Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 18-09-2006 @ 17:45 :
Tsja ik ben ook al van de tampons, ob mini.
Same here, maar dan omdat ikalleen het idee van maandverband gebruiken al ontzettend ranzig vind.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 22:15
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 18-09-2006 @ 22:04 :
even die bijsluiter doorgelezen en het staat er inderdaad niet in. Geen idee waar ik dit dan vandaag haal. Ik meen het toch echt ergens gelezen te hebben.
ik heb er ook nog nooit van gehoord. Gelukkig is het niet zo zeg, anders had ik ook nog eens verplicht met dat vieze irritante maandverband rond moeten lopen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 22:19
Verwijderd
Ik wissel af; met name tampons overdag, omdat het gewoon handiger is en frisser voelt, maar 's nachts ben ik toch bang voor doorlekken en houd ik het op vleugeltjes
En dan het liefst merkmaandverband, want huismerk is vaak toch heel... viezig. Weet niet waarom ze dat idee niet gewoon jatten van Always ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 09:06
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Bij mij ligt het er eigenlijk aan. De ene keer tampons en de andere keer maandverband, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n tampon-fan ben. Ja, het is wel handiger, maar om de één of andere reden is het altijd zo'n gedoe om hem erin te krijgen en dan heb ik er al geen zin meer in.

's Nachts draag ik sowieso maandverband, en dan die paarse van Always, die is dun en met vleugels
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:07
Verwijderd
Op zware dagen waarop ik veel buiten ga zijn - of in ieder geval niet thuis - gebruik ik tampons, soms in combinatie met een inlegkruisje. Soms heb ik even geen zin in tampons - dit meestal als ik lui thuis zit - en gebruik ik maandverband van Always. De lichtste dagen van m'n menstruatie kom ik vaak ook door met enkel maandverband. Normale Always is dat, maar toen ik nog helemaal geen tampons gebruikte - en nog niet aan de pil was - gebruikte ik vaak van die dingen met vleugels en die waren ook langer dan zo'n 'normal' versie. Je moet gewoon kijken wat het beste bij jouw menstruatie past; als je echt nauwelijkst ongesteld bent, is een mega-verband met zes vleugels een beetje overbodig. En andersom is het natuurlijk echt niet prettig om een mini-verbandje te gebruiken wanneer je echt vreselijk last hebt van je ongesteldheid.

Laatst gewijzigd op 19-09-2006 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 11:59
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik gebruik tampons. Ik vond maandverband nooit zo prettig tijdens de zwaardere dagen omdat ik het dan echt voelde lekken! Vreselijk vond ik dat! Na heel veel poging is het mij gelukkig gelukt om tampons te gaan gebruiken.

's nachts gebruik ik vaak wel maandverband. Tijdens de zwaardere nachten meestal lange en met vleugels zodat ik niet ga doorlekken. Daarna gewoon een kleine en dunnere van Always.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 20:32
_Veroon_
_Veroon_ is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 18-09-2006 @ 19:25 :
Eh ja, ik glip 1 keer naar buiten ofzo bij maandverband zit er toch geen tijdsgrens? Maar sowieso is het op zulke momenten altijd een hoop gezeik omdat alles steriel moet blijven enzo, tja ... anyway beetje een zinloze discussie dit
volgens mij is bij maandverband de aanbevolen tijd na 2 uur verwisselen. maar kan best zijn dat t langer is,, maar lijkt me niet prettig zitten.

ik zelf gebruik ook maandverband, omdat ik een tampon niet erin krijg. erg vervelend vind dat maandverband maar niks
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
_Veroon_ schreef op 19-09-2006 @ 21:32 :
volgens mij is bij maandverband de aanbevolen tijd na 2 uur verwisselen. maar kan best zijn dat t langer is,, maar lijkt me niet prettig zitten.

