Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 08:46
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Mensjes,

(hier misschien weer ff een standaard probleem )

Ik heb sinds oktober een vriend (na een lange tijd) We draaiden al een paar weken om elkaar heen, en toen ik bij hem in slaap viel kustte hij me.. en ik was verkocht.. Hij zier er erg goed uit. (meisjes in de kroeg komen naar me toe en zeggen: wow, jij hebt echt geluk met hem!) beetje triest..ja.. Maar ik ben in eerste instantie voor zijn innerlijk gevallen. Hij heeft veel te vertellen, en houdt net als ik van reizen.

Nu zijn we een tijdje verder, en ik ben er haast van overtuigd dat hij niet verliefd op me is. Hij houdt teveel afstand..laat soms met gemak een week niets van zich horen. Ik moet altijd het initiatief nemen.. en als ik vraag of hij zin heeft om dit of dat te doen is het van: Best...

Maar als we dan bijelkaar slapen (wat ik ook altijd moet vragen) zegt ie wel dat ie van me houd! en hij verteld me ook allerlei intieme dingen. En als hij 1 keer een lief sms stuurt..dan ben ik opnieuw verkocht.

Hij zegt dat hij erg druk met school is (zit in zijn examenjaar) en dat geloof ik ook wel. Maar zoals afgelopen weekend zijn we met onze vriendengroep uitgeweest. En na afloop gaat hij gewoon naar huis met een vriend, zonder mij gedag te zeggen of ook maar 1 sms te sturen..

Ik weet het niet meer...Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2006, 09:08
Verwijderd
Waarom vraag je het hem niet? Vraag hem waarom hij je niet gedag zegt? En desnoods laat JIJ eens niets van je horen, eens zien wat hij dan doet.
Vraag hem wat hij voor je voelt, zodat je duidelijkheid krijgt. Want uiteindelijk moet die duidelijkheid bij hem vandaan komen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-01-2006 @ 10:08 :
Waarom vraag je het hem niet? Vraag hem waarom hij je niet gedag zegt? En desnoods laat JIJ eens niets van je horen, eens zien wat hij dan doet.
Vraag hem wat hij voor je voelt, zodat je duidelijkheid krijgt. Want uiteindelijk moet die duidelijkheid bij hem vandaan komen.
Exactly.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:41
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-01-2006 @ 10:08 :
Waarom vraag je het hem niet? Vraag hem waarom hij je niet gedag zegt? En desnoods laat JIJ eens niets van je horen, eens zien wat hij dan doet.
Vraag hem wat hij voor je voelt, zodat je duidelijkheid krijgt. Want uiteindelijk moet die duidelijkheid bij hem vandaan komen.
Ik heb het aan hem gevraagd, waarom hij wegliep, hij dacht omdat ik met een vriend van ons naar een andere vriend liep van ons, dat ik iets met hem ging doen...tja ..niet dus... en toen ik hem vervolgens belde dat iknog ff lang wilde komen (midden in de nacht om het uit te praten) (hij woont 3 straten verder) zei hij: is goed..en toen nam hij vervolgens zijn tel. niet meer op, en ik ga ook niet aanbellen midden in de nacht. *verklaring hiervoor was dat hij beneden op mij was gaan wachten, en zn tel. boven had laten liggen * de volgende dag was ik pissed, en hij deed of er niets aan de hand was, en als ik erover begon vond hij me een zeikerd...

en als ik vraag of hij liever vrij is dan bij mij.. zegt hij: wat is dat nou weer voor bullshit?...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:48
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 25-01-2006 @ 10:41 :
Ik heb het aan hem gevraagd, waarom hij wegliep, hij dacht omdat ik met een vriend van ons naar een andere vriend liep van ons, dat ik iets met hem ging doen...tja ..niet dus... en toen ik hem vervolgens belde dat iknog ff lang wilde komen (midden in de nacht om het uit te praten) (hij woont 3 straten verder) zei hij: is goed..en toen nam hij vervolgens zijn tel. niet meer op, en ik ga ook niet aanbellen midden in de nacht. *verklaring hiervoor was dat hij beneden op mij was gaan wachten, en zn tel. boven had laten liggen * de volgende dag was ik pissed, en hij deed of er niets aan de hand was, en als ik erover begon vond hij me een zeikerd...

en als ik vraag of hij liever vrij is dan bij mij.. zegt hij: wat is dat nou weer voor bullshit?...
Ja als ik dit zo lees kan ik hem ook geen ongelijk geven. Als dit waar is natuurlijk.
Ik zou er gewoon nog een keer over beginnen en het helemaal uitpraten. dan vind hij je maar een zeikerd hoor.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:50
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh, lastige situatie. Ik zou hem een keer confronteren met het feit dat je dit echt niet leuk vind door bv. een keer te zeggen dat als hij zo blijft doen, jij weg zal gaan (en dan miss weglopen, zodat hij er goed overna kan denken...)

