Oud 05-06-2003, 20:54
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
mn vriendinnetje heeft t zondag uitgemaakt...zegt dat t definitief is, geeft maandag weer veel hoop, en zegt: zeg nooit nooit, en andere dingen die hoop geven, vandaag gevraagd wat t nou is,zegt ze...definitief, dus ik vraag waorm ze maandag dan wat anders zei..zegt ze: ja sorrie week niet...met zon korte zinne ook..wat is dit nou? maandag gaan we praeten,kans,voorbij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 21:00
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
thnx!!ja maar kijk...voordat we n jaar en 2 maanden iets kregen is t ook ff uit geweest, toen zei ze ook zoiets soorgelijks, en na 6 weken wou ze me toch wel heel graag terug..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 05-06-2003 @ 21:00:
thnx!!ja maar kijk...voordat we n jaar en 2 maanden iets kregen is t ook ff uit geweest, toen zei ze ook zoiets soorgelijks, en na 6 weken wou ze me toch wel heel graag terug..
En dat is dan ook de reden dat ze zei: "Zeg nooit nooit", aangezien het verleden al heeft bewezen, dat jullie blijkbaar weer bij elkaar kwamen... en wellicht verwijst ze daarnaar om aan te geven, dat ze op dit moment wel degelijk bewust is van haar keuze en wel degelijk iets anders wilt... maar of dat in de toekomst zo blijft weet ze niet (immers, ze zal geen waarzegster zijn... of wel? )
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:25
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja maar als je toch zegt dat t DEFINTIEF over is..is t heeeel dubbel om te zeggen, zeg nooit nooit...zo geef je echt valse hoop
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:28
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik ga zou wel goed met haar gaan praten...
Want kijk, als ze eerst het een zegt en dan weer gaat twijfelen en dan weer dit en dan weer dat...
Dan klopt er volgens mij iets niet...
En misschien komt het ooit goed, als dit al eerder is voorgekomen...
Maar, het ligt meestal ook aan de redenen waarom het uit is...
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:28
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
waarschijnlijk twijfelt ze gewoon nog heel erg, en wil ze door het gesprek dat ze met je wilt houden, een iets duidelijker beeld krijgen ofzo. Ik zou alleen niet Teveel hopen...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:32
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik word stapelgek van dr gewoon..... okeej ik vin t superkut dat t uit is...na 1 jaar en 2 maandjes..en daarvoor eigk ook al..dus in totaal zeker 1 jaar en n maand of 9.... best lang..en ze zal altijd speciaal blijven..maar ze behandelt me nu alsof ik dr weet ik wat heb aangedaan gewoon..ze doet kortaf op msn...ze heeft me zondag n brief geschreven zondag, en nog altijd niet gepost..omdat ie niet af is...jehh..en in dr msn naam staat n hartje, ze is heel geintresseerd aan de ene kant, zo van: heje ik ga niet naar t feest he...met de bedoeling om mij t jammer te laten vinden..

maar zeg dan duidelijk wat je wil.... ja niet? dit ben ik niet waard lijkt me..kzie dr goed uit, kan genoeg andere meisjes krijgen (wil ik echt niet op di moment ) dus hoef echt niet mn hele leven op haar te wachten....wat ik eigk stiekum toch voorlopig wel zal doen,omdat ze gewoon heel speciaal is en ik van dr hou,maar wat wil ze nou echt

maandag afwachten? of dr n brief schrijven en dr die morgen geven...zodat ze maar moet kiezen...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:34
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Een brief schrijven, en maandag de rest afwachten...
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 05-06-2003 @ 21:25:
ja maar als je toch zegt dat t DEFINTIEF over is..is t heeeel dubbel om te zeggen, zeg nooit nooit...zo geef je echt valse hoop
Toch denk ik dat je iets te veel de puntjes op de i zet... je zoekt hoop op plaatsen waar ze waarschijnlijk niet zijn... niet op dit moment in ieder geval en wellicht ook in de toekomst niet.

Maar mag ik vragen, wat heb je gedaan dat zo verschrikkelijk is, dat ze voor het woord "definitief" ging bij het omschrijven van het uitgaan van de relatie?
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:36
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ze von t te benauwend...en wat bedoel je nou precies met je antwoord, want ik snap t niet helemaal en ben toch neit dom eigk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:41
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 05-06-2003 @ 21:32:
ik word stapelgek van dr gewoon..... okeej ik vin t superkut dat t uit is...na 1 jaar en 2 maandjes..en daarvoor eigk ook al..dus in totaal zeker 1 jaar en n maand of 9.... best lang..en ze zal altijd speciaal blijven..maar ze behandelt me nu alsof ik dr weet ik wat heb aangedaan gewoon..ze doet kortaf op msn...ze heeft me zondag n brief geschreven zondag, en nog altijd niet gepost..omdat ie niet af is...jehh..en in dr msn naam staat n hartje, ze is heel geintresseerd aan de ene kant, zo van: heje ik ga niet naar t feest he...met de bedoeling om mij t jammer te laten vinden..

