Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2016, 23:41
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Gaat het weer een beetje Durian?
*Durian over bol aait*
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Advertentie
Oud 09-05-2016, 08:14
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
De kater is extra zwaar vandaag
__________________
Time is Illmatic
Oud 09-05-2016, 13:13
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik had vanmorgen krantendienst. Normaal is dat op maandagochtend wel lekker met alle sportkaternen maar vandaag was het helemaal kut.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 09-05-2016, 16:09
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
De docu over het seizoen van Ajax is bijna klaar Het heeft alleen nog geen titel
__________________
cum hora undecima
Oud 09-05-2016, 16:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De docu over het seizoen van Ajax is bijna klaar Het heeft alleen nog geen titel
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-05-2016, 12:44
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ik kom even wat posten groetjes betercore
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 12-05-2016, 09:42
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Als ik me verveel ga ik uitrekenen hoe vaak Pasen en Pinksteren op één dag vallen

Feyenoord is opgericht in 1908 en werd in 108 jaar 14 keer kampioen. Dat is in 12,963% van de jaren. De eerste Elfstedentocht werd gereden in 1909 en vond sindsdien 15 keer plaats. Dat is in 14,019% van de jaren.
Statistisch gezien is er dus een kans van 12,963% x 14,019% = 1,8173% dat Feyenoord kampioen wordt in een jaar dat de Elfstedentocht wordt gereden. In 108 jaar levert dat 1,962666 kampioenschappen op. Nu is 0,962666 (96,2666%) kampioenschap zoiets als "Nog even winnen bij De Graafschap en dan zijn we kampioen."en we weten hoe dat afloopt Blijft er één keer over



Sport is zoooo voorspelbaar
__________________
cum hora undecima
Oud 12-05-2016, 12:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tijd voor meer Elfstedentochten dus
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2016, 13:38
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Extra opdracht: reken uit over hoeveel jaar we weer een dubbel mogen verwachten
__________________
cum hora undecima
Oud 12-05-2016, 19:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je rekent met een gemiddelde vanaf de invoering van het betaalde voetbal in 1956/1957 dan zou het aankomend seizoen moeten zijn
Sowieso, zelfs als je vanaf 1898 rekent zou volgend jaar een dubbel gewonnen moeten worden, rekening houdend met gemiddelden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2016, 19:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat er sinds 2005 geen dubbel gewonnen is, klopt statistisch sowieso helemaal niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2016, 20:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens de statisitieken t/m 2005 had er in 2008, 2011 en 2014 een dubbel gewonnen moeten worden
Omdat te compenseren zouden er dubbels gewonnen moeten worden in 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 en 2022.

Volgens de huidige statistieken moet er in 2017, 2020, 2024, 2027 en 2031 een dubbel gewonnen worden.

Alles overigens gerekend vanaf het moment van de eerste dubbel in het proftijdperk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2016, 22:08
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
wel heel veel dubbels opeens Betekent dat dat global warming een hoax is?

Ik zou zelf vanaf oprichting rekenen, maar goed
__________________
cum hora undecima
Oud 13-05-2016, 10:24
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
http://tijmmagazine.nl/factcheck-voetbalspreekkoren/

Lied: Es MVV, nao Veure is
Club: MVV

Es MVV, nao Veure is
De volledige tekst van dit clublied luidt: “Es MVV, nao Veure is, daan is de wedstrijd al beslis. Daan viere veer de euverwinning.” De KNVB heeft schriftelijk aan TIJM Magazine bevestigd dat ook voor de club uit Zuid-Limburg de normale spelregels gelden. Ook MVV dient dus twee keer 45 minuten te spelen alvorens de wedstrijd beslist kan worden. Bovendien is er bij MVV dan vrijwel nooit sprake van een overwinning.
Conclusie factcheck: Pertinent onjuist.
__________________
cum hora undecima
Oud 15-05-2016, 22:30
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
UPDATE: 'Suspicious item' at Old Trafford stadium was a training device accidentally left by a private company after exercise

__________________
cum hora undecima
Oud 18-05-2016, 15:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De KNVB gaat lekker met het besluit over Twente. Wat er nu ook uitkomt, niets zal zonder hem veel klagende clubs komen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-05-2016, 16:24
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Het lijkt meer op willekeur dan op beleid gebaseerd, maar dat komt natuurlijk ook doordat we niet alles zien wat er achter de schermen gebeurt
__________________
cum hora undecima
Oud 19-05-2016, 19:09
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ertur is voor Roda
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 21-05-2016, 13:46
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
PSV-supporter Ronald Bobbe heeft er voor gezorgd dat De Graafschap-fans zondag voor en na het play-off duel tegen Go Ahead Eagles gratis bier kunnen drinken.

