Oud 06-11-2003, 20:36
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik ben 21, 1.72 lang en weeg rond de 61.7 (ikzelf let nooit zo op de kilo's, als t er maar een beetje goed uitziet/ in proportie is etc!) In proportie is het bij mij dus duidelijk niet: slanke onderbenen, armen en bovenlichaam, maar flinke buik, zwembanden, blubberkont en beetje dikke bovenbenen (valt wel mee).

Mijn maten zijn als volgt:

borstomtrek: 84.7
taille: 78.7
bekken op hoogte waar heupbeenderen uitsteken: 96
bovenkant dij: 51.5
omtrek halverwege dij: 45
Mn onderarmen en onderbenen zijn best mager (dunne enkels) en als ik geen strakke kleding draag zullen mensen me als een 'dun/ normaal' persoon beschouwen.

Toen ik 16 was leerde ik mijn vriend kennen. Sinds mn 17e zijn we een beetje bezig en sinds mn 19e gaan we met elkaar naar bed.
Ik had toen een strakker, gladder en dunner lichaam dan ik nu heb....had toen ook al wel een buikje, maar nog niet zo erg.
De laatste tijd lijk ik echter steeds dikker te worden en dan m.n mijn buik, zwemband, blubberkont en bovenbenen.

Mn vriend vindt me al ongeveer een jaar niet zo mooi meer als vroeger en zegt nu dat als ik nog tussen de 2-5 kilo aankom hij me echt niet meer aantrekkelijk vindt....hij weet niet of ie dan nog met me naar bed wil enz.

Ik voel me steeds meer een lelijk eendje...niet alleen omdat hij dat zegt maar ook omdat ik zelf ook wel merk dat ik ouder/ dikker en lelijker wordt. Alles gaat hangen, steeds meer striae en cellulites en onderkin en heb niet meer de sex-appeal van een 16-jarige. Ik voel me niet meer echt op mn gemak als ik sex met hem heb nu ik weet dat hij me niet meer mooi vindt. Ook draag ik geen sexy lingerie meer omdat me dat gewoon niet meer staat en ik anders toch alleen maar opmerkingen krijg over mijn hoeveelheid striae, cellulites en vet.

Ik lees hier wel eens op het forum dat de meeste jongens hun vriendin gewoon accpeteren zoals ze zijn.
Nu vroeg ik me af of er meiden zijn waarvan de vriend hun ook niet meer zo aantrekkelijk vindt en het zelfs dreigt af te kappen, en of er jongens zijn die wel zeggen dat ze hun vriendin nemen zoals ze is maar haar ondertussen eigenlijk niet mooi meer vinden.

Mijn vriend is juist blij ermee dat ie zo eerlijk is...tja dat is ie ook wel en ik zou zelf ook niet met een bedolifant de liefde kunnen bedrijven....maar toch, aardig is anders

Oja: hij is verder echt super-superlief, tis absoluut geen botte boer ofzo, integendeel.....tis alleen dus dit puntje waar we over vallen....
Advertentie
Oud 06-11-2003, 20:40
Marinka
Marinka is offline
als jij jezelf zoals je zegt ''te dik'' vind moet je er wat aan gaan doen, maar zoals je schrijft 1.72 lang en weeg rond de 61.7 kan ik me niet indenken dat je dik bent, en anders moet je je afvragen wat je, relatie inhoudt als je vriend je niet neemt zoals je bent, jij moet je lekker voelen in je lichaam !!!
Oud 06-11-2003, 20:41
Verwijderd
Hij bedoelt het wel goed, maar hij had het wel iets subtieler mogen brengen idd. :/
Oud 06-11-2003, 20:45
Tigratjuh
Avatar van Tigratjuh
Tigratjuh is offline
1.72 en 61.7 kilo lijkt me een heel gezond gewicht hoor! zou wel wat meer mogen lijkt me?
maar k ken zelf een meisje dat is gaan afvallen omdat haar vriend haar ook te dik vond...dit meisje heeft nu anorexia en haar vriend heeft haar alsnog laten vallen..
dus wat hij ook zegt k zou niet meteen wanhopig af gaan vallen, een paar kilo kan geen kwaad maar maak er geen gewoonte van om je vriend bij je te kunnen houden. Als hij echt van je houdt blijft hij bij je, hoe je er ook uitziet, k vind dat hij je gewoon moet acceptere, hij zal zelf tog ook wel minpuntjes hebben??
Oud 06-11-2003, 20:50
miro
Avatar van miro
miro is offline
Sorry maar ik vind jouw vriend simpelweg een eikel.


Als je niet tevreden bent met jezelf moet je er vooral wat aan doen (maar je bent zeker niet te dik!!!) Als je het voor hem zou doen ben je gewoon naief.

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 20:52.
Oud 06-11-2003, 20:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
borstomtrek: 84.7
taille: 78.7
bekken op hoogte waar heupbeenderen uitsteken: 96


Dit zouden ongeveer mijn maten kunnen zijn, maar ik ben nou niet dik, klein beetje een buikje, maar verder...
Ik heb heel erg het gevoel dat hij overdrijft, want dit kan bijna niet dik zijn , of je moet hele slanke heupen hebben (qua bot dan) en er heeeeeel veel vet op hebben...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-11-2003, 20:52
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Wat is hij oppervlakkig dan.. je kan wel zeggen van niet maar hij is het wel.

Wat verwacht hij dan van jou? Dat jij hem straks nog wèl aantrekkelijk vindt als 'ie kaal is en een enorme bierpens heeft gekweekt?

En als je er zelf zo erg mee zit ga je toch gewoon lekker fitnessen?
__________________
qkw <3
Oud 06-11-2003, 21:05
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Als ik jou was zou ik tegen hem zeggen dat ookal is hij eerlijk jij je er erg ongemakkelijk bij voelt als hij het zo zegt.