Ik krijg namelijk een beetje het idee dat je hem steeds weer een kans geeft, ondanks dattie soms zo onaardig is...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:56
Smokin'
Smokin' is offline
Oke let's cut the crap.. Zijn interesse is niet heel hoog, hij is duidelijk niet helemaal superverliefd op je. Wat echter het geval is, is dat hij weet dat hij je 'heeft'. Je schreef immers zelf:

Citaat:
En als hij 1 keer een lief sms stuurt..dan ben ik opnieuw verkocht.
Hij is niet achterlijk, en hij weet dit. Ik denk dat het vooral een gebrek aan respect en integriteit van zijn kant is. Ik vind dat hij zich terughoudend moet opstellen maar dit is veel te veel van het goede. Simpeler gezegt; hij speelt met je (tot op zekere hoogte)

Bovendien kletst hij uit zijn nek met dat verhaal over die telefoon die boven lag. Dat is onzin. Hij wist dat je kwam, dus hij had naar boven kunnen lopen en je opbellen; 'hej lieverd waar blijf je?' Dat hele verhaal doet mij vermoeden dat het hem weinig kon schelen of je wel of niet kwam. Maargoed hij wist dat als hij de dag erna zou bellen dat je dan meteen op de stoep zou staan. Hij komt ermee weg...

Welnu, hoe kan je zijn interesse testen? Door afstand te nemen en op zijn acties te letten. Hem rechtsteeks vragen werkt niet goed want deze gast heeft bewezen soms te liegen. Neem afstand.. en 'bestraf' zijn desinteresse hiermee. Als hij dan niet meer er voor doet weet je hoeveel interesse hij werkelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 10:06
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
*zucht*... ik weet het gewoon niet meer... en ik ben zo dom dat ik hem net een berichtje heb gestuurd, zie dat hij online is/was,...maar niets achterliet voor mij.

Vinden nou alle jongens meiden zeikers als ze 1 keer over iets serieus willen praten? Ik denk zelf, dat als ze dit niet willen, ze gewoon niet toe zijn aan een serieuze relatie.

Maar omdat ik er best veel voor op heb moeten geven om samen te zijn, wil ik hem niet zomaar laten gaan... en als ik hem dan zie..is hij ook weer zo lief tegen me..

grrrr..het enige is idd om met hem te praten, maar ja... dan vergroot ik dus de kans dat hij me minder leuk gaat vinden..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 10:49
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
als hij jou minder leuk gaat vinden om een gesprek.. klopt er iets niet..
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:07
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Maija schreef op 25-01-2006 @ 11:49 :
als hij jou minder leuk gaat vinden om een gesprek.. klopt er iets niet..
Idd, het boeit hem blijkbaar niet hoe leuk jij het vind. Hij gaat er waarschijnlijk toch wel van uit dat jij hem geweldig vindt en dat ie je alles kan maken.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:18
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
neem eens afstand. kijken wat ie doet.
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:40
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 25-01-2006 @ 13:18 :
neem eens afstand. kijken wat ie doet.
heb ik al geprobeerd... werkt niet...

net vraagt ie of ik morgenavond mee naar utrecht ga lekker winkelen met zn 2tjes... dat is dan weer zo lief...

Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:55
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Sounds familiar..

Laat je niet doen door hem en ga zelf eens iets leuks doen met vriendinnen,zodat hij voelt hoe het voor jou altijd is.
Ik begrijp dat het moeilijk is en je liever bij hem wil zijn, maar ik denk dat je vriend het nodig heeft om weer eens met zijn twee voeten op de grond gezet te worden.
Hij kan je kwijt raken en moet dit maar beseffen, jij moet toch niet altijd alle moeite in de relatie doen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:59
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 25-01-2006 @ 13:40 :
heb ik al geprobeerd... werkt niet...

net vraagt ie of ik morgenavond mee naar utrecht ga lekker winkelen met zn 2tjes... dat is dan weer zo lief...

