Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2006, 10:16
blauwpotlood
blauwpotlood is offline
Ik heb al ruim 2 jaar last van mijn oren. Van onsteking aan de gehoorgang tot steenpuist in de gehoorgang en weer terug. na heel veel huisartsbezoeken blijktdat ik last heb van exceem in mijn gehoorgang en dat dat de boosdoener is. Eeen kee rin de zoveel tijd mijn oren laten uitspuiten om alle troep er uit te laten halen en dan gaat het weer een tijdje goed.
Heel fijn om te weten, alleen ben ik nu nog steeds niet van mijn klachten af. vaak heb ik een opgezette klier onder mijn oor, wat dus inhoud dat er iets niet helemaal goed zit. Volgens de huisarts is het iets wat er nou eenmaal is en waar ik mee moet leren leven.
Wat denken jullie?
o ja.. ik heb wel druppels voor in me oren die af en toe helpen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:30
Verwijderd
je bent er alleen maar mee naar de huisarts geweest?

ik denk dat het goed zou zijn om ook eens een verwijzing voor de KNO arts te vragen.

Misschien kan hij er wel meer van bakken dan een slap excuus.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 12:02
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
ik heb ook erg last van exzeem, niet in mn gehoorgang dan.. , maar k ben er voor naar de dermatoloog geweest en inderdaad, er is geen medicijn tegen

ik zal er ook gewoon mee moeten leven, er zijn natuurlijk wel middeltjes om t wat makkelijker te maken allemaal, zalfjes ed en mss is n allergietest n oplossing voor je (exzeem komt vaak door n allergie voor iets)

zou me dus wel laten doorverwijzen, maar grote kans dat je huisarts wel.... n puntje heeft

succes
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.