Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2010, 22:27
Hans Berger
Hans Berger is offline
Hoi,

Ik weet niet of ik dit aan jullie vragen moet, maar ik heb een probleem met mijn vriendin, en ik weet niet hoe ik het anders op moet lossen.
Toen we onze relatie begonnen zijn hebben we duidelijke afspraken gemaakt, maar mijn vriendin lijkt deze niet helemaal serieus te nemen.
Ik ben misschien op sommige punten wat ouderwets, maar ik hoop toch dat ik hier wat sympathie kan vinden.
Ik heb mijn vriendin duidelijk verteld dat ik vind dat een vrouw bepaalde taken heeft in haar leven. Wij wonen samen, en ik vind dat zij het huishouden moet doen. Dat is gewoon de taak van de vrouw. Mannen hebben een bepaald intellect, vrouwen kunnen het huishouden doen. Het is een taboe vandaag de dag, maar ik geloof er in. De vrouw is er toch voor geschapen een hulpje te zijn voor de man? Verschil moet er toch zijn?
Ik heb mijn vrouw gisterochtend bijv. opdracht gegeven het huis schoon te maken, en de wc te poetsen. Ik kwam s'avonds thuis en ik ben met mijn vinger over de kast geweest. En wat bleek? ER ZAT NOG ALLEMAAL STOF OP!!! Ik voel me niet meer serieus genomen. Ik had nog duidelijk gezegd wat ze moest doen. WAAROM? Ik heb haar al een beripsing gegeven, en ik heb haar zakgeld verlaagd.
Moet ik overgaan toch lichamelijk geweld? Moet ik dreigen? Hoe gaan jullie met je vriendin om?
Advertentie
Oud 10-05-2010, 22:47
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Hoi Niels
__________________
Reina de la Calle
Oud 10-05-2010, 22:59
Hans Berger
Hans Berger is offline
sorry? Niels? Mijn naam is Hans Berger, al 29 jaar!
Oud 11-05-2010, 06:42
blubfish
blubfish is offline
Kun je niet beter vragen of ze iets voor je wil doen , kan nogwellis betrr helpen dannals je schreeuwt ' ja ik comandeer je tot.......'
Mischien als je t aardig vrawgt dat ze er haar best wel voor
wil doen.
Oud 11-05-2010, 06:51
Verwijderd
Als jij Niels niet bent, en dit is serieus, zou ik je willen vragen of je je vriendin wil loslaten, en als de donder weer onder de steen kruipen waar je vandaan komt.
Oud 11-05-2010, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Als jij Niels niet bent, en dit is serieus, zou ik je willen vragen of je je vriendin wil loslaten, en als de donder weer onder de steen kruipen waar je vandaan komt.
Oud 11-05-2010, 08:25
Verwijderd
Er zijn ook wel andere trolls dan Niels hoor
Oud 11-05-2010, 09:19
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Als jij Niels niet bent, en dit is serieus, zou ik je willen vragen of je je vriendin wil loslaten, en als de donder weer onder de steen kruipen waar je vandaan komt.
eensch.
STEL dat dit een serieus topic zou zijn: op zich is een taakverdeling niet slecht, en als jij werkt en je vrouw is huisvrouw is je instelling dat zij dan ook voor het huishouden moet instaan niet meer dan logisch, maar de manier waarop je het brengt zou iedere huisvrouw de kast op jagen. je bent toch geen baviaan? beetje respect zou best mogen, ze is je vrouw, niet je slaaf.
Oud 11-05-2010, 10:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik denk dat het heel verstandig is dat ik hier niet eens op reageer
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-05-2010, 10:24
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
(Ik ga even er van uit dat het serieus is) Ik zou zeggen: Neem snel huishoudelijke taken op je; je zult ze snel meester moeten worden voor je vriendin je verlaat.
__________________
Altijd nuchter
Oud 11-05-2010, 11:18
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Don't feed the trolls.

Dan nog, breek de relatie op en ga eens snel lezen hoe het is om in de 21e eeuw te leven.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 11-05-2010, 11:37
Verwijderd
Ik zou d'r slaan, wat denkt ze wel niet.
Oud 11-05-2010, 12:53
Verwijderd
Haha, ik moet er eigenlijk alleen maar om lachen...

Haar zakgeld verlaagd...
Oud 11-05-2010, 13:07
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Ten eerste zou ik verhuizen uit staphorst.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 11-05-2010, 16:14
wup
wup is offline
Citaat:
Crisis Ik heb echt wel wat beters te doen dan meerdere keren per week de wc schrobben Maar goed, ik woon dan ook in m'n eentje.

