Oud 27-12-2013, 19:07
harrie17jaar
harrie17jaar is offline
Hallo,

Wat voor sokken draag je altijd? Hoge of lage(enkelsokken) altijd1 kleur of meerdere? Hangt het er van af wat voor schoenen je aan hebt wat voor sokken je draagt? Ik draag altijd witte enkelsokken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2013, 20:57
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Bij dichte schoenen, dus meestal nu terwijl het koud is, draag ik hoge sokken van de hema. In de zomer draag ik soms ook wel pantysokjes of sokken voor in open schoenen.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 21:38
Verwijderd
Geen. Ik veracht sokken. Tenzij ze voor 'de sier' of echt voor 'het nut' zijn, dan zijn het kniekousen, overknees, streepjesdingen, toestanden om op te vallen (sier) of gewone sokken voor extra bescherming tijdens uren rondhossen/wandelen (nut).

Ik heb hier een krat vol sokken die ik ooit heb aangeschaft (gaaf en minder gaaf, met beestjes, kleurtjes en printjes), maar ik draag ze niet. Panty's haat ik ook, ik draag liever leggings als panty, zelfde effect zonder irritant voetje Witte sokken vind ik helemaal walgelijk (door de kleur).

En áls ik kousen aan trek, dan gris ik er 2 uit die krat. Over het algemeen zijn die absoluut niet matching ^^
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Tenzij ze voor 'de sier' of echt voor 'het nut' zijn
Wat voor andere redenen kunnen er dan zijn om sokken aan te doen?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 13:30
Barbaard
Avatar van Barbaard
Barbaard is offline
Citaat:
Korte enkelsokjes. Meestal maar 1 kleur, maar dan wel met een andere sok in een andere kleur . Ik ben zo iemand die expres twee verschillende sokken aandoet, gewoon omdat het toch maar sokken zijn en omdat het grappige reacties oplevert :').
2 verschillende kleur sokken dat gaat nog mode worden let maar op.
Hier in de buurt zie ik het ook al regelmatig.

Zelf draag ik altijd van die tennissokken van de bristol geloof ik.
Die 10 paar voor een paar euro zijn. Zwarte of witte net welke bovenop liggen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 14:45
Verwijderd
Ik draag in de lente en 's zomers korte enkelsokjes, of geen sokken natuurlijk als ik open schoenen aan heb. In herfst en winter draag ik gewone sokken. Meestal een vrolijk kleurtje, vaak ook een patroontje. In schoenen met een open bovenkant zoals ballerinas gebruik ik een uitwasbaar badstof inlegzooltje, want die speciale minisokjes blijven voor geen meter zitten en helemaal sokloos wordt zo zweterig.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 14:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij lage schoenen draag ik enkelsokjes, of in het wit of in kleuren die bij de schoenen/kleding passen. In gewone schoenen of laarzen draag ik hoge sokken, ik heb een aantal dikke in grijs/wit en alle andere zijn zwart, zodat ik ze niet uit hoef te zoeken na het wassen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Wat voor andere redenen kunnen er dan zijn om sokken aan te doen?
Standaard, omdat het hoort, omdat je ze fijn vindt zitten. Ik leg een zin later uit wat voor mij dat specifieke nut is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 16:51
Verwijderd
Dikke sokken als het koud is, dunne sokken als het warm is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 17:23
Verwijderd
Ik draag twee paar sokken als het koud is
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 18:01
Verwijderd
Als het zomer is en wanneer ik mijn sneakers aanheb, lage sokken. Gewoon wit of frijs, maar ik heb ook gekleurde. In de winter in mijn laarzen hoge sokken. Die hebben meestal leuk vormpjes en kleurtjes.

Kniekousen en panty's zijn bitchen.

Laatst gewijzigd op 28-12-2013 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 19:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een voorliefde voor sokken met leuke printjes. Hoge sokken, that is. In de zomer draag ik meestal geen sokken, en anders lage sneakersokken in sneakers.