Nadat De Graafschap door het 1-1 gelijkspel tegen Ajax er in de slotronde van de Eredivisie voor zorgde dat PSV kampioen van Nederland werd, beloofde Bobbe 100 kratten bier aan de supportersvereniging van De Graafschap. Aangezien flessen bier niet toegestaan zijn in het stadion, zijn het vatten bier geworden.

__________________
cum hora undecima
Oud 22-05-2016, 13:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De supporters van De Graafschap hebben zich vandaag ook weer van hun beste kant laten zien zeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-05-2016, 14:05
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Mag hopen dat ze opgespoord en vervolgd worden en dat andere supporters daar aan meewerken. Niet de mond houden om dit tuig te beschermen.

Volgend jaar dus weer hekken op de Vijverberg en minstens een seizoen lang aanhoren waarom dat ook weer is
__________________
cum hora undecima
Oud 22-05-2016, 16:26
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Die keeper van GAE.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 23-05-2016, 11:33
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Wat een amateurbende daar bij de KNVB. Spelers met degradatieclausule in hun contract, zijn nu transfervrij. De Graafschap moet nu eerste-divisiebeleid gaan maken, met een kansje dat ze tóch niet degraderen. Kun je daarna weer opnieuw om de tafel met sponsors, spelers, etc.. En maar hopen dat niet het halve elftal intussen uitvliegt...

Citaat:
Volgens KNVB-woordvoerder Koen Adriaanse is De Graafschap zondag gedegradeerd naar de eerste divisie. Vorige week maakte de KNVB bekend dat de licentiecommissie FC Twente vanwege fraude terug had gezet naar de eerste divisie. De opengevallen plek zou worden ingenomen door de De Graafschap als verliezend finalist in de play-offs.

,,Maar dat is een voorgenomen besluit'', zegt Adriaanse. ,,De centrale spelersraad moet nog een advies uitbrengen en FC Twente heeft besloten naar de rechter te gaan. Zo lang er geen duidelijkheid is, betekent dit dat De Graafschap gedegradeerd is. Blijft de straf van FC Twente echter gehandhaafd, dan blijft De Graafschap in de eredivisie.''

Adriaanse weet niet wanneer er duidelijkheid komt. ,,We hopen zo snel mogelijk, maar daar kan ik verder niets over zeggen. Dat De Graafschap nu niet weet waar ze aan toe is, is vervelend. Maar de situatie is ontstaan in Enschede.''
__________________
cum hora undecima
Oud 23-05-2016, 20:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De situatie is ontstaan omdat de KNVB met een polderoplossing komt die niet eens in hun eigen reglementen staat en waar niemand van te voren op had kunnen anticiperen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-05-2016, 20:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ah, exit van LvG is officieel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-05-2016, 20:42
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik vind eigenlijk dat als je de nacompetitie verliest je gewoon terug moet naar de Eerste Divisie, ongeacht de situatie met andere clubs. Een eredivisie met 17 clubs is nu gewoon het eerlijkst, geloof ik.

Blijft het feit dat de knvb een gedrocht van een situatie heeft gecreëerd.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 23-05-2016, 20:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
iets zegt me dat Louis het niet zelf heeft geschreven.
http://www.manutd.com/en/News-And-Fe...er-united.aspx
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-05-2016, 21:08
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
De situatie is ontstaan omdat de KNVB met een polderoplossing komt die niet eens in hun eigen reglementen staat en waar niemand van te voren op had kunnen anticiperen.
Citaat:
Blijft het feit dat de knvb een gedrocht van een situatie heeft gecreëerd.
Welke oplossing ook het best is, dit in ieder geval. En met name De Graafschap wordt zo meegesleurd in die ellende..
__________________
cum hora undecima
Oud 24-05-2016, 09:51
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
United betaalde afgelopen zomer 30 miljoen euro voor Depay. Zodoende kreeg de 22-jarige aanvaller kans in de Premier League. Maar erg dankbaar is hij Louis van Gaal niet. "Dat was toch wel gelukt", zegt hij over zijn transfer van PSV naar Manchester. "Dat zeg ik omdat ik in mezelf geloof en hard werk. Een haat-liefdeverhouding? Dat weet ik niet. En nu hij vertrekt, zo gaan dingen in de voetballerij, in het leven. En daar leer je van en word je sterker van."


