Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 22:35
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Nuck schreef op 11-04-2004 @ 23:32 :
Like duh

Ja, hij was in Life & Cooking en ja, hij had het over Irma -> ze zijn geen setje (zijn vriendinnetje zat ook op de tribune), maar ze waren gewoon close ofzo, dus
dus hij ontkende gewoon alles wat Irma zei. Vind ik eigenlijk wel zielig voor dr . Heeft ze voor weet-ik-veel-hoeveel-mensen gezegd dat ze een setje zijn...oei!
Advertentie
Oud 12-04-2004, 10:03
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik begin Marlies steeds leuker te vinden, vooral na the dayafter van gisteren.

Nieuwe top 4 (5):

(1. Irma.)

1. Marlies
2. JK
3. Maud
4. Boris
Oud 12-04-2004, 12:34
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik irriteerde me vorige uitzendingen dood aan dat irritante gehinnik van Marlies, maar dat viel zaterdag vond ik wel mee. En ze zong ook nog best wel aardig.

JK was cool als altijd, alhoewel ik vind dat hij niet zo heel goed kan zingen.

Maud... tja... het is een leuk meisje maar meer dan dat ook niet. Ze heeft niet de "X-factor" in mijn ogen. Ze zong ook niet goed zaterdag.

Boris was gewoon wéér goed! Rock your body zong hij wel beter dan 1999, maar dat was evengoed erg !

Mijn top 4:

1. Boris
2. Marlies/JK
3. Marlies/JK
4. Maud
__________________
<3
Oud 12-04-2004, 13:09
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
maar Irma had bij the Day After toch ook gezegd dat ze gewoon close zijn en geen setje enzo? NAja ik had het zaterdag niet gezien (ik was elders) dus ik weet dus niet wat ze had gezegd bij de backstage maar das wel een beetje raar als ze de dag erna zegt dat ze gewoon close zijn. Toch?

Ik heb op Irma gestemd, mijn vader ook, maar het mocht niet baten. Nu ben ik voor Marlies.
Er zat (dat zei MoonMonky ook al) een raamposter van Marlies bij de "Zondag" maar die ga ik niet ophangen of anders boven bij mijn slaapkamerraam maar dan zie je het toch niet dus dat heeft ook verder geen nut.
Oud 12-04-2004, 13:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 12-04-2004 @ 14:09 :
maar Irma had bij the Day After toch ook gezegd dat ze gewoon close zijn en geen setje enzo? NAja ik had het zaterdag niet gezien (ik was elders) dus ik weet dus niet wat ze had gezegd bij de backstage maar das wel een beetje raar als ze de dag erna zegt dat ze gewoon close zijn. Toch?
Ze zei gewoon letterlijk dat ze een setje zijn.
En idd, gister in the day after zei ze weer dat ze iets te positief geweest was en dat ze gewoon hele goede vrienden waren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-04-2004, 19:00
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
bij RTL Boulevard werd het ook nog even herhaald wat Irma nou gezegd had en wat Eric zei. Tis toch wel een beetje genant voor Irma.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 12-04-2004, 21:17
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
GODZIJDANK IS IRMA ERUIT