ik zelf gebruik ook maandverband, omdat ik een tampon niet erin krijg. erg vervelend vind dat maandverband maar niks
4-6 uur, hoor, ongeveer net zoals met tampons. Maar omdat je maandverband sneller voelt/ruikt, verwisselen mensen het denk ik vaker. Hoewel om de 2 uur wel erg vaak is; zo vaak ga ik niet eens naar de wc.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 20:37
_Veroon_
_Veroon_ is offline
ik ga op school wel elke pauze (na 2 les uren), omdat ik het en anders erg vies vind voelen, en vind het gewoon een prettiger idee minder kansop doorlekken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 22:41
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik gebruik nooit maandverband. Het voelt niet schoon en je moet ontzettend vaak verwisselen. Met tampons moet je ook nog wel opletten, maar een stuk minder dan met maandverband.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 10:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Veroon_ schreef op 19-09-2006 @ 21:32 :
ik zelf gebruik ook maandverband, omdat ik een tampon niet erin krijg. erg vervelend vind dat maandverband maar niks
Heb je ook al eens tampons met inbrenghuls uitgeprobeerd?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 10:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2006 @ 21:36 :
4-6 uur, hoor, ongeveer net zoals met tampons. Maar omdat je maandverband sneller voelt/ruikt, verwisselen mensen het denk ik vaker. Hoewel om de 2 uur wel erg vaak is; zo vaak ga ik niet eens naar de wc.
Ik ga sowieso al om de twee uur naar de wc, maar als ik ongesteld ben meestal elk uur, ik vind om de twee uur echt niet zo vaak
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 11:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Niemand die de softcups gebruikt?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 11:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-09-2006 @ 12:20 :
Niemand die de softcups gebruikt?
Nope, dat lijkt me nou echt helemaal niks... Gefriemel om dat ding in te krijgen (tenminste, dat stel ik me dan zo voor), kans dat dat ding kantelt en de hele zooi je broek ik loopt en geen handig koortje waarmee je hem er weer uit kunt krijgen... Nee, niks voor mij
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-09-2006 @ 11:42 :
Ik ga sowieso al om de twee uur naar de wc, maar als ik ongesteld ben meestal elk uur, ik vind om de twee uur echt niet zo vaak
Oef, op een normale - en dus niet-ongestelde - dag ga ik zo ongeveer iedere 5 á 6 uur naar de wc, op een ongestelde dag ga ik niet echt vaker, of 't moet heel erg zijn. Een tampon laat ik meestal ook gewoon 6 uur zitten. Als ik alleen maandverband zou gebruiken, zou ik wel vaker moeten gaan, maar daarom gebruik ik juist tampons; lekker doen wat ik normaal doe, niet uittellen hoe lang ik nu al met hetzelfde ding in loop
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 12:09
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik gebruik tampons, maar soms gaat het pijn doen als ik die te lang achter elkaar gebruik, of aan het eind als ik nog licht ongesteld ben. Dan gebruik ik Libresse string maandverband, met vleugels. Bij tampons doe ik altijd een inlegkruisje in.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 12:34
_Veroon_
_Veroon_ is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-09-2006 @ 11:00 :
Heb je ook al eens tampons met inbrenghuls uitgeprobeerd?
nog niet geprobeerd, hebben ze al wel liggen,, iig iets wat me moeder inbrenghuls noemt..
ik zelf wilde eigenlijk dat me moeder met een zachte omhulsel mee nam, maar ze had me verkeerd begrepen maarja..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 14:05
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Tampons met inbrenghuls was voor mij echt ideaal. Zo heb ik het geleerd.

Ik lees trouwens reacties van mensen die wel erg vaak naar de wc gaan. Ik doe op de zwaarste dag een super plus tampon zodat ik het 3 uur vol kan houden zonder na de wc te gaan. Soms kan dit niet anders ivm stage, werk, en vervoer naar school. Elk uur zou ik heel erg lastig vinden!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 14:13
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik gebruik nu tampons, maar 'vroeger' heb ik wel verschillende merken gebruikt, Always, Libresse, etos eigen merk, kruidvat. Altijd normaal, de dunste met vleugels. Het is maar wat je zelf het fijnst vindt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:52
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
Ik gebruik altijd die van Always. De donkergroene met vleugels overdag, de paarse 's nachts.

