Oud 21-04-2019, 20:43
Verwijderd
Ik was even benieuwd naar jullie mening hierop.

Wat vinden jullie ervan als een jongen zijn benen scheert?

Thanks alvast!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2019, 22:49
Verwijderd
Ik heb geen mening. Waarom zou ik hier een mening over moeten hebben?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2019, 23:18
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik scheer mijn benen niet. Door die lichte haartjes zie je toch niet of er wel of geen haren aan zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2019, 23:41
Verwijderd
Ik vind behaarde mannenbenen en onbehaarde mannenbenen even sexy. Of ze nou doorzichtig zijn of niet bestaand.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2019, 11:29
laurens1234
laurens1234 is offline
ik zou het nooit doen (ook voor borst en oksel haar) maar als jij je er prettig bij voelt dan vooral lekker scheren. Ik snap overigens ook niet waarom je dat zou willen? Is lichaamshaar dan echt zo erg? Dit geldt ook voor vrouwen trouwens!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2019, 09:29
Verwijderd
Citaat:
ik zou het nooit doen (ook voor borst en oksel haar) maar als jij je er prettig bij voelt dan vooral lekker scheren. Ik snap overigens ook niet waarom je dat zou willen? Is lichaamshaar dan echt zo erg? Dit geldt ook voor vrouwen trouwens!
Ikzelf heb er een hekel aan. Een vriend van mij scheert zijn benen en wordt daardoor uitgemaakt voor homo etc. Wilde even weten of dit in jullie ogen waar is. (Hij is gewoon straight trouwens)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2019, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf heb er een hekel aan. Een vriend van mij scheert zijn benen en wordt daardoor uitgemaakt voor homo etc. Wilde even weten of dit in jullie ogen waar is. (Hij is gewoon straight trouwens)
Als hij gewoon straight is, dan is de claim dat hij homo is onwaar. Niet alleen in mijn ogen, maar gewoon feitelijk.

De meeste benenscheerders die ik tegenkom zijn amateurwielrenners die langzamer fietsen dan ik. In die gevallen moet ik er om glimlachen, maar ze moeten het uiteraard lekker zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2019, 23:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Gewoon doen wat je fijn vind!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.