In mijn kisten draag ik meestal van die dikke, pluizige bedsokken over normale katoenen sokken heen, want dan dragen ze lekkerder. In hakken draag ik niets, of effen zwarte sokken (bij dichte hakken) of een panty/pantykousjes bij open hakken. Ook draag ik ook graag kniekousen, meestal over een panty.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 18:24
Sjeumigzeg
Sjeumigzeg is offline
Lage, zwarte sokken. Of geen. Hoge sokken alleen als de lage op zijn, en dan ook zwart. Wit vrijwel nooit, en printjes ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 09:41
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Je komt tijdens binnensport en tennis nog met witte sokken weg, misschien ook nog met enkelsokken die niet boven je schoenen uitkomen maar verder zijn witte sokken niet echt populair
Misschien is dat sinds Youp van 't Hek er tijdens zijn shows wat over gezegd heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 20:50
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
-Zwarte dikke sokken van Puma.
-Zwarte dunne sokken.
-Hello Kitty sokken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 20:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In de zomer draag ik van die lage sokjes in sneakers en in ballerina's gewoon blote voeten. Om mijn zooltjes draag ik dan wel een sneakersokje. Als het wat frisser wordt (herfst, winter, lente) draag ik normale sokken in allerlei kleurtjes en meestal van de Hema. Ik had altijd Action sokken maar die gingen heel snel kapot dus nu toch maar weer Hema. Ik draag ook graag kniekousen en als het echt koud is draag ik ook gewoon skisokken naar m'n werk of twee paar sokken over elkaar heen. Ik heb snel koude voeten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 12:22
nathalie02
nathalie02 is offline
zwarte panty's en maillots
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 18:31
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Enkelsokken vind ik afschuwelijk. Die kruipen altijd omlaag.
Ik draag gewone sokken. Kleur moet bij mijn legging passen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2014, 22:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik draag twee paar sokken als het koud is
Je weet dat dat eigenlijk niet helpt hè? Beter één paar dikke sokken, of als je lange tijd naar buiten moet een plastic zakje in je schoenen. (Niet te vaak doen en goed je voeten wassen etc. etc. want het gaat broeien, maar als je de hele dag in de kou buiten moet lopen is het echt heerlijk!)

Ski-sokken vind ik persoonlijk ook 10x beter dan gewone thermo-sokken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 11:07
nathalie02
nathalie02 is offline
Ski sokken heb koude voeten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 14:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Je weet dat dat eigenlijk niet helpt hè? Beter één paar dikke sokken, of als je lange tijd naar buiten moet een plastic zakje in je schoenen. (Niet te vaak doen en goed je voeten wassen etc. etc. want het gaat broeien, maar als je de hele dag in de kou buiten moet lopen is het echt heerlijk!)

Ski-sokken vind ik persoonlijk ook 10x beter dan gewone thermo-sokken.
Hoezo werkt twee paar sokken niet? Normaal zijn twee dunne laagjes warmer dan één dikke maar geldt dat niet bij sokken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 17:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dat is ook bij sokken, maar dan moet je er wel voor zorgen dat het niet te strak zit, want dan knelt het af en krijg je juist koude voeten.

Ik heb voor tijdens de winter gewoon laarzen gekocht die te groot zijn zodat ik er makkelijk met twee paar sokken in kan lopen.

Laatst gewijzigd op 05-01-2014 om 17:23. Reden: typo.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 17:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee! Ik koop mijn (winter)schoenen ook altijd zo dat ik dikke of twee paar sokken erin kan dragen. Mijn moeder zei vroeger ook altijd dat je van (te) kleine schoenen koude voeten krijgt omdat je ze niet kan bewegen dan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 19:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is ook bij sokken, maar dan moet je er wel voor zorgen dat het niet te strak zit, want dan knelt het af en krijg je juist koude voeten.
Deze reden inderdaad. En met twee paar sokken in schoenen zit vaak te strak en is dus niet warmer dan gewoon één paar sokken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 23:46
Verwijderd
Standaard zwarte enkelsokjes, gevarieerd met warme cosy socks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2014, 01:50
sayhellox
sayhellox is offline
Heb veel zwarte enkel sokjes, en zwarte sokjes iets boven mijn enkel en witte enkelsokjes.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 16:29
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Nu we het toch over sokken hebben, kan iemand mij vertellen waar ik sokken kan kopen die echt zo laag zijn dat ze niet boven dit model all-stars uitsteken?
Gewone normale sneakersokken werken nl niet, die steken er net een randje bovenuit en dat ziet er niet uit.

__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 16:38
Verwijderd
Je hebt pantyvoetjes. Die gaan om je teen en hiel.



Ze zijn er ook in meer kousachtige stof.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 16:40
Verwijderd


Bij de AH dus. http://www.ah.nl/appie/producten/kok...ing?offset=120
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 21:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die blijven bij mij alleen nooit zitten, die gaan altijd van je hiel af Ik heb ze wel eens bij Zeeman oid gekocht volgens mij voor in ballerina's (waar je ze dan wel weer vaak in ziet zitten).