Boris en Jk moeten in de finale komen. Maud is een leuke meid, Marlies lijkt op een slet.
Oud 12-04-2004, 21:53
Cruz
Cruz is offline
Als Boris & Marlies maar in de finale komen... Verder maakt me niet echt meer uit wie er nu als 1ste eruit moet en wie er wint!
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 12-04-2004, 22:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 12-04-2004 @ 20:00 :
bij RTL Boulevard werd het ook nog even herhaald wat Irma nou gezegd had en wat Eric zei. Tis toch wel een beetje genant voor Irma.
idd. vind 't wel zielig voor d'r.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-04-2004, 09:35
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
naja life goes on
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 13-04-2004, 09:55
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Amisha schreef op 12-04-2004 @ 22:17 :
Marlies lijkt op een slet.
Volgens mij is ze het ook te zien aan haar "pikante" fotosessie met de bassist van Beef.
Oud 13-04-2004, 10:20
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Volgens mij bedoelde Irma het niet zo dat ze echt een setje zijn, want eh.. die vriendin zit al vanaf de workshops op de tribune, dus het was op zich wel bekend dat Eric een vriendin had. En als ik dat al weet, zal Irma dat wel helemaal weten, als ze zo close met hem is... Maar goed, ik heb backstage niet gezien, dus ik weet niet wat ze heeft gezegd, maar ik vind het wel een btje vreemd allemaal.
Oud 13-04-2004, 11:11
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
alguien schreef op 13-04-2004 @ 11:20 :
Volgens mij bedoelde Irma het niet zo dat ze echt een setje zijn, want eh.. die vriendin zit al vanaf de workshops op de tribune, dus het was op zich wel bekend dat Eric een vriendin had. En als ik dat al weet, zal Irma dat wel helemaal weten, als ze zo close met hem is... Maar goed, ik heb backstage niet gezien, dus ik weet niet wat ze heeft gezegd, maar ik vind het wel een btje vreemd allemaal.
In backstage zei ze letterlijk dat ze een setje waren.
__________________
As if!
Oud 13-04-2004, 12:02
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
Nuck schreef op 13-04-2004 @ 12:11 :
In backstage zei ze letterlijk dat ze een setje waren.
oh okee, mmh das wel heel raar dan...
Oud 13-04-2004, 12:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
alguien schreef op 13-04-2004 @ 13:02 :
oh okee, mmh das wel heel raar dan...
de dag erna zei ze in 'the day after' dat ze zich liet meeslepen in het moment oid. in ieder geval nam ze het daarna weer terug en zei ze dat ze gewoon goede vrienden waren. Dat moest ook wel omdat eric dus in life&cooking vertelde dat ie nog bij z'n vriendin was en niks met irma had.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-04-2004, 12:56
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 13-04-2004 @ 10:55 :
Volgens mij is ze het ook te zien aan haar "pikante" fotosessie met de bassist van Beef.
Dus als een meisje met een jongen neukt en daarbij foto's worden gemaakt is ze een slet?

Ik ken Marlies ook niet hoor, dus ik heb geen flauw idee of ze een slet is, maar jouw conclusie vind ik nogal raar...
Oud 13-04-2004, 13:02
br4m
br4m is offline
Citaat:
nienie schreef op 13-04-2004 @ 13:56 :
Dus als een meisje met een jongen neukt en daarbij foto's worden gemaakt is ze een slet?

Ik ken Marlies ook niet hoor, dus ik heb geen flauw idee of ze een slet is, maar jouw conclusie vind ik nogal raar...
ze wisten wel dat die foto's worden gemaakt hoor, ik heb die foto's op een site egzien en daar kijken ze gewoon naar de camera enzo, en gaan ze "goed in beeld " staan, dus ze wist het echt wel
Oud 13-04-2004, 13:48
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
br4m schreef op 13-04-2004 @ 14:02 :
ze wisten wel dat die foto's worden gemaakt hoor, ik heb die foto's op een site egzien en daar kijken ze gewoon naar de camera enzo, en gaan ze "goed in beeld " staan, dus ze wist het echt wel
Nou en? Er zijn wel meer mensen die foto's van zichzelf maken tijdens de seks hoor...
Oud 13-04-2004, 17:49
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Aurora schreef op 11-04-2004 @ 22:16 :
Oh! Nu ben ik helemaal benieuwd of Het waar is of niet over Eric&Irma

Maar misschien had Eric gewoon geen zin om het erover te hebben?

Ow, en mn top 4:

1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Maud

Ofzo. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wie er wint, als het Maud maar niet is.
haha ja dat heb ik ook...kvind ze allemaal niet echt leuk maar ik kijk wel
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 13-04-2004, 17:55
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
wat gebeurde er nou precies bij marlies? ze zeiden dat het aan de techniek lag, maar voor mijn gevoel begon ze gewoon te laat met zingen

Maud vind ik echt heel irritant, m'n ma had wel een goeie: maud lijkt op Jo uit SamSam

en Marlies...ze heeft zo'n raar gezicht, en ze liep erbij als een prostituee. (maar dat kan natuurlijk ook aan de stylisten liggen)

Stiekem zou ik het ontzettend leuk vind als JK wint, maar dat gebeurt niet, Boris wint.
De finale mag wel tussen de twee heren gaan van mij.

