Oud 02-08-2008, 15:52
Verwijderd
N.a.v. mijn menukaartfoto op DK van De Werf in Leuven.
Het leek me wel leuk om een topic te hebben waarin je elkaar tips kan geven wat betreft eetgelegenheden (restaurants, eetcafeetjes e.d.). Die het bezoeken waard zijn dus. Leuk is ook om erbij te zeggen waarom.

Ik was in Leuven dus erg te spreken over De Werf, een studentenfavoriet. Leuk terras met lampionnen, fleecedekentjes over elke stoel voor als je het koud krijgt, plastic kinderbekers en gekleurde bordjes en een mandje met een keukenrol als servetjes op tafel. Verder heel erg leuk personeel en veel keuze voor héél erg weinig geld. En lekker eten. Dus

In Gent ben ik gaan eten bij Avalon, een biologisch en vegetarisch restaurant. Ook niet erg duur, maar wel heel gezond en lekker. Bovendien een erg mooie ruimte binnen en een schattig binnentuintje.

In Tilburg ben ik wel fan van Havana, maar ik zag die laatst ook in Den Haag, dus het is vast niet de enige Havana van Nederland. Maar ook een prima tent. Lekker eten voor weinig geld, veel verschillende keuze en leuke muziek enzo. En je krijgt altijd een "persoonlijke" boodschap op je bonnetje, als in 'Nog een fijne avond!' oid. Dat is wel grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2008, 22:51
Nighthawq
Avatar van Nighthawq
Nighthawq is offline
Al die foto's van Castro, Che :r
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 20:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De Zaak in Alphen aan den Rijn vind ik eeeerg lekker en met een aantal gerechten die op een creatieve wijze gepresenteerd worden. Ook wel voor onze doelgroep, 't is meer een grandcafé zoals ze zichzelf ook noemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 20:52
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1600070
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 00:30
Verwijderd
Ik kon er zo dichtbij geen vinden, en die is ook wel enigszins gedateerd. September was de laatste post. Bijna een jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 08:56
ogendicht
Avatar van ogendicht
ogendicht is offline
Op de Albert Kuijp Markt in Amsterdam zit een eetplek de Bazaar, deze zit ook in Rotterdam (daar ben ik echter niet geweest). Het is een erg mooie plek om te zien, vol met lampjes en mooie tegeltjes, ik keek mijn ogen uit.
Het is er wel vaak erg druk, en het kan even duren voordat je bedient wordt, maar desalniettemin een leuk plekje om eens wat te eten
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 12:26
Verwijderd
Wij zijn er eens met een DK-meet in Rotterdam geweest.
En ik kon het ook wel waarderen, ja.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 17:22
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
beste plek waar ik in tijden ben geweest was in Utrecht 'Jasmijn & Ik'

Brilliant voedsel.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 20:53
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Alkmaar:
Het hof van Alkmaar (goede Hollands/Franse keuken, je kunt er in de toren eten!)
Het Gulden Vlies (hetzelfde als bovenstaande, alleen meer een Grand Cafe)
Max & Anne (gezellige, rustige en vooral goede lunchroom met originele kaart)

Amsterdam:
De Kroon (sjiek zitten maar niet te duur en gaaf ingericht)
Cafe Fonteyn (gezellig en heeft lekkere broodjes en ijskoffie)
Bird Thai Restaurant (goede curry, niet duur en vriendelijke bediening)
Tibet Restaurant (vast niet authentiek Tibetaans want geen yakmelk, maar wel lekker)

Den Haag:
Songkhla (met stip de beste Thai van Nederland!)