Overigens heb je wel verschillende modellen sneakersokken. Ik heb er een aantal die echt nog een boord rond je enkel hebben maar ook een hoop die een stuk lager zijn en je nauwelijks ziet in dat model wat jij laat zien, zeker als het een beetje neutrale kleur is (de kleur van je schoenen of juist huidskleur oid).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 21:57
robert222
Avatar van robert222
robert222 is offline
Gewoon zwarte sokken van de zeeman, hema, of alberthein
__________________
Vragen of opmerkingen?... Stuur maar een privee bericht :D
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 01:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
heb van alles van noorse winterkousen tot enkelsokjes, de voorkeur ligt bij dun zwart met een gekleurd streepje passend bij.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 22:14
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik houd van sokken met een print, maar ik heb er niet zo veel. Verder draag ik zwarte of witte sportsokken als ik sport en nooit enkelsokken. Omdat ze bij mijn rechtervoet altijd van mijn hiel afzakken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 10:18
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Oh en die sokken die aanvoelen als sloffen, i love it!
Vroeger vond ik teensokken ook fantastisch, maar nu vind ik ze echt verschrikkelijk.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 15:26
marijntje16
Avatar van marijntje16
marijntje16 is offline
Ik draag zelden sokken maar meestal pantys. Als ik al sokken draag zijn het bijna altijd funsokken van happysox of zo iets
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 11:34
robertz86
robertz86 is offline
ligt eraan wat voor kleur schoenen in aan heb, maar meestal draag ik leren moliers ..dus dan draag ik donkergrijze sokken, vind ik net iets mooier afsteken bij mijn pantalon dan zwart.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2014, 21:03
Verwijderd
Ik draag altijd zwarte enkelsokken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 14:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nu roze sokken aan met hotdogs en hartjes. Want ik hou van hotdogs, duh.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 04-04-2014 om 15:34.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2014, 19:05
Idk_fucklife
Idk_fucklife is offline
Twee verschillende
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 01:44
marijntje16
Avatar van marijntje16
marijntje16 is offline
Citaat:
Twee verschillende
gaaf
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 23:35
onizuka-
onizuka- is offline
altijd korte sokken tot aan men enkel.

Ik ga ook stans kopen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 01:50
Willemv
Willemv is offline
Mijn favoriet is een paar sokken met stippen, helaas is daar best moeilijk aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 12:54
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Simpele enkel sokken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 07:43
Verwijderd
Santa cruz sokken!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 08:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn sokken zijn meestal afgesteld op mijn outfit. Ik hou van van die witte kostschoolsokjes in hoge hakken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 16:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Lage sokjes in sneakers. Die heb ik tegenwoordig in verschillende kleuren en hoge sokken in andere schoenen en die heb ik tegenwoordig ook in allerlei kleuren en printjes. Daarnaast heb ik ook vaak gebreide sokken aan (van mijn mamma) in mooie gemêleerde kleuren. Maar dan moeten die kleuren wel perfect bij mijn outfit passen. Bij Jurkjes vind ik dat nog wel eens leuk, dat er dan nog een rand van de gebreide sokken boven mijn enkellaarsjes uitsteekt. Verder heb ik de gebreide sokken ook vaak in bed aan
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 16:50
Fleurrxo
Avatar van Fleurrxo
Fleurrxo is offline
Heb bijna altijd witte enkelsokjes voor in mijn all stars anders heb ik gewoon zwarte sokken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 17:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Witte of printenkelsokjes in lage schoenen bij korte broeken, anders gewoon hoge sokken. Ik heb duisent printjes. Bedsokken in de winter in huis en geitenwollensokken in de winter in mijn kisten als ik ga werken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 23:45
Klikding
Klikding is offline
Ik hou ervan om in de winter lange wollen kniekousen te dragen, daar stop ik dan mijn joggingbroek in zodat ik een soort Spaanse pofbroek krijg. Het ziet er niet uit maar het is zooo lekker!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 19:46
Kimmetje <3
Kimmetje <3 is offline
Van de hema
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid vriendin vind me stinken
anarchy0343
9 15-01-2012 18:39
De Kantine vraag maar raak nummer 5
Hernuel Fan
500 17-03-2009 11:51
Lifestyle Welke sokken draag je in de zomer?
Sander1985
35 11-06-2005 19:43
Lifestyle sokken
HITLOL
14 05-04-2005 19:53
Lifestyle wat voor sokken draag je?
Verwijderd
61 23-07-2004 22:05
Lifestyle wat voor schoenen draag je nu?
dart's
39 12-02-2003 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.