Oud 13-05-2010, 19:37
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
ik zit met een huge probleem
een meisje, goede vriendin was ik verliefd op geworde. ouders kende elkaar goed blabla maar dus haar moeder kwam erachter maar we mochte geen relatie heben wij stiekem alles doen( alles:$) maar dus omdat het stiekem ging werd het steeds moeilijker om af te kunnen spreken tot het niet meer ging en het uit heben gemaakt ..ik mis haar aleen zo mega erg, ik weet egt niks meer te doen en ik word gewoon gek. ik heb gezegd hoeveel ik van haar hou dat ik alles voor der over heb alemaal lieve dingetjes enzo aleen ik zei zo of zei wil aleen ze zei ja gaat neit.. omdat we elkaar bijna nie kunne zien. dus ik proberen over te halen dat da wel lukt enzo(naja niet egt overhalen) maar toen zei ze dus ja lukt niet kan ik je niet zien en ik zei dat het dan neit lukt. en toen zeii ik er is miss een oplosing en dat is naar je mama gaan( wat ika l vaker heb gezegd) en toen werd ze mega boos op me en ik weet egt niet wat ik moet doen enzo en ik wil haar zo graag terug aleen weet niet hoe. kan iemand mij helpen?????wat vinde meisjes luek?????hoe kan ik dit goed gaam maken??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2010, 19:45
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
iemand help!!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 19:50
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
waarom mocht je geen relatie van haar moeder?


misschien moet jij eens met die moeder praten?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 19:53
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
ik dnek niet dat het gaat lukken als we gaan praten...
ik ben 1.5 jaar jonger , en ze was bang dat de relatie tussen de gezinen kapot ging
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 20:51
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Hoe oud zijn jullie?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:08
Verwijderd
aan het gebrek aan leestekens te zien, ben je heel jong. Neem het advies van de ouders maar ter harte...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 22:24
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
16 zij 17
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:44
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Citaat:
aan het gebrek aan leestekens te zien, ben je heel jong. Neem het advies van de ouders maar ter harte...
interpunctie zou inderdaad veel makelijker lezen zijn ja (:

hoe dan ook.
jij kent haar moeder niet zoals zij haar kent. je kan niet zomaar opdringen dat ze met dr moet praten als je haar niet kent. ieder ouder is anders. geloof me 0.o

ik heb in het begin hetzelfde probleem gehad. maar wij zaten bij elkaar op school. mijn meisje moest altijd om half 6 thuis zijn voor het eten, maar we waren meestal klaar om half 4 op school. als smoesje gebruikte ze dat nog even naar de winkel was met wat vriendinnen.
( terwijl ze dus lekker met mij het bed verslindde )

hoe dan ook. ben ik wel benieuwd naar je hele verhaal? je hebt haar dus ontmaagd, ze had pijn. ze is 17 jaar oud, en heeft kleine borsten?
zoveel topics overal van jou dat ik nu best geïntresseerd ben (:
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 14:07
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
ja klopt heb je goed gezien haha
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 14:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat het een veel betere indruk achterlaat als je zelf met die moeder gaat praten in plaats van je vriendin eropaf te sturen. Ergens kan ik ook wel snappen wat die moeder bedoelt. De kans dat jullie gelukkig samen blijven is nihil. En het zou inderdaad heel goed kunnen dat dat de relaties in de gezinnen verstoort. Maar toch zou dat niet moeten betekenen dat jij haar niet mag zien. Het is toch raar dat ze liever een onbekende wil voor haar dochter dan iemand die ze kent en waar ze ook de familie van kent.

De openingspost is trouwens heel rot te lezen. Ik had hier al vaker gekeken maar vanwege de manier van schrijven altijd snel weer weg gegaan zonder de rest te lezen. Vooral het volgende gedeelte: aleen ik zei zo of zei wil aleen ze zei ja gaat neit.
Zei= verleden tijd van zeg
Zij= vrouwelijke vorm van hij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie probleem!
anonymous!!
9 01-12-2013 15:46
De Kantine Voetsaai #906
Verwijderd
500 10-03-2010 20:44
Liefde & Relatie Vanavond is het uit..
Phie.
38 13-12-2003 02:59
Liefde & Relatie als je op een zeeeer botte manier bent geloodsd...
Eurydice
23 22-06-2003 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.