Als je zelf ook opmerkt dat je dikker wordt (dit begreep ik tenminste) kan je kiezen of je nou echt vindt dat je dus weer minder moet wegen en afvallen. Dan kan hij je misschien helpen. Wanneer je zelf gelukkig bent of in ieder geval hier niet om wil afvallen zou ik het er met hem over hebben en vragen of hij zijn mond wil houden.

succes !
Oud 06-11-2003, 21:08
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Zelf is ie ongeveer 1.74 ofzo (net zo groot als ik ongeveer, maar hij beweert altijd dat ie groter is dus bij deze ) en weegt 54....dus als ik nog veel meer aan zou komen dan zou ie worden geplet hij kan gewoon geen zware vrouw hebben dus.

Hij geeft me de kans om binnen een halfjaar 5 kilo kwijt te raken (daarna kan er dan altijd nog weer wat bijkomen, maar om te beginnen maar streng zijn en er 5 kilo af trainen/ dieeten), dan gaat hij proberen om 3 kilo aan te komen en zitten we op hetzelfde gewicht....maar 5 kilo vind ik echt veel te veel...zoveel weeg ik sinds mn 15e ofzo al niet meer
60 vind ik een prima gewicht dus er mag wel 1,7 kilo af vind ik zelf. 61 boeit me eigenlijk ook niet zolang je het maar niet duidelijk ziet.
58 vind ik ook nog wel oke, maar minder echt niet!
Hoeveel ik weeg boeit me niet zoveel, het gaat mij meer om hoe ik eruitzie...hij vindt echter wel dat ik er 5 kilo af moet trainen.

Ik vind zelf ook wel dat ik af moet vallen...vooral mn zwembanden moeten weg en mn buik voor een deel...en het mag allemaal wel weer iets strakker want t is nogal veel blubber.
Ik wil er weer uitzien als toen ik 16 was.
Helaas heb ik weinig discipline wat dieeten betreft. Het niet-snoepen wil soms nog wel lukken met veel moeite, maar de rest: geen hagelslag, geen vruchtensappen (suikers!), geen suiker, geen sauzen, geen vlees etc.....dat lukt me gewoon niet....ook omdat ik nog thuis woon en niet goed kan koken...maar ik krijg gewoon honger als ik niet veel eet.

Heb laatst uigerekend dat ik iets van 650 kcl per dag nodig heb....tjeezz dat vind ik echt weinig.....ik dacht dat 1200 kcl per dag normaal was....dan eet ik dus 2 boterhammen en dan zit ik al zowat op die 650
Als ik wil gaan afvallen wil dat dus zeggen dat ik ECHT bijna niks meer mag.....maar dan kan ik echt niet goed functioneren.....als ik nou mn hele dag liggend op bed door zou brengen ok, dan houd ik het misschien wel uit met 2 boterhammen per dag.....maar anders echt niet....
Oud 06-11-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 06-11-2003 @ 21:52:
Wat is hij oppervlakkig dan.. je kan wel zeggen van niet maar hij is het wel.

Wat verwacht hij dan van jou? Dat jij hem straks nog wèl aantrekkelijk vindt als 'ie kaal is en een enorme bierpens heeft gekweekt?

En als je er zelf zo erg mee zit ga je toch gewoon lekker fitnessen?
*knikt*
Oud 06-11-2003, 21:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
als je er zelf mee zit moet je d'r wat aan doen, maar als je d'r puur om zit omdat je vriend vindt dat je te dik bent, dan absoluut niet. Het is heel belangrijk dat je met jezelf tevreden bent. Stel voorop dat je absoluut niet te veel weegt. Blijkbaar zijn de proporties inderdaad niet goed verdeeld bij jou, maar je zit absoluut op een goed gewicht. Ga daarom niet extreem proberen af te vallen, want dat is juist niet gezond. Wel kan je wat meer sporten, waardoor je wat strakker in je vel kan komen te zitten en evt. wat van je buikje weg kan werken.
Maar nogmaals: alleen doen als je het voor jezelf wil doen; niet voor een ander, ook al is het je vriend.
Een vriend die overigens niet bepaald subtiel is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-11-2003, 21:14
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Wat een eikel zeg.

Als mijn vriend dat zou zeggen dan had ie pech en kon hij kiezen of delen.
Je praat over jezelf alsof je op 21 jarige leeftijd een oud dik wijf bent, terwijl je iig helemaal niet te zwaar bent voor je lengte.

Als je er zelf echt mee zit zou ik naar de sportschool gaan, maar als het alleen maar is omdat je vriend zo zeikt dan zou ik eens goed met hem praten.

Ik zou het iig niet pikken


edit: wow..even je 2e reply gelezen. eh dit klinkt echt niet gezond hoor. wil die magere dwerg je een complex aanpraten ofzo als hij denkt dat hij geen 'zwaardere' vrouw kan hebben dan moet hij zelf maar eens aan de gewichten gaan hangen in plaats van op jou in te praten dat je dik bent.
Ik zou niet eens meer sex willen met zo'n figuur
__________________
http://fleur.madtech.cx

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 21:16.
Oud 06-11-2003, 21:14
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 06-11-2003 @ 22:05:
Als ik jou was zou ik tegen hem zeggen dat ookal is hij eerlijk jij je er erg ongemakkelijk bij voelt als hij het zo zegt.

