Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2010, 13:52
kimberley15
kimberley15 is offline
hallo allemaal!

ik zit nu met een probleem..ik vind dus al een tijdje een jongen leuk (ben 15 btw), maar ik ben niet verliefd. ik had al een tijdje een vermoeden dat hij mij ook leuk vond. Toen een van mijn vriendinnen het ging vragen (ze kan der mond niet houden) bleek dus dat dat idd zo was! dat was eergisteren. Vanaf dat moment weet nu de hele klas dat we elkaar leuk vinden..

Onze ''relatie'' is er wel op vooruit gegaan, we hangen nu samen rond, sms'en veel, enz..
maarja, de klas is een beetje irritant. Ze vragen nu contstant aan hem en mij: hebben jullie nou al verkering? wanneer ga je het vragen? enz,. reuze irritant! ze houden ons nu ook contstant in de gaten, als ik naast hem zit weet ik gewoon dat de halve klas op dat moment meegeniet. Ze maken contstant flauwe opmerkingen.

Ik ben ook anders tegen hem gaan kijken, ik vond het veel leuker toen ik nog een beetje ''moest uitvinden'' wat hij van mij vond. Nu ik het zeker weet, voelt het net alsof we al verkering hebben..en dat wil ik nog niet!
ik heb gehoord dat hij ook een beetje verliefd op mij is, net als ik op hem (niet smoor ofzo)
ik heb zelf gewoon wat meer tijd nodig maar door de klas komt er zo'n enorme druk op je te staan!

ik ben nu dus bang dat hij mij elk moment kan vragen, hij wilt ook contstant bij mij zijn enzo..heel lief enz, maar zover ben ik nog niet..

wat moet ik doen/zeggen? en ben ik nu verliefd of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2010, 15:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat vindt hij ervan dat de klas zo doet?
Wat jij nu hier vertelt, kun je dat niet aan hem vertellen? Dat je het heel fijn vindt om bij hem te zijn, maar dat je het rustig aan wilt doen. Dat je het vervelend vindt dat de klas zo opdringerig is. Als hij jou begrijpt, dan kan hij daar ook beter mee omgaan en dan hoef je ook niet bang te zijn dat hij jou verkering gaat vragen of dingen gaat doen waar jij nog niet aan toe bent
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 17:14
kimberley15
kimberley15 is offline
dat heb ik hem idd gevraagd, hij zei dat hij het niet erg vond en dat hij denkt dat het vanzelf wel ophoudt..ik zal het er wel met hem over hebben..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 10:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Nah, weet je wat het is? Jullie klasgenoten vinden het allemaal retespannend en zijn allang blij dat zijzelf niet zo in de aandacht staan. Hij heeft gelijk, het gaat vanzelf over, als jullie eenmaal wat hebben en inderdaad gezoend hebben en inderdaad die eerste spannende date hebben gehad, is het spannende er wel van af. Praten erover is altijd goed, dat zorgt ervoor dat jullie op dezelfde lijn zitten.

Praat met hem over wat je voelt, dat je het rustig aan wilt doen en, als je het aandurft om zo eerlijk te zijn, zeg dat je het eigenlijk ook wel eng vindt.

Probeer je zelf zo weinig mogelijk aan te trekken van de klas. Op de vraag: 'hebben jullie al verkering?' kun je zeggen "oh ja, tis dik aan' met een sarcastische ondertoon. Of vraag hoe ver hij/zij zelf al is met het vinden van een leven.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 18:46
Zwimber
Zwimber is offline
Of je verliefd bent of niet kun je eigenlijk niet een antwoord geven.. Je beslist eigenlijk zelf of je verliefd bent sommige mensen ervaren dat veel 'extremer' of uiten het meer dan anderen. Bovendien, is het belangrijk? Zo lang je het leuk vindt om bij hem te zijn en ook de dingen die een relatie betekenen met hem wilt doen, hand in hand lopen, knuffels, kusjes, zoenen etc. (tot zo ver als je zelf wilt natuurlijk)

Ohja, je vriendje heeft in het grootste deel van de gevallen gelijk, de grap gaat vanzelf langzaam voorbij. Maar wat wel heel erg helpt zijn een aantal dingen:

Je moet het in ieder geval (klinkt vreemd) maar eens worden zeg maar in de zin of je iets hebt je moet je relatie gewoon een beetje open houden.. als je heel mysterieus erover doet is het veel boeiender om achter die dingen te komen of om het erover te hebben dan als jullie 'gewoon iets hebben'.
(Ohja iets anders is nog je hoeft niet persee verkering te hebben of te vragen hè ? Je kunt ook prima leven met gewoon iets hebben, en als je wilt weten of hij verkering aan je gaat vragen praat gewoon met hem erover maar zoek wel een goede plek, ik heb altijd voorkeur voor op bed naast elkaar liggen, maar het is lente dus een grasveldje is prima.. oke ik ga nu een beetje ver door sorry )

Oké eigenlijk maar één ding dus ^^ doe er gewoon relax en niet geheimzinnig over, veel suc6
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 14:59
kimberley15
kimberley15 is offline
Oke, de opmerkingen zijn (bijna) voorbij..ik weet inmiddels wel dat hij mij superleuk vind. Ik ook wel, maar ik ben bang dat ik niet verliefd ben. Hij is Zeker niet de knapste enzo.. Nu weet ik dat dat niet telt want hij is wel superlief. Ik ben bang dat ik gewoon geen gevoelens voor hem heb! Iedereen ziet ons al als stel, zo voelt het ook ookal is het niet officieel. Wat moet ik nu in godsnaam doen ?!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 15:31
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Doe in de liefde niet wat je absoluut niet wilt. Als jij geen gevoelens hebt, gaat het niet werken. Leg het hem uit, dan kan je ook beter te vriend houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zeggen of niet?
tafelkleedjesau
6 29-07-2014 21:40
Liefde & Relatie Ik weet niet of ik verliefd ben.
Limbi
4 13-07-2014 22:34
Liefde & Relatie brief.. versturen of niet?
Sander Gessel
37 10-01-2005 13:12
Liefde & Relatie Liever verliefd of niet verliefd?
Yab-Yum
46 14-12-2004 20:45
Liefde & Relatie Het zelf in de hand hebben of niet?
SoMeBoDy
10 26-11-2004 19:29
Liefde & Relatie wel of niet rela aangaan??
k@tje
8 20-03-2002 15:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.