes) en kloofjes in de voorhuid. Dat de ts (nog) geen klachten heeft, betekent daar en tegen natuurlijk niet dat hij de schimmel ook daadwerkelijk niet bij zich draagt. Het kan best zijn dat hij de schimmel wel heeft, maar dat hij er geen last van heeft, ondanks dat een schimmel bij mannen dus ook klachten kan veroorzaken. Maar ook als hij geen klachten heeft, zou hij het wel weer aan zijn vriendin kunnen geven.

Dus ik zou als ik jou was zelf ook even een kuurtje ondergaan, tegelijk met je vriendin, dan weten jullie zeker dat jullie er beiden weer vanaf zijn.
Omdat de penis een stuk droger is dan de vagina, waardoor schimmels er niet echt een goede voedingsbodem hebben.
Het is normaal dat er schimmels overal op je huid leven waar je geen last van hebt, dan kun je wel je hele lichaam gaan insmeren met antischimmelzalf maar zo lang de schimmels geen infectie veroorzaken is dat nogal overbodig.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 09:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-11-2006 @ 08:57 :
Omdat de penis een stuk droger is dan de vagina, waardoor schimmels er niet echt een goede voedingsbodem hebben.
Het is normaal dat er schimmels overal op je huid leven waar je geen last van hebt, dan kun je wel je hele lichaam gaan insmeren met antischimmelzalf maar zo lang de schimmels geen infectie veroorzaken is dat nogal overbodig.
Ja, dat is waar. Maar ik dacht dus jij bedoelde dat een schimmel bij een man nooit klachten en dus een infectie zouden geven en daar was ik het dus niet mee eens
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:31
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 06-11-2006 @ 20:56 :
Mijn vriendin heeft veel last van jeuk''daarbenede'' nu is ze naar de dokter geweest en heeft ze daar een middeltje voor gekregen. Nu vroeg ik me af kan ik dat ook hebben en steeds weer op haar overbrengen door geslachtsgemeenschap zodat zij het steeds weer opnieuw krijgt? En zoja is er dan wat tegen te doen?
ja! dat kan, ik heb t ook pas gehad van mn lieve vriendin.
gewoon ff naar de huisarts gaan, ff verhaaltje kort uitleggen aan de assistent, die schrijft 1 pilletje voor(13euro!,wordt vergoedt) en dan na een paar dagen is t over.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-11-2006 @ 10:35 :
Ja, dat is waar. Maar ik dacht dus jij bedoelde dat een schimmel bij een man nooit klachten en dus een infectie zouden geven en daar was ik het dus niet mee eens
ja het kán natuurlijk wel maar de kans is niet zo groot als bij een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 15:40
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-11-2006 @ 12:47 :
ja het kán natuurlijk wel maar de kans is niet zo groot als bij een vrouw.
duurt alleen langer voor je er ''last'' van krijgt, dit is dan meestal niet in de vorm jeuk zoals bij een vrouw.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:47
deleugen
deleugen is offline
Het kan zo zijn dat zij de schimmel juist van hem krijgt, terwijl hij er geen last van heeft. Dus zeker zorgen dat hij er ook iets tegen doet.
Met Lactacyd oid wassen (na de kuur dan) kan ook helpen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Lactacyd schijnt juist heel slecht te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:56
deleugen
deleugen is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-11-2006 @ 19:48 :
Lactacyd schijnt juist heel slecht te zijn.
Want?
Ja, je moet er natuurlijk niet overvloedig gebruik van maken in 1x, maar waarom dan?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 19:52
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
deleugen schreef op 12-11-2006 @ 19:47 :
Het kan zo zijn dat zij de schimmel juist van hem krijgt, terwijl hij er geen last van heeft. Dus zeker zorgen dat hij er ook iets tegen doet.
Hier zijn al wat discussies over geweest in andere topics. Maar een man kan een vrouw niet besmetten met een schimmel.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 20:18
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
deleugen schreef op 12-11-2006 @ 19:56 :
Want?
Ja, je moet er natuurlijk niet overvloedig gebruik van maken in 1x, maar waarom dan?
Omdat het de natuurlijke zuurgraad van je vagina verpest waardoor je juist vatbaarder wordt voor schimmelinfecties
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 20:40
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Tiño schreef op 07-11-2006 @ 12:31 :
die schrijft 1 pilletje voor(13euro!,wordt vergoedt) en dan na een paar dagen is t over.
Ja belachelijk duur he Toen ik zo'n pilletje ging halen viel mn mond open, te duurgewoon
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 20:56
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 12-11-2006 @ 21:40 :
Ja belachelijk duur he Toen ik zo'n pilletje ging halen viel mn mond open, te duurgewoon
hij hielp wel goed
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 21:00
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-11-2006 @ 21:56 :
hij hielp wel goed
Ik moest nog n 2e halen, dus dat was wel zuur
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 13:41
deleugen
deleugen is offline
Citaat:
DDM schreef op 12-11-2006 @ 20:52 :
Hier zijn al wat discussies over geweest in andere topics. Maar een man kan een vrouw niet besmetten met een schimmel.
Heb je mss n verwijzing naar enkele van die topics?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:29
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
deleugen schreef op 13-11-2006 @ 14:41 :
Heb je mss n verwijzing naar enkele van die topics?
Het was effe zoeken, maar ik heb hem S6

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1462871
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 17:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
volgens mij kan dat wel en is dat mij/ons zelfs overkomen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna schimmel in huisplantjes :(
mueslireep
1 04-09-2012 18:03
Lichaam & Gezondheid Schimmel vraag
Shyboy
6 13-08-2011 15:59
Lichaam & Gezondheid Anti-schimmel product inademen
vosje16
2 08-07-2011 10:03
Eten & Drinken Schimmel op brood
xxChange
8 29-07-2009 21:04
Lichaam & Gezondheid Vaginale schimmel infectie?
Thee Muts
5 10-01-2004 11:08
Lichaam & Gezondheid schimmel
Miracle
19 03-01-2003 18:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.