Als je zelf ook opmerkt dat je dikker wordt (dit begreep ik tenminste) kan je kiezen of je nou echt vindt dat je dus weer minder moet wegen en afvallen. Dan kan hij je misschien helpen.
Hehe, ja wat dat betreft is ie dan ook weer zo'n leukerd: dan zeg ik haal maar niks in huis dan want ik wil aan de lijn gaan doen...gaat ie weer marsepein ofzo kopen waar ie mij dan ook op trakteert.....wat WIL ie nou denk ik dan....
Ik heb ook al voorgesteld dat als ik niet meer snoep, hij moet proberen om niet meer te roken/ blowen...want daar heb ik af en toe best wel een beetje hinder van: eerder weg moeten van iets omdat hij behoefte heeft aan een sigaret of blow en je daar niet mag roken (laatst met hem naar de thermen geweest en toen had ie vette behoefte aan een blow-en aan eten- dus eerder weggegaan dan ik wou), altijd eerst naar de coffeeshop moeten, met hem in een rokers-coupe zitten blablabla. Maar voorlopig zie ik dat er nog niet van komen...hij wil wel stoppen en heeft ook al meerdere pogingen gedaan maar hij valt ook steeds terug...
Oud 06-11-2003, 21:19
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik zit er niet alleen mee omdat mijn vriend het lelijk vindt (alhoewel ik nu dus minder snel iets van lingerie aan zal doen en me minder op mn gemak voel bij de sex, ik heb dan het idee dat ik daar maar lig te drillen als een drilpudding etc. )
Maar dat ik blijkbaar (door hem) niet meer aantrekkelijk wordt gevonden houdt in dat ik dus ook voor andere jongens/ mannen etc. niet meer zo aantrekkelijk ben als vroeger (niet dat ik toen superaantrekkelijk was ofzo, maar wel aantrekkelijker dan nu dus)....geen slank figuurtje meer heb....en daar baal ik ook van...dat ik niet meer het aantrekkelijke lichaam heb van een 16-jarige.
vind mezelf ook te dik: dwz niet over mn hele lichaam, maar mn lichaam is gewoon niet in proportie en niet meer stevig en dat is niet mooi....
Oud 06-11-2003, 21:24
Ilona1
Ilona1 is offline
Wat een eikel

Ik denk dat jij niet te dik bent, maar je zegt zelf dat het 'flubbert' (hoewel het waarschijnlijk wel meevalt)...Ik denk dat je beter niet af kan vallen, maar gewoon je lichaam beter wat strakker kan trainen! Afvallen is denk ik echt niet nodig!

En jeetje, ik kan er echt niet over uit...wat een vreselijke lompe sukkel.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Oud 06-11-2003, 21:46
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 22:19:
Ik zit er niet alleen mee omdat mijn vriend het lelijk vindt (alhoewel ik nu dus minder snel iets van lingerie aan zal doen en me minder op mn gemak voel bij de sex, ik heb dan het idee dat ik daar maar lig te drillen als een drilpudding etc. )
Maar dat ik blijkbaar (door hem) niet meer aantrekkelijk wordt gevonden houdt in dat ik dus ook voor andere jongens/ mannen etc. niet meer zo aantrekkelijk ben als vroeger (niet dat ik toen superaantrekkelijk was ofzo, maar wel aantrekkelijker dan nu dus)....geen slank figuurtje meer heb....en daar baal ik ook van...dat ik niet meer het aantrekkelijke lichaam heb van een 16-jarige.
vind mezelf ook te dik: dwz niet over mn hele lichaam, maar mn lichaam is gewoon niet in proportie en niet meer stevig en dat is niet mooi....
Persoonlijk vind ik dat hij behoorlijk ver gaat. Zelf ook wel eens een vriendje gehad dat heel lief zei als ik een tweede stuk cace nam van; das niet zo goed voor je hoor en dan heel onschuldig keek. Maar als ik me er echt aan ergerde zei ik dat en dan had hij dat te nemen. Je moet jezelf geen complex aan laten praten. Waarschijnlijk zijn er nog zat mensen die je wel aantrekkelijk vinden. Wanneer jij je zelfvertrouwen behoudt (en dat werkt niet als hij zo loopt te zeuren) geloof ik niet dat die 3 kilo nou echt zoveel zal schelen. Het mooiste van een persoon vind ik het totaalplaatje en het meest belangrijke daarvan is de uitstraling.

Natuurlijk is het nooit slecht om wat te gaan sporten, maar als hij je een ultimatum steld zou ik als ik jou was even heel kwaad worden!
Het is en blijft jou leven en hij heeft van jou te houden zoals je bent. Voor iemand anders veranderen is bijna onmogelijk dat moet hij ook maar beseffen.
Oud 06-11-2003, 21:47
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 22:19:
Maar dat ik blijkbaar (door hem) niet meer aantrekkelijk wordt gevonden houdt in dat ik dus ook voor andere jongens/ mannen etc. niet meer zo aantrekkelijk ben als vroeger
Dat jouw vriend totaal geen smaak heeft wil nog niet zeggen dat andere jongens/mannen daar gebrek aan hebben.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 06-11-2003, 22:26
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zou alleen iets gaan ondernemen als je zelf vindt dat er iets gedaan moet worden. En dat is dus geen diëten, dat is alleen maar slecht, vooral omdat je toch al niet zoveel weegt. Eén of twee x per week fitnessen of iets anders is wel genoeg.
Maar zeker niks doen omdat je bijna gedwongen wordt door je vriend, je gaat je bijna afvragen waarom hij al zo lang iets met je heeft...

't Lijkt me eerder dat híj moet aankomen, want 54 kilo is gewoon
te weinig... Misschien projecteert hij zijn complex wel op jou..
Hoe dan ook, laat je iig niks aanpraten, als jij tevreden bent met jezelf, straal je dat ook uit en dan maakt het niet uit of je wat dikker/dunner bent. (zie post Desecrator)
Ads door Google
Oud 06-11-2003, 22:32
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Zijn er naast je vriend meer mensen die het zeggen of waarbij het ze opvallen en juist niet zeggen? Laat je niet zoiets aanpraten want dat werkt niet echt op je eigen zelfvertrouwen.

