Oud 18-06-2010, 19:01
lies_dm
lies_dm is offline
Onze docente Nederlands draagt heel vaak witte broeken, en kan het niet laten om dan ook een string aan te doen. Maar dat zie je heel fel want meestal is de string gekleurd of zie je dat 'driehoekje' gewoon heel fel zitten omdat de broek erg doorschijnend is, en die oversexte jongens op school vinden dat natuurlijk geen probleem, zij zullen nog eens extra op dr letten. Mijn ex-docente Frans liet haar string altijd heel fel boven haar broek uit komen. Dat vind ik echt geen zicht als docente eigenlijk. Elk jaar opnieuw wordt er bij ons streng gecontroleerd op de kledingnormen van de leerlingen en zichtbaar ondergoed is absoluut niet gewenst, maar docenten mogen dit wel? Als je hoerig wilt overkomen en iedereen opgeilen door met je string voor de jongens staan te draaien, wees dan geen docente bij 17-jarige pubers, asjeblieft.

Zijn er ook leerkrachten bij jullie op school die dit doen? Ja ik erger me er namelijk wel aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2010, 19:37
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
What's the problem, mij lijkt het niet zo erg. Nou tenminste als ze maar onder de 25 jaar is
Wat is er erg aan? Voel je je ongemakkelijk dan
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb geen docenten die dat doen. Maar het lijkt me zeer ongepast. Zeker als leerlingen zelf niet zo mogen rondlopen. Je zou er melding van kunnen maken. Ik denk namelijk niet dat het de bedoeling is dat ze er zo bij loopt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:28
lies_dm
lies_dm is offline
Citaat:
What's the problem, mij lijkt het niet zo erg. Nou tenminste als ze maar onder de 25 jaar is
Wat is er erg aan? Voel je je ongemakkelijk dan
Het probleem is dat het bij ons absoluut niet door de beugel zou kunnen en zij lopen zelf bij als een sl_t. Ik verwacht toch dat leerkrachten een soort van 'voorbeeldfunctie' zijn... By the way, ze zijn beiden ouder dan 25, voor moest je het echt weten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 01:24
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Misschien kan iemand van je klas 'n briefje in haar jas of tas stoppen met deze klacht. Dat lijkt mij tenminste 't minst gęnant voor iedereen . En als dat niet helpt, zou ik er idd melding van maken.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 14:17
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik vind het eigenlijk ook best belachelijk. Een docent hoort zich gewoon als docent te kleden. Bij mij op school heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, gelukkig. Maar zéker als het bij leerlingen niet gewenst is, vind ik dat de docenten het goede voorbeeld moeten geven. Aanklagen die hap!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 19:42
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik zou (echt!) vragen waar de hele klas bijzit of ze vindt dat ze normaal gekleed is.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 19:43
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
oewh zo'n docente Nederlands hadden wij ook ja. :-D
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zou (echt!) vragen waar de hele klas bijzit of ze vindt dat ze normaal gekleed is.
Dat zou ik juist weer niet doen, 't is misschien wel lollig voor de klas etc, maar verder schiet je daar echt niets mee op. Je zet de lerares alleen voor schut en vervolgens verdien je er niets mee.

Ik zou 't misschien eens aangeven bij een mentor/conrector? En dan erbij zeggen dat je het idee hebt dat jongens er onrustiger van worden en het dus niet echt de sfeer in de klas tijdens de les verbetert
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 20:06
Verwijderd
Ik zou het melden ja, slecht voorbeeld.
Ik had zelf een docente Frans die truien droeg met een wel érg diepe voorkant. Je snapt dat niemand meer kon opletten (ook de meisjes niet, want zoiets is echt storend!).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 16:46
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Als het stoort gewoon eerst even naar de docent toe stappen? Briefje in t postvak? Via een decaan lijkt mij ook zo lullig.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 17:14
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik zou het melden ja, slecht voorbeeld.
Ik had zelf een docente Frans die truien droeg met een wel érg diepe voorkant. Je snapt dat niemand meer kon opletten (ook de meisjes niet, want zoiets is echt storend!).
Dat had ik ook.
Maar de cijfers gingen juist omhoog want iedereen wilde uitleg.
"Mevrouw, kunt u even komen?"