Boris kan naar mijn mening goed zingen, maar die chagrijnige kop moet eens verdwijnen Ik denk dat we met Boris nog wel een kansje maken bij World Idol, en niet weer laatste worden...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 13-04-2004, 18:21
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 13-04-2004 @ 18:55 :
wat gebeurde er nou precies bij marlies? ze zeiden dat het aan de techniek lag, maar voor mijn gevoel begon ze gewoon te laat met zingen
Het lag wel aan de techniek, de band werd te laat gestart, waardoor de eerste 2 zinnen al voorbij waren (ik kan me voorstellen dat je dacht dat ze te laat begon, omdat ze zo snel bij het refrein was, maar het kwam dus wel door de techniek )
__________________
As if!
Oud 13-04-2004, 18:22
br4m
br4m is offline
Citaat:
nienie schreef op 13-04-2004 @ 14:48 :
Nou en? Er zijn wel meer mensen die foto's van zichzelf maken tijdens de seks hoor...
ja zeg ik dan dat het verkeerd was dan? ik zei dat als reactie op iemand die zei dat ze er niks aan kan doen dat die foto's werden gemaakt, beter opletten voordat je reageert
Oud 13-04-2004, 19:34
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
br4m schreef op 13-04-2004 @ 19:22 :
ja zeg ik dan dat het verkeerd was dan? ik zei dat als reactie op iemand die zei dat ze er niks aan kan doen dat die foto's werden gemaakt, beter opletten voordat je reageert
Je reageerde met een citaat van mij, dus dan neem ik aan dat je op mij reageert. Maar goed, je punt is duidelijk.
Oud 14-04-2004, 09:52
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
Amisha schreef op 12-04-2004 @ 22:17 :
GODZIJDANK IS IRMA ERUIT

Boris en Jk moeten in de finale komen. Maud is een leuke meid, Marlies lijkt op een slet.
Wat nou! Marlies = tha best, zij heeft ook gwoon de uitstraling & de stem. Boris wel ok, JK eruit astublief en Maud ook wel cewl alleen te weinig power.
Oud 14-04-2004, 10:08
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 14-04-2004 @ 10:52 :
Wat nou! Marlies = tha best, zij heeft ook gwoon de uitstraling & de stem. Boris wel ok, JK eruit astublief en Maud ook wel cewl alleen te weinig power.
Mee eens

Marlies en Boris tha best!!!
Weg met Jk en Maud
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 14-04-2004, 11:36
Verwijderd
Marlies is een Freak en Boris heeft geen mooie stem..ik zou van beiden niks downloaden iig
Oud 14-04-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 13-04-2004 @ 18:55 :
Ik denk dat we met Boris nog wel een kansje maken bij World Idol, en niet weer laatste worden...
Daar had ik ook al aan gedacht
Volgens mij zou hij best hoog kunnen eindigen
Oud 14-04-2004, 13:03
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik vond het niet zo veel bijzonders afgelopen zaterdag. Ik ben wel blij dat Irma eruit is Nu Maud nog

Boris&JK zijn leuk samen
__________________
I'll find you.
Oud 14-04-2004, 13:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Maud. (Zij is tenminste nog ene beetje normaal!)
2. Boris. (Kan gewoon heel goed zingen..)
3. Marlies. (ik wil haar niet op 3, maar alle stomme blijven over, dus het moet wel..)
4. Jk. (Slecht.)

Irma mocht d'r niet uit
en zaterdag was het saai en stom.
Oud 14-04-2004, 20:04
*You As In I*
Avatar van *You As In I*
*You As In I* is offline
Marlies wordt met de week arroganter zeg. Bluh. En ze hijgt als ze zingt.
__________________
..How Quiet The World Can Be, When It's Just You And Little Me..
Oud 14-04-2004, 20:22
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 14-04-2004 @ 12:36 :
Marlies is een Freak en Boris heeft geen mooie stem..ik zou van beiden niks downloaden iig
Sorry maar, Boris geen mooie stem? Ik vind zijn stem echt super, eigenlijk. Ik zal niet zeggen dat dat 't enige aan 'm is wat ik mooi vind () maar ik vind zn stem zeeeker wel mooi.

Maarem, wat vind je er niet mooi aan?
Oud 14-04-2004, 21:11
ladydoesji
ladydoesji is offline
*SNIK* Irma dr uit...I'm FLABBERGASTED (thnx Alice )
Oud 14-04-2004, 21:13
ladydoesji
ladydoesji is offline
Mmm...nu vestig ik al mijn hoop op Marlies
Oud 14-04-2004, 21:22
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
en nu moet maud eruitsodeflikkere
Oud 15-04-2004, 08:19
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Het staat vast dat Marlies wint.
Oud 15-04-2004, 10:46
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 15-04-2004 @ 09:19 :
Het staat vast dat Marlies wint.
Wedden van niet?
__________________
I'll find you.
Oud 15-04-2004, 18:23
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-04-2004 @ 11:46 :
Wedden van niet?
Oke, om wat wedden we?

Ze hadden gisteren definitieve vergaderingen over de finale.
En al vanaf de workshops staat vast dat Marlies zou winnen, nu weten ze alleen ook wie ze nog meer in de finale doen..
Oud 15-04-2004, 18:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 15-04-2004 @ 19:23 :
Oke, om wat wedden we?

