Oud 29-07-2012, 23:10
Rikko
Rikko is offline
Hallo,

Ik heb mijn been gebroken en kan daardoor vanzelfsprekend niet (goed) lopen. Ik vroeg me dus af of iemand van jullie een idee heeft wat ik toch als bijbaan zou kunnen doen?

Alvast bedankt,

Rikko
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2012, 23:12
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Callcenter? En kassamedewerker, dan zit je (als het goed is ) ook.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 23:20
Rikko
Rikko is offline
Callcenter heb ik wel aangedacht, maar ik ben niet zo goed aan de telefoon. Kassamedewerker lijkt me ook niet bepaald leuk, zeker niet in een supermarkt. Maar bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 12:21
Verwijderd
Post sorteren.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 12:49
DutchSpaceSnake
DutchSpaceSnake is offline
Ik weet niet hoe oud je bent maar bekijk mijn handtekening! Je kan dan thuis werken ! ( Niet bedoeld als reclame , ik geef alleen methode's , ik verkoop niks aan je ).

En als affiliate marketeer
__________________
Hallo , #TEAMPOTVIS
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:10
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Callcenter heb ik wel aangedacht, maar ik ben niet zo goed aan de telefoon. Kassamedewerker lijkt me ook niet bepaald leuk, zeker niet in een supermarkt. Maar bedankt voor je reactie
Kun je callcenter niet gewoon proberen? Als ze je niet aannemen, dan niet, indien wel, was je toch goed genoeg schijnbaar. En als je zittend werkt zoekt waar je goed in bent en dat leuk en uitdagend is, terwijl je geen diploma's hebt (wat ik aanneem), dan lijkt het me dat het nogal lastig wordt! Zelfs als ik al het staand werk meereken, vind ik er niets tussen zitten dat me nu oprecht heel leuk lijkt en dat ik ook mag doen (of ik heb het nog niet weten te verzinnen ).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent maar bekijk mijn handtekening! Je kan dan thuis werken ! ( Niet bedoeld als reclame , ik geef alleen methode's , ik verkoop niks aan je ).

En als affiliate marketeer
Wat is je handtekening? #Teampotvis?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 22:07
Verwijderd
Callcenter is dan een uitgelezem gelegenheid om beter aan de telefoon te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Callcenter is dan een uitgelezem gelegenheid om beter aan de telefoon te worden.
Precies, je wordt er vanzelf handiger in
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 19:41
Jongelingk
Jongelingk is offline
Ja sowieso zou ik callcenter wel proberen, je krijgt eerst training en proeftijd, dus als het niet bevalt kun je toch nog stoppen?
__________________
Voor kortingscode Zalando, kijk op; http://www.korting.be/
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 12:44
Verwijderd
Callcenter is kakkerlakkenwerk. Er zijn genoeg alternatieven zonder dat je je dermate hoeft te verlagen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 21:08
Verwijderd
Hangt heel erg van het callcenter af. Inbound is vaak prima werk. Pas wanneer je outbound moet gaan bellen om te verkopen/geld te innen/mensen lastig te vallen voor enquetes enzo wordt het kutwerk
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 20:52
jdbr
jdbr is offline
Citaat:
Hangt heel erg van het callcenter af. Inbound is vaak prima werk. Pas wanneer je outbound moet gaan bellen om te verkopen/geld te innen/mensen lastig te vallen voor enquetes enzo wordt het kutwerk
Ja precies inbound is helemaal niet zo verkeerd, verdient goed en je kunt tenminste zitten. Moet zeggen dat het ook niets voor mij is hoor
__________________
Appartementen Curacao op: http://www.holidayrentalscuracao.nl
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 16:16
DutchSpaceSnake
DutchSpaceSnake is offline
Citaat:
Wat is je handtekening? #Teampotvis?
Handtekening is weggehaald op verzoek van de beheerders
__________________
Hallo , #TEAMPOTVIS
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 18:06
DutchSpaceSnake
DutchSpaceSnake is offline
Je kan hier: http://spon.tw/r8JnA , geld verdienen met twitter. Je meld je aan op dat progamma en mensen gaan adverteren op je twitteraccount
__________________
Hallo , #TEAMPOTVIS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is nou en goeie bijbaantje?
D.G.T.X
39 19-12-2007 17:35
Werk, Geld & Recht Bijbaan tips
Fosca
31 13-11-2007 17:04
Werk, Geld & Recht 2de bijbaan
timvl
8 07-07-2006 09:53
Werk, Geld & Recht Onregelmatige schooltijden vs. bijbaantje
LoeLoe
21 05-10-2005 21:43
Werk, Geld & Recht Bijbaantje in Callcenter.. Leeftijd etc?
Grapjesman
15 09-11-2004 17:41
Werk, Geld & Recht Bijbaan
Coolice
4 31-07-2004 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.