Hoorn:
Restaurant de Hoofdtoren (erg duur maar heel mooi en unieke locatie)
Maneki (goede afhaal sushi)
Madame Cheung (aziatische fusion keuken, niet goedkoop maar heel lekker)
Sweet Dreams (lekker en niet duur Mexicaans eten)

Maastricht:
De Preuverij (studentenrestaurant: erg goedkoop, gezellig en lekker)
Maison du Chene (Franse keuken, exclusiever maar heel apart en goed)
De afhaal Thai op het Emmaplein (de op-een-na-beste Thai van Nederland)
Deli Belge (de grootste keus aan warme en koude broodjes)
De Cuyp (Frans-Nederlands, heeft de beste risotto van Nederland)

Rotterdam:
La Cazuela (het beste Spaanse restaurant van Nederland)
Shabu Shabu (onbeperkt Japans eten voor 20 Euro en nog goed van goede kwaliteit ook)
Sijf (gezellig grand cafe)

Utrecht:
De Zakkendrager (gemiddeld geprijsd, gezellig en lekker met mooie binnentuin)
The Ostrich (uniek: Afrikaans restaurant langs de Oude Gracht)
Dok 54 (niet goedkoop maar wel heel lekker en gezellig, in een pakhuis langs de gracht)
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 18:17
Verwijderd
Het Magazijn in Gent is overigens ook echt geweldig!
Heel sfeervol artistiek restaurantje met aparte wereldgerechten, veelal vegetarisch, maar ze hebben er ook vlees en vis. En veel soorten drank en heerlijke wijn enzo. In een achterafstraatje vlakbij de Vrijmarkt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 20:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Up, mag deze of die andere sticky? Ik vind het wel nuttig.

Amersfoort
De Drie vrienden. Gezellig ingericht, de menukaart is beperkt maar het leuke is dat die om de drie maanden verandert en je dus telkens terug kunt komen. Alle gerechten zijn van de hoeveelheid van een voorgerecht, en je kunt dus zelf kiezen hoe veel je er neemt, afhankelijk van hoe veel je eet. Ik eet meestal twee hoofdgerechten en een toetje (ze hebben vaak erg lekkere toetjes).

En ik zou graag meer tips voor Amersfoort willen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 20:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik vind het goed . Als er dan ook wel wat vaker in gepost wordt!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 21:13
Verwijderd
Tof

Ik ben ook fan van de broodjes van Café Tribunal in Maastricht. Niet duur, wel heel lekker, en bovendien een gezellig café, naast de toneelacademie. Volgens mij is het ook de stamkroeg van de meeste toneelstudenten.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 21:27
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Groningen
Bij Jansen: Werd 2e in 2008 bij Mijn Tent is Top! Ik ben er twee keer geweest en beide keren was het er erg gezellig en lekker.
Het restaurant zit in een super mooi pand in de binnenstad, vlak bij de Grote Markt bij de Herestraat. Het is mooi ingericht, er is ook bv een terras en een mooi dakterras <3.
Het eten is allemaal biologisch en er zijn ook super vega-gerechten.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 20:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Aaah, net bij een volgende tent geweest, dat beviel.

Amersfoort
Het Kannetje. Uitgekozen op basis van een goed uitziende menukaart, en dat is zeker niet tegengevallen. Lekker gegeten, erg vriendelijke bediening, er waren er drie die eet smakelijk riepen nadat we ons hoofdgerecht hadden gekregen.
We zaten bij de keuken, het was een open keuken en dat was wel wat rumoerig. Leuk om te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar als je een ernstig gesprek wilt voeren kun je beter in de buurt van de bar gaan zitten. Maar we hebben prima kunnen praten, dat wel.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 20:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In Leuven zijn de meeste restaurantjes/eetcafe's op de oude markt wel leuk vind ik Als het mooi weer is kun je er leuk zitten. Om wat te drinken is cocktailbar College wel leuk.

In Rotterdam vind ik de Mexicaan Popacatepetl in de Oude Haven leuk. Het ziet er leuk uit, je kunt er lekker eten voor niet te veel geld en ook met een groep is het prima Die in Den Haag schijnt dan weer tegen te vallen. Op het stadhuisplein zit ook een Mexicaan (Amigo) maar die vind ik duur voor wat je krijgt al hebben ze erg lekkere toetjes en ook de maaltijdsalade is prima.