maar zeg dan duidelijk wat je wil.... ja niet? dit ben ik niet waard lijkt me..kzie dr goed uit, kan genoeg andere meisjes krijgen (wil ik echt niet op di moment ) dus hoef echt niet mn hele leven op haar te wachten....wat ik eigk stiekum toch voorlopig wel zal doen,omdat ze gewoon heel speciaal is en ik van dr hou,maar wat wil ze nou echt

maandag afwachten? of dr n brief schrijven en dr die morgen geven...zodat ze maar moet kiezen...
Hmmm, mijn vorige reactie was gegeven, voordat ik bovenstaand stuk las.
Euhm... hoe jong is ze, dat ze nog zo wispelturig is? Anyway, kan zwaar zijn voor haar, om in te zien, dat het nu toch uit is... ze wil wellicht gewoon tot haar zelf komen en je vergeten en daarom zo kortaf zijn op msn... weet dat dat hartje in haar naam kan zijn van een andere jongen, maar dat weet je niet natuurlijk, net als dat je niet zeker weet dat het voor jou is.
Maarre, ik als persoon dat zich vooral richt op innerlijkheden van mensen vind je opmerking "kzie dr goed uit, kan genoeg andere meisjes krijgen (wil ik echt niet op di moment ) dus hoef echt niet mn hele leven op haar te wachten" een beetje erg aan de slechte kant. Hiermee duid je namelijk tevens aan, dat als een bepaald persoon er niet goed uitziet, hij of zij wel degelijk haar of zijn hele leven moet wachten op die persoon die het net heeft uitgemaakt met hun... beetje een verkeerde instelling jongeman.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:45
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 05-06-2003 @ 21:36:
ze von t te benauwend...en wat bedoel je nou precies met je antwoord, want ik snap t niet helemaal en ben toch neit dom eigk
Zoals geschreven in mijn vorige bericht, wist ik nog niet van je andere bericht af en dus trok ik een conclusie of een wat zachte veronderstelling op de tot dan toe verkregen informatie. Deze informatie in het kort was:

- Ze zei dat het defintief uit was
- Ze zei dat je nooit nooit moet zeggen
- Ze zei weer dat het definitief uit is.

Hierop dacht ik te zien dat je wellicht teveel op haar woordkeuze lette en daardoor dacht dat er nog hoop was voor je.

Maar gezien het feit, dat je op meerdere punten hebt gezien dat ze wellicht nog twijfelt... tja... neem ik mijn vorige veronderstelling deels terug... toch wel de waarschuwing niet overal iets achter te zoeken.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:51
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ahja...dat van kzie dr goed uit...tuurlijk hoeven mensen die dr minder uit zien niet te blijven treurren, maar kwou gewoon ff benadrukken dat ik niet hoef te blijven wachen als ik dat niet wil of als ik persse n vriendinnetje zou wille (wat niet zo is...)
en kmerk t maandag wel he...kvin t goed....krijg genoeg van dr op deze manier eigk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:55
Pletterprater
Pletterprater is offline
Okee... laat het ons weten als je meer weet (en nu weet ik nog niet haar leeftijd )
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:17
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
zij 17 ik 17
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:23
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
als ze me morgen ( denkik) weer ziet krijgt ze t toch weer heel moeilijk...maandag t zelfde... naja als ze dat wil, dan wil ze dat maar...ik ga morgen met mn vrienden de hele dag relaxen in de stad kvint goed..kmis dr super..maar kben geen hond he,die je aandacht kan geven wanneer jij dat wil
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:09
Verwijderd
ze is in de war...... heb ik ook een tijdje gehad met mijn ex, beide in de war.

Als je elkaar een tijdje niet ziet ofzo dan ga je pas realiseren hoeveel je echt van de ander houdt.

als je elkaar ziet dan beinvloed het vaak je mening positief, terwijl je in die tijd toch alles zwart -wit moet zien en niet zoals je het wil zien.

If you love something let it go, if it comes back it's meant to be, if it's not, it never was.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:00
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
en wat heb jij toen uiteinelijk besloten ?? spacegirl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 06-06-2003 @ 09:00:
en wat heb jij toen uiteinelijk besloten ?? spacegirl
dat t niet meer goed kwam, hij nam dingen van mij niet serieus.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:19
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 05-06-2003 @ 21:25:
ja maar als je toch zegt dat t DEFINTIEF over is..is t heeeel dubbel om te zeggen, zeg nooit nooit...zo geef je echt valse hoop
Zet haar uit je hoofd. Je maakt jezelf helemaal gek.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'De transformatie van de USA naar de USSRA'
Love & Peace
215 23-01-2009 14:17
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 20:36
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #28
Mara
478 10-01-2005 10:54
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.