Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2013, 16:31
RomyyM
RomyyM is offline
Hee allemaal!

Ik moet dit jaar een profielwerkstuk maken en houd deze over eetstoornissen. Op me beter te kunnen verdiepen en het kleiner te houden heb ik me vooral gericht op de eetstoornis Anorexia.
Dit is mijn eerste enquête, verbeterpunten hoor ik graag.

Hier zijn de links:
Deze link is voor mensen zonder eetstoornis: http://www.thesistools.com/web/?id=374733
Deze link is voor mensen met eetstoornis: http://www.thesistools.com/web/?id=374725

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2013, 21:17
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ingevuld!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 16:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als u bevestigend antwoordde op de vorige vraag:
Wat voor eetstoornis had/heeft deze persoon of deze personen? (anorexia, boulima, eetstoornis NAO, binge eating disorder of iets anders)

Bedoel je daarmee dus met je vorige vraag (of je iemand kent met een eetstoornis) of ik iemand ken die een eetstoornis gehad heeft? Ik ken bijvoorbeeld alleen mensen bij wie de eetstoornis al over is, maar vul bovenstaande vraag niet in omdat ik op de vraag eerder nee moest antwoorden.

oja, en bij je vraag of je zelf ooit langere tijd niets hebt gegeten vraag je niet naar de oorzaak (lees: of het door een eetstoornis kwam of door bijvoorbeeld een andere lichamelijke of geestelijke kwaal, zoals bijvoorbeeld operaties waardoor eten een tijdje fysiek onmogelijk is, ernstige ziekte, dat soort dingen)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 08:21
Takkeling
Takkeling is offline
Ik snap vraag 6 niet. 'Is een anorexiapatiënt zelf verantwoordelijk voor haar eetstoornis? ja/nee'

Bedoel je dan verantwoordelijk voor het ontstaan van de stoornis, of verantwoordelijk voor het verhelpen ervan? Dat maakt vind ik nogal een verschil.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 20:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb liever enquetes waar je antwoorden kan aanvinken of kan kiezen voor 'anders' en dan je eigen bewoording in kan vullen. Dat is ook handiger voor je dataverwerking omdat je nu heel veel verschillende antwoorden krijgt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik snap vraag 6 niet. 'Is een anorexiapatiënt zelf verantwoordelijk voor haar eetstoornis? ja/nee'
Dit vond ik ook een lastige vraag, het was voor mij wel duidelijk wat er werd bedoeld maar ik vond het antwoord nogal zwart-wit, daarmee bedoel ik dat ik niet vind dat iemand er direct 100% zelfschuld aanheeft maar ook wel voor een deel wel.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 20:56
Verwijderd
Hoi!
Kijk eens op www.proud2bme.nl
Volgens mij kun je via dat forum een mailtje sturen naar Scarlet (de beheerder) en die plaatst dan oproepjes op het forum. Dan krijg je waarschijnlijk een boel reacties van mensen met eetstoornis

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 21:59
mirna1994
mirna1994 is offline
Hey ik heb em ingevuld
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 08:23
unitatorinnetje
unitatorinnetje is offline
Ik heb hem ingevuld en je een mail gestuurd
Xxxx christina
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie profielwerkstuk
banaaantje12
1 10-09-2015 11:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap enquete eetstoornissen
Mencia
1 06-12-2014 22:05
Psychologie eetstoornissen
Mencia
0 06-12-2014 14:19
Algemene schoolzaken Enquête over invloeden van eetstoornissen!
EEEfelien
5 16-12-2008 16:30
Eten & Drinken Enquete
Kimmiejj
15 25-02-2005 09:12
Beleidszaken (psych) AM beleid een beetje overdreven..
~~dolce~~
94 27-12-2003 10:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.