Tampons durf ik dus echt no fucking way in te doen.
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 17:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hebben jullie niet dat als je tampons gebruikt je vaker naar de wc moet omdat dat ding op je blaas duwt als ie voller wordt? Ik heb dat wel heel erg. Moet dan veel sneller plassen dan normaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 18:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-09-2006 @ 12:57 :
Oef, op een normale - en dus niet-ongestelde - dag ga ik zo ongeveer iedere 5 á 6 uur naar de wc, op een ongestelde dag ga ik niet echt vaker, of 't moet heel erg zijn. Een tampon laat ik meestal ook gewoon 6 uur zitten. Als ik alleen maandverband zou gebruiken, zou ik wel vaker moeten gaan, maar daarom gebruik ik juist tampons; lekker doen wat ik normaal doe, niet uittellen hoe lang ik nu al met hetzelfde ding in loop
Ik heb een aversie tegen tampons zonder het ooit geprobeerd te hebben, hehe. Maar goed, ik ga dus toch al vaak naar het toilet, heb denk ik een kleine blaas of zo


@gurl: Als ik moet reizen heb ik inderdaad wel een probleem ja, maar meestal reis ik niet veel langer dan twee uur.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 19:11
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-09-2006 @ 18:01 :
Hebben jullie niet dat als je tampons gebruikt je vaker naar de wc moet omdat dat ding op je blaas duwt als ie voller wordt? Ik heb dat wel heel erg. Moet dan veel sneller plassen dan normaal.
Nee, dat heb ik eigenlijk niet.. moet niet meer plassen dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 13:23
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
gebruik beide

maandverband ZONDER vleugels.. met vleguels lek je sneller lang omda thij je short aan de kant duwt

tampons gebruik ik vooral met sporten,werken,zwemmen en als ik een dagje weg ga doe ik eerst een tampon en heb ik een maandverband in
en later op de dag na zown 5 uur ofzo loop ik dan gewoon met verband
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 13:30
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik gebruik alleen maandverband, de eerste dagen en 's nachts met vleugels, daarna soms zonder en de laatste dag(en) alleen een inlegkruisje. Ik heb die van always, de donkergroene met vleugels en de lichtgroene zonder.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-09-2006 @ 11:42 :
Ik ga sowieso al om de twee uur naar de wc, maar als ik ongesteld ben meestal elk uur, ik vind om de twee uur echt niet zo vaak
Prft, en mensen klagen altijd dat ík vaak naar de wc ga Hoewel, tijdens films enzo doe ik dat wel, maar dat komt meer omdat ik de hele tijd zit te drinken. Op de uni doe ik dat toch maar niet... veel te onhandig!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:46
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-09-2006 @ 12:20 :
Niemand die de softcups gebruikt?
ervaring mee?
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:13
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
tlijkt me niets en het is vet duur om steeds zown ding te kopen
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 11:46
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Zware dagen: tampon met een string-inlegkruisje
Lichte dagen: tampon

Ik heb eigenlijk ook een schijthekel aan inlegkruisjes en maandverband.. Maarja, soms kun je gewoon even niets anders..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 16:26
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
ik moet/draag altijd een inlegkruisje
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 16:38
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Ik gebruik (zoals bijna iedereen) ook alleen maar tampons. Maar als ik een keer maandverband gebruik is het de ene keer het ene, de andere keer het andere merk, er is niet echt zoveel verschil tussen, behalve de kleur van het plasticje eromheen. En of je dikke of dunne gebruikt hangt gewoon af van hoe erg je bloedt.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:57
Irresuustible
Avatar van Irresuustible
Irresuustible is offline
Citaat:
Wanneer een tampon vol is zakt hij naar beneden en voel je dat wel. Het is geen pijnlijk gevoel, maar wel een gevoel van 'hé daar zit iets'.
Ook als een tampon lang in zit voel ik dat wel.
Hmm dat heb ik dus nooit eigenlijk
__________________
Quote van de week: "Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid."
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:52
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
OwL schreef op 23-09-2006 @ 17:38 :
En of je dikke of dunne gebruikt hangt gewoon af van hoe erg je bloedt.
Nee hoor, dat maakt niks uit. Je hebt zowel in dik als in dun maandverband de nodige soorten voor verschillende 'zwaartes' van menstruatie. Of je dik of dun gebruikt, is gewoon wat je zelf fijn vindt. Over het algemeen gebruiken jongere mensen dun maandverband zoals Always en Libresse, en oudere mensen dik maandverband (ik kan ff niet op de naam van een voorbeeld komen, tis iig veel goedkoper dan dun).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 23:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
De productiekosten van 1 maandverbandje zijn trouwens:

0,02 tot 0,2 CENT

Je kunt dus 500 a 5000 van die dingen maken voor 1 euro!!