Ik weet eerlijk gezegt niet veel af van die maten die jij noemt maar qua gewicht kan ik me niet iemand voorstellen die er uitziet zoals jij beschrijft.

En je eigen vriendin zeggen dat ze dik is is in mijn inzien niet echt bepaald vriendelijk en met de zin bedoeld van ik vindt jou nog leuk en de moeite waard e.d. Het komt meer over van ik zou graag willen dat je afvalt.

Eerlijk zijn jullie dan wel, maar toch...
__________________
PRIMA!
Oud 06-11-2003, 22:41
Verwijderd
Je vriend is niet goed snik, en jij ook niet.

Ik ben meer dan 5 cm kleiner dan jij en een paar kilo lichter, en ik ben écht niet dik. Ik kan me niet voorstellen dat je op je eenentwintigste al uitgezakt bent, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Als hij zulke ultimatums stelt, verdient hij je niet. Zo simpel is dat.
Oud 06-11-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-11-2003 @ 23:41:
Je vriend is niet goed snik, en jij ook niet.

Ik ben meer dan 5 cm kleiner dan jij en een paar kilo lichter, en ik ben écht niet dik. Ik kan me niet voorstellen dat je op je eenentwintigste al uitgezakt bent, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Als hij zulke ultimatums stelt, verdient hij je niet. Zo simpel is dat.
I agree
Oud 06-11-2003, 23:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Jij hebt geen vriend, je hebt een krielkip. Een haneborstje! Heb je daar al eens wat van gezegd?


Maar goed, hij valt dus op mager. Ik ken het probleem. Op zich heeft hij wel gelijk: je bent nu nog jong, je krijgt het er nu nog af. Als je zo doorgaat ben je over 10 jaar afzichtelijk.

Nu jij: als jij niet tevreden bent met je lichaam, omdat het niet in proportie is, dan moet je daar voor jezelf wat aan gaan doen. Dan voel je je beter. Nu voel je jezelf een lelijk eendje.

Jouw overgewicht is maar een paar kilo, dat heb je er binnen een paar maanden af, dat wel, maar ga goed dieten en niet hongeren, want dan zit je voor je het weet in de jojo val. En dan ga je aankomen van de wind hoor!

Hoofdregel 1: ieder pondje gaat door het mondje, maar met jouw gewicht is dat niet zo aan de orde. Zo vet ben je nu ook weer niet. Dat is meer voor als je 80 kilo weegt.

Hoofdregel 2: je verbranding moet omhoog. Hoe doe je dat? Meer bewegen. Ga maar lekker zwemmen, is ook heel goed voor je ego want daar zie je pas dat je zelf zo moddervet nog niet bent. Of ga naar de sportschool.

Dat geblubber van jou, dat komt omdat je geen spieren hebt. Al jouw gewicht is inderdaad vet. Ga dus spieren kweken. Dat levert geen gewichtsverlies op, maar wel een strakker lichaam. Kilo's zegt niks, centimeters ook niet.

Ga sporten! En blijf normaal, gezond eten. Je hebt een voedingstekort voor je het weet.

Hou je vet en suiker consumptie een beetje binnen de perken, maar blijf eiwitten eten. Ga vooral aan de gezonde bruine boterhammen met kaas, maar een bammetje hagelslag mag ook best. Dat sport je er wel weer af. Neem een mager plakje rosbief inplaats van vette boterhamworst. Neem karnemelk in plaats van gewone, halvarine in plaats van boter, en neem een koekje in plaats van het halve pak leeg te schransen.

Alles met mate, dat geldt ook voor op dieet zijn.
Oud 06-11-2003, 23:31
de abt van sion
de abt van sion is offline
Zolang je vriend zich op het uiterlijk richt en aan het innerlijk voorbij gaat, is hij geen vriend in de ware zin van het woord.
Oud 06-11-2003, 23:35
Verwijderd
Volgens mij heb jij door de dingen die hij zegt echt een vertekend beeld van jezelf..

Sorry, maar ik ben 1.65.. das een stuk kleiner dan jij en ik weeg op dit moment ongeveer evenveel.. Maar bij het uitgaan komen er gewoon jongens op me af die dan roepen dat ik een lekker ding ben en dergelijke.. en mn vriend vind me ook heerlijk. Ik ben misschien niet dun, maar ook niet eens stevig. Ja, vetrolletjes, drilkont, dikke dijbenen.. heerlijk!

Heb je er trouwens ook al eens aan gedacht te gaan sporten? Dan kun je het vet omzetten in spieren en dan ziet het er al een stuk strakker uit, dan hoef je niet eens zoveel af te vallen.

Maar bij jouw beschrijving van wat je vriend zegt zag ik echt iemand van minstens 75 kilo voor me zeg maar. Jij kan echt onmogelijk dik zijn gewoon.. je vriend valt misschien op extreem dun.

Maar zoals je zelf ook al wel aangeeft, als hij zo graag wil dat jij afvalt, moet hij je ook een beetje helpen en steunen daarin en je dus niet gaan lopen trakteren op dingen vol calorieën. En dat hij dan stopt met roken vind ik een ontzettend redelijke deal.

