Oud 11-04-2002, 21:10
Marc0
Marc0 is offline
Bij mij zit iemand in de klas die wel raad weet met zn pukkels, hij maakt er het beste van.
Hij pakt zo een pukkel (die in hij overvloed heeft) tussen zn 2 vingers, hij knijpt goed en hij draait hem ffies, vervolgens trekt hij hij hem eruit, en je ziet de het witte puntje zitten en het etter eruit lopen en legd hem snel op zijn tong en zegt mmmmm (mmmmm, zei hij dan ni maar maakt het leuker om te vertellen )
De helft van de klas ziet het en gaat zowat over zijn nek en "Gadver" galmt meerdere keren door het lokaal waar verschillende mensen hem vragen waarom hij dat doet.

Vervolgens kijkt hij (de etter eter ) verschillende mensen aan aan op een manier van waar bemoei je je mee.

Vind je dit goor?...Valt mee kennelijk... Hij doet het nog 1minuut daarna nog eens dunnetjes over met een nog grotere (ja dat is kennelijk mogelijk) pukkel.
Terwijl de hele klas hem nog aankeek van de eerste pukkel (of het voorgerecht) en ze daarvan al op braken stonden.
Ik ging zowat over me nek...
Zelfs als ik er aan denk ga ik ... Ik voel het alweer opkomen ...

Reageer ...
Oud 11-04-2002, 21:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Als dit echt waar is, vind ik het echt super-vies! Ik had een jongen in m'n klas, die uitgebreid in z'n neus stond te peuteren, z'n "vangst" bekeek, en het dan in z'n neus stak. Ook niet zo lekker.
__________________
Tsja
Oud 11-04-2002, 21:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
oh... en even op je vraag terug te komen: Volgens mij is het niet echt ongezond hoor, maar wel voor de toekijkers, die gaan over hun nek.
__________________
Tsja
Oud 11-04-2002, 21:14
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Bah..Moet dit nou..
Gatverdamme..hehe..
Dat is echt sick..Heeft dat joch geen manieren ofzo..!?!?! Dat je ze uitknijpt oke..maar op school..nee..en opeten!?!? gatverdamme, ik word misselijk.
Oud 11-04-2002, 21:14
Marc0
Marc0 is offline
Het spijt me...
Het is echt waar
Oud 11-04-2002, 21:19
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik vind het erg ranzig, maar wat wi je met dit topic bereiken? 't lijkt me logisch dat dit niet normaal is.... Ik zie het nut van dit topic niet in, het is gewoon een mededeling. Vandaar dit slotje.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is dit normaal?
SummerBeach15
33 01-06-2008 10:20
Lichaam & Gezondheid Veel langer ongesteld dan normaal
Alistar
17 23-04-2005 14:28
Lichaam & Gezondheid uhm is dit gezond??
dollie
32 10-03-2004 19:06
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Software & Hardware [Digicam] Gezocht: digicam < €250
DT
2 30-11-2003 13:48
Vrije tijd F1- Slechts 20 auto's aan de start in 2003 ?
Tofke_H
18 06-12-2002 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.