Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2004, 23:25
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-03-2004 @ 00:12:
hehe
ik snap wel wat je bedoelt met wat je eerder over hem zei.

hij beseft maar al te goed hoe populair hij is. Gaat bij Reinout een praatje lopen maken over hoe bescheiden of integer hij wel niet is, maar intussen wel het publiek uitlokken om zo hard mogelijk te juichen. Heel veel van dat soort kleine dingetjes die samen best wel irritant zijn.
Jammer dat ie zo goed kan zingen, anders kon ik echt zeggen dat ik tegen hem was. Maar nu is dat dus niet zo.
en YAY ik heb medestanders! *klapt*

Doet me denken aan Anne Frank, dat vreselijke mens dat bij haar in huis zat en zei: "Ik ben altijd zó bescheiden!!". Geeft wel aan hoe bescheiden ze wel niet is hahah. Maar goed, ik ben blij dat ik niet de enige vrouwelijke inwoner van Nederland bent die niet impressed is . Zijn stem is wel oké, maar ik vind het ook niet echt spectaculair dat ik aan de buis gekluisterd zit zeg maar ^^
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Oud 06-03-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 07-03-2004 @ 00:23:
gelukkig? meike is een schatje.. zingen kan ze dan niet... maar ik vind meike 1000 maal leuker dan alice
daarom mag Alice er volgende keer uit
Oud 06-03-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 07-03-2004 @ 00:26:
daarom mag Alice er volgende keer uit
het is jammer dat je mensen niet kunt wegstemmen met idols
Oud 06-03-2004, 23:39
Verwijderd
dan was big brother toch leuker
Oud 07-03-2004, 08:13
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
bertbart schreef op 07-03-2004 @ 00:38:
het is jammer dat je mensen niet kunt wegstemmen met idols
gewoon op iedereen stemmen behalve op haar
Oud 07-03-2004, 08:22
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Whoei... ik had een top tien gemaakt met als laatste drie Irma, Alice en Meike. En wie zaten er op de kruk?? Hihi...
Oud 07-03-2004, 08:25
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Ik vind Boris helemaal niet zo geweldig, Marlies wel!!! Even een top 10 ding:

1. Marlies
2. Ron
3. Irma
4. Alice
5. JK
6. Boris
7. Robin
8. Maud
9. Eric
10 Meike
Oud 07-03-2004, 10:04
Verwijderd
Al die leuke visies hier.. over de optredens van gisteravond..
Ben een beetje laat, maar hier volgt mijn visie dan ook nog maar ff:

1. Ron
Ik vind em een arrogante kwal, ik kreeg er ook echt totaaaaaal geen kippenvel van. Hij zingt niet slecht hoor, maar ik vind et gewoon niks. Zijn uitstraling is ook bagger. zo.

2. Irma
Veel te schreeuwerig vandaag. Wat een ontzettend domme keuze van het liedje. Ze heeft gewoon talent, maar het kwam er niet uit vandaag. Jammer.

3. JK
Mjah, tis mijn stijl niet, en over het algemeen vind ik hem ook niet zo goed. Maar vanavond wel, redelijk... Hij zal het, ondaks dat, toch niet lang volhouden verwacht ik.

4. Meike
Nou, hierover houd ik mijn mond maar. Ze is er toch uit (gelukkig), dus niet meer interessant...

5. Robin
Pas toen hij het verhaal van het keelsnoepje vertelde, wist ik zeker dat hij echt niet op de krukken terecht zou komen... En het nummer, tsja... best slecht gezongen. Maar ik mag hem wel, hij deed et ook wel stoer.

6. Alice
Doos! Oh, het thema is idolen... en Alice komt met "Girls aloud", moet ze zelf weten natuurlijk, maar het zegt toch wel iets over haar he..? Niks, volgende keer eruit a.u.b.

7. Maud
Ik vind dat ze heel goed zingt, maar ik vond haar dus helemaal niet zo zichzelf. Een beetje neppig ofzo, ze deed veel te stoer en zag er veel te stoer uit. ik ken haar niet, maar volgens mij past dat gewoon niet bij haar.