Ik begrijp hem echt niet hoor..
Oud 06-11-2003, 23:48
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 07-11-2003 @ 00:31:
Zolang je vriend zich op het uiterlijk richt en aan het innerlijk voorbij gaat, is hij geen vriend in de ware zin van het woord.
Zolang je vriend zich alleen op uiterlijk richt bedoel je.
Advertentie
Oud 06-11-2003, 23:55
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2003 @ 00:48:
Zolang je vriend zich alleen op uiterlijk richt bedoel je.
Ja, en dat zeg ik ook impliciet, in de woorden "en aan het innerlijk voorbij gaat".
Oud 07-11-2003, 05:56
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jullie zijn allebei dom:
jij omdat je denkt dat je te dik bent met je 1.72 en 62 kilo. ik krijg een beetje het gevoel dat je overdreef toen je zei dat alles hing en dat alles vet was. dat kan op je 21e niet, dat alles hangt.
hij omdat hij die ultimatum stelt en je verteld dat je zoveel moet afvallen in zo'n korte periode. wat een sukkel
zoals Dusjcrib zei, wat zit hij nou te klagen over een kont en een buikje, meeste jongens vinden het heerlijk dat ze iets vast te pakken hebben
ik ben zelf ook niet slank met mn 1.80 en bijna 67 kilo maar who gives a fuck. als je vriend je niet accepteerd zoals bent dan is hij je niet waard
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 07-11-2003, 06:05
Fujitsu
Fujitsu is offline
Als je een lekkere vriendin hebt wil je natuurlijk niet dat ze uitgezakt word. Wij gaat toch ook naar fitness om proberen er zo mooi mogelijk uit te zien voor je vriendin. Als zij er dan steeds slechter gaat uitzien natuurlijk zeg je er dan iets van. Ben je dan een eikel???
__________________
Iso light
Oud 07-11-2003, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Marinka schreef op 06-11-2003 @ 21:40:
als jij jezelf zoals je zegt ''te dik'' vind moet je er wat aan gaan doen, maar zoals je schrijft 1.72 lang en weeg rond de 61.7 kan ik me niet indenken dat je dik bent, en anders moet je je afvragen wat je, relatie inhoudt als je vriend je niet neemt zoals je bent, jij moet je lekker voelen in je lichaam !!!
En met dat gewicht 5 kilo af moeten vallen is achterlijk. Je bent absoluut niet dik. Probeer hem dat maar eens aan z'n verstand te krijgen. Snapt hij dat niet...euhm...naja... Laat hem idd maar wat aankomen, hij is degene die er problemen mee heeft en hij is degene met een 'afwijkend' gewicht, jouw gewicht is gewoon gezond, daar moet je dus niks aan doen.

650 kcal is als je de hele dag op bed ligt, 1200 kcal is het minste als je wat doet wat je binnen moet krijgen, zorg dus ook dat je dat binnen krijgt. En dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt.
Oud 07-11-2003, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 07-11-2003 @ 07:05:
Als je een lekkere vriendin hebt wil je natuurlijk niet dat ze uitgezakt word. Wij gaat toch ook naar fitness om proberen er zo mooi mogelijk uit te zien voor je vriendin. Als zij er dan steeds slechter gaat uitzien natuurlijk zeg je er dan iets van. Ben je dan een eikel???
Als je je vriendin die niet dik is verplicht om af te vallen, ja, dan vind ik je een eikel. Dat is ook niet alleen iets er van zeggen, dat is iemand oa aanpraten dat ze dik is, terwijl dat niet zo is. En als je een ultimatum gaat stellen, dan vind ik het helemaal triest.

Bovendien kies jij er zelf voor om naar die fitness te gaan, dat lijkt me heel iets anders. Zou jij er gelukkig van worden als je vriendin tegen je zei "wat zie jij er belabberd uit" of "je bent dik er moet minstens 5 kg af", terwijl je helemaal niet dik bent?

Plus het risico van een eventuele eetstoornis, wat iemand al noemde. Lekker vriendje. (sorry) 'k zou er btw iig met hem over praten.
Oud 07-11-2003, 07:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Tigratjuh schreef op 06-11-2003 @ 20:45:
1.72 en 61.7 kilo lijkt me een heel gezond gewicht hoor! zou wel wat meer mogen lijkt me?
dat is onzin, dit is gewoon een gemiddeld gewicht. het hoeft echt niet meer te zijn, maar ook niet minder!

het gaat hier eigenlijk meer om jou. hoe voel jij je bij je gewicht? ben je tevreden of vind je zelf ook dat je best wat dunner mag zijn? kijk, als jij nou ook wat ontevreden bent, dan kun je misschien gaan lijnen. maar ik vind niet dat jij voor je vriend moet gaan lijnen terwijl je zelf tevreden bent. want je gewicht is gewoon goed en gezond, niks op aan te merken!

dus wat wil je zelf??
Oud 07-11-2003, 07:20
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 07-11-2003 @ 07:05:
Als je een lekkere vriendin hebt wil je natuurlijk niet dat ze uitgezakt word. Wij gaat toch ook naar fitness om proberen er zo mooi mogelijk uit te zien voor je vriendin. Als zij er dan steeds slechter gaat uitzien natuurlijk zeg je er dan iets van. Ben je dan een eikel???
Ja.

En trouwens: wat een rolbevestigende reactie: "een lekkere vriendin".
En trouwens: wie zijn "wij"? Wij ijdeltuiten?
Altijd gedacht dat je naar de fitness ging om fit te worden of te blijven...

Beter je leven.
Oud 07-11-2003, 07:34
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Heb jij hem al eens verteld dat jij als hij zo vreselijk dom blíjft doen hem niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om seks mee te hebben laat staan een relatie?
Oud 07-11-2003, 08:37
fabulous memory
fabulous memory is offline
650 kcal is als je de hele dag op bed ligt, 1200 kcal is het minste als je wat doet wat je binnen moet krijgen, zorg dus ook dat je dat binnen krijgt. En dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt.