Ik vind eetcafe Eindeloos toch wel erg leuk zit net iets achter de Oude Haven, als je richting de Willemsbrug loopt. Alle hoofdgerechten kun je daar onbeperkt (eindeloos) eten zonder extra te betalen. Handig met een veelvraat als vriend Ze hebben er originele dingen. Het is er vaak niet druk, de bediening is leuk. Ik heb er met m'n vriend wel eens een hele avond gezeten en dat was gewoon onwijs gezellig, kregen we ook nog gratis koffie enzo. Owja, en let op of er bij de ingang flyers liggen, soms krijg je daarmee een gratis toetje van de maand oid (en als ze niet weten wat het toetje van de maand is krijg je gewoon het duurste van de kaart )

Op de Bergweg zit Aan tafel. Ook erg leuk, wel wat duurder maar wel lekker eten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 22:28
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Groningen
Bij Jansen: Werd 2e in 2008 bij Mijn Tent is Top! Ik ben er twee keer geweest en beide keren was het er erg gezellig en lekker.
Het restaurant zit in een super mooi pand in de binnenstad, vlak bij de Grote Markt bij de Herestraat. Het is mooi ingericht, er is ook bv een terras en een mooi dakterras <3.
Het eten is allemaal biologisch en er zijn ook super vega-gerechten.
mja, het concept is leuk, maar het eten niet heel briljant. Zeker niet in verhouding met de kwaliteit. Het café is wel leuk, maar qua restaurant zijn er betere tenten. Voor een goed biologisch/vegetarisch restaurant kun je beter naar de Groene Weyde (weliswaar niet direct in het centrum, maar zeker de moeite waard). Voor een creatievere kok moet je wezen bij Mr. Mofongo's. Nog altijd 1 van de beste eetcafés van de stad
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 22:32
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
mja, het concept is leuk, maar het eten niet heel briljant. Zeker niet in verhouding met de kwaliteit. Het café is wel leuk, maar qua restaurant zijn er betere tenten. Voor een goed biologisch/vegetarisch restaurant kun je beter naar de Groene Weyde (weliswaar niet direct in het centrum, maar zeker de moeite waard). Voor een creatievere kok moet je wezen bij Mr. Mofongo's. Nog altijd 1 van de beste eetcafés van de stad
Zo heeft iedereen zijn eigen mening. Ik ben ook wel's bij Mr. Mofongo's geweest en dan vind ik toch Bij Jansen leuker en lekkerder.
Beetje jammer dat je een mening en een feit verward.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind eetcafe Eindeloos toch wel erg leuk zit net iets achter de Oude Haven, als je richting de Willemsbrug loopt.
Eindeloos is tof ja! Ook lekker buffetjes en geweldig personeel. Niet duur en lekker gezellig en ongedwongen.
Heb er via mijn voormalige werk en stage veel groepen geplaatst voor een diner of borrel en ben er zelf ook geweest. Ga er zeker nog eens eten.

Roosendaal
Proeverij Caruso. Soort van bruin café, maar dan restaurant. Leuk personeel, lekkere kaart en ik vind het vooral fijn dat je het fingerfood (de vier-uurtjes ) ook als voorgerecht kunt bestellen.
Ze hebben veel soorten bier en wijn waar ze ook veel over weten en kunnen vertellen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:39
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
In Utrecht is Mick O'Connels wel een bezoekje waard; fijne sfeer, lekker eten tegen redelijke prijs en het lekkerste toetje ooit: warme chocolade koekjes. <3
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 16:02
OPK
OPK is offline
Citaat:
In Rotterdam vind ik de Mexicaan Popacatepetl in de Oude Haven leuk. Het ziet er leuk uit, je kunt er lekker eten voor niet te veel geld en ook met een groep is het prima Die in Den Haag schijnt dan weer tegen te vallen.
Oh ik ben een paar keer in Popecatepetl geweest in Den Haag, en ik vond het zeker wel lekker, hoor.
Verder in Den Haag:
Le Connaisseur, lekker eten voor een lage prijs.
Vapiano, leuk concept, top Italiaans eten, extreem lage prijs!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Tof

Ik ben ook fan van de broodjes van Café Tribunal in Maastricht. Niet duur, wel heel lekker, en bovendien een gezellig café, naast de toneelacademie. Volgens mij is het ook de stamkroeg van de meeste toneelstudenten.
Jij komt dus wel eens in de Tribunal? Dan loop ik je nog eens tegen het lijf joh, mijn uni ligt vijftig meter verderop. Lekkere koffie hebben ze daar overigens ook.

