Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2006, 15:45
Verwijderd
Ik heb bijna 2 jaar geleden een burn-out gehad, waar ik nu nog steeds dagelijks last van heb Het is dusdanig erg dat ik heb moeten stoppen met m'n school...Ik weet er nu gelukkig vrij goed hoe ik ermee om moet gaan en ben het min of meer gewend

Nou is dat in principe niet het probleem, maar dat is het volgende: Ik maak me de laatste tijd veel zorgen om m'n vriendin Ze heeft het echt enorm druk met school en werk, waardoor ze ook nog eens veel te weinig rust en slaap krijgt. Ze zit nu ziek thuis, omdat ze gewoon echt helemaal opgebrand is! Ze heeft zo'n beetje overal last van, waaronder heel erg moe zijn en hoofdpijn. De dingen waar ze last van heeft komen o.a. ook overheen waarmee het bij mij allemaal mee begonnen is. Ik ben gewoon echt bang dat ze straks hetzelfde gaat krijgen als mij!

Hoe kan d'r advies geven zonder dat ik op d'r vader lijk? Als ik zeg dat het me verstandig lijkt om eerder naar bed te gaan bijvoorbeeld, lijkt het net alsof ik d'r pa ben...terwijl ik dat niet zo bedoel natuurlijk!

Ze raakt veel sneller geirriteerd en het ene moment is ze super-blij en het andere moment kan ik gewoon merken dat ze met vanalles zit en zich helemaal niet lekker voelt... Ze is de laatste tijd (voor mijn gevoel) gewoon niet echt meer zichzelf en ik weet soms gewoon niet hoe ik daarmee moet omgaan....

Ik ben bang dat ik het soms niet op de meest tactische manier aanpak. Ik wil d'r echt graag helpen, want ik maak me erg veel zorgen...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:25
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ik vind zelf niet dat je op haar vader lijkt als je zegt dat het je verstandig lijkt dat ze bijvoorbeeld eerder naar bed gaat.
Vind je dat alleen zelf zo klinken? Of zegt zij dat wel eens?

Zijn er verder geen vriendinnen van haar die ook vinden dat ze wat meer rust nodig heeft? En vindt ze trouwens zelf ook dat ze er wat aan moet doen?
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 19:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 18-11-2006 @ 18:25 :
Ik vind zelf niet dat je op haar vader lijkt als je zegt dat het je verstandig lijkt dat ze bijvoorbeeld eerder naar bed gaat.
ik zou eerst eens uitzoeken of ze niet ergens mee zit want ik vind het echt irritant als mensen vragen naar mijn klachten en daarna zeggen dat ik misschien eerder naar bed zou moeten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 23:00
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik heb ongeveer hetzelfde als je vriendin, ik zit ook tegen een burnout aan. Raad haar eens aan om met een psycholoog te praten. Klinkt idioot, maar bij mij werkt het enorm goed.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 08:53
Verwijderd
Bedankt voor de reacties. Ik ga het d'r vragen/voorstellen zodra ik d'r spreek!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 13:16
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
thrunx schreef op 19-11-2006 @ 09:53 :
Bedankt voor de reacties. Ik ga het d'r vragen/voorstellen zodra ik d'r spreek!
Als je dat maar laat.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Is dit mogelijk?
AceSpade
22 19-07-2011 23:05
Games Iets zoals Burn Out Paradise City
Caviamax
2 13-05-2010 17:04
Muziek Pats hier met je muziekcollectie
telluriet
216 05-09-2004 19:20
Psychologie Burn-out en/of depressie.
Verwijderd
12 07-12-2003 16:33
Psychologie Wat moet ik me hiervan voorstellen?
Severus
2 18-07-2003 01:32
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.