Ja, en als je een actief leven leidt (bijvoorbeeld door op de fiets naar school/werk te gaan ofzo) dan zit je als snel op 2000.
Joh...650 is echt te weinig.
Ik ben 1.73 en weeg ongeveer 59 a 60 kilo (ietsjes minder dan jij) en wordt gezien als MAGER. Jij bent dus waarschijnlijk gewoon normaal!!!!
Je vriend heeft erg weinig respect voor jou vind ik.
__________________
Love to be in love with life!!!
Oud 07-11-2003, 08:44
js0-
js0- is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 07-11-2003 @ 08:20:
Ja.

En trouwens: wat een rolbevestigende reactie: "een lekkere vriendin".
En trouwens: wie zijn "wij"? Wij ijdeltuiten?
Altijd gedacht dat je naar de fitness ging om fit te worden of te blijven...

Beter je leven.
niet mee eens..je gaat naar de fitness om er goed uit te zien, voor conditie of wat dan ook ga je rondjes rennen...
Oud 07-11-2003, 08:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-11-2003 @ 21:41:
Hij bedoelt het wel goed, maar hij had het wel iets subtieler mogen brengen idd. :/
Als mijn vriend dat zo zou zeggen dan mag ie gaan. Sorry hoor een beetje respect is tog wel belangrijk in een relatie.

En ik zal je nog wat zeggen. Ik ben 1.70 lang en ik weeg ong. 65 kg (ietsie minder misschien) en ik ben tog ook niet dik??? Misschien niet de slankste, maar echt niet dik hoor!
Ads door Google
Oud 07-11-2003, 09:13
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 22:08:
Ik wil er weer uitzien als toen ik 16 was.
Terug naar een kinderlichaam?

Maar dat terzijde, ik heb de gegevens ff door zo'n BMI calculator gehaald. Jij valt in de categorie normaal, je vriend heeft een ONDERGEWICHT!!!! Dus wie is nu degene die iets aan z'n gewicht moet doen??????????
Trouwens ik heb ook nog ff gekeken met dat afvallen en bijkomen verhaal. Als je 5 kilo afvalt dan val je ook nog in de categorie normaal, worden dat er 6 dan ga je ook naar een ondergewicht toe.
Als je vriend 3 kilo aankomt heeftie nog steeds ONDERGEWICHT!!!! Wil hij een normaal gewicht krijgen zal hij naar de 62 kilogrammetjes moeten gaan.

Wil je van je blubbertjes af, dan ga je lekker sporten, minder eten heeft geen zin.

Persoonlijke noot: ik vind jouw vriend dus echt een supereikel met z'n 'ik geef je een half jaar de kans'. Je hebt niet zoveel vet en het vet dat je hebt zit misschien een beetje op de verkeerde plaatsen opgehoopt. Die 5 kilo wordt een lijdensweg en ik vraag me af of je dat wel in een half jaar redt en vol houdt. Wat is zijn scenario trouwens als het je niet lukt? Is de relatie dan over? Lekker hoor, je relatie baseren op gewicht
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 07-11-2003, 09:13
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Je bent nog iets langer en iets minder zwaar dan ik, en ik ben nou niet direct een vetkwab ofzo te noemen. Ik denk dat die vriend van je maar eens even met de neus op de feiten moet worden gedrukt. Heel fijn dat hij lief is, maar je hebt absoluut geen behoefte aan iemand die je een compleet overbodig complex zit aan te praten. Dus meneer wilt niet meer met jou naar bed als je nog 2 tot 5 kilo aankomt? Ik zou hem eens zeer tactisch mededelen dat jij nu al geen zin meer hebt, als hij het zo gaat spelen.

Serieus, zorg er niet voor dat je gaat geloven dat je te zwaar bent. Ik let net als jij ook op de proporties en dat is prima in orde. Je hoeft geen bonenstaakje te zijn en je bent ook absoluut niet mollig.

Je vriend moet maar accepteren dat niet alles blijft bij toen jullie zestien waren. Je kunt niet altijd op je tenen lopen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 07-11-2003, 10:31
Verwijderd
ik weet wel een dieet heel goed schijnt te werken en waardoor je nog wel enzigzins normaal kan eten...maar ik wil eigenlijk wel eens foto's zien...en hoe de bouw van je moeder/familie is...

en verder vind ik je vriend nogal oppervlakkig...
Oud 07-11-2003, 10:46
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 22:08:


Hij geeft me de kans om binnen een halfjaar 5 kilo kwijt te raken
pardon? HIJ GEEFT JOU NOG EVEN EEN KANS OM AF TE VALLEN?
en wat als het dan niet lukt?
als het een dag later is? of 3 maanden later is? zegt ie dan tegen je: "ja sorry hoor.. maar je bent nu 1,5 kilo te zwaar! DOEI!

komop zeg.

wat ben jij? zijn slaafje?

sorry hoor.. maar je houd van mekaar.. en dan maken die kilootjes geen fuck uit. ik kan me hier echt heel pissed over maken ook al is het geen botte zak maar een "sgatje"

als je 200 kilo weegt, oke.. maar die paar kilo maakt dan ook geen flikker meer uit.