!
Haha, ik zat ook net te bedenken hoe vaak ik dat doe. Begon al aan mezelf te twijfelen...
Oud 11-05-2010, 16:24
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Crisis Ik heb echt wel wat beters te doen dan meerdere keren per week de wc schrobben Maar goed, ik woon dan ook in m'n eentje.
Haha, ja bij mij gaat het ook niet verder dan meerdere keren per week een klodder bleek door de pot te gooien en de borstel er even langs te halen, gewoon voor het idee ofzo En ik heb van die vochtige doekjes die ik even over de bril heenhaal, het is niet dat ik uitgebreid een sopje maak voor het toilet, dan heb ik ook echt wel duizend betere dingen te doen.

Wel grappig, ik heb een paar cleanfreaks als vrienden, en die zouden het ongelooflijk goor vinden als het toilet niet meerdere keren per week schoongemaakt zou worden, blijkbaar ben ik gaan geloven dat dat normaaaal is ofzo
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 11-05-2010, 18:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Offtopic: Misschien hoort dit op Wonen & Werken, misschien zelfs in dit topic? Maar als het meer over het overleg met je partner gaat, natuurlijk niet.
Oud 11-05-2010, 18:45
Verwijderd
Ehhh... 29 en zo moeilijk doen??
Ik weet niet hoor, maar we leven in 2010, niet in het jaar 0. Ooit van vrouwenemancipatie gehoord?
Doe het dan zelf als het volgens jouw niet goed is.
Ads door Google
Oud 11-05-2010, 18:53
Verwijderd
Hahahaha.... lul. Ik hoop dat je vriendin je dumpt. Opdracht geven, dat doe je maar aan je moeder. Als dit überhaupt al serieus genomen moet worden .
Oud 11-05-2010, 20:14
Verwijderd
Ik zou mijn vrouw inderdaad het hele huishouden laten doen zo staat het in de Bijbel. Behalve de ramen zemen, dat doe ik zelf
Oud 12-05-2010, 14:29
Verwijderd
Ik zou de taken 50/50 verdelen en als ie wil dat ik alles doe mag ie opsodemieteren.
Maar wat TS zegt is inderdaad debiel, kan je jezelf niet eens redden dan?
Oud 12-05-2010, 14:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
ik was de kleren, hij kookt (en wast meestal ook af) De rest doen we wanneer we zien dat het nodig is en dan vaak samen. Want dan ben je sneller klaar.
Oud 12-05-2010, 16:53
Hans Berger
Hans Berger is offline
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn vriendin niet met mijn vrijheid om kan gaan. Ze heeft behoefte aan meer regels, en ik ben toch ook op een bepaalde manier haar opvoeder, als vriend zijnde.
Ik moet toch weten dat mijn vriendin "deugt", ze is straks misschien wel de moeder van mijn kinderen, en ik wil dat deze opgroeien in een warm, en schoon nest.
Ik heb een rooster voor haar gemaakt, en ik ga er vanuit dat ze zich daar aan houdt, zo niet, dan ga ik bij haar weg, voor haar 10 anderen!
Maar goed dit is dus het rooster wat ik gemaakt had.

06.00 opstaan, ontbijt maken.
06.30 opruimen en schoonmaken van het huis, te beginnen bij de zolder
10.00 nu moeten de 2 bovenverdiepingen schoon zijn. Korte koffiepauze.
10.05 boodschappen doen, ik wil dat ze alles vers haalt, en NIET bij de supermarkt. Natuurlijk doet ze boodschappen op de fiets, de auto heb ik mee.
13.25 ervan uitgaande dat ze 6x op en neer moet fietsen is ze nu ongeveer thuis. Nu kan ze beginnen met de benedenverdieping.
15.30 beginnen met koken, tussendoor administratieve bezigheden die natuurlijk bij thuiskomst door mij gecontroleerd worden.
17.30 het eten is klaar, ik ben thuis, we eten samen.
18.00 afwassen, en de auto uitzuigen (ik eet altijd chips op weg naar huis, en dat kruimelt nog wel eens wat).
19.00 pauze, hier mag ze iets voor zichzelf doen, maar wel in stilte, want ik moet me kunnen concentreren op studio sport.
21.00 bed opmaken, en op zaterdag en woensdag klaarliggen voor de "lichamelijke liefde".
22.00 licht uit. Slapen

