Oud 05-11-2006, 11:15
Verwijderd
Ik weet niet waar dit hoort, maar het apparaat waar het om gaat hoort op L&G.. dus vandaar

Ik heb een paar dagen geleden een epilady gekocht en in de gebruiksaanwijzing staat dat je de epileerkop moet schoonmaken met een beetje alcohol. Ik heb m nu 1 keer gebruikt en na de tijd gewoon alleen met t borsteltje haar-vrij gemaakt.
Ik vraag me af of t heel belangrijk is om alcohol te gebruiken (lijkt me op zich eens in de zoveel tijd wel hygienisch, vooral omdat ik bij t ontharen van mn oksels een paar puntjes bloed had) en zoja, waar je deze alcohol kunt kopen

Ik ben trouwens heel tevreden over t apparaat! Ik heb de BrAun Silk-épil X'elle (de paarse variant) en heb, zonder veel pijn, echt gladde benen, oksels en bikinilijn nu. Dus wel een aanrader!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 11:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alcohol 70% en 96% kan je oa kopen bij het kruidvat. Is een klein glazen flesje en staat bij de schoonmaakmiddelen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-11-2006 @ 12:18 :
Alcohol 70% en 96% kan je oa kopen bij het kruidvat. Is een klein glazen flesje en staat bij de schoonmaakmiddelen
Nog nooit gezien (ook nog nooit naar gezocht), maar bedankt! Ik neem aan dat dat hier geschikt voor is...

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 11:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Denk het wel hoor, ik zou met 70% beginnen. Je kan er ook bijvoorbeeld oorbellen ofzo mee schoonmaken Soms verkopen ze het in de apotheek ook wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 12:41
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-11-2006 @ 12:54 :
Denk het wel hoor, ik zou met 70% beginnen. Je kan er ook bijvoorbeeld oorbellen ofzo mee schoonmaken Soms verkopen ze het in de apotheek ook wel.
Ik zweer toch op 96 %, al is het maar om de koppen van mijn bandrecorder en cassettedeck schoon te maken.

Trouwens te koop bij elke drogisterij.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 13:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sommige plastic dingen kunnen niet zo geweldig tegen sterk geconcentreerde alcohol vandaar dat ik denk dat ze beter met 70% kan beginnen.

Zou best kunnen hoor. Ik kom bijna nooit in een andere drogist dan het kruidvat en daar hebben ze het iig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 18:33
manahatta
manahatta is offline
en waar heb jij die BrAun Silk-épil X'elle gekocht?
__________________
nee.. ik kon niks beters verzinnen!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:03
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
heb er al n paar jaar 1 bevalt me ook zeer goed, maar heb m nog nooit met alcohol schoongemaakt

haal altijd alle haartjes weg met dat kwastje idd, maar verder niet....

moet t mss maar s doen.., maar iig hij werkt nog prima en ik heb geen zwerende enge plekken
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
manahatta schreef op 13-11-2006 @ 19:33 :
en waar heb jij die BrAun Silk-épil X'elle gekocht?
Bij de Mediamarkt, 99 euro ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 27-11-2006 @ 20:03 :
heb er al n paar jaar 1 bevalt me ook zeer goed, maar heb m nog nooit met alcohol schoongemaakt

haal altijd alle haartjes weg met dat kwastje idd, maar verder niet....

moet t mss maar s doen.., maar iig hij werkt nog prima en ik heb geen zwerende enge plekken
Nee denk ook niet dat t veel kwaad kan hoor. Heb tot nu toe ook nog niet schoongemaakt met alcohol, maar ook nog maar 2 keer gebruikt..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.