Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 11:37
groezel538
groezel538 is offline
Wat zou je doen als je vriend(in) helemaal alleen is de hele week en ze is ziek en ze vraagt huilend of je asjeblieft langs wil komen omdat ze zich zo alleen en kut voelt maar je hebt met een vriend afgesproken om voetbal te kijken.
Mijn vriend gaat dus gewoon voetbal kijken en reageert nog geirriteerd ook dat ik het al vraag of ie langs wil komen. Ik weet wel dat hij het afgesproken heeft maar zo'n rare vraag is het toch niet. Ik zou wel weten wat ik zou doen hoor. Ik zou naar hem toe gaan natuurlijk. wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 11:41
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou ook naar hem toe gaan.

En als mijn vriend niet naar mij zou komen zou ik m persoonlijk met mn zieke kop een schop onder zn kont komen geven.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:53
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hm, ja dat zou ik wel een lullige actie vinden ja.
Als je je echt zo erg voelt lijkt het me dat je vriend dan ook geen fijne avond meer heeft als hij gewoon naar die vriend gaat toch?
Maarja, aan de andere kant had hij wel een afspraak.
Ik zou er gewoon is met hem over praten hoe jij je erover voelt en hopelijk begrijpt hij het dan
Want dat die geirriteerd werd vind ik wel erg onredelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:00
Verwijderd
Als mijn meisje me huilend zou vragen of ik wilde langskomen zou ik ook komen, al moest ik ervoor alle verkeersovertredingen begaan.........En als jouw vriend voetbal belangrijker vind is hij een rare jandoedel
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:07
groezel538
groezel538 is offline
tis volgens hem niet voetbal maar de afspraak die hij heeft gemaakt. fijn he zo'n vriendje die zich zo goed aan al zijn afspraken houdt. hij heeft morgen met diezelfde vriend nog een afspraak, kan er toch wel eentje afzeggen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:11
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik spreek zo min mogelijk af, en voor de rest doe ik waar ik zin in heb ook al heb ik afgesproken.
IK zou meer zin hebben om me zieke vriendin die zo zielig en alleen verdrietig thuis is te gaan steunen ofzo. Maar ik heb liever niet zo een vriendin die zo zielig gaat doen en gewoon vraagt of ik langskom en dat ze dat belangrijk vind.
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:13
groezel538
groezel538 is offline
Citaat:
ABrules schreef op 19-11-2003 @ 13:11:
Ik spreek zo min mogelijk af, en voor de rest doe ik waar ik zin in heb ook al heb ik afgesproken.
IK zou meer zin hebben om me zieke vriendin die zo zielig en alleen verdrietig thuis is te gaan steunen ofzo. Maar ik heb liever niet zo een vriendin die zo zielig gaat doen en gewoon vraagt of ik langskom en dat ze dat belangrijk vind.
in de eerste instantie vroeg ik ook gewoon of ie langskwam en dat ik dat belangrijk vond, 'zielig'doen kwam pas daarna
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:15
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
't Is duidelijk: Hij geeft niet om je.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:20
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
groezel538 schreef op 19-11-2003 @ 13:13:
in de eerste instantie vroeg ik ook gewoon of ie langskwam en dat ik dat belangrijk vond, 'zielig'doen kwam pas daarna
Oké, dan hierbij mijn excses. Kijk ik vind dat je niet kan verwachten dat hij elk moment meteen komt opdraven.
Maar ik geloof niet dat dat je probleem is, je voelt je achtergesteld ten opzichte van die vriend en ipv hier een vraag te stellen die daar niet zo veel mee te maken heeft kan je beter vragen wat je daar aan kan doen en hoe wij dat aan zouden pakken.

Hoewel je niet hoeft te verwachten dat hij elk moment op moet komen draven mag je wel zeggen dat je je achtergesteld voelt, en zeg het gewoon hoe je het voelt recht voor zn raap en kijk dan hoe hij het bedoelde en wat hij er aan wil doen.
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:32
stier
stier is offline
Wat is nou belangrijker: Jij, zijn vriendin die er altijd voor hem is en naar hem toe zou gaan als hij ziek was of kijken naar dat stomme balspelletje met een vriend.