Ik denk dat ik hiermee heel schappelijk ben geweest, ze heeft nog 3 uur vrije tijd op een dag, en zoveel hobby's heeft ze toch niet. Oh ja, op zondag hoeft ze pas om 07.30 op te staan, dan ontbijt ik altijd later.
Ik ben benieuwd hoe het loopt, ze heeft het al 1 dag volgehouden en dat ging goed, afgezien van een stofnest achter de televisie. Ook de zolder kon beter, ze vond het goed genoeg, ik heb haar erop gewezen dat ik verwacht dat dit de volgende keer beter is, anders verlaag ik het zakgeld van 40 naar 25 euro per week.
Ik heb met haar gepraat, en ze was erg blij met deze regels, ze zag haar eigen fout in.
Ik had het iedereen aanraden, mijn familie in Rusland vond het wat te soft, maar ik vind dat je met je tijd moet meegaan, een vrouw blijft een mens, ook al is het dan geen man, en zo moet je haar ook behandelen.
Oud 12-05-2010, 17:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mag ze niet ontbijten en lunchen? En hoeveel boodschappen heb je voor een dag nodig dat ze er 6x voor moet fietsen (er van uitgaand dat dit schema iedere dag wordt uitgevoerd)?
Oud 12-05-2010, 17:11
Verwijderd

En is ongehuwd samenwonen niet ongelooflijk uit den boze in jouw wereld?
Advertentie
Oud 12-05-2010, 17:23
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
held
Oud 12-05-2010, 17:52
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
haha dit gelooft toch niemand?
bedenk een betere grap vriend en niet zielig op internet.
en als het echt is,
sla je vrouw lekker inelkaar als zij het accepteert maar val andere mensen erniet mee lastig.
Oud 12-05-2010, 18:33
Verwijderd
Een rooster maken voor je vrouw?
Hallo, jullie leven in een huis, niet in een gevangenis!!!!
Zij heeft ook haar eigen leven hoor.
Ik weet niet TS maar als jij haar leven gaat bepalen dan vraag ik me af wat je mankeert, eerlijk gezegd.
Ze is immers een mens met een eigen wil en geen robot.
Oud 12-05-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Ik weet niet of ik dit aan jullie vragen moet, maar ik heb een probleem met mijn vriendin, en ik weet niet hoe ik het anders op moet lossen.
Toen we onze relatie begonnen zijn hebben we duidelijke afspraken gemaakt, maar mijn vriendin lijkt deze niet helemaal serieus te nemen.
Ik ben misschien op sommige punten wat ouderwets, maar ik hoop toch dat ik hier wat sympathie kan vinden.
Ik heb mijn vriendin duidelijk verteld dat ik vind dat een vrouw bepaalde taken heeft in haar leven. Wij wonen samen, en ik vind dat zij het huishouden moet doen. Dat is gewoon de taak van de vrouw. Mannen hebben een bepaald intellect, vrouwen kunnen het huishouden doen. Het is een taboe vandaag de dag, maar ik geloof er in. De vrouw is er toch voor geschapen een hulpje te zijn voor de man? Verschil moet er toch zijn?
Ik heb mijn vrouw gisterochtend bijv. opdracht gegeven het huis schoon te maken, en de wc te poetsen. Ik kwam s'avonds thuis en ik ben met mijn vinger over de kast geweest. En wat bleek? ER ZAT NOG ALLEMAAL STOF OP!!! Ik voel me niet meer serieus genomen. Ik had nog duidelijk gezegd wat ze moest doen. WAAROM? Ik heb haar al een beripsing gegeven, en ik heb haar zakgeld verlaagd.
Moet ik overgaan toch lichamelijk geweld? Moet ik dreigen? Hoe gaan jullie met je vriendin om?
Met al je intellect is je taalbeheersing droevig te noemen. En, om met Terry Pratchett te spreken, "Multiple exclamation marks," he went on, shaking his head, "are a sure sign of a diseased mind."

Verder natuurlijk dik scoren
Oud 12-05-2010, 18:55
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Koos, we zagen net een bestuurder die chips loopt te eten achter het stuur, kan dat zomaar?

__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 12-05-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Een rooster maken voor je vrouw?
Hallo, jullie leven in een huis, niet in een gevangenis!!!!
Zij heeft ook haar eigen leven hoor.
Ik weet niet TS maar als jij haar leven gaat bepalen dan vraag ik me af wat je mankeert, eerlijk gezegd.
Ze is immers een mens met een eigen wil en geen robot.
Okee, recognize a troll when it kicks you in the face plz
Oud 12-05-2010, 19:41
Hans Berger
Hans Berger is offline
Citaat:
Met al je intellect is je taalbeheersing droevig te noemen. En, om met Terry Pratchett te spreken, "Multiple exclamation marks," he went on, shaking his head, "are a sure sign of a diseased mind."

