Advertentie | |
|
![]() |
|
ja zeker wil ik er wat aan doen ,maar ik weet niet wat, kijk ik ben echt heel zeker over mezelf, ik vind dat ik er goed uitzie, zeggen mensen ook, krijg genoeg aandacht van meisjes, heb genoeg vrienden etcetc...
maar bij haar....is t gewoon anders, ik voel me zeker goed genoeg voor dr, alleen ja dat gevoel is eigk niet te verklaren! maja wat zou ik eraan kunne doen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is idd. toch wel heel erg jongen. Waarom vertrouw je haar niet? Dat lijkt mij niet gezond. Ik vind eigenlijk dat je je vriendin blind moet kunnen vertrouwen. Dat doe ik dan gelukkig ook en waarover zou ik onzeker zijn? Ik heb toch met haar, ze is toch op mijn verliefd geworden, ik wordt toch naast haar wakker. Genoeg redenen om mijn vriendin te vertrouwen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik zou toch wel gaan werken aan je jaloersheid. Het is niet abnormaal om jaloers te zijn, maar je moet het toch echt zien te verbergen. Zou jij het cool vinden als je vriendin al je smsjes controleerde, je mail bekeek en constant wilt weten wat je gedaan hebt? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 13:08 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met jong meisje uit het team dat ik coach? gentlemen | 12 | 27-09-2010 11:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat moet ik ermee? Synonym | 3 | 28-09-2007 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap, wat moet ik ermee? H.M. Murdock | 16 | 24-06-2004 18:56 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 17:12 | |
Software & Hardware |
ik kreeg net deze melding toen ik via XP werkte crazy_ ella | 1 | 24-01-2002 20:12 |