Ze hadden gisteren definitieve vergaderingen over de finale.
En al vanaf de workshops staat vast dat Marlies zou winnen, nu weten ze alleen ook wie ze nog meer in de finale doen..
ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt geloof, maar ik hoop dat het wel waar is. Marlies als winnaar
En dat Boris in de finale komt is toch al heel lang duidelijk..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-04-2004, 20:12
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 15-04-2004 @ 19:23 :
Oke, om wat wedden we?

Ze hadden gisteren definitieve vergaderingen over de finale.
En al vanaf de workshops staat vast dat Marlies zou winnen, nu weten ze alleen ook wie ze nog meer in de finale doen..
Ooh dat vind ik zulke onzin
Kwam iedereen vorig jaar ook al mee, dat het al vaststond dat Hind zou winnen enzo. Nah, we hebben het gezien ja.

Anywho, ik ben vergeten the day after te kijken!! BOOHOOOH! Ik wilde net zo graag Irma's huis enzo zien! De enige persoon van wie het me ook echt boeide!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 15-04-2004, 20:18
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Aurora schreef op 15-04-2004 @ 21:12 :
De enige persoon van wie het me ook echt boeide!
ja, ik vind het serieus echt stom dat ze eruit is
Oud 15-04-2004, 20:38
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Oke, ik hoop nu echt dat er zaterdag een verassing gebeurt. Dat Boris eruit gaat ofzo, dat zou echt COOL zijn

Voor mij is idols 2004 niet echt geweldig. vorig jaar vond ik hind echt super, ze heeft alles: stem, uitstraling, leuke persoonlijkheid.

Maar dit jaar is er eigenlijk niemand die dat allemaal heeft. Kijk iedereen weet wel dat boris goed kan zingen, maar ik word snel zat van die stem, bovendien heeft hij geen uitstraling( hij kijkt alsof hij naar de wc moet) en hij heeft een saai persoonlijkheid.

als ik iemand moet kiezen uit de vier hoop ik dat maud wint. zij is lekker normaal en doet niet zo dom om zonodig op te vallen-----> zie marlies

Jk is tjaa.... geen mening

Pleas Boris eruit zaterdag!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 16-04-2004, 14:49
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
"Boris kijkt of hij naar de WC moet". Die opmerking heb ik nu al een aantal keer gelezen, maar waar slaat dit op? Hoe kijkt iemand die naar de WC moet?
Oud 16-04-2004, 17:12
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Morgen is het thema toch Big-band?
wat moet ik me daar precies bij voorstellen?

Maud gaat er uit morgen.
mijn top 4;

1 JK, kan misschien niet het beste zingen maar zijn optredens zijn altijd spectaculair en hij is gewoon apart
2 Boris, op de een of andere manier is hij niet meer zo boeiend, hoe vaker ik hem zie optreden hoe minder interessant ik hem vind worden, het is steeds n beetje het zelfde, en hij heeft nou niet echt bapaald een uitstraling
3 Marlies, ja kan erg goed zingen maar ik vind haar nu een beetje gemaakt overkomen
4 maud, ja leuk koppie kan ook wel leuk zingen maar niet bijzonder.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 16-04-2004, 19:04
heavinly
heavinly is offline
Als ik het goed heb is er morgen een live band bij dus, maar wat het qua muziek in houdt heb ik ook geen idee van.. ik ben niet zo van de big bands.

Op de site www.sofuja.com de site van Boris' band, wordt Boris' naam helemaal niet genoemd, hij wordt overal Sofuja genoemd. Ik vind dat zo raar eigenlijk, net of 't een heel ander persoon is ofzo. Want bij Idols wordt Sofuja (min of meer logisch) niet genoemd en op de site van Sofuja staat de naam Boris niet eens. (Er staat trouwens wel een correspontentieadres pp de site, voor de freaks. )

[edit]Oke, er staat een nieuwbericht wel iets over 't songfestival:
Als zanger om het lied te vertolken had Glenn Corneille zijn oog laten vallen op Boris Titulaer, de zoon van de bekende Venlose zanger Gé Titulaer. “Een geweldige stem”, zegt Corneille over het jonge talent. Voor She Would moest een prima zanger gevonden worden, want hij wordt uitsluitend begeleid door piano. Boris Titulaer treedt op onder de naam Sofuja. “Een pseudoniem samengesteld uit de woorden soul, funk en jazz.”[/edit]

Laatst gewijzigd op 16-04-2004 om 19:06.
Oud 16-04-2004, 19:10
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
ik baal ervan dat Irma er niet bij is morgen. Volgens mij had zij dat big band perfect kunnen doen.
Oud 16-04-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 16-04-2004 @ 20:04 :
Als ik het goed heb is er morgen een live band bij dus, maar wat het qua muziek in houdt heb ik ook geen idee van.. ik ben niet zo van de big bands.