Verder natuurlijk dik scoren
Sorry, ik zie even niet in wat er mis is met mijn taalbeheersing. Misschien te weinig leestekens? Misschien dat je gelijk hebt, maar wat is er dan precies mis mee?
Ik zie alleen:

"Onze relatie begonnen zijn" ("zijn kan hier weg")
"beripsing" = berisping"

Voor de rest zie ik het niet zo. Ik hoop dat je nog even kunt reageren, als er dingen zijn die ik verbeteren kan, zou ik dat graag willen weten.
Ik werk namelijk in de bouw, en ik moet daarvoor veel schrijven. Ik wil natuurlijk niet voor lul staan.

Laatst gewijzigd op 12-05-2010 om 19:51.
Oud 12-05-2010, 19:51
Verwijderd
haha 'lichamelijke liefde' vanaf 21.00 op woensdag, dat is een champions league avond!
Oud 12-05-2010, 20:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
epic topic is epic
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 12-05-2010, 20:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Hoi,

Ik weet niet of ik dit aan jullie vragen moet, maar ik heb een probleem met mijn vriendin, en ik weet niet hoe ik het anders op moet lossen.
Toen we onze relatie begonnen zijn hebben we duidelijke afspraken gemaakt, maar mijn vriendin lijkt deze niet helemaal serieus te nemen.
Ik ben misschien op sommige punten wat ouderwets, maar ik hoop toch dat ik hier wat sympathie kan vinden.
Ik heb mijn vriendin duidelijk verteld dat ik vind dat een vrouw bepaalde taken heeft in haar leven. Wij wonen samen, en ik vind dat zij het huishouden moet doen. Dat is gewoon de taak van de vrouw. Mannen hebben een bepaald intellect, vrouwen kunnen het huishouden doen. Het is een taboe vandaag de dag, maar ik geloof er in. De vrouw is er toch voor geschapen een hulpje te zijn voor de man? Verschil moet er toch zijn?
Ik heb mijn vrouw gisterochtend bijv. opdracht gegeven het huis schoon te maken, en de wc te poetsen. Ik kwam s'avonds thuis en ik ben met mijn vinger over de kast geweest. En wat bleek? ER ZAT NOG ALLEMAAL STOF OP!!! Ik voel me niet meer serieus genomen. Ik had nog duidelijk gezegd wat ze moest doen. WAAROM? Ik heb haar al een beripsing gegeven, en ik heb haar zakgeld verlaagd.
Moet ik overgaan toch lichamelijk geweld? Moet ik dreigen? Hoe gaan jullie met je vriendin om?
Jij snapt er nog niet zo veel van he

Je bent waarschijnlijk een troll dus veel doet het er niet toe maar dat je eeuwig aan lepra mag lijden in de krochten van hel
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 12-05-2010, 20:35
Verwijderd
Hij houdt wel stug vol.
Maar stel dit is echt, dan hoop ik dat dat meisje heel snel wat zelfrespect kweekt, en dit zwartkousen-museumstuk als de sodemieter opzij zet voor iets dat wel in de 21ste eeuw leeft.
Ads door Google
Oud 12-05-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Maar hem eten laten koken, en mijn kleren laten wassen zie ik nog niet zitten. Dat moet hij maar eerst even leren
dingen leer je door ze te doen.
Oud 12-05-2010, 20:36
Verwijderd
Amen, Louis.
Oud 12-05-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn vriendin niet met mijn vrijheid om kan gaan. Ze heeft behoefte aan meer regels, en ik ben toch ook op een bepaalde manier haar opvoeder, als vriend zijnde.
Ik moet toch weten dat mijn vriendin "deugt", ze is straks misschien wel de moeder van mijn kinderen, en ik wil dat deze opgroeien in een warm, en schoon nest.
Ik heb een rooster voor haar gemaakt, en ik ga er vanuit dat ze zich daar aan houdt, zo niet, dan ga ik bij haar weg, voor haar 10 anderen!
Maar goed dit is dus het rooster wat ik gemaakt had.