8. Eric
Eric is een schatje!! Over entertainers gesproken... Geweldig, hoe hij dat deed. Hij heeft het heel slim aangepakt, door dit nummer te kiezen. Hij kan gewoon niet mooi zingen, maar de act en de uitstraling waren perfect!

9. Marlies
Ik wil niet vervelend doen, maar mij viel het dus echt wel op dat ze er helemaal naast zat, met de tekst.Toch goed gedaan. Dat nummer is echt supermoeilijk!! Ze is wel goed, vind ik.

10. Boris
Duidelijk toch? (ik durf het alleen bijna niet te zeggen, maar ik vind hem toch ook echt wel een beetje arrogant, alleen probeert hij het te verbergen ofzo..) Maar zijn performance... viel toch een beetje tegen vond ik, om sommige punten dan. Desalniettemin was hij wederom de beste vanavond, wat mij betreft.
Hij heeft het gewoon, sensueel inderdaad (dat zei Eric toch?)
Boris:

Vraag me af of mensen dit gaan lezen, het is een lang verhaal geworden...
Oud 07-03-2004, 10:38
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ron: ja, ach, leuk stemmetje, ziet er leuk uit, maar maakt totaal geen indruk op mij.
Irma: jammer, jammer, jammer. Normaal vind ik haar er echt uitspringen, nu ha ze echt een nummer gekozen wat niemand aansloeg, volgende week een pakkender nummer hoop ik.
JK: zie ik nu wel wat in, hij zag er stukken beter uit, leuk jochje, stem alleen niet boeiend, perfomance wel.
Robin: leuk jochje, zang vind ik niks aan.
Meike: ik had liever eerst alice weg zien gaan al zong meike zeker slechter, eigenlijk echt gewoon waardeloos.
Alice: vre-se-lijk, wat een doos met dr "in the pocket". Ze ziet er ook steeds slechter uit, vergeleken met de auditie en het theater.
Maud: ja, gewoon leuk.
Eric: vond ik het leukste van de avond, ziet er ontzettend leuk uit, leuk nummer gekozen, geweldig uitgevoerd, zang iets minder maar zeker niet mis
Marlies: ja, ze doet alles niet super, vooral het einde gister vond ik misgaan, maar ze heeft wel iets, de zogenaamde x-factor denk ik, net als eric en irma.
Boris: jaa leukleukleuk. die pasjes, zn blik, zn stem. Komt zeker ver, maar wint niet, hij is gewoon geen idol. Maar wel superleuk
Oud 07-03-2004, 10:38
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik vind het allemaal niks, maar eric vind ik toch wel erg leuk. hij is gewoon lekker aan het zingen, dnekt niet zo aan wat men van hem vindt ( tenminste zo komt ie op mij over). ja, hij is toch wel mijn favoriet, en men zegt wel dat hij niet erg goed kan zingen, maar daar ben ik het niet mee eens. ik vind niet dat je de hele tijd in de maat en zuiver moet zingen om goed te kunnen zingen. de anderen waren te erg bezig met goed zingen, en bovendien vind ik hun stemmen allesbehalve mooi, sfeervol en vernieuwend. van eric kreeg ik echt een warm gevoel, zo knus en openhaarderig ( ) zong hij. nee, dan die alice ( alice alice, who the fukk is alice?) , die was meer aan het schreeuwen en ik vond er echt werkelijk niets aan. en ook die bewegingen die hij maakte, alsof hij in de badkamer stond. ja, goeie performer, die eric.


trouwens blij dat meike eruit is. volgende keer alice of Boris graag...

Trouwens, hadden ze een megapot gel gekocht ofzo? yuk, die haren van onder andere alice, maud en robin... net of er mayo inzat
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-03-2004, 10:40
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-03-2004 @ 11:38:


trouwens blij dat meike eruit is. volgende keer alice of Boris graag...
Boris? waarom?
Oud 07-03-2004, 10:42
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik vind hem iets te bedacht doen. okee, ik moet toegeven, hij kan zingen en ziet er erg goed uit, maar ik vind hem tegenstrijdig doen. hij vindt de aandacht geweldig en laat ook duidelijk merken dat het hem niet hard genoeg en fangirlerig genoeg kan, maar het andere moment begint hij te raaskallen over integriteit, terwijl hij die naar mijn mening duidelijk mist. en ook miste ik gister in zijn liedje die 'ie...iejeieieie...ooohoowoohooo-tjes' die Prince altijd doet, en die het liedje zoveel extra's geven.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-03-2004, 10:46
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-03-2004 @ 11:42:
ik vind hem iets te bedacht doen. okee, ik moet toegeven, hij kan zingen en ziet er erg goed uit, maar ik vind hem tegenstrijdig doen. hij vindt de aandacht geweldig en laat ook duidelijk merken dat het hem niet hard genoeg en fangirlerig genoeg kan, maar het andere moment begint hij te raaskallen over integriteit, terwijl hij die naar mijn mening duidelijk mist. en ook miste ik gister in zijn liedje die 'ie...iejeieieie...ooohoowoohooo-tjes' die Prince altijd doet, en die het liedje zoveel extra's geven.
Ja, dat laatste wat je zegt miste ik ook, maar zijn houding vind juist wel, in tegenstelling tot alice ofzo, een stuk beter.
Hij houdt van de aandacht die die krijgt, maar die verdient die ook wel. Ook vind ik hem totaal niet arrogant, wat sommige mensen zeggen. Hij is zich er gewoon bewust van dat hij goed kan zingen, want dat kan hij, en het is gewoon niet vreemd voor hem dat hij doorgaat ofzo.
Alsnog snap ik niet waarom hij met Idols meedoet, maar hij kan zeker zingen en ziet er leuk uit. En z'n danspasjes gisteren waren leuk .
Oud 07-03-2004, 10:49
xx
xx is offline
Nou van mij mag Alice er volgende keer uit, wat een superdoos is dat zeg. Op de één of andere manier werken dat soort meisjes altijd op mijn zenuwen. De hele tijd zo dom lachen en dat stomme 'in the pocket' van haar Nee ik vind haar echt niks!

Ik vond JK overigens verrassend goed, hij zong leuk en ik ovnd dat hij er ten opzichte van vorige keer veel beter uit zag!


xx

boris was
Oud 07-03-2004, 10:49
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ja, je hebt wel gelijk, maar ja... toch vind ik em niet helemaal goed opverkomen. hij weet dat ie lekker is en goed kan zingen,n en daar maakt ie gebruik van. op zich niks mis mee, maar ik had het persoonlijk liever anders gezien.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-03-2004, 10:56
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Zijn de filmpjes als ergens beschikbaar? xcu heeft ze nog niet.
Oud 07-03-2004, 10:57
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Weet iemand al meer over de aankomende thema's?

Ik vind trouwens dat Boris een keer alicia keys - fallin' moet zingen. Niet omdat het nummer zo geweldig goed is, maar als die er zijn eigen draai aangeeft kan dat echt super worden volgens mij.
Oud 07-03-2004, 11:13
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik hoop wel dat ie dan het intro doet, want ik erger me er altijd aan als mensen dat overslaan
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-03-2004, 11:17
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
nog even mijn mening:

ron: matig, wel leuk gezongen maar niet geweldig, beetje gewoon

Irma: goed, ze heeft een mooie stem, volgende keer een ander liedje!

JK: hij is schattig! lief koppie, leuke kleren (in tegenstelling tot de vorige keren) goed gezongen. Een minpuntje: toen hij hoorde dat hij doorwas deed hij ook het in-the-pocket-gebaar van Alice

Robin: slecht, ik vond hem eigenlijk de slechtste van gisteravond. Maar hij ziet er wel leuk uit. En zijn snoepjesverhaal was grappig.

Meike: belachelijk dat ze bij de laatste tien zat. Ze is slecht, heeft niet voldoende kracht in haar stem en zingt saai. (blij dat ze weg is)

Alice: OMG wat een dom wijf, ik erger me zo aan haar. Met haar 'geweldige' wetlook. Verschrikkelijk arrogant en vreselijk overdreven. Idolen : Girls aloud Volgende week: exit Alice.

Maud: goed gezongen maar ze is nog steeds niet opvallend. Zal ze ook wel niet opeens worden. Ik denk dat zij de favoriet is van de oudere bellers.

Eric: hij is schattig. Beetje stuntelig en onhandig. Niet geweldig gezongen maar wel heel leuk gedaan. Hij heeft een hele leuke lach!

