Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 19:11
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
ik vindt dat veel mensen of sites aanzetten tot dierenmishandeling, zo heb je bijvoorbeeld het voorbeeld uit het (inmiddels gesloten) topic van de bonsaikittens, je hebt ook veel sites die paardenvlees van zeer jonge veulens promoten.
zo ben ik er nog wel wat tegen gekomen.
wat vinden jullie? wordt er niet (een beetje) aangezet tot dierenmishandeling?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 19:15
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Dat paardenvlees promoten is niet aanzetten tot dierenmishandeling, maar aanzetten tot eten er van; een commercieel doel dus.

Zover ik me kan herinneren ben ik nooit zo'n site tegen gekomen; maar als ik er een tegen zou komen zou ik er idd ook commentaar op hebben. Maar je mag toch niet zomaar een site openen? Over ieder onderwerp?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:19
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
rodina schreef:
Dat paardenvlees promoten is niet aanzetten tot dierenmishandeling, maar aanzetten tot eten er van; een commercieel doel dus.

Zover ik me kan herinneren ben ik nooit zo'n site tegen gekomen; maar als ik er een tegen zou komen zou ik er idd ook commentaar op hebben. Maar je mag toch niet zomaar een site openen? Over ieder onderwerp?
nee, dat paardenvlees okee, maar dan nog!
je mag idd geen site over zomaar iets openen, maar sommigen hebben er dus wel 1 (zie bonsaikittens)
lees ook wel eens dingen dat het leuk is om je muis/hamster op te zuigen in de stofzuiger, dat ze dat leuk vinden enzo
en nog wel wat dingetjes, dat je je hond kan loslaten in het bos en dan weggaan zodat hij het zelf maar uit moet zoeken, (vastbinden aan boom of gewoon loslaten) omdat hij dan leert de weg zelf te vinden. zeker puppy's vinden never nooit de weg naar huis, ik kan hier dus echt boos om worden!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:38
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Zieke mensen waren er, zijn er en zullen altijd blijven
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 06:13
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Citaat:
Alopia schreef:
ik vindt dat veel mensen of sites aanzetten tot dierenmishandeling,

wat vinden jullie? wordt er niet (een beetje) aangezet tot dierenmishandeling?
Je spreekt meteen over veel en je kan mij maar een duidelijk en gekend voorbeeld geven. Maar dan nog je hebt gelijk bij het feit dat sommige mensen en sites (en wat nog allemaal hé) andere mensen aanzetten tot bv dierenmishandeling. Maar de mens imiteert gedrag dat is nu eenmaal zo--> Zeer jammer is het wel

Kzou er ook wel op ingaan als ik zoiets tegenkwam, en ik zou er ook boos om worden.
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:14
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Alopia schreef:
wat vinden jullie? wordt er niet (een beetje) aangezet tot dierenmishandeling?
Nee, dit is om te lachen of om te shockeren.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 07:57
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb eerlijk gezegd tot nu toe nog niks op internet tegengekomen wat mij of iemand anders volgensmij zou aanzetten tot. Maar heb je wat voorbeelden dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.