Aldus de immer bescheiden Memphis
__________________
cum hora undecima
Oud 24-05-2016, 20:17
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
En de soap gaat door:

Tot middernacht hebben we met de Eredivisie CV en FC Twente getracht om te komen tot een oplossing. Die bestond uit degradatie van FC Twente naar de Jupiler League, de Eredivisie CV heeft als geste aangeboden dat FC Twente de rechten die zij heeft op mediagelden zou behouden.’ De tv-gelden zijn gebaseerd op de sportieve prestaties in de Eredivisie in tien jaar, maar deze rechten vervallen normaalgesproken na degradatie. ‘Tevens had de KNVB de bereidheid om, in overleg met de Eredivisie en Jupiler League, eenmalig de promotieregeling te verruimen van één naar twee zekere plaatsen.’
__________________
cum hora undecima
Oud 24-05-2016, 20:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
wát
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-05-2016, 20:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een klucht dit. Dan is de terugzetting van Twente echt alleen maar een wassen neus en een manier om ze kapot te laten gaan vanwege financiële problemen die zullen ontstaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-05-2016, 21:33
df
Avatar van df
df is offline
Waar is de knvb is godsnaam mee bezig.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 26-05-2016, 07:32
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Het lijkt me beter als FC Twente Ajax overneemt en Ajax ophoudt te bestaan. Ik denk ik zeg maar gewoon wat iedereen denkt!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 01-06-2016, 19:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
In just his last 6 international games, Robert Lewandowski scored more goals (7) than the starting XI of the Dutch combined (6).

__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-06-2016, 18:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oh wauw

'FIFA-president Infantino dreigt nu al geschorst te worden'

Transparantie en betrouwbaarheid waren de toverwoorden van Gianni Infantino tijdens de campagne die hij voerde om president van de FIFA te worden. Infantino won de strijd, maar dreigt nu geschorst te worden vanwege uitgerekend een gebrek aan transparantie.
De Zwitser heeft enkele medewerkers van de FIFA volgens de Duitse krant Die Welt namelijk de opdracht gegeven om de opnames van een vergadering te wissen. Dit is tegen de regels in, waardoor Infantino nu een schorsing van negentig dagen boven het hoofd hangt.

Het nieuwe schandaal is de zoveelste klap voor de FIFA, die na het vertrek van Sepp Blatter als president juist hoopte zijn imago te verbeteren. Slechts drie maanden na de aanstelling van Infantino lijkt het er echter sterk op dat de wereldvoetbalbond niet heeft geleerd van de afgelopen jaren, die bol stonden van de (corruptie)schandalen.

De FIFA en Infantino hebben nog niet gereageerd op het verhaal van Die Welt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-06-2016, 20:32
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
AJAX 1 wordt KAMP.. oh nee laat maar
Oud 02-06-2016, 20:33
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Is het nou al zeker dat Twente teruggezet is? Of hebben ze nog een kans?
Oud 02-06-2016, 20:35
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Uiterlijk 10 juni uitspraak rechter. Daarna is er volgens mij nog een beroepmogelijkheid. Feestje in Doetinchem duurt dus ook nog effe voort
__________________
cum hora undecima
Oud 10-06-2016, 21:47
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb 2-1 in mijn poule.
Oud 12-06-2016, 21:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij heb ik van de eerste 6 wedstrijden nog geen 20 minuten gezien, kan me niet herinneren zo weinig gezien te hebben sinds 1990
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-06-2016, 22:11
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik van de eerste 6 wedstrijden nog geen 20 minuten gezien, kan me niet herinneren zo weinig gezien te hebben sinds 1990
Herkenbaar
Duitsland - Oekraïne was de eerste wedstrijd met volle aandacht. Was nog best lastig daar de aandacht bij te houden, hoewel die verslaggever meermaals klaarkwam op het Duitse voetbal.
__________________
cum hora undecima
Oud 13-06-2016, 06:15
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Veel van die wedstrijden zijn ook wel heel suf. Veel te veel teams doen mee.

In België - Italië heb ik wel echt veel zin
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 14-06-2016, 21:52
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Wtf Portugal
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 16-06-2016, 18:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat zijn best dikke hagelstenen bij Oekraïne - Noord Ierland
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-06-2016, 13:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Twente
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-06-2016, 13:06
df
Avatar van df
df is offline
Twente

Wat zijn de argumenten dat ze toch mogen blijven?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 17-06-2016, 13:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Twente

Wat zijn de argumenten dat ze toch mogen blijven?
Alle afspraken die in december 2015 gemaakt zijn, zijn nagekomen. De overtredingen die daarna aan het licht kwamen zijn aan het licht gekomen omdat er schoon schip gemaakt werd en vallen dus niet binnen de afspraken van december 2015.
Wel heeft Twente per overtreding die geconstateerd is de maximale boete opgelegd gekregen, wat neerkomt op een totaalboete van €181.000.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-06-2016, 16:56
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Als Twente dit najaar niet uit categorie 1 is wordt de licentie afgenomen volgens het KNVB -regelement.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 18-06-2016, 06:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vermoed dat ze daar ook nog 1 meetmoment uitstel in kunnen gaan krijgen met als argument dat ze door deze rechtzaken en onduidelijkheid één periode niet hebben kunnen anticiperen op de transfermarkt met in- en verkopen van spelers
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.