Marlies: heel goed, het was me eerst niet opgevallen dat ze een stuk vergat maar toen ik het op video terugzag viel het me wel op. Mooi nummer voor haar stem. Mijn nummer 2!

Boris: tja, wat moet ik hier nou nog over zeggen. Geweldig. Eerst vond ik het een beetje saai maar het liedje is ook niet super uitbundig. Hij zingt heel beheersd en mooi. Alleen hij moet wel meer lachen!
Oud 07-03-2004, 11:30
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 07-03-2004 @ 11:38:
Boris: jaa leukleukleuk. die pasjes, zn blik, zn stem. Komt zeker ver, maar wint niet, hij is gewoon geen idol. Maar wel superleuk
Vind jij bij de rest van de kandidaten dan wel een écht idool zitten?
Roben heeft zijn uiterlijk enorm mee, maar ik zie bijvoorbeeld bij de meisjes helemaal niemand die ook maar echt een idool kan zijn/worden

Ik vind zelf Robin schattig, maar hij zingt echt niet het beste.
Boris komt zoals hij zelf zegt (ondanks zijn 'kicken op publiek') toch wel integer over en daardoor vind ik hem ook wel schattig. Bovendien kan hij super mooi zingen en is hij het muzikaalst van allemaal en daarom moet hij maar winnen!
__________________
Home is where the heart is...
Oud 07-03-2004, 11:36
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Men lijkt de kandidaten in volgorde van uitslag voor te lezen met daartussen de "stoelers".

Daarom de volledige uitslag van gisteren:
1. Boris
2. JK
3. Ron
4. Maud
5. Robin
6. Eric
7. Marlies
8. Irma
9. Alice
10. Meike



Ben erg blij dat Meike eruit is!!

Wat ik ervan vond:
Boris: Mja, hij was een beetje slecht te horen, maar hij zong het uiteraard wel goed. Dansje was ook leuk. Hij is gewoon een topper, maar ik vond hem niet zooo overtuigend als in de Workshops. Overigens, ik was erg teleurgesteld dat hij zo'n vieze beweging maakte om het publiek tot meer applaus uit te dagen. Kijk, als je het niet meent mag je dat doen, maar ik had het idee dat hij volledig serieus was. Zeker toen hij daarna zei dat hij bescheiden en integer was, vond ik hem niet langer geloofwaardig. Later maakte hij in de backstage-uitzending nog zijn excuses dat hij live iets had gezegd tegen iemand anders, wat ik trouwens gemist had? Boris: Topzanger maar ik mag hem niet meer zo als eerst!
JK: Ja, wel leuk eigenlijk. Dat hoedje......maar ik vond hem verrassend goed en hij zag er weer leuk uit. Ik mag hem wel! "Ja, ik zag leuke meisjes in het publiek"
Ron: Beetje matig, heel rustig en beheerst, maar het was maar zo-zo. Maar op zich wel goed gezonden.
Maud: Hmm, ik mag haar sowieso niet zo, vind haar een doos. En bovendien is ze anti-vegetarisme. Ze zag er absoluut niet uit op die roze laarsen en zong wat minder dan de vorige keer in de workshop.
Robin: Tsja, wat moet je ervan zeggen. Hij kan gewoon niet zingen. Zijn natuurlijke stem is ok, maar hij heeft geen stembeheersing en -techniek. Ik kan er niet naar luisteren hoor.
Eric: Knap dat hij zo heeft weten te verhullen dat hij geen noot goed kan zingen. Leuk dansje overigens, leuke performance, maar verder: Waardeloos!!
Marlies: Viel me wat tegen, af en toe vals, liep idd achter de muziek aan, of erop vooruit. Haarkleur was wel leuk. Maar af en toe vraag ik me af of ze wel helemaal goed bij is? Ze komt af en toe nogal (tsja) over.
Irma: Tegenvallend maar nog steeds goed. Beetje een rotliedje geloof ik.
Alice: Walgelijk, echt een kutnummer, slecht gezongen, dat wijf is helemaal gek en ik geloof haar absoluut niet. Echt een vreselijk mens.
Meike: Ja, fantastisch...dat ze eindelijk door de mand viel! Telkens weer heb ik het gezegd hoe slecht ze is en vanavond bleek het. DOEI!
Oud 07-03-2004, 11:36
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 07-03-2004 @ 12:30:
Vind jij bij de rest van de kandidaten dan wel een écht idool zitten?
Roben heeft zijn uiterlijk enorm mee, maar ik zie bijvoorbeeld bij de meisjes helemaal niemand die ook maar echt een idool kan zijn/worden

