Oud 02-03-2002, 20:27
muurbloem
muurbloem is offline
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Het zit zo: Ik heb een geweldige jongen leren kennen in oktober, en we kwamen echt zo goed overeen, alles was echt perfect, maar hij was wel 9 jaar ouder dan ik... Sinds oktober heb ik hem niet meer gezien (hij negeerde mij gewoon) en plots reageerde hij op een smsje van mij, en we gingen samen iets drinken. Nu heb ik een vriend sinds 3 maanden en ik zie hem graag, maar ik voel ontzettend veel voor die andere jongen. Hij ook voor mij, maar hij is zoveel ouder en als ik rationeel nadenk, weet ik dat het nooit iets kan worden tussen ons, maar ik hou echt zielsveel van hem, ik zie hem doodgraag en ik weet niet meer wat ik moet doen... ik weet het echt niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2002, 21:19
chanel
chanel is offline
ik zou t eerste uitmaken met je huidige vriend,want als je die andere jongen toch zo geweldig vind, waarom heb je dan nog verkering met een ander??

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:12
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Ik zou gewoon voor mezelf, samen met die andere jongen (v. 9 jaar ouder), beslissen dat jullie gewoon goede vrienden blijven...
ik had tot voor kort ook een soort van wel-geen-relatie-beginnen relatie met een goeie vriend van me en we hebben samen besloten dat we gewoon goeie vrienden bleven omdat we bang waren dat onze vriendschap er anders aan zou gaan...en dat wilde we absoluut niet!!!
moet jullie ook doen, gewoon voor jezelf besluiten, We blijven alleen goeie vrienden en meer niet!!! het is moeilijk ik weet het maar ons is het gelukt en dat luk jou/jullie ook!!! dat weet ik cker!!!
ik zou zeggen, probeer dat en blijf je eigen vriendje trouw, bij hem weet je cker dat je het vol kan houden en bij die andere kan, zoals je zelf al aangeef, nooit iets goeds komen, hijs ten slotte 9 jaar ouder

KOP OP MEID HET LUKT JE EGT!!!

MAAR ZORG DAT JULLIE GOEDE VRIENDEN WORDEN/BLIJVEN je heb er veel aan!!!

veel suc-6
greetzzz and kissesss...
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 08:39
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
chanel schreef:
ik zou t eerste uitmaken met je huidige vriend,want als je die andere jongen toch zo geweldig vind, waarom heb je dan nog verkering met een ander??

Chanel

Precies, hoe kan je vriend op de tweede plaats staan?
En met die andere gozer kun je het proberen, misschien gaat het juist supergoed.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 18:12
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 15:59
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 08:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
Dark-Wings
2 06-06-2002 21:18
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 15:26
Psychologie ik kan het niet meer aan
shania
3 17-01-2002 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.