Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 21:15
Verwijderd
Nou op de vakantie had ik een jongen ontmoet en daarmee gezoend. Maar daarna heb ik met een andere jongen gezoend (tijdens diezelfde vakantie) alleen dat bleek een enorme player te zijn.
Toen ik echter thuiskwam heb ik die 1e jongen toegevoegd aan msn, ik wist dat het een enorm lieve jongen was omdat ik er op vakantie echt goede gesprekken mee had gehad. Daar kwam ik nu dubbel en dwars achter en ik begon hem redelijk leuk te vinden.
Alleen heb ik toen weer een beetje zitten kloten, omdat ik die playerjongen eigenlijk ook nog wel erg leuk vond. En je begrijpt natuurlijk dat die lieve jongen dat niet leuk vond. Eerst had ie nog wel zoiets van Ja ik wil je nog wel eens zien maar toen ie wist dat ik ook nog goed met die playerjongen omging niet. Hij heeft mij toen 1x heel erg hard teruggepakt en dat kan ik ook wel begrijpen. Toen heeft ie me een tijdje geblokt. Ik heb hem toen een mailtje gestuurd met m'n excuses en toen heeft ie me weer ontblokt. Sindsdien chatten we weer.
Ik heb toen na een tijdje eens ff goed met hem gepraat over de tijd die ervoor geweest was en zei dat het me erg speet. Hij aanvaarde die excuses heel erg goed en zei dat ie het echt heel lief van me vond.
Nou een tijdje heb ik hem genegeerd voor ongeveer 3 weekjes.
terwijl ik hem nog steeds heel erg leuk vindt.
Nu woensdag heb ik met hem gechat weer. Hij was toen heel erg lief. Hij zei in dat gesprek dat hij die wraak had genomen omdat hij zich genaaid voelde maar dat was nu over. Hij zei dat ie op de serieuze toer over was gegaan en me graag wilde zien. Hij zei dat ie me een erg leuk meisje vond en altijd al heeft gevonden en hij wil zand over het verleden gooien en het daar niet meer over hebben.
Ik heb toen gezegd dat ik hem niet geloofde en bang was dat ie nog een x wraak wou nemen als ik hem zou ontmoeten. Hij zei daarop: Nee waarom zou ik dat doen ?
Hij noemde me in dit gesprek geregeld een schatje en mooi meisje enz, ook de dagen erna ging het eigenlijk zo door.
Ik heb vriendinnen de chat log laten lezen (ik neem niet aan dat ik die hier mag plaatsen) en die zeiden dat ze dachten dat ie me wel leuk vond.
Mijn vraag is: juich ik te vroeg ? Ik ben namelijk bang dat ie het echt niet meent. Zou ik met hem afspreken? Of gewoon denken na alles wat er gebeurd is kan dit niet meer?
Ik vind hem namelijk echt heel leuk en lief en ben benieuwd hoe het nu in het echt tussen ons zou zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2004, 21:17
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
ik denk dat hij het meent........1 keer wraak nemen is genoeg. en zou niet weten waarom hij het nog een keer zou doen...
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:20
Verwijderd
ok thank you
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:02
Verwijderd
Gewoon afspreken en zien wat er komt? Ik denk dat je dan ook wel kan opmaken of hij oprecht is en misschien wat met je wilt beginnen..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:04
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Met hem afspreken en afwachten. Wij kunnen ook niet in zijn hoofd kijken! Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:14
Verwijderd
Hij is trouwens nog steeds redelijk afstandelijk ,iemand enig idee wat hij hiermee bedoeld?
En ten 2e wat moet ik ermee aan? Hem ook een beetje negeren of juist niet of een middenweg ?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:18
Verwijderd
een player? bah
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 00:16
blupp
blupp is offline
Sjonge...das toch logisch dat hij afstandelijk doet, als je eerst half op een player viel, hij is gewoon voorzichtig.
Kijk gewoon hoe t loopt als je met hem afspreekt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 01:23
MonoM
Avatar van MonoM
MonoM is offline
spreek gewoon met hem af. je hebt weinig te verliezen en alles te winnen. succes.

het afstandelijke kan ik ook wel begrijpen, maar als jij niet de behoefte hebt om afstandelijk tegen hem te doen ... dan moet je dat niet doen. Wellicht draait hij dan ook wel bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk? Wat moet ik doen?
Alex55
6 20-07-2016 21:57
Liefde & Relatie Friendzone of toch niet?
WeAreOne
3 13-04-2013 17:36
Liefde & Relatie vindt hij mij leuk?
k@rlijn
18 11-07-2010 21:28
Liefde & Relatie Vind hij me leuk of niet?
girl198520
17 31-01-2007 12:40
Liefde & Relatie vindt ie me leuk of niet????!
groovy
2 10-04-2003 17:05
Liefde & Relatie Vindt ie me nou leuk of niet?
Gevederde
6 24-01-2003 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.