Op de site www.sofuja.com de site van Boris' band, wordt Boris' naam helemaal niet genoemd, hij wordt overal Sofuja genoemd. Ik vind dat zo raar eigenlijk, net of 't een heel ander persoon is ofzo. Want bij Idols wordt Sofuja (min of meer logisch) niet genoemd en op de site van Sofuja staat de naam Boris niet eens. (Er staat trouwens wel een correspontentieadres pp de site, voor de freaks. )

[edit]Oke, er staat een nieuwbericht wel iets over 't songfestival:
Als zanger om het lied te vertolken had Glenn Corneille zijn oog laten vallen op Boris Titulaer, de zoon van de bekende Venlose zanger Gé Titulaer. “Een geweldige stem”, zegt Corneille over het jonge talent. Voor She Would moest een prima zanger gevonden worden, want hij wordt uitsluitend begeleid door piano. Boris Titulaer treedt op onder de naam Sofuja. “Een pseudoniem samengesteld uit de woorden soul, funk en jazz.”[/edit]
Er staan ook best hippe nummers op die site
Soldier Soldier bijvoorbeeld
Oud 16-04-2004, 19:24
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-04-2004 @ 20:11 :
Er staan ook best hippe nummers op die site
Soldier Soldier bijvoorbeeld
Ja, supermooi he. En Take me as I am. Er is dus een cd van, maar ja, alsof je die ergens kan krijgen..
Oud 16-04-2004, 19:25
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
alguien schreef op 16-04-2004 @ 20:10 :
ik baal ervan dat Irma er niet bij is morgen. Volgens mij had zij dat big band perfect kunnen doen.
Ja, ik denk het inderdaad ook wel. Als je zag hoe ze bij Di-rect zong.. echt wel heel goed. Maar ja, it's the name of the game.
Oud 16-04-2004, 21:36
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
Michab schreef op 11-04-2004 @ 18:12 :
Introductie
--------------
Welkom bij Idioot met Dooske Beugel en Reinout Oelewapper. Hier zijn de kandidaten: Marlies, JeeKee, Maud en Boris.

Dooske:
----------
HEHEHEHEHEHEHE, welkom bij de 7e liveshow van Idioot! Iedereen is benieuwd wie Idioot 2004 wordt. Maar we verklappen nog niets, HEHEHEHEHEHEHE.

Reinout:
----------
Ja Dooske, precies. En we gaan nu luisteren naar de eerste kandidaat, JeeKee.
JeeKee: -----lalalalalalala-----
Marlies: -----lalalalalalala-----
Maud: -----lalalalalalala-----
Boris: -----lalalalalalala-----

Dooske: Je kunt NU stemmen!!!

Reinout (2 seconden later): Ja, de lijnen zijn gesloten, je kunt NIET meer bellen.

"opnameleider overhandigt uitslag"

Reinout: JeeKee, jammer, de stoel is voor jou.
Dooske: Marlies, door.
Reinout: Boris, de 2e stoel is voor jou.
Dooske: Dat betekent dat Maud door is, gefeliciteerd Maud.

Reinout: Het gaat nu tussen Boris en JeeKee, Dooske, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wie weg moet.

Dooske: Degene die we volgende week NIET terug zien is:................................................................... ................................................(ondertussen na 13 minuten en 47 seconden)...Boris.

Reinout: Oh nee, wat een drama, de winnaar van Idioot ligt eruit. Er is iets mis gegaan bij de regie!!!!

Dooske: Jammer, niets meer aan te doen. Nu blijven er nog 3 Idioot-kandidaten over, JeeKee, Marlies en Maud.

Reinout: Graag tot de volgende keer bij Idioot. Bye bye en tot ziens!!!!





Deze post is niet gebaseerd op de werkelijkheid, ik ben dan ook niet verantwoordelijk voor enig letsel of opgelopen trauma's.
Ik vind m wel leuk... Alleen n beetje jmmr dat je er niet in hebt meegenomen dat ze met dat stemmen enorrrrrrrrrrrrrrrrrm veel geld verdienen....
Oud 16-04-2004, 21:51
Nuck
Nuck is offline
Ik ben benieuwd wat ze ervan maken morgen
__________________
As if!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 19:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales [2]
Sweet Revenge
500 10-04-2004 19:45
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.