Sittard: Indiaas restaurant Simla. Betaalbaar (al heb ik nog nooit zelf hoeven betalen) en erg lekker. Heel knus maar toch zit je niet op elkaar gepropt. Erg vriendelijke bediening en het belangrijkste: zeer apetijtelijke (vegetarische) curry.

Praag:: Hét vegetarsiche resaurant (er is er geloof ik maar één). Ik weet niet meer hoe het heet maar het is schattig, prachtig ingericht, zeer professioneel, en spotgoedkoop. Erg leuk om eens te kunnen kiezen uit meerdere vegetarische gerechten. Ook de toetjes zijn bijzonder en erg lekker.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:56
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
In Utrecht is Mick O'Connels wel een bezoekje waard; fijne sfeer, lekker eten tegen redelijke prijs en het lekkerste toetje ooit: warme chocolade koekjes. <3
Ik vind de vegetarische opties daar echter behoorlijk slecht (schotel met hamburger, vega-optie zonder hamburger *??* zelfde prijs). Maar het is zeker gezellig voor een drankje. Florin in Utrecht vond ik qua vegavoer echt boven verwachting, en ook best gezellig als je genoeg tijd hebt de bediening af te wachten.

Amsterdam heeft nog twee redelijk goedkope en bijzondere restaurants: Addis Abeba op de Overtoom, Ethiopisch restaurant waar je met je handen een een soort losse pannekoek moet eten. Dan De Aardig Pers bij de Nassaukade, Iraans restaurant met héél erg lekker eten en bijzonderen toetjes (saffraan- en rozenwaterijs.... dat was tegen de verwachting in heel erg lekker). Allebei met leuke en authentieke bediening.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 23:28
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Amsterdam Addis Abeba op de Overtoom, Ethiopisch restaurant waar je met je handen een een soort losse pannekoek moet eten.
Ja, diesfijn!

In Utrecht zit ook een Le Connaisseur. Zo'n beetje het enige restaurant daar waar het eten consequent lekker is, en je onder de twintig euro pp klaar kan zijn. /mening
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 00:17
Verwijderd
Nijmegen:
-Hoo Wah, Chinees restaurant op Plein '44. Sprak er laatst een Chinese vriendin over die behoorlijk kritisch is als het om Chinese restaurants gaat en ook zij was er redelijk positief over.
-Collectief eetcafé De Plak. Vooral de sfeer bevalt me zelf wel. Het eten is grotendeels biologisch. Heel geschikt voor vegetariërs, maar ze hebben ook vlees en vis.

Voor wie ooit nog op het Drentse platteland komt heb je in Dalen een aantal zeer goede restaurants vlak bij elkaar zitten. 't Oelnbret en De Baander.

Groningen:
-Benz. Erg aparte sfeer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2008, 14:31
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
La Cucaracha in Den Bosch; Mexicaans restaurant met veel keuze uit wraps, taco's, enchilada's e.d. en erg betaalbaar!