zeg eens af en ga met vriendinnen weg. en bel/sms niet meteen als je thuiskomt maar doe net alsof je hem die hele dag niet gemist hebt en savonds lekker tv gaat kijken ofzo.
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:41
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Misschien is je vriend niet zo klefferig type en romantisch, maar hij kan er wel duidelijke redenen voor hebben. Misschien denkt hij wel hetzelfde over jou dat je geen gedag zei. Je kunt het beste hem vertellen wat je dwars zit, dan kan hij er rekening mee houden.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 08:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Misschien denkt hij er niet echt bij na en is hij redelijk makkelijk ingesteld. Dat voorbeeld van op je wchten is erg praktisch van hem gedacht, maar voor jou was het niet duidelijk.
Een goed voorbeeld van wat langs elkaar heen communiceren.Met hem hierover praten lost waarschijnlijk wel het een-en-ander op. Laat hem inzien dat hij niet zo makkelijk moet doen, waardoor jij ook minder gaat twijfelen over of jij dingen wel goed doet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:23
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 25-01-2006 @ 09:46 :
En na afloop gaat hij gewoon naar huis met een vriend, zonder mij gedag te zeggen of ook maar 1 sms te sturen..
Mijn eerste reactie zou zijn geweest, misschien was ie zat
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:44
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 25-01-2006 @ 13:40 :
heb ik al geprobeerd... werkt niet...

net vraagt ie of ik morgenavond mee naar utrecht ga lekker winkelen met zn 2tjes... dat is dan weer zo lief...

het kan ook zijn dat ie je wel eluk vind tmaar wat problemen heeft met het laten blijken, dat heb en wel meer jongens.

ook al ben je bang dat ie je aanziet als zeikerd, gewoon praten
zegmaar best veel dingen kunnen overkomen als desintresse maar zijn het vaak niet

nja suc6 iig
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2006, 13:12
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
bah altijd dat gezeik met mannen. zit in het zelfde schuitje
is er geen braak smiley?
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 07:49
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Nou, ben gister met m wezen winkelen, en ff naar de kroeg geweest. Eerder toen we gewoon vrienden waren ging het allemaal anders.. ik weet het ook niet *do haalt schouders op* Hij kust met wel enzo..ik heb het idee dat ik dan wat terughoudender ben... dus.. misschien ligt het wel aan mij ...? Volgens mij mis ik iets ofzo..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 10:57
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
volgens mij hebben jullie vooral last van miscommunicaties.. en jij bent daar blijkbaar veel gevoeliger voor dan hij dat is. ik heb daar ook veel last van gehad, dat uitpraten kan een boel helpen maar op een gegeven moment word je dat ook wel zat. probeer het soms eens compleet van zijn kant te zien; ga het andere 'verhaal' nog eens na in je hoofd. daar had ik vaak wel genoeg aan.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 02:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 25-01-2006 @ 10:41 :
Ik heb het aan hem gevraagd, waarom hij wegliep, hij dacht omdat ik met een vriend van ons naar een andere vriend liep van ons, dat ik iets met hem ging doen...tja ..niet dus... en toen ik hem vervolgens belde dat iknog ff lang wilde komen (midden in de nacht om het uit te praten) (hij woont 3 straten verder) zei hij: is goed..en toen nam hij vervolgens zijn tel. niet meer op, en ik ga ook niet aanbellen midden in de nacht. *verklaring hiervoor was dat hij beneden op mij was gaan wachten, en zn tel. boven had laten liggen * de volgende dag was ik pissed, en hij deed of er niets aan de hand was, en als ik erover begon vond hij me een zeikerd...

en als ik vraag of hij liever vrij is dan bij mij.. zegt hij: wat is dat nou weer voor bullshit?...
Stel je niet zo aan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 02:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 25-01-2006 @ 11:06 :


Vinden nou alle jongens meiden zeikers als ze 1 keer over iets serieus willen praten? Ik denk zelf, dat als ze dit niet willen, ze gewoon niet toe zijn aan een serieuze relatie.
Nee.

Maar veel hangt af van de manier waarop je dat gesprek wilt beginnen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 17:33
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik zou me serieus gaan afvragen of je wel gelukkig bent in zo'n relatie. Je moet gelijkwaardig aan elkaar zijn en vol voor elkaar kunnen gaan. Dat betekent niet dat je er alles voor op hoeft te zeggen, maar wat jou vriend doet slaat ook echt nergens op

Negeren en er niet over zeuren of de confrontatie aangaan... Je mag hem best een beetje gek maken, als hij echt gek op je is, dan begrijpt hij het vast wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 15:58
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Ik heb hier al eerder een bericht gepost, hierin ging het erom dat mijn vriend zo afstandelijk doet.