Tering wat worden vrouwen afgezet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-10-2006 @ 00:33 :
De productiekosten van 1 maandverbandje zijn trouwens:

0,02 tot 0,2 CENT

Je kunt dus 500 a 5000 van die dingen maken voor 1 euro!!

Tering wat worden vrouwen afgezet
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:26
MissGirly
Avatar van MissGirly
MissGirly is offline
tampons vind ik ook veel fijner, zo als vele andere boven mij..
je kan gewoon alles doen, en je voelt het niet
wat ik niet begrijp, is hoe iedereen snachts wel maandverband kan gebruiken. om een of andere wazige reden lek ik dan altijd door, ook bij extra dik maandverband snachts gebruik ik dus tampons met voor de zekerheid een dun maandverbandje erbij..
__________________
(8) EveryBody Dance Now..!! :P
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-10-2006 @ 00:33 :
De productiekosten van 1 maandverbandje zijn trouwens:

0,02 tot 0,2 CENT

Je kunt dus 500 a 5000 van die dingen maken voor 1 euro!!

Tering wat worden vrouwen afgezet
Keuringsdienst van Waarde gekeken?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:01
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-10-2006 @ 00:33 :
Tering wat worden vrouwen afgezet
Zoiets kan je dan ook alleen bij vrouwen flikken en er nog mee wegkomen ook
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:26
Verwijderd
Citaat:
MissGirly schreef op 06-10-2006 @ 21:26 :
tampons vind ik ook veel fijner, zo als vele andere boven mij..
je kan gewoon alles doen, en je voelt het niet
wat ik niet begrijp, is hoe iedereen snachts wel maandverband kan gebruiken. om een of andere wazige reden lek ik dan altijd door, ook bij extra dik maandverband snachts gebruik ik dus tampons met voor de zekerheid een dun maandverbandje erbij..
Dat had ik vroeger - voor ik aan de pil ging - ook, maar nu - sinds ik aan de pil ben dus - vloei ik 's nachts nog maar nauwelijks, nooit zo'n stortvloed waar maandverband moeite mee heeft. Voorheen had ik altijd echt een heel dik nachtverband in, met vleugels aan alle kanten, en dan moest ik er voor zorgen dat ik 's nachts een beetje stil op een zij zou blijven liggen, anders zou het er echt uit gaan lopen. En dat deed het eigenlijk dan nog steeds
Als ik nu nog zo ongesteld zou zijn, zou ik 's nachts zeker tampons gebruiken (toen durfde ik dat nog niet).
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind tampons helemaal niet fijner (lekker tegendraads), en gebruik dan ook altijd maandverband. dan maar niet zwemmen als ik ongesteld ben.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 23:42
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik heb in principe ALTIJD tampons
maar soms ben ik heel zwaar ongesteld en dan doe ik snachts wel een extra beschermpinkje erin
anders krijg je van die leuke vlekken enzo
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:51
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Ik gebruik meestal maandverband, die roze van libresse voor overdag (als het erg is dan de groene)...soms de eerste 2 dagen wel een tampon als ik naar school moet ofzo, maar ik vind het uithalen eigenlijk maar niks, dus meestal maandverband. 's Nachts gebruik ik die paarse van Always en de eerste of de eerste twee (als het erg is, dat verschilt bij mij per maand ) die nachtiets van Always (blauw). Dus alles eigenlijk wel dun en met vleugels, ik vind libresse fijner, want van die andere maandverband dingen krijg ik zere 'billen' , maar ik vind om de een of andere reden libresse niets voor de nacht, waarom weet ik eigenlijk ook niet
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:10
esthertjuhs
esthertjuhs is offline
Ik ben nog maar net ongeseld geworden.
Kan iemand mij vertellen wanneer ik moet beginnen met tampons?
Ik wil het wel heel graag.
Ik ben nu 2 maanden ongesteld.
Dat maandverband vind ik maar vies.:-(
__________________
@@@@@@@@@@@
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Je moet niets en kunt altijd beginnen. Begin met mini-tampons, dat werkt veel prettiger in het begin.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:31
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik gebruikte een hele kleine periode tampons, maar het deed onwijs veel pijn bij het eruit halen. Dus toen ben ik maar weer overgestapt naar maandverband. Ik gebruik Libresse New Generation (die roze).
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-10-2006 @ 00:33 :
De productiekosten van 1 maandverbandje zijn trouwens:

0,02 tot 0,2 CENT

Je kunt dus 500 a 5000 van die dingen maken voor 1 euro!!

Tering wat worden vrouwen afgezet
Ze moeten nog in een plasticje en dan vervoerd worden. Die kosten zou je d'r toch ook nog bij moeten rekenen. En dan moet dat bedrijf er nog winst op maken én het bedrijf dat het uiteindelijk in de winkel verkoopt.

Dan nog worden we vast afgezet, maar dat is met elk product.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 15:23
Kyoki
Kyoki is offline
Citaat:
mar87 schreef op 18-09-2006 @ 15:47 :
1e nacht: Libresse Maxi Goodnight
1e - 2e/3e dag: Libresse Invisible Ultra Super Clip
laatste dagen: Libresse Ultra Normal Clip / Libresse Ultra Normal.

Ik gebruik geen tampons omdat ik die rotdingen er niet in krijg en die keer dat ik ze er in gekregen had kreeg ik enorme buikpijn en wist ik niet hoe snel dat ding er weer uit moest. Dus ik begin er voorlopig als het niet echt nodig is niet weer aan.
Mja, dat gebeurt als je je tampon beetje fout tegen je baarmoederwand aan stoot, heb ik soms ook last van, zeker de laatste dagen.

Tampons ftw. Ik heb geloof ik twee, misschien drie eerste maanden maandverband gebruikt, wist niet hoe snel ik over moest gaan op tampons. Vond het ZO vies.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 16:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb al drie jaar geen maandverband meer gebruikt. Wil het niet eens meer gebruiken, dat vieze geplak. De laatste dagen gebruik ik gewoon inlegkruisjes, dat helpt al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 16:48
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
faker schreef op 18-09-2006 @ 14:09 :
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje, welk maandverband gebruiken jullie het liefst?

Dik of dun, lang of normaal

xxx
Ik gebruik altijd maandverband (groen pakje met vleugels) en tampons van de Aldi. Werkt prima en kost niet veel.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 18:14
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 18-09-2006 @ 18:57 :
even een vraagje voor degene die geen maandverband gebruiken, je mag toch eigenlijk niet constant een tampon in hebben, ik dacht dat je minstens 8 uur op een dag zonder moet rondlopen, dus met maandverband?
Citaat:
lentekriebel schreef op 18-09-2006 @ 22:04 :
even die bijsluiter doorgelezen en het staat er inderdaad niet in. Geen idee waar ik dit dan vandaag haal. Ik meen het toch echt ergens gelezen te hebben.
Citaat:
Faerie schreef op 18-09-2006 @ 23:15 :
ik heb er ook nog nooit van gehoord. Gelukkig is het niet zo zeg, anders had ik ook nog eens verplicht met dat vieze irritante maandverband rond moeten lopen
Nou, ik heb het nochtans ook al op verschillende plaatsen gelezen denk ik hoor! (Dat je om het risico op TSS te verkleinen 1 keer per dag een maandverband moet dragen dus...)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Maandverband
peaceflower
63 16-08-2008 22:20
Lichaam & Gezondheid Tampon/maandverband
anoniem888
28 10-09-2005 06:23
Lichaam & Gezondheid Ongesteld.... Maandverband of tampons?
monkey86
98 28-01-2005 09:51
Lichaam & Gezondheid Irritatie maandverband/inlegkruisjes
treintje
18 22-07-2003 14:02
Lichaam & Gezondheid IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup
ZHAzha
32 05-11-2002 18:24
Lichaam & Gezondheid tampon of maandverband??
123hallo
29 26-02-2002 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.