Verder is de Subway natuurlijk altijd goddelijk voor een broodje tussendoor maar dat hoort eigenlijk niet in dit topic
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Jij komt dus wel eens in de Tribunal? Dan loop ik je nog eens tegen het lijf joh, mijn uni ligt vijftig meter verderop. Lekkere koffie hebben ze daar overigens ook.
Nou ja, ik ben niet heel vaak in Maastricht en ik ben ook niet iedere keer dat ik in Maastricht ben bij Tribunal, maar ik ken het wel en ben er al regelmatig geweest ja.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Voor wie ooit nog op het Drentse platteland komt heb je in Dalen een aantal zeer goede restaurants vlak bij elkaar zitten. 't Oelnbret en De Baander.
Dalen! Haha. Maar, toegegeven, die zijn lekker, die restaurants.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 14:56
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
Citaat:
Ik vind de vegetarische opties daar echter behoorlijk slecht (schotel met hamburger, vega-optie zonder hamburger *??* zelfde prijs). Maar het is zeker gezellig voor een drankje.
Een vriendin vindt dat dus ook heel jammer en die neemt ook altijd die nep burger met extra kaas om er nog wat van de maken. Ze hebben af en toe wel hele lekker vega pasta, maar die staat niet vast op het menu, echt jammer
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Hoorn:
Restaurant de Hoofdtoren (erg duur maar heel mooi en unieke locatie)
Maneki (goede afhaal sushi)
Madame Cheung (aziatische fusion keuken, niet goedkoop maar heel lekker)
Sweet Dreams (lekker en niet duur Mexicaans eten)
Sweet Dreams is echt geweldig ja. ( ben je erg bekend in Hoorn?)
Wat ook leuk is is Bar en Boos, twee vrouwen runnen dat en dat is een heel lief klein gezellig restaurantje waar je gewoon leuke simpele gerechtjes kunt eten van kaasfondue tot salades tot pasta. Niet erg duur.

Portofino is ook een geweldig italiaans restaurant in Hoorn. En dan hun homemadepasta nemen!

Amsterdam
Krua Thai Classic in de Staalstraat, thais restaurant erg goed eten, niet goedkoop, ook niet extreem duur, en je krijgt zeker waar voor je geld.

Londen
In Londen heb je echt een geweldig vietnamees restaurant, heeft twee locaties:
86 St John St (Clerkenwell)
3 Great Titchfield St (Fitzrovia)

Die laatste is vlakbij die hele bekende winkelstraat van Londen waarvan ik de naam even ontschoten ben. Het is echt geweldig, niet duur en je krijgt goede porties echt lekker vietnamees eten.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 16:57
Verwijderd
Assen
http://www.gullegans.nl/

Ik ben er maar een keer geweest dus ik weet niet of alle menu's goed zijn, maar mijn tafelgenoten vonden het allemaal ook erg lekker Het is een van de weinige restaurants waarvan ik van het eten niet dacht 'dat kan ik zelf beter'. Wel relatief duur voor studenten (hele maaltijd per persoon ong. €30) maar ik vond het voor een keertje zeker de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 04:43
Verwijderd
Indiaas restaurant Mantra op de Janslangstraat 15, Arnhem

Porties zijn beetje kleiner dan ik gewend ben, maar er zit zoveel smaak in dat je dat amper merkt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 14:29
Verwijderd
tvp:
Popacatepetl en anne&max zijn ketens! Komen dus in meerder steden voor (ik heb ze allebei in een post hier gevonden.
Verder raadt ik nog
www.iens.nl en www.dinersite.nl zijn sites waarop meerdere mensen (niet perse goedkope studenten dingen) alle beoordelen. Bijna alles staat er op.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 08:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Sweet Dreams is echt geweldig ja. ( ben je erg bekend in Hoorn?)
Erg bekend ja, al kom ik er de laatste paar jaar niet meer zo vaak. Ik heb erg veel tijd doorgebracht in die stad. Waar in Hoorn zit Bar en Boos dan precies? Want die ken ik dan weer niet.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:19
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Locanta in Den Haag. De kaart lijkt een beetje op die van Bazar in R'dam/A'dam. Mix van Mediterraans en Arabisch ofzo.
Leuk en betaalbaar en weer eens wat anders dan de Popocatepetl die ernaast zit.

Vapiano in Den Haag (volgens mij nog geen andere ketens in NL). Pizza&pasta, erg goedkoop. Pizza's en borden pasta vanaf 5 euro ongeveer. Je bestelt je eten aan de bar en krijgt je pasta en salade gelijk mee. Voor je pizza krijg je een apparaatje wat gaat trillen als de pizza klaar is. Smaakt altijd vers.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:25
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Naast de Paap in Den Haag: beetje studentikoos maar wel gezellig en ze hebben er lekkere sate en tie-pan. Redelijk goedkoop en daarom ook populair bij studenten.