Nu hebben we gister een feestje gehad van vrienden van ons. Ik had wat gedronken.. toen kwam mijn vriend binnen (die ik 2 dagen niet gehoord had) hij zei alleen: hoi!

*hij is sinds hij wat met mij heeft van de drugs af. Ik zou zijn nieuwe drug zijn*

Nu is hij gister met een vriend weer aan de drugs gegaan. Dit betekend voor mij, dat er iets mis met m is.

Later ging ik op zn schoot zitten. Zegt hij: ga weg, ga ergens anders zitten, je bent te zwaar. En mn vriendin hoorde ook dat hij zei dat hij het maar onzin vond dat ik hem soms kusjes geef.

Ik heb met mn dronken hoofd tegen iedereen gezegd dat het uit is tussen ons, alleen (nog) niet tegen de persoon in kwestie.

Wat moet ik doen? Hij heeft nog niets van zich laten horen. En heeft vanacht bij een vriend en 2 meiden geslapen. ik ben zo verdrietig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2006, 16:00
Rioto
uitmaken met die junk
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 16:01
Verwijderd
Ik heb je topic even bij elkaar gevoegd, want het lijkt me niet nodig om een nieuw topic hiervoor te openen

En pssst.. Het is opnieuw
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 16:42
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 29-01-2006 @ 16:58 :

Later ging ik op zn schoot zitten. Zegt hij: ga weg, ga ergens anders zitten, je bent te zwaar. En mn vriendin hoorde ook dat hij zei dat hij het maar onzin vond dat ik hem soms kusjes geef.

Ik heb met mn dronken hoofd tegen iedereen gezegd dat het uit is tussen ons, alleen (nog) niet tegen de persoon in kwestie.

Wat moet ik doen? Hij heeft nog niets van zich laten horen. En heeft vanacht bij een vriend en 2 meiden geslapen. ik ben zo verdrietig...
Je zal duidelijk niet gelukkig worden bij deze jongen... Hij behandelt je niet zoals jij het wil. Waarschijnlijk hebben jullie een andere visie op jullie "relatie"... Uitmaken dus!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 17:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 29-01-2006 @ 16:58 :
Ik heb hier al eerder een bericht gepost, hierin ging het erom dat mijn vriend zo afstandelijk doet.

Nu hebben we gister een feestje gehad van vrienden van ons. Ik had wat gedronken.. toen kwam mijn vriend binnen (die ik 2 dagen niet gehoord had) hij zei alleen: hoi!

*hij is sinds hij wat met mij heeft van de drugs af. Ik zou zijn nieuwe drug zijn*

Nu is hij gister met een vriend weer aan de drugs gegaan. Dit betekend voor mij, dat er iets mis met m is.

Later ging ik op zn schoot zitten. Zegt hij: ga weg, ga ergens anders zitten, je bent te zwaar. En mn vriendin hoorde ook dat hij zei dat hij het maar onzin vond dat ik hem soms kusjes geef.

Ik heb met mn dronken hoofd tegen iedereen gezegd dat het uit is tussen ons, alleen (nog) niet tegen de persoon in kwestie.

Wat moet ik doen? Hij heeft nog niets van zich laten horen. En heeft vanacht bij een vriend en 2 meiden geslapen. ik ben zo verdrietig...
Uitmaken.

Enige mogelijkheid op geluk op middellange termijn.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 22:57
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Heeft hij wel het idee dat jullie ook daadwerkelijk een relatie hebben ?
Praat met hem en verteld wat je voelt, wat je denkt. Als je hem niks verteld, weet hij ook niet beter dan er zo mee door te gaan.
Zoals ik je hele verhaal zo lees krijg ik niet de indruk dat je echt gelukkig met deze jongen zal worden. Hij toont nou niet echt respect voor je en dat is toch het minste wat je kan krijgen van iemand waar je een relatie mee hebt.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moet ik nou wel of niets doen?
Verwijderd
13 30-09-2009 10:24
Liefde & Relatie wel of niet.
jamie93
9 29-03-2009 13:09
Liefde & Relatie Het zelf in de hand hebben of niet?
SoMeBoDy
10 26-11-2004 19:29
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 17:40
Liefde & Relatie wel of niet iets geven aan hem voor sinterklaas?!
mira_love
21 26-11-2003 13:00
Liefde & Relatie verder gaan of niet?
Kuona
18 26-11-2003 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.