Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2014, 15:07
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Hallo allemaal,

Door lichamelijke beperkingen ben ik aan huis gekluisterd en heb ik geen toegang tot bijbaantjes in de horeca of eigenlijk alles wat maar buitenshuis is. Echter zou ik heel graag wat geld bijverdienen en ben ik dus op zoek naar een leuke baan die ik vanuit huis kan doen, op het gebied van bloggen, columns of teksten schrijven, vertalen of editen op zo ongeveer elk gebied: lifestyle, media, vrije tijd, actualiteit... het enige waar ik niet zoveel mee kan is gaming/auto's/sport. Zou heel erg fijn zijn als iemand hier misschien een website weet die zulke vacatures heeft!
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.

Laatst gewijzigd op 30-07-2014 om 11:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2014, 15:46
Verwijderd
Stuur even een pm aan forummember 'gladde meeuw'.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 20:19
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Je kan ook online enquêtes invullen voor geld? Althans zie ik vaak op Facebook voorbij komen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 21:37
Verwijderd
Die enquêtes liggen in 't schemergebied van oplichterij en in de gebieden die je noemt ga je sowieso niet aan betaald werk kunnen komen.

Als je geld wil bijverdienen vanuit huis moet je een programmeertaal leren, websites leren bouwen, of iets anders ICT'igs doen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Die enquêtes liggen in 't schemergebied van oplichterij en in de gebieden die je noemt ga je sowieso niet aan betaald werk kunnen komen.
idd alles wat betreft enquetes vermijden. Cursussen die beloven dat je geld gaat verdienen ook vermijden.

Beste plek om te beginnen is hier
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 22:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het enige wat ik kan bedenken wat nog wat kan opleveren voor je is de erotische sector. Blogs over allerhande dingen zijn er al zoveel en dat is allemaal vrijwilligerswerk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 22:51
Verwijderd
op fiverr.com kan je misschien ook nog ideeën opdoen/werk vinden
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 12:17
Verwijderd
Dat je niet into gamen bent is des te beter. Regel een webcam, wat inkijk en een game en stream (op twitch) hoe je speelt. Binnen no time zullen verscheidene maagden geld naar je overmaken en je ondertussen van allemaal tips voorzien.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 17:38
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
op het gebied van bloggen, columns of teksten schrijven, vertalen of editen op zo ongeveer elk gebied: lifestyle, media, vrije tijd, actualiteit... het enige waar ik niet zoveel mee kan is gaming/auto's/sport. Zou heel erg fijn zijn als iemand hier misschien een website weet die zulke vacatures heeft!
Dit zijn vaak dingen die mensen eerst vrijwillig en als passie doen en daarna pas geld mee verdienen. En als er al vacatures voor zijn moet je behoorlijk wat in je portfolio hebben wil je aangenomen worden omdat er gewoon simpelweg hartstikke veel mensen zijn die dat willen.

Ik heb wel eens gezien op tv dat er mensen waren die zegmaar allemaal stickers op producten moesten plakken etc. dat kregen ze dan thuis geleverd. En zo zijn er nog wel meer van die dingen die je thuis kunt doen. Maar het meeste daarvan is nogal geestdodend werk waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2014, 07:55
Verwijderd
Citaat:

Ik heb wel eens gezien op tv dat er mensen waren die zegmaar allemaal stickers op producten moesten plakken etc. dat kregen ze dan thuis geleverd. En zo zijn er nog wel meer van die dingen die je thuis kunt doen. Maar het meeste daarvan is nogal geestdodend werk waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten.
Het verdient ook erg slecht, omdat je per stuk betaald krijgt. Mijn vriend heeft het een keer uitgeprobeerd, een lading envelop-doosjes gevouwen, en verdiende er uiteindelijk ongeveer vier euro per uur mee, en dan heb ik een hele dag hulp van zijn moeder en een paar uur hulp van mij nog niet eens meegerekend. En je hele huis staat vol met die spullen. Maargoed, als je niets anders hebt dan kan het. Hij heeft het afgesproken bedrag wel netjes binnen een week overgemaakt gekregen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 16:34
Sammie :)
Avatar van Sammie :)
Sammie :) is offline
Wat is je lichamelijke beperking dan als ik vragen mag?

Als je veel kennis in een bepaald vakgebied hebt dan kan je wellicht iets in de service of klachtenafhandeling gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Lsd?
E Che Guevara
95 02-05-2005 13:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.