Babbilage in Den Haag: eten is echt prima en altijd snel op tafel als het moet! Grote porties. En de bediening correct.

Riva in Nijmegen aan de Waalkade. Vooral leuk als je student bent want een driegangenmenu kost je dan maar 13,95. Voor die prijs is het eten goed. De bediening laat soms nog wel wat te wensen over en als het druk is willen er nog weleens wat dingen misgaan. Maar het is er zo goedkoop dat je daar eigenlijk niet over mag klagen.

Appels & Peren in Nijmegen: gewoon leuk, soms wel aparte gerechtjes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2008, 14:34
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Oja, nog 1 in Den Haag; De Zwarte Ruiter op de Grote Markt: eten is altijd goed, zowel broodjes en salades als diners.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 22:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet iemand hier iets in Rotterdam waar je leuk en betaalbaar kan lunchen op maandagmiddag? En dan het liefst in het centrum, rond de oude haven of de nieuwe binnenweg oid?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand hier iets in Rotterdam waar je leuk en betaalbaar kan lunchen op maandagmiddag? En dan het liefst in het centrum, rond de oude haven of de nieuwe binnenweg oid?
Je kan eens kijken bij Biblio, op het Westelijk Handelsterrein, weet niet of je weet waar dat ligt? Richting de Erasmusbrug, vlakbij Vasteland en Leuvehaven, redelijk dichtbij de Binnenweg. Zij openen de keuken om 12.00, heb er vaak met mijn stage/werk lekker gegeten en niet enorm duur. (weet niet of de link werkt; http://jazzclubbiblio.cms360.com/index.php?id=15 )
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Je kan eens kijken bij Biblio, op het Westelijk Handelsterrein, weet niet of je weet waar dat ligt? Richting de Erasmusbrug, vlakbij Vasteland en Leuvehaven, redelijk dichtbij de Binnenweg. Zij openen de keuken om 12.00, heb er vaak met mijn stage/werk lekker gegeten en niet enorm duur. (weet niet of de link werkt; http://jazzclubbiblio.cms360.com/index.php?id=15 )
Met hulp van google maps weet ik nu waar het is en de website werkt ook Ik vind het wel een goed idee. Ik studeer maandag af aan de Hogeschool aan de GJ de Jongweg (vlakbij de Euromast) en wil daarna gaan lunchen met m'n moeder, vriend en schoonmoeder dus vandaar Dacht zelf nog aan De Tuin bij de Kralingse Plas maar daar is weer slecht te komen met het openbaar vervoer, dan is dit een betere optie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Erg bekend ja, al kom ik er de laatste paar jaar niet meer zo vaak. Ik heb erg veel tijd doorgebracht in die stad. Waar in Hoorn zit Bar en Boos dan precies? Want die ken ik dan weer niet.
Bar en Boos zit als je op de Rode Steen staat met je rug naar Sweet Dreams toe in de straat die achter de straat loopt waar je op uit kijkt. (Beetje vaag).
Als je vanaf Sweet Dreams naar de Hoofdtoren loopt kom je langs een soort klein haventje net naast de Hoofdtoren. En daar zit het op een hoekje naast het Museum van de Twintigste eeuw.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 15:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Weet iemand hier iets in Rotterdam waar je leuk en betaalbaar kan lunchen op maandagmiddag? En dan het liefst in het centrum, rond de oude haven of de nieuwe binnenweg oid?
Ik hoorde dat je bij Hoofdstuk II (2 dus) bij Oostplein ook erg goed kan lunchen. Ik heb er vorige week s'avonds gegeten en het was heel erg lekker. Lunch heb ik daar nog niet gehad, maar hoorde van een van mijn dispuutsgenootjes dat de lunch ook erg goed was.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 19:10
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Leuven:
De Werf is al genoemd geloof ik

Dan heb je nog Thai House (Alfons Smetsplein 3)
en Isimbi (Afrikaans - A. Smetsplein 11)

La Rotonda (Italiaans - Tiensestraat 121)
en Ciao Italia (Italiaans - Mathieu de Layensplein 2)