Ik vind zelf Robin schattig, maar hij zingt echt niet het beste.
Boris komt zoals hij zelf zegt (ondanks zijn 'kicken op publiek') toch wel integer over en daardoor vind ik hem ook wel schattig. Bovendien kan hij super mooi zingen en is hij het muzikaalst van allemaal en daarom moet hij maar winnen!
Ja: Robin, Ron, Alice en JK. Vind allemaal niet veel, maar ze zijn wel meer popidolen dan bijvoorbeeld Boris, hoe goed hij ook is.
Oud 07-03-2004, 11:38
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 07-03-2004 @ 12:36:
Meike: Ja, fantastisch...dat ze eindelijk door de mand viel! Telkens weer heb ik het gezegd hoe slecht ze is en vanavond bleek het. DOEI!
Niet alleen jij. Bijna heel Nederland.
Oud 07-03-2004, 11:40
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
jet666 schreef op 23-02-2004 @ 12:18:
hij kan juist wel zingen vind ik....

maarja wie ben ik
Jet666
Oud 07-03-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ovidius schreef op 07-03-2004 @ 12:36:
Men lijkt de kandidaten in volgorde van uitslag voor te lezen met daartussen de "stoelers".

Daarom de volledige uitslag van gisteren:
1. Boris
2. JK
3. Ron
4. Maud
5. Robin
6. Eric
7. Marlies
8. Irma
9. Alice
10. Meike


Dat heb ik vorig jaar ook mensen horen zeggen, maar volgens mij doen ze dat gewoon op willekeurige volgorde
Oud 07-03-2004, 11:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 07-03-2004 @ 12:36:
Eric: Knap dat hij zo heeft weten te verhullen dat hij geen noot goed kan zingen. Leuk dansje overigens, leuke performance, maar verder: Waardeloos!!
Dat leuke dansje heeft hij overigens niet zelf verzonnen.
Ga naar elke willekeurige artiest die Mr Bojangles doet en zie dezelfde danspasjes.
Ik ben naar musicals in ahoy geweest en zelfs daar werd hij op die manier vertolkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-03-2004, 11:50
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-03-2004 @ 12:48:
Dat leuke dansje heeft hij overigens niet zelf verzonnen.
Ga naar elke willekeurige artiest die Mr Bojangles doet en zie dezelfde danspasjes.
Ik ben naar musicals in ahoy geweest en zelfs daar werd hij op die manier vertolkt.
origineel was het inderdaad niet maar zijn kop erbij maakte het wel heel erg leuk.
Hij heeft een heel vrolijke uitstraling
Oud 07-03-2004, 11:54
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
wie zaten er op de stoel?
Oud 07-03-2004, 11:55
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 07-03-2004 @ 12:54:
wie zaten er op de stoel?
Meike, Alice
En irma
Oud 07-03-2004, 12:00
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 07-03-2004 @ 12:55:
Meike, Alice
En irma
maar irma had gelukkig nog wel de meeste stemmen van die drie
Oud 07-03-2004, 12:02
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Maar eens een top 10 maken.

1 Boris
2 Marlies
3 Maud
4 Eric
5 Irma
6 JK
7 Ron
8 Robin
9 Meike
10 Alice
Oud 07-03-2004, 12:19
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
waarom maken mensen nu nog een top 10?
er zijn nog maar 9 mensen over dus dat wordt een top 9!

1: boris/marlies
2: boris/marlies
3: irma
4: maud
5: JK
6: Ron
7: Robin
8: Eric
9: Alice
Oud 07-03-2004, 12:24
orlygirl14
Avatar van orlygirl14
orlygirl14 is offline
1: Boris
2: Marlies
3: Jk
4: Maud
5: Ron
6: Irma
7: Robin
8: Eric
9: Alice
Oud 07-03-2004, 12:31
lovelyluna
Avatar van lovelyluna
lovelyluna is offline
BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORI S!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BO RIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS! BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORI S!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BO RIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS! BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORI S!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BO RIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS! BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORI S!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BO RIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS! BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORI S!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BO RIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS! BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!BORIS!