Ik stond na dat jaar een 9 voor frans

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 17:19. Reden: verkeerd voorzetsel gebruikt...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 18:42
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Dat had ik ook.
Maar de cijfers gingen juist omhoog want iedereen wilde uitleg.
"Mevrouw, kunt u even komen?"

Ik stond na dat jaar een 9 voor frans
Ik kan me voorstellen dat je 'uitleg' aan je tafeltje wilt, maar zoals je haar beschrijft denk ik niet dat je aandacht had voor haar mond, laat staan wat er uitkwam?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 19:31
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je 'uitleg' aan je tafeltje wilt, maar zoals je haar beschrijft denk ik niet dat je aandacht had voor haar mond, laat staan wat er uitkwam?
Ik probeer hiermee aan te geven dat het niet altijd negatief is al een leraar er zo uitziet.
Het heeft juist ook z'n positieve kanten.
Dat ben ik nog niet eerder tegengekomen in dit topic.

Tuurlijk had ik wel aandacht voor wat ze zei daarom had ik ook een 9
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 21:25
Verwijderd
Dat was bij ons dus het probleem, niemand had meer aandacht voor wat de docente zei. Het leidde echt enorm af, en dat lijkt me niet de bedoeling. Dat terwijl het een hele goede docente is en ik Frans op een haar na met een 8 heb afgesloten (miste een 10de punt om dat te kunnen doen).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 00:09
Gus
Avatar van Gus
Gus is offline
Misschien een ingezonden (anonieme) brief in de schoolkrant? Ingezonden mededeling: zouden docenten zich fatsoenlijker willen kleden, en strings bewaren voor hun (blijkbaar) wild-erotische privéleven?
__________________
kom dans de hoela met mij
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Misschien een ingezonden (anonieme) brief in de schoolkrant? Ingezonden mededeling: zouden docenten zich fatsoenlijker willen kleden, en strings bewaren voor hun (blijkbaar) wild-erotische privéleven?
Het probleem lijkt mij zichtbaar ondergoed, niet specifiek de string. Maar op zich wel een goed idee
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:18
degenenaastje
degenenaastje is offline
uhmm bij ons niet echt zo maar we hebben wel de raarste leerlingen maar ja ieder zn eigen stijl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-06-2010, 22:54
YumYum
YumYum is offline
Echt, dan zijn de filmpjes die wij op school hebben gezien toch niet overbodig (lerarenopleiding). Maar ik zou of een briefje in het postvak doen of het aangeven bij een mentor/decaan
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 14:17
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Dat zou ik juist weer niet doen, 't is misschien wel lollig voor de klas etc, maar verder schiet je daar echt niets mee op. Je zet de lerares alleen voor schut en vervolgens verdien je er niets mee.

Ik zou 't misschien eens aangeven bij een mentor/conrector? En dan erbij zeggen dat je het idee hebt dat jongens er onrustiger van worden en het dus niet echt de sfeer in de klas tijdens de les verbetert
Helemaal niet vanuit dat perspectief, het interesseert me juist hartstikke waarom een docente het überhaupt nodig vindt haar string ZICHTBAAR te dragen.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 16:14
lies_dm
lies_dm is offline
Dat van die schoolkrant vind ik zeker een goed idee, en ook van een briefje in het postvak laten leggen. Nu is voor mij het schooljaar alweer voorbij, maar volgend jaar heb ik die eerste leerkracht sowieso nog voor Nederlands of voor Engels. Aangezien het waarschijnlijk goed weer is in het begin van het schooljaar, en witte broeken weer in trek zijn, zal ik snel genoeg weten of zich hetzelfde probleem weer voordoet, en dan ga ik het sowieso melden. Ook het feit dat de leerlingen geen rokjes of broeken boven de knie mogen aandoen, en zij rokjes draagt zo kort waarbij je haar ondergoed ziet, stoort me nogal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken First and Follow Sets.
Rob
115 22-01-2007 22:31
Lifestyle bloot op TMF
Tulpje6
106 01-12-2003 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.