Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mag ik vragen waarom je ruzie had met je ouders over hem? En of dat enige invloed heeft gehad op jullie relatie? Kvraag het omdat mijn ouders ook heel moeilijk doen over mn vriend.
Als je het te persoonlijk vindt, eventueel via mail? X-je
|
![]() |
'k denk dat je met die Sarah moet gaan praten en uitleggen wat je denk dat er aan de hand is. Je moet wel ff duidelijk maken dat het jou er niet om gaat om hem terug te krijgen (dat is toch zo?), maar dat je bang bent dat hij haar pijn gaat doen. 'k zou het in iedergeval heel fijn vinden als iemand mij voor zoiets zou waarschuwen of het in iedergeval vertelt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou in ieder geval niet met die sarah gaan praten aangezien je het ook mis kan hebben en haar dan ms bang maakt voor iets waar ze helemaal niet bang voor hoeft te zijn en dan ms iets kapotmaakt wat wel goed was..
Of hij haar echt wil gaan kwetsen weet ik niet. Toen ik het had uitgemaakt met mijn ex na 3 maanden had hij best wel snel een nieuwe vriendin (ik had het ongeveer 14 Aug. uitgemaakt, op Lowlands, laatste weekend van Augustus, ging hij met haar naar bed wat op een relatie uitdraaide). Ik heb hem toen nog gesproken, daarbij zei hij dat hij eigenlijk nog meer om mij gaf dan om haar. Niet in die woorden, maar het was wel wat hij zei zeg maar. Maar uiteindelijk heeft hij nu al 2 jaar met dat meisje en houdt ontzettend veel van haar, ookal was ze in het begin vooral om mij te vergeten.. Als je echt wat wil doen lijkt het me het beste om hem aan te spreken, en jouw zorgen tegen hem uit moet spreken. Hem vragen hoe het precies zit en dat meisje alsjeblieft niet te kwetsen. Meer kun je denk ik niet doen, en meer moet je denk ik ook niet doen voor het geval je het helemaal mis heeft. Zij zal ook haar eigen fouten moeten maken, en haar eigen beslissingen nemen, en hij ook. Je hebt het contact verbroken en dus eigenlijk weinig met hen te maken. Hem erop aanspreken vinnik echter wel acceptabel aangezien hij toch ook wel heeft door laten schemeren nog wat voor jou te voelen. Als is dat logisch na 2,5 jaar. Mn vriend had het in het begin ook heel veel over zn ex, en das logisch, want zij heeft heel lang een supergroot deel van zn leven ingevuld en hij heeft dus heel veel met haar meegemaakt waardoor haar naam dus vaak viel. Is vanzelf minder geworden.. Wat je trouwens wel kunt doen is haar laten merken dat je dr een leuk meisje vind en haar zeggen dat jij geen enkel gevaar vormt omdat het voor jou iig echt over is met je ex.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Gezond ontbijt aapje123bloem | 1 | 10-01-2009 14:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
uhm is dit gezond?? dollie | 32 | 10-03-2004 20:06 | |
Liefde & Relatie |
wat is dit? wat moet ik ermee? Vini-Vidi-Vici | 10 | 14-12-2003 21:09 | |
Liefde & Relatie |
is dit nou aan t lijntje houden, of t zelf ff niet weten? Vini-Vidi-Vici | 19 | 06-06-2003 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is dit gezond? :S Marc0 | 5 | 11-04-2002 22:19 | |
Drugs & Alcohol |
is dit gezond?? *Shorty* | 10 | 30-12-2001 21:46 |