Ik zou natuurlijk dan naar mijn vriendin (als ik die zou hebben, hopelijk binnenkort wel) gaan, ook al zou ze er niet om vragen, in ieder geval om haar eens even lekker te verwennen, tenzij dit natuurlijk nadrukkelijk niet wil.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:36
*Primo
Avatar van *Primo
*Primo is offline
ik zou naar haar toe gaan, zeker weten
als ik huilend zou worden gevraagd om alsjeblieft langs te komen zou ik dat zonder meer doen. Ookal heb ik dan afgesproken met een vriend. Dat vind ik dan toch wel ff heel wat belangrijker dan een voetbalwedstrijd kijken. En als het een goeie vriend is begrijpt diegene dat toch..
ik zou dus zoiezo gaan
__________________
Simpel gezegt ingewikkeld, maar niet te moeilijk doen....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:17
lovely girl
lovely girl is offline
Als ik twee afspraken had met een vriendin en mijn vriend is ziek, dan zou ik 1 afspraak afzeggen en dan hem gaan vergezellen. De andere avond zou ik eerst ff bij mijn vriend langs gaan en dan naar mijn vriendin. Aan de ene kant vind ik het heel zielig dan voor mijn vriend namelijk, dat hij ziek is enzow, maar aan de andere kant heb je wel die afspraak staan...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:52
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
groezel538 schreef op 19-11-2003 @ 13:07:
tis volgens hem niet voetbal maar de afspraak die hij heeft gemaakt. fijn he zo'n vriendje die zich zo goed aan al zijn afspraken houdt. hij heeft morgen met diezelfde vriend nog een afspraak, kan er toch wel eentje afzeggen
Face it, hij heeft een homo-relatie met die vriend
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:59
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Misschien dat je vriend zich onzeker voelt over zijn vriendschap met die jongen. Dat ie bang is dat die vriend hem een lul zal vinden als hij geen voetbal komt kijken en dat de vriendschap dan over zal gaan ofzo.
Misschien heeft je vriend die vriend van hem al heel vaak afgezegd en vindt ie dat ie het niet kan maken om hem WEEEER af te zeggen omdat hij dan denkt dat ie de vriendschap op het spel zet als ie weer niet komt.
Misschien heeft ie al veel tijd aan je besteedt en is hij bang dat hij zn vrienden een beetje verwaarloost heeft. Heeft die vriend net een dag ervoor tegen hem opgemerkt: Hee, je bent wel constant met die vriendin van je he, wanneer kom je weer eens gezellig voetbal kijken, we zien je nooit meer'
Misschien irriteert hij zich eraan dat hij wel een sociaal leven hebt en zelfstandig kan functioneren en jij continu om hem hangt.

Tja en als het niet aan bovenstaande dingen ligt vindt ik hem eerlijk gezegd een beetje stom reageren, vooral dat ie ook nog eens geirriteerd raakt dat slaat dan nergens op.....tja afspraak is afspraak maar ik zou het toch wel weten hoor, ik zou lekker naar mn vriendin toe gaan hoor, als ze me dat huilend zou vragen en ik zou een man zijn dan hehe.
Maarja ik ken de situatie verder niet echt natuurlijk....dus kan niet objectief oordelen.

Maarre: als het nu constant voorkomt en hij altijd zn vriend voor laat gaan en weinig tijd maakt voor jullie relatie zou ik het daar toch eens goed met hem over hebben, over wat jullie nu verwachten van elkaar in een relatie.
En anders eens goed gaan nadenken of je nog verder wilt met die gast...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 14:01
Verwijderd
ik zou der denk ik allang gezeten hebbben...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 14:05
The0
The0 is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 19-11-2003 @ 15:01:
ik zou der denk ik allang gezeten hebbben...
Was op zoek naar zo'n reactie om te quoten

Op het moment dat ze al huilend moet opbellen ben je volgens mij toch echt al te laat

Als 'voetbal kijken bij een vriend' voor een zieke huilende vriendin gaat ben je IMHO erg fout bezig.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 14:55
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik zou ook naar hem toegaan maar dat zou mijn vriend ook voor mij doen als ik ziek op bed lag en ik zou het hem dat dan vragen. nou en als hij dan niet kwam kon hij ook opdonderen ook ik zou zeggen "dan neem je toch lekker verkering met je vriend als die zo belangrijk voor je is ". nou succes met je relatie maar bij mij hoeft je vriend niet aan te komen
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:03
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Tsja, hij kan ook gewoon eventjes langskomen en daarna nog naar die vriend gaan toch.

Maar neem het niet te serieus op. Hij heeft ook naast jou nog een ander leven, gun hem dat ook.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 19-11-2003 @ 15:05:
Was op zoek naar zo'n reactie om te quoten

Op het moment dat ze al huilend moet opbellen ben je volgens mij toch echt al te laat

daarom, ik had allang gebeld en als ik hoorde dat ie ziek zou zijn, had ik meteen gevraagt wil je dat ik langs kom?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:05
Verwijderd
ook naar hem toen gaan natuurlijk, nogal wiedes...

en ik weet niet hoe ik zou reageren als hij dat bij mij deed, maar ik zou er zeker een keer ruzie om maken. Want ondanks dat hij misschien nog een leven naast jou heeft, vind ik wel dat je er voor elkaar moet zijn, en voetballen lijkt me niet belangrijker dan je zieke vriendin...
of is dat heel raar
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:44
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zou zeker weten meteen naar me vriend gaan en verwacht dit andersom ook van hem,, zo niet heeft hij een ernstig probleem, en zodra ik beter ben en weer enige energie heb krijgt hij dat ook zeker over zich heen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:01
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat de situatie is. Als er iets belangrijks is, spring ik gelijk in de auto natuurlijk.