Do I have To Say More...?
__________________
...ROY...HouEchtSuperKeiErgVeelVanJeVoorAltijd!!!!...
Oud 07-03-2004, 12:38
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 07-03-2004 @ 13:00:
maar irma had gelukkig nog wel de meeste stemmen van die drie
Ja, en als ze de volgende keer een wat rustiger en pakkender nummer zingt komt het helemaal goed, want ze heeft talent

Mijn top 9:

01. Irma
02. Boris
03. Eric (tja )
04. Maud
05. Marlies
06. J.K.
07. Robin
08. Alice
09. Ron
Oud 07-03-2004, 12:43
Agnčs
Avatar van Agnčs
Agnčs is offline
Ron : Ik vond hem maar matig zingen en zijn uitstraling vind ik ook niet geweldig.
Irma : Ze zong goed misschien de volgende keer een bekender nummer, maar ik snap niet dat ze op de kruk kwam te zitten.
JK : Mwah.. niet echt heel bijzonder, maar z'n zang was niet slecht dit keer.
Meike : Vreselijk, maar ze is er dan ook uit hč.
Robin : Zang was niet geweldig dit keer, maar z'n uitstraling is wel goed.
Alice : Zang helemaal niet zo slecht dit keer, maar ze is zó irritant met 'ín the pocket' en 'it rocks' en dr 'fans' , ze mag er van mij volgende week uit.
Maud : ik vond haar zang niet geweldig dit keer, Dido deed ze beter.
Eric : Grappig kereltje, apart keuze liedje, maar voor de rest vond ik het niet zo denderend.
Marlies : Haar vond ik erg tegenvallen dit keer, misschien door het keuze van dr liedje.
Boris : Echt geweldig. hij heeft zo'n mooie klank in z'n stem en dat dansje, hij sprong er echt boven uit.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 07-03-2004, 12:44
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
1: Boris (maar hij mag nooit meer om meer applaus vragen, dat was echt triest )
2: Eric
3: Maud
4: Robin
5: Ron
6: Irma
7: JK
8: Marlies
9: Alice
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 07-03-2004, 13:02
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ron : Matigjes, volgens kan hij beter, ook superlame liedje
Irma : Beter, allen haar hand irriteerde me, mocht wel iets rustiger. Irma gaat er voorlopig nog niet uit denk ik, het verbaasde me dat zij op de kruk kwam te zitten. Overigens viel het mij ook op dat zij niet duidelijk articuleerde.
JK : Ik ben voor JK! Hij zijn muziekkeuze vindt ik wel leuk, en hij is tof
Meike : Zelfkennis hebben is altijd handig , dat heeft ze dan tenminste mee. Maakte absoluut geen indruk
Robin : Dramatisch gezongen, verschrikkelijk, en ik vindt absoluut niet aantrekkelijk. Lang hoofd maar een klein mannetje. Oh en dat danspasje
Alice : Girls aloud als Idol, reden genoeg om haar niet serieus te nemen. Ook nog eens een keer vreselijk irritant giechel giechel)
Maud : Super!
Eric : Geweldig dit keer! Lieve pretoogjes, en deed echt zijn ding. Je zag dat hij er lol in had.
Marlies : Blijft goed, maar dit keer wat minder als vorige keren.
Boris : Maakte dit keer geen indruk. Redelijk gezongen.