06.00 opstaan, ontbijt maken.
06.30 opruimen en schoonmaken van het huis, te beginnen bij de zolder
10.00 nu moeten de 2 bovenverdiepingen schoon zijn. Korte koffiepauze.
10.05 boodschappen doen, ik wil dat ze alles vers haalt, en NIET bij de supermarkt. Natuurlijk doet ze boodschappen op de fiets, de auto heb ik mee.
13.25 ervan uitgaande dat ze 6x op en neer moet fietsen is ze nu ongeveer thuis. Nu kan ze beginnen met de benedenverdieping.
15.30 beginnen met koken, tussendoor administratieve bezigheden die natuurlijk bij thuiskomst door mij gecontroleerd worden.
17.30 het eten is klaar, ik ben thuis, we eten samen.
18.00 afwassen, en de auto uitzuigen (ik eet altijd chips op weg naar huis, en dat kruimelt nog wel eens wat).
19.00 pauze, hier mag ze iets voor zichzelf doen, maar wel in stilte, want ik moet me kunnen concentreren op studio sport.
21.00 bed opmaken, en op zaterdag en woensdag klaarliggen voor de "lichamelijke liefde".
22.00 licht uit. Slapen

Ik denk dat ik hiermee heel schappelijk ben geweest, ze heeft nog 3 uur vrije tijd op een dag, en zoveel hobby's heeft ze toch niet. Oh ja, op zondag hoeft ze pas om 07.30 op te staan, dan ontbijt ik altijd later.
Ik ben benieuwd hoe het loopt, ze heeft het al 1 dag volgehouden en dat ging goed, afgezien van een stofnest achter de televisie. Ook de zolder kon beter, ze vond het goed genoeg, ik heb haar erop gewezen dat ik verwacht dat dit de volgende keer beter is, anders verlaag ik het zakgeld van 40 naar 25 euro per week.
Ik heb met haar gepraat, en ze was erg blij met deze regels, ze zag haar eigen fout in.
Ik had het iedereen aanraden, mijn familie in Rusland vond het wat te soft, maar ik vind dat je met je tijd moet meegaan, een vrouw blijft een mens, ook al is het dan geen man, en zo moet je haar ook behandelen.
Oud 12-05-2010, 23:48
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Hallo Hans Berger, ik vind dat je het heel goed aanpakt. Let niet te veel op alle vrouwen hier; ze zijn gewoon jaloers dat ze niet zo'n dominante man zoals jou hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Nog veel succes.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 13-05-2010, 11:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
40 euro per week als zakgeld, als in: ze mag zelf weten wat ze daarmee doet, of 40 euro per week voor de boodschappen? Want als het dat laatste is, dan raad ik je aan het niet te verlagen, want dan wordt er hoogstwaarschijnlijk minder lekker voor je gekookt. Als het dat eerste is, lijkt het me nogal aan de hoge kant.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-05-2010, 11:33
Verwijderd
ik heb zomaar het vermoeden dat dit een ertur grap is...
Oud 13-05-2010, 11:48
Verwijderd
Nou heb ik het opeens gedaan
Oud 13-05-2010, 13:56
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
held
prachtig
Oud 13-05-2010, 13:58
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik geloof niet dat dit serieus word bedoeld. Dat kan ik me niet voorstellen.

Ik zou als ik jou was eens goed nadenken, over hoe je met je vreindin om wilt gaan. Het is geen slaafje, je bent haar vader niet, maar je bent verliefd (lijkt me). Gedraag je daar dan ook naar.
Oud 13-05-2010, 22:03
Verwijderd
En het gaat maar door
Oud 14-05-2010, 00:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Vind een koffiepauze van 5 minuten wat lang maar goed.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 14-05-2010, 11:37
Verwijderd

Eerst is het zijn vriendin, dan z'n vrouw en dan opeens z'n dochter.

Prachtig topic!
Oud 14-05-2010, 13:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Volgens mij wordt dit topic geen succes meer. Als iemand graag discussies wil houden over taakverdelingen tussen stelletjes, mogen die een nieuw topic openen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Taakverdeling in huis
WolterB
10 13-05-2010 13:33
Psychologie Prisoner's dilemma
Verwijderd
15 30-01-2006 13:28
Levensbeschouwing & Filosofie Is de vrouw in de islam gelijkwaardig aan de man?
Hydrogen
288 19-03-2005 11:02
Levensbeschouwing & Filosofie Is de vrouw minderwaardig in het Jodendom?
Oum Taqiyyah
45 06-12-2003 14:07
Levensbeschouwing & Filosofie Gij zult branden in de hel !!!
Kazanka
33 24-04-2003 13:05
Algemene schoolzaken kliklijn profiteurs
de abt van sion
22 22-04-2002 07:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.