(mening!)
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Oud 07-11-2003, 10:48
moison100
Avatar van moison100
moison100 is offline
nix lulligs maar je vriend is een boer!! :-/
__________________
-=(Dyslectici (?) in opleiding)=- Jitse is het liefste wat je kunt zijn.
Oud 07-11-2003, 11:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
maria schreef op 07-11-2003 @ 11:31:
en verder vind ik je vriend nogal oppervlakkig...
Understatement van het jaar, ik vind het een complete zak.
Oud 07-11-2003, 11:04
naan
Avatar van naan
naan is offline
k heb niet alles gelezen maar dit klinkt niet echt gezond.

je wilt tog een gelijkwaardige relatie hebben en het klinkt niet alsof dat bij jullie het geval is.
een jongen die je een ultimatum geeft om aftevallen en gaat zeggen hoeveel je moet wegen!??

als je je er zelf ook niet prettig bij voelt kan je bv idd gaan fitnessen, voel je je misschien wel beter door. maar volgens mij zit je zelf niet zo heel erg met je gewicht? maar tis zowiezo wel gezond

maar ja aub niet 5 kilo afvallen omdat hij dat zegt, en daarbij heb je volgens mij een heel gezond gewicht voor je lengte.

ik vind je vriend nogal oppervlakkig en asociaal overkomen.
Oud 07-11-2003, 11:13
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 06-11-2003 @ 23:32:
Zijn er naast je vriend meer mensen die het zeggen of waarbij het ze opvallen en juist niet zeggen? Laat je niet zoiets aanpraten want dat werkt niet echt op je eigen zelfvertrouwen.

Ja, ik hoor het van meerdere mensen dat ik dikker wordt: mn ouders o.a....die zeuren ook al de hele tijd dat ik een buikje heb.
Als ik dan kleren aanheb die niet flubberen dan zie je mn buik meer en dan zegt mijn vader eerlijk 'met die buik ziet het er niet uit..het valt gewoon op'
En mn moeder zegt vaak: 'tja, je hebt een buikje, net als ik'.

Vriendinnen van me vinden niet dat ik 'dik' ben....maar zij zijn zelf dan ook dikker dan ik (sommigen)....dus die verstaan onder 'dik' dat je over je hele lichaam gelijkmatig 'dik' wordt, die denken aan het woord 'dik' aan vrouwen van 80 kg of meer...tja dat heb ik niet.
Oud 07-11-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 07-11-2003 @ 12:13:
Ja, ik hoor het van meerdere mensen dat ik dikker wordt: mn ouders o.a....die zeuren ook al de hele tijd dat ik een buikje heb.
Als ik dan kleren aanheb die niet flubberen dan zie je mn buik meer en dan zegt mijn vader eerlijk 'met die buik ziet het er niet uit..het valt gewoon op'
En mn moeder zegt vaak: 'tja, je hebt een buikje, net als ik'.

Vriendinnen van me vinden niet dat ik 'dik' ben....maar zij zijn zelf dan ook dikker dan ik (sommigen)....dus die verstaan onder 'dik' dat je over je hele lichaam gelijkmatig 'dik' wordt, die denken aan het woord 'dik' aan vrouwen van 80 kg of meer...tja dat heb ik niet.
Vrijwel alle mensen hebben een buikje, maar dat betekend niet dat je dik bent oid. Plus dat het in je bouw kan zitten, ook omdat je moeder het ook heeft. Dan helpt afvallen niet, dat gaat er dan ergens anders af, maar niet op die plaats. Met de lengte en het gewicht dat jij hebt kun je niet dik zijn.
Oud 07-11-2003, 11:23
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 21:36:


Ik voel me steeds meer een lelijk eendje...niet alleen omdat hij dat zegt maar ook omdat ik zelf ook wel merk dat ik ouder/ dikker en lelijker wordt. Alles gaat hangen, steeds meer striae en cellulites en onderkin en heb niet meer de sex-appeal van een 16-jarige. Ik voel me niet meer echt op mn gemak als ik sex met hem heb nu ik weet dat hij me niet meer mooi vindt. Ook draag ik geen sexy lingerie meer omdat me dat gewoon niet meer staat en ik anders toch alleen maar opmerkingen krijg over mijn hoeveelheid striae, cellulites en vet.

Ik lees hier wel eens op het forum dat de meeste jongens hun vriendin gewoon accpeteren zoals ze zijn.
Nu vroeg ik me af of er meiden zijn waarvan de vriend hun ook niet meer zo aantrekkelijk vindt en het zelfs dreigt af te kappen, en of er jongens zijn die wel zeggen dat ze hun vriendin nemen zoals ze is maar haar ondertussen eigenlijk niet mooi meer vinden.

Mijn vriend is juist blij ermee dat ie zo eerlijk is...tja dat is ie ook wel en ik zou zelf ook niet met een bedolifant de liefde kunnen bedrijven....maar toch, aardig is anders

Oja: hij is verder echt super-superlief, tis absoluut geen botte boer ofzo, integendeel.....tis alleen dus dit puntje waar we over vallen....
Geen botte boer???? Kom op nou zeg...lees nu wat je zelf allemaal schrijft en heeft helemaal niets met eerlijk zijn te maken. Vandaag is het die 5 kilo, morgen dat je net een streepje teveel striae hebt.

En jij zegt 'alleen dit puntje' ik vind het nogal een dikke vette grote kwak.
Als je te dik bent geen sex meer, wat voor relatie heb je dan nog?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 11:28.
Oud 07-11-2003, 11:25
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
maria schreef op 07-11-2003 @ 11:31:
ik weet wel een dieet heel goed schijnt te werken en waardoor je nog wel enzigzins normaal kan eten...maar ik wil eigenlijk wel eens foto's zien...en hoe de bouw van je moeder/familie is...

en verder vind ik je vriend nogal oppervlakkig...
'k heb helaas geen scanner en weet niet hoe dat werkt met foto's neerzetten anders had ik dat waarschijnlijk al lang een keer gedaan

Bouw familie:
Moeder (49): ingevallen borst ('kippenborst'); hierdoor komt haar buikje (die ze steeds meer krijgt) meer naar voren....bij haar is het ook los flubberend vel. Ze heeft een platte kont (geen kont).
Ze weegt ongeveer 60 of iets minder, en is een half hoofd kleiner dan ik ben denk ik. Heeft cup b, net als ik.