Overigens was het dit keer wel erg voorspelbaar wie eruit ging, volgende keer Alice! Niveau ligt wel weer hoog. Ook heel voorspelbaar trouwens: Twee vrouwen wonnen de prijs, en drie vrouwelijk kandidaten zaten op de kruk. Ook dit jaar gaat er weer een man winnen
Oud 07-03-2004, 13:09
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
yeah! ik vond het tog wel erg leuk gisteren.. deze Idols is veel leukerder dan de vorige!

wat vinden jullie? welke Idols was leuker?
(qua zang? qua mensen?)
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 07-03-2004, 13:16
Mindfields
Mindfields is offline
Ik vind dat er in deze sowieso veel leukere jongens zitten (alleen Boris en Eric al!)
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 07-03-2004, 13:20
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
Parallel schreef op 07-03-2004 @ 14:16:
Ik vind dat er in deze sowieso veel leukere jongens zitten (alleen Boris en Eric al!)
Inderdaad deze Idols is zeker beter
Oud 07-03-2004, 13:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-03-2004 @ 11:38:
maar eric vind ik toch wel erg leuk. hij is gewoon lekker aan het zingen, dnekt niet zo aan wat men van hem vindt ( tenminste zo komt ie op mij over).
??????????????????????????????

Hij wil echt leuk gevonden worden, damn! Helemaal blij als de jury hem goed vindt..

Ik vind die gozer echt triest, die pasjes waren fake, hij trok steeds dezelfde kop, bah
Oud 07-03-2004, 13:53
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
dat vind jij. ik niet. geen discussie over mogelijk.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-03-2004, 13:55
Verwijderd
Ik dacht dat ik Eric kende van gezicht, en gisteravond wist ik opeens waarom....Hij lijkt op Noah Wyle!

kijk en vergelijk, mijn moeder is het iig met me eens


Oud 07-03-2004, 13:55
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
veel mensen vinden dat je niet de beste zanger hoeft te zijn om idool te zijn als je het gewoon leuk doet en er wat van maakt dan zit je goed kijk maar naar miss spears dat is niet de beste zangeres maar door haar shows is het wel leuk (ik noem maar een voorbeeld) en zolang al die 12/13/14/15 jarige meiden stemmen wint een jongen (boris dus) hij een goede zanger maar verder nah...ik zie hem niet als idool ofso
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 07-03-2004, 14:13
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Eric <3
Boris <3 <3
En Robin is fan van U2, dus hij is ook leuk.

Alice was idd walgelijk. Wat n irritant mens. En ik ben ook blij dat Meike eruit is.

Ron is saai. Ik vond hem eerst wel leuk, maar nu niet meer. Marlies zingt goed, maar ik vind haar qua gedrag nog steeds niet erg boeiend. En wie waren er nog meer? Oh ja, JK. Hm, dat ie honger had vond ik wel grappig.
Maud vind ik ook niet zo interessant.

Dus ik kijk alleen voor Boris, Eric en Robin. De meisjes zijn dit jaar minder leuk en de jongens juist leuker.
__________________
I'll find you.
Oud 07-03-2004, 14:17
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik ben echt zo blij dat het dit jaar mensen zijn die ouder zijn dan ik... jeesus wat was dat stom vorig jaar. allemaal van die kindjes van mijn leeftijd die dan popi jopi gaan doen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-03-2004, 14:18
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-03-2004 @ 14:24:
??????????????????????????????

Hij wil echt leuk gevonden worden, damn! Helemaal blij als de jury hem goed vindt..

Ik vind die gozer echt triest, die pasjes waren fake, hij trok steeds dezelfde kop, bah
JEEEEEEEEJ ik vroeg me al af of ik de enige was die hem zo irritant vond, maar niet dus

Ik vond de vorige Idols leuker trouwens. Ik vind dat de meerderheid van de 10 die overgebleven waren gewoon niet goed kunnen zingen, itt vorig jaar.

En vorig jaar was er geen Boris (sorry, ik hou al op )
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 07-03-2004, 14:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Acey schreef op 07-03-2004 @ 14:55:
Ik dacht dat ik Eric kende van gezicht, en gisteravond wist ik opeens waarom....Hij lijkt op Noah Wyle!

kijk en vergelijk, mijn moeder is het iig met me eens

[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
je hebt helemaal gelijk!

Mijn top 9 na gisteravond:
1. Marlies
2. Maud
3. Irma
4. Boris
5. JK
6. Ron
7. Robin
8. Alice
9. Eric
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-03-2004, 14:47
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik snap echt niet dat men Maud gisteren zo goed vond. Ze was duidelijke de slechste van de show. Kortom Maud is bout !
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Idols 2
Poor twisted me
72 11-09-2003 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.