Oud 03-12-2010, 09:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik wil een penseelzwijn
De laatste keer dat ik in de dierentuin was heb ik de halve dag bij de penseelzwijnen staan kijken, man wat een stoere beesten
Dat was in het Noorder Dierenpark, daar zitten die beesten samen met neushoorns, gnoes en giraffen. Heb me kapot gelachen om die zwijnen, eentje was zo brutaal om een neushoorn een kopstoot te geven omdat die op de plek lag waar hij in de grond wilde wroeten <3

Ik wil die ook


Een gigantisch zoutwateraquarium lijkt me ook onwijs gaaf. Vol met haaien, zeeschildpadden en big-ass vissen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2010, 12:33
Bombom
Avatar van Bombom
Bombom is offline
Een portugees oorlogsschip.
Als plant/boom een sequoia.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 20:37
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Een IJslander en een hele stoot aan andere paarden/pony's. Ik wil geen wilde dieren als huisdieren, daar zijn het wilde dieren voor.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 16:40
TedEdFred
TedEdFred is offline
Als mijn tuin toch groot genoeg zou zijn: een witte draak met telepathische krachten, appa en momo, twee chimpansees, een elfje en een onzichtbare vliegende cactus. omdat het kan, en het lijkt me heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 17:16
Verwijderd
Omg ja, een witte draak <3 dat lijkt me heel gaaf. Maar met rode ogen wordt hij dan wel een beetje zieligjes, denk ik, en helemaal witte ogen is eng. Dan kan hij het beste paarse edelsteenogen hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:28
TedEdFred
TedEdFred is offline
of hele mooie, heldere lichtblauwe ogen. of geen ogen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Als mijn tuin toch groot genoeg zou zijn: een witte draak met telepathische krachten, appa en momo, twee chimpansees, een elfje en een onzichtbare vliegende cactus. omdat het kan, en het lijkt me heel gezellig
Ga je dan ook naar de gemeente om je naam te laten veranderen naar Harrie Potter?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 19:41
TedEdFred
TedEdFred is offline
eh nee, waarom zou ik? ik vind Harry niet eens een leuke naam. en al helemaal niet met 'ie'
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 16:12
Verwijderd

<3! Deze wil ik ook wel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 15:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil een draak, ik weet het nu heel zeker.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 18:50
Verwijderd
Lieve kleine katten, dat is het. Ja. En een groot bos met dieren die de ruimte krijgen!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 10:53
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
ik wil graaag eeen paarrrd =) het liefst een fries paard die zijn zo mooi en groot!
maar dat gaat niet werken in een rijtjeshuis..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 11:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik in de dierentuin was heb ik de halve dag bij de penseelzwijnen staan kijken, man wat een stoere beesten
Dat was in het Noorder Dierenpark, daar zitten die beesten samen met neushoorns, gnoes en giraffen. Heb me kapot gelachen om die zwijnen, eentje was zo brutaal om een neushoorn een kopstoot te geven omdat die op de plek lag waar hij in de grond wilde wroeten <3

Ik wil die ook


Een gigantisch zoutwateraquarium lijkt me ook onwijs gaaf. Vol met haaien, zeeschildpadden en big-ass vissen
Ja man, ze zijn zo goed. Het zijn echt de beste meest vermakelijke beesten die ik ooit heb gezien!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 11:16
Pyro Power
Pyro Power is offline

Een enorme levende wietplant. Hij moet dan wel naar mij luisteren en zo nu en dan z'n vrouwelijke voortplantingsorganen aan mij afstaan

(Trouwens, de foto is van scary movie 2 )
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 21:02
Verwijderd
Een stokstaartje
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:19
Marshmallow
Marshmallow is offline
Ik zou wel een Kangoeroe willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 19:57
Sanne<3
Avatar van Sanne<3
Sanne<3 is offline
lichtgevende kwallen, vuurvliegjes met verschillende kleuren licht. een hamster en een blauw draakje. en een mega-pissebed waar ik op kan racen XD. een lieve ezel, en een heel pluizig kalfje dat eeuwig jong blijft. ook nog een zwart draakje met felgroene ogen. een schattig plant-dier ding; het is een dier met zes poten met hoeven, en een hele rarebek. maar dan heeft hij aan elke kant van zijn rug 4 bloemen. ik wil oog nog een kruising tussen een kat en een vos en een egel met een strikje in.