Vader (50): net als ik lange benen, dunne enkels/ onderbenen. Heeft een kont (jah duh... ). Weegt rond de 100 en is rond de 1.85 ofzo
Behoorlijke (bier)buik die steeds meer aan omvang toeneemt. Krijgt ook een iets dikker hoofd dan vroeger, maar niet super ofzo.

Broertje van 20: heeft net als moeder ingevallen kippenborst. Hij kan heel snel mager worden, maar ook heel snel dik. Sommige periodes is ie net iets te mager, momenteel is ie weer flink dik aan het worden.
Opzich is het een mooie jongen die een perfect figuur kan hebben (op zn kippenborst na) als ie daarnaast ook nog wat vaker in de zon zou zitten en wat zou gaan trainen en een normale jongen was (hij's autistisch dus hij loopt ook autistisch, heeft een andere houding dan een 'normaal' mens en interesseert zich absoluut niet voor zijn lichaam of welke kleren ie draagt etc).

Opa's: slanke posturen.

Oma's: tja wat dikker want het was een omaatje (buik).....en andere oma is ook dikker (behoorlijke boezem).

Rest familie: slank/ normaal (nichtjes/ neven) met een enkeling met iets meer vet (vooral n tante van mij).
Oud 07-11-2003, 11:37
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 07-11-2003 @ 07:05:
Als je een lekkere vriendin hebt wil je natuurlijk niet dat ze uitgezakt word. Wij gaat toch ook naar fitness om proberen er zo mooi mogelijk uit te zien voor je vriendin. Als zij er dan steeds slechter gaat uitzien natuurlijk zeg je er dan iets van. Ben je dan een eikel???
Tja ik vind zelf dat dat ook wel kan, er iets van zeggen....vooral als je zelf wel moeite doet om aantrekkelijk te blijven en zij niet..
Maar je moet er wel rekening mee houden dat een vrouw nou eenmaal meer uitzakt als ze ouder wordt....sommige dingen kun je moeilijk terugdraaien...je kunt wel met fitness e.d als vrouw proberen om jezelf zo lang mogelijk 'strak' te houden...
(en veel sexen hehe vreet ook calorieeen, gewoon haar bovenop laten zitten ofzo )

Maar aan de andere kant: mijn vriend zegt ook dat hij er 'alleen maar wat van zegt' 'dat ik het toch zelf ook vindt' en 'dat ik steeds zo zeur over mijn gewicht en hij dat alleen maar bevestigt'......jaaah dahaag.....wie begon er met zeuren over mijn gewicht? HIJ heeft het er telkens over...logisch dat ik dan ook onzeker wordt en het er ook wat vaker over heb...en ja ik vind zelf ook wel dat ik te dik ben (oa omdat hij en mijn ouders dat steeds zeggen)....maar dat wil nog niet zeggen dat ik het fijn vindt als hij me ulitimatums gaat stellen en me continu met de neus op de feiten drukt...bovendien vind ik het erg jammer dat het maar weer eens bevestigt wordt dat je alleen meetelt en aantrekkelijk bent in deze maatschappij of voor je vriendje als je slank bent Erg teleurtstellend dat het hier nog steeds om draait....
Oud 07-11-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 12:00:
Understatement van het jaar, ik vind het een complete zak.
Precies. Onbegrijpelijk dat er nog redelijk serieus in dit topic gepraat wordt. Het is klip en klaar dat haar vriend een enorme lul is die je beter kwijt dan rijk bent.
Oud 07-11-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 07-11-2003 @ 12:37:
Tja ik vind zelf dat dat ook wel kan, er iets van zeggen....vooral als je zelf wel moeite doet om aantrekkelijk te blijven en zij niet..
Maar je moet er wel rekening mee houden dat een vrouw nou eenmaal meer uitzakt als ze ouder wordt....sommige dingen kun je moeilijk terugdraaien...je kunt wel met fitness e.d als vrouw proberen om jezelf zo lang mogelijk 'strak' te houden...
(en veel sexen hehe vreet ook calorieeen, gewoon haar bovenop laten zitten ofzo )

Maar aan de andere kant: mijn vriend zegt ook dat hij er 'alleen maar wat van zegt' 'dat ik het toch zelf ook vindt' en 'dat ik steeds zo zeur over mijn gewicht en hij dat alleen maar bevestigt'......jaaah dahaag.....wie begon er met zeuren over mijn gewicht? HIJ heeft het er telkens over...logisch dat ik dan ook onzeker wordt en het er ook wat vaker over heb...en ja ik vind zelf ook wel dat ik te dik ben (oa omdat hij en mijn ouders dat steeds zeggen)....maar dat wil nog niet zeggen dat ik het fijn vindt als hij me ulitimatums gaat stellen en me continu met de neus op de feiten drukt...bovendien vind ik het erg jammer dat het maar weer eens bevestigt wordt dat je alleen meetelt en aantrekkelijk bent in deze maatschappij of voor je vriendje als je slank bent Erg teleurtstellend dat het hier nog steeds om draait....
Zou je dat dan niet eens zeggen tegen je vriend?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hij vindt mij te dik, dat trek ik niet meer.
fib
270 25-01-2007 12:07
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #21
MieX
481 18-05-2004 15:07
Lifestyle bloot op TMF
Tulpje6
106 01-12-2003 14:44
Psychologie internetgeneraties
Verwijderd
26 26-11-2003 12:36
Psychologie dipje? depri enz ik weet niet wat het is
anonieme_teddybeer
21 12-10-2003 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.