Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2019, 21:20
Fleming
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2019, 21:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik denk niet dat het een paniekáánval was, maar een paniekmoment dat ik paar jaar terug had op vakantie:

We gingen op een oude hoge toren kijken en daar kwam je via een hele hoop kruipdoorsluipdoor gangetjes en een lange smalle trap. Druk met toeristen, mochten we in groepen naar boven. Achter mij liep een hele dikke man, die amper over de trap kon. Hij ging steeds zwaarder puffen en doen. Ik kreeg het ineens op m’n heupen en had visioenen over brand en snel naar beneden moeten en de dikke meneer achter mij met een hartaanval. Ik kon me ineens ook met geen mogelijkheid de weg terug door het gangetjes labirint herinneren. Ik bedacht me daarbij dat ik in paniek al helemaal niks waard zou zijn in bedachte situatie, dus ben ik maar liedjes gaan zingen in m’n hoofd en op m’n adem gaan focussen. Met de grootstmogelijke concentratie kwam ik een soort van opgelucht boven (buiten) aan. Waar ik tot mijn horor ontdekte dat de hekken bovenop de toren niet hoger dan mijn knieën kwamen en het daar ook niet zo ruim was als ik had gehoopt voor het aantal toeristen dat zich daar bevond. Ik heb ook hoogtevrees

Dat was wel een flinke oefening in mezelf afleiden iig.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 21:41
Verwijderd
Een jaar of achttien geleden, in een metrostation in rotterdam. Maar een paniekaanval was het niet. Wel paniek, maar een aanval zou ik het niet noemen. Wanneer is het een paniekaanval en wanneer is het gewoon een paniekmoment?

Ik ben niet gemaakt voor de metro, bah.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 21:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Vorige week maandag!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 21:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maandagavond
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 21:56
Okocha
Avatar van Okocha
Okocha is offline
hoe kwam je op dit idee?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 22:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een paar weken terug toen ik in de trein zat die op het punt stond te vertrekken en ik me realiseerde dat ik de tas met mijn drone bij de AHtoGo had laten staan waar ik net een bakje pleur had gehaald.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-11-2019, 23:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een week of 2 geleden in de supermarkt. Er waren te veel mensen om me heen en ik moest zsm weer naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 12:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Jaar of 15 geleden ongeveer; toen ik behoorlijk plat geperst werd tegen een dranghek door ruim 80.000 mensen achter me, dat was niet zo aangenaam.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 20:30
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het een paniekáánval was, maar een paniekmoment dat ik paar jaar terug had op vakantie:

We gingen op een oude hoge toren kijken en daar kwam je via een hele hoop kruipdoorsluipdoor gangetjes en een lange smalle trap. Druk met toeristen, mochten we in groepen naar boven. Achter mij liep een hele dikke man, die amper over de trap kon. Hij ging steeds zwaarder puffen en doen. Ik kreeg het ineens op m’n heupen en had visioenen over brand en snel naar beneden moeten en de dikke meneer achter mij met een hartaanval. Ik kon me ineens ook met geen mogelijkheid de weg terug door het gangetjes labirint herinneren. Ik bedacht me daarbij dat ik in paniek al helemaal niks waard zou zijn in bedachte situatie, dus ben ik maar liedjes gaan zingen in m’n hoofd en op m’n adem gaan focussen. Met de grootstmogelijke concentratie kwam ik een soort van opgelucht boven (buiten) aan. Waar ik tot mijn horor ontdekte dat de hekken bovenop de toren niet hoger dan mijn knieën kwamen en het daar ook niet zo ruim was als ik had gehoopt voor het aantal toeristen dat zich daar bevond. Ik heb ook hoogtevrees

Dat was wel een flinke oefening in mezelf afleiden iig.
Ik krijg al klamme handjes als ik het lees. Brrrr.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Jaar of 15 geleden ongeveer; toen ik behoorlijk plat geperst werd tegen een dranghek door ruim 80.000 mensen achter me, dat was niet zo aangenaam.
Ooof, schijtzooi.

Zijn daar doden bij gevallen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 21:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ooof, schijtzooi.

Zijn daar doden bij gevallen?
Nee, dat niet, maar crew had het iig wel flink druk met mensen eruit trekken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 21:37
Verwijderd
Nou jah, dat gebeurt in dat soort situaties echt te vaak en de gevolgen zijn te groot en zo vaak ook omdat simpelweg de regels niet zijn opgevolgd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 21:37
Verwijderd
Fikkie in Scheveningen...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2019, 13:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
kleine paniekaanval om helemaal niks

Ik heb mijn wekker blijkbaar nog steeds niet op wintertijd gezet. Dus ik werd wakker, en dacht dat het al half 9 was. Dus ik helemaal in paniek kleed me om, pak mn tas in etc. Kom ik beneden, is het nog gewoon half 8
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2019, 13:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ja, het is ook pas 2 weken wintertijd....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-11-2019, 13:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
kleine paniekaanval om helemaal niks

Ik heb mijn wekker blijkbaar nog steeds niet op wintertijd gezet. Dus ik werd wakker, en dacht dat het al half 9 was. Dus ik helemaal in paniek kleed me om, pak mn tas in etc. Kom ik beneden, is het nog gewoon half 8
Zet het godverdomme dan ook op fucking wintertijd kneus
Met citaat reageren
Oud 14-11-2019, 23:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik geloof niet dat ik er ooit eentje heb gehad.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163
Eend
466 29-05-2011 10:56
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.