Als het alleen maar is omdat ze zich alleen en sip voelt, dan vraag ik haar of ze niet beter een eigen sociaal leven op kan bouwen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:19
Verwijderd
Ik zou het ook wel leuk vinden als m'n vriendje me zou komen verzorgen als ik ziek zou zijn hoor Ik ben alleen nooit ziek..

Ik vind het zelf juist fijn om voor hem te zorgen enzo als hij ziek is. Ik vond het zelfs stom dat hij me niet belde, een keer toen hij naar de tandarts was geweest en nogal last had van z'n kies enzo.
Ik dacht dat hij gewoon weer naar z'n werk was gegaan daarna, dus ik wist helemaal niet dat er echt iets was.
Krijg ik 's avonds ineens te horen dat hij al de hele dag thuis zit
Nou ja, toen kon ik natuurlijk allang niet meer komen, maar ik had er al de hele dag kunnen zijn!

Maarjah.
Ik vind het ook wel lullig van je vriendje hoor. Maar ik weet verder niet hoe het gegaan is en of je hem vaak ziet en of hij je toch nog vaker heeft gezien die week.
Zo niet, dan vind ik het wel raar van hem. Het lijkt me logisch dat je er voor je viendin bent als ze ziek is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:22
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Ik zou eerlijk gezegd naar mn vriendin toe gaan omdat ze zich kut en alleen voelt!!!!! maar bij je vriendje kun je altijd nog komen! ik zou dan voor een uurtje naar me vriendin gaan en daarna voor t voetbal begint naar me vriend gaan.
Dat zult het ook betekenen dat ik voor iedereen klaar staat!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:36
Verwijderd
Ik zou waarschijnlijk mijn vriend niet eens bellen als ik me zo voel, als ik zou weten dat hij een andere afspraak heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 14:47
Verwijderd
Ik vind dat je vriend best wel lullig reageerde... Ik ben ook nooit ziek maar mn vriend belde me van zn werk savonds laat en ik lag het hele weekend al in bed en voelde me verschrikelijk en wou graag dat hij langskwam... maar twas laat dus ik zei thoeft niet zolang je me dan morgen ofzo maar opzoekt want ik voel me zo kut Hij kwam dezelfde avond nog fbezorgd opdraven zodra hij vrij was van werk. En ik helemaal blij
Ik vind een vriendin eigenlijk voor voetbal gaan... en als die andere afspraak voor hem best belangrijk was... dan had hij nog het recht niet om geirriteerd te reageren, da's gewoon gemeen. (Allee mischien was hij in een nare bui)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:43
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
hmmm ik denk zelf dat ik voor me vriendin zouh kiesen voetbal kijken kan altijd nog een vriendin neemen je om dat je haar leuk vind enzo... toch dan moet je soms ander dingen laten schieten stel jij bent ziek en voelt je kut en je vriendin zegt van neeh ik heb al iets anders sorry zouh jij niet denken rot dan toch lekker op!!! als je een vriendin neemt het is niet allen maar zoenen en sex!! neeh er komen ander dingen bij kijken greez moi
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik zou het niet eens aan mijn vriend vragen als het een grote wedstrijd is (oranje-schotland ofzo) omdat ik dan niet eens wil dat ie langs komt. Hoe kut ik me ook voel, ik zou me inhouden en gewoon als de wedstrijd afgelopen is of de volgende ochtend bellen. Maar als het een of andere prutwedstrijd is dan dient maar langs te komen anders wordt ik dus wel heeeel kwaad.

En ja natuurlijk zou ik naar hem toe gaan en bij hem de wedstrijd kijken en voor 'm koken enzo. Ik weet hoe kut het is als je ziek ben en je moet ook nog boodschappen doen en wat eten maken etc.



-en zeggen dat je te laat bent als je vriendin belt gaat echt niet altijd op, je hebt van die types die echt zoooooo snel janken.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:59
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Tis een beetje jammer dat je niet neerzet HOELANG je iets met hem hebt...
Dat zou een iets duidelijkere kijk op de zaak geven.
Maar ik vind in ieder geval wel dat als je huilend opbelt hij een eikel is alst ie nie langs komt.
Mot gewoon vragen, is die afspraak belangrijker dan ik???
Uit de hand van zijn antw daarop weet je denk ik genoeg.
Suc6!
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:06
Verwijderd
Als mijn vriend me ziek en huilend zou opbellen dat hij me echt nodig had, zou ik de eerstvolgende trein naar Enschede nemen, ook als ik een afspraak had...

En als hij graag voetbal wil kijken en de webstrijd was belangrijk, dan staat er bij jou thuis toch ook wel een tv?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren wat zou jij doen met alle toetsen van de school?
gewooniemand!!!
7 16-02-2012 10:49
De Kantine Wat zou jij doen?
Dr. Korsakov
56 29-05-2007 16:15
De Kantine wat zou jij doen?
Legend Of Rusj@
63 28-06-2005 22:53
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou jij doen?
LaResistance
25 26-05-2004 12:54
Liefde & Relatie tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help!
CoveredEyes
18 01-09-2003 07:01
Liefde & Relatie wat zou jij doen??
charly not
2 12-04-2002 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.