New Mexico (Muntstraat 34)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 18:42
Verwijderd
Ik kon Greenway in Leuven trouwens ook wel waarderen. En die heb ik ook één in Gent gezien, dus er zijn er meer van. Niet heel gezellig (zelfservice enzo), maar wel lekker, gezond en goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 00:35
Verwijderd
De Aight in Lelystad. Heerlijke kebap of kip of burgers. Voor de vegas fafel (hoe dat ook heet) of broodjes kaas. of gezond.. Echt lekker eten daar.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 10:28
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik kon Greenway in Leuven trouwens ook wel waarderen.
oh ja, die wou ik ook nog noemen, goed dat je het zegt!
gezonde fastfood - Parijsstraat 12
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 17:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Je kan eens kijken bij Biblio, op het Westelijk Handelsterrein, weet niet of je weet waar dat ligt? Richting de Erasmusbrug, vlakbij Vasteland en Leuvehaven, redelijk dichtbij de Binnenweg. Zij openen de keuken om 12.00, heb er vaak met mijn stage/werk lekker gegeten en niet enorm duur. (weet niet of de link werkt; http://jazzclubbiblio.cms360.com/index.php?id=15 )
Citaat:
Ik hoorde dat je bij Hoofdstuk II (2 dus) bij Oostplein ook erg goed kan lunchen. Ik heb er vorige week s'avonds gegeten en het was heel erg lekker. Lunch heb ik daar nog niet gehad, maar hoorde van een van mijn dispuutsgenootjes dat de lunch ook erg goed was.

Biblio en Hoofdstuk II horen bij dezelfde 'keten'/eigenaar kwam ik achter

We zijn gisteren wezen lunchen bij Biblio en dat was zeker leuk en lekker Bedankt voor de tip
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 11:10
Verwijderd
Voor mensen die nog eens in Hoorn komen is het Thaise restaurant Buriram echt een aanrader .
Geweldig lekker eten, heel authentiek, klein en gezellig. Je moet wel tijd hebben, want ze maken alles vers voor je dus het duurt wel eventjes. Maar het is ontzettend leuk en geweldig lekker.

http://www.buriram.nl/
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 19:19
jet
Avatar van jet
jet is offline
Amsterdam lunch
Singel 404. Super lekkere broodjes, sapjes en koekjes!

Amsterdam diner
Van Kerwijk zit in de Nes. Superlekker eten en leuke bediening! Niet te duur maar wel enigzins bijzonder eten!
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Jij komt dus wel eens in de Tribunal? Dan loop ik je nog eens tegen het lijf joh, mijn uni ligt vijftig meter verderop. Lekkere koffie hebben ze daar overigens ook.

Sittard: Indiaas restaurant Simla. Betaalbaar (al heb ik nog nooit zelf hoeven betalen) en erg lekker. Heel knus maar toch zit je niet op elkaar gepropt. Erg vriendelijke bediening en het belangrijkste: zeer apetijtelijke (vegetarische) curry.

Praag:: Hét vegetarsiche resaurant (er is er geloof ik maar één). Ik weet niet meer hoe het heet maar het is schattig, prachtig ingericht, zeer professioneel, en spotgoedkoop. Erg leuk om eens te kunnen kiezen uit meerdere vegetarische gerechten. Ook de toetjes zijn bijzonder en erg lekker.
Oooh, dat restaurant in Praag ben ik ook geweest! fantastisch inderdaad!

Nou ben ik laatst in Rotterdam wezen eten in een Thais restaurantje. Superklein en je moet op een bepaalde tijd eten (2 ploegen per avond) maar echt zo lekker! blue nogwat heette het. Ben verder niet bekend in Rotterdam dus zou niet kunnen uitleggen waar het zit, maar het is zeker het proberen waard.

Woerden

Voor degene die er ooit komen... café breuren heeft ontzettend lekker eten! ook voor vegetariërs een genot! Je hebt weinig keus maar het is echt heel lekker. Niet heel goedkoop echter (ook niet super duur hoor, maar voor studenten is het prijzig)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.