Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 18:58
Spanker
Spanker is offline
Waarom gaat alles tegelijk mis? Op school gaat het al een stuk beter en op eens krijg ik alle gezeik van die leerkrachten, en dan kom ik thuis zit me ma te zeuren!! Bij mij gaat het ook, eerst gaat alles goed en dan zit meteen weer alles tegen! Hebben jullie dat ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2004, 19:03
tsjuk
tsjuk is offline
ja, ik ken dat wel een beetje. En dan is het ene weer 'over' komt gelijk het andere er achteraan. Terwijl eerst alles van een leien dakje lijkt te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:15
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik denk dat iedereen dat weleens heeft. (bovendien valt
het ook wel meer op als er veel dingen misgaan, en valt
het dan misschien ook zwaarder ed.)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jups,
heel vaak, dat alles tegelijk lijkt te komen.

in de eerste, wel een goed voorbeeld denk.
eerst overlijd mn opa, 2 weken later komen we erachter dat hij niet aan kanker maar aan tbc is overleden, doe de test, hebben mijn moeder en ik het ook, nog een paar weken later overlijd mn andere opa.

ander voorbeeld
krijg allemaal slechte cijfers in één keer terug.
mn moeder begint te zeuren over 'mijn probleem (zal er niet nader op in gaan)
mn vriendinnen kwetsen me
DAMN, OP EEN DAG

dus ja, iedereen heeft dat soort dingen wel denk ik.

liefs, wen
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:39
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
Quiana schreef op 09-02-2004 @ 20:15:
Ik denk dat iedereen dat weleens heeft. (bovendien valt
het ook wel meer op als er veel dingen misgaan, en valt
het dan misschien ook zwaarder ed.)
Ja daar heb je gelijk in! Maar ik voel me zo naar de kl*te door die probs, ik had met een vriendin afgesproken, maar ze was moe en ook naar de kl*te door probs, dus mijn laaste toevlucht om me ff beter te voelen is ook verloren gegaan!
Maar hebben jullie dat niet met een goede vriend/in? Dat jij je naar de kl*te voelt en die andere ook? En dat je het beste voor heb met die mensen maar je zelf.. ho maar?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, dat gebeurt zeker. Meestal is het alleen voor je gevoel even dat alles mis lijkt te gaan. Dan ben je bijna te laat voor school, behandelt de buschauffeur je als oud vuil, heeft niemand op school tijd om even gezellig een praatje te maken, valt alles uit je handen en lopen mensen als dolle geiten om je heen te springen terwijl je rust wilt.
Niets van wat ik hierboven beschreven heb is echt erg. Toch lijkt het allemaal zó kut. Dan schiet je in de stress en lijkt alles tien keer erger.
Het beste dat je dan kunt doen is geen nieuwe taken meer aannemen en gewoon even tijd voor jezelf nemen. Drink een kop thee en verwen jezelf met een extra koekje. Ga even lekker voor de buis hangen (als je de gelegenheid hebt) en doe waar je zin in hebt. Pas als je jezelf goed voelt ben je in staat om anderen te helpen, tot die tijd stel je dat gewoon even uit.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:51
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik ben niet echt zo'n optimist, maar toch is zo'n leventje wel gemakkelijker. Op een dag was ik echt in een goede bui en lachte ik alle tegenslagen weg. Ik ben die dag te laat in school gekomen (zowat een slapeloze nacht, je overslapen en dan nog je trein vlak voor je neus zien wegrijden.), heb strafstudie gekregen daardoor, ik heb tegen mijn oren gehad van de wiskundelerares (ze heeft een pik op mij), terwijl de rest van de klas wel lekker mocht tateren, toen heb ik nog problemen gehad met onze Franse vervanglerares en wat later nog een discussie gehad mijn mijn leraar ortho over het waarnemen van kleuren, waarna hij me zot verklaarde....

Mocht ik me niet goed gevoeld hebben die dag zou het een barslechte dag geweest zijn, maar ik voelde me goed en lachte alles weg.

Alles is absoluut relatief.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 14:44
Verwijderd
Ik begrijp totaal wat je meemaakt.. Voel jj al klote, doen allemaal mensen klote, naja daar schiet je natuurlijk niets mee op! Wat kruimel zegt: ff tijd voor zelf nemen. Ik voelde me vandaag ook niet super gelukkig, dus heb ff een super grote pot thee gezet, een doos met melo's gepakt en voor de tv gaan zitten. Dacht niets aan de hand. Komt mijn broertje met allemaal lui binnen!! Naja, dan maar ff achter de pc.. Maar doe iets waar jij gelukkig van wordt, zet een lekker muziekje op en je voelt je gelijk een stuk beter!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik denk dat het een heel algemeen probleem is. Zelfs de beste onder ons hebben dat gevoel wel eens. Of het welbekende "waarom altijd ik!?" gevoel. Tevens zijn het ook momenten waar iedereen mee moet leren omgaan, of hij of zij het leuk vind of niet
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:40
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
9 familieleden dood in 2,5 maand...beat that. (en het was niet door enig ongeluk)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:36
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-02-2004 @ 17:40:
9 familieleden dood in 2,5 maand...beat that. (en het was niet door enig ongeluk)
ow kut voor je joh....

Maar ik heb er nou eens goed over gepraat en het gaat een stuk beter, ik heb me rustig gehouden en ben gaan schrijven(dat helpt)..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Donnie Darko
Emoboy
116 14-01-2005 18:56
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje
duivelaartje
28 30-07-2004 17:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje.
Ieke
0 04-06-2004 23:07
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: "alles anders"
sweet17
4 18-11-2003 06:56
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: "alles anders"
sweet17
5 30-09-2003 15:43
Psychologie Alles gaat mis: advize please????
Lindatje
9 16-12-2001 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.