(ik weet dat ik gek ben)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 19:59
Sanne<3
Avatar van Sanne<3
Sanne<3 is offline
met die kruising bedoel ik niet tussen kat vos en egel maar tussen kat en vos. + nog een egel met een strikje ^^
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:38
AutumnDreams
Avatar van AutumnDreams
AutumnDreams is offline
Een draak, een wolf, een feniks, een malamute en een kat. Die laatste wordt binnenkort waarschijnlijk werkelijkheid.
__________________
Thig thugainn, thig cò'ruim go siar, gus an cluinn sinn ann cànan nam Fèinn.
Thig thugainn, thig cò'ruim go siar, gus an cluinn sinn ann cànan nam Gàidheal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 07:15
Mrs. Angel
Mrs. Angel is offline
Een Aussie!(Australian Shepherd!). Zou mooi bij mijn Zwitserse Witte Herder passen!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Een draak, een wolf, een feniks, een malamute en een kat. Die laatste wordt binnenkort waarschijnlijk werkelijkheid.
Wat is een malamute? Zo een?:
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 15:30
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
Ik wil ook een draak!! Een oranje want I LOVE ORANJE (A) en hij moet dan van die schattige puppyoogjes hebben
En ook een paar katten van die kleine schattige. En een witte tijger wel heel tam en lief die in mijn jungle tuin genoeg ruimte heeft. Ze hoeven natuurlijk niet te eten want dat is veel makkelijker. Daarom kunnen er ook nog een paar aapjes in de tuin. En in huis komt een groot aquarium met lichtgevende kwallen en ander mooie vissen. en doe dan ook maar een waakplant dus geen waakhond maar een bijtende plant die indringers opeet. En voor de rest weet ik het even niet meer
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 18:29
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Als ik een Pokémon mocht zou ik een Pikachu willen. Of een Tokekpi! Fijn heel de dag dat ei met me meeslepen.
pikachu? slechte keuze, ik zou die roze pakken, die kan in elke veranderen toch? dan heb je pikachu en alle andere
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 21:32
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Ik wil geen wilde dieren als huisdieren, daar zijn het wilde dieren voor.
Mooi gezegd.

Als ik de habitat er voor kon neerzetten dan zou ik wel graag een Koala en een Luiaard willen.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:55
Verwijderd
Maar de grap van dit topic is nou juist dat je die wilde dieren, ondanks dat het wilde dieren zijn, kan houden. Dat je een habitat voor ze kon neerzetten, al kan dat eigenlijk niet.

Ik zou wel miniwalvissen (van ong. 30 centimeter) in een groot aquarium willen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:21
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Gifkikkers. Een mooi terrarium met allemaal verschillende soorten en verschillende kleuren!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 23:08
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Ik wil een axelotl
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:14
Koekiemonster.
Avatar van Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Ik wil die schele buidelrat.
__________________
Nee, sorry.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 22:52
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:

Ik zou wel miniwalvissen (van ong. 30 centimeter) in een groot aquarium willen
Waarom eentje van 30 centimeter? Ik zou een heuse walvis willen, en dan heb ik ook een halve oceaan in m'n achtertuin, natuurlijk. Walvisrijden
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom eentje van 30 centimeter? Ik zou een heuse walvis willen, en dan heb ik ook een halve oceaan in m'n achtertuin, natuurlijk. Walvisrijden
Ja, dat is zo. Maar het leuke van een kleine walvis is dat je hem echt kan aaien, en overzien, zeg maar. Niet: - Kijk, dit is een walvis. - Ah, leuk. Welk stukje? - Weet ik niet. Ik denk zijn buik... Oh! nee! Er gaat iets open! - Dan moet dit zijn oog zijn! Maar gewoon dat je kan zeggen 'kijk, mijn walvis!'.
Alleen dat walvisrijden, ja, dat mis ik dan weer. Misschien moet het dan maar én-én, in plaats van óf-óf. Of ik neem een kleine walvis en jij een grote en dan ruilen we soms!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Of ik neem een kleine walvis en jij een grote en dan ruilen we soms!
Deal
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 14:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja, dat is zo. Maar het leuke van een kleine walvis is dat je hem echt kan aaien, en overzien, zeg maar. Niet: - Kijk, dit is een walvis. - Ah, leuk. Welk stukje? - Weet ik niet. Ik denk zijn buik... Oh! nee! Er gaat iets open! - Dan moet dit zijn oog zijn! Maar gewoon dat je kan zeggen 'kijk, mijn walvis!'.
Alleen dat walvisrijden, ja, dat mis ik dan weer. Misschien moet het dan maar én-én, in plaats van óf-óf. Of ik neem een kleine walvis en jij een grote en dan ruilen we soms!
"Oh nee er gaat iets open!"


En ik wil ook wel tamme eeuwig-klein-blijvende tijgertjes. Alleen soms moeten ze groot worden. Omdat dat ook wel leuk is, kleine dieren die groot worden. Maar daarna moeten ze weer snel klein worden!



Kijk dat nou. <3
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 14:35
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Ik zou zo graag een dwerggeitje nemen. Helaas woon ik in een flatje dus dat kan niet. Als ik mezelf ooit nog eens opgeef voor boer zoekt vrouw en hij wordt verliefd op me, is dat het eerste wat ik koop als ik bij hem intrek
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 14:36
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Citaat:
Ik wil die schele buidelrat.
Hahahah
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 19:00
Verwijderd


Kijk dan toch! <33
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 12:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik zou wel miniwalvissen (van ong. 30 centimeter) in een groot aquarium willen
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 21:24
Verwijderd
Ik wil een chupacabra.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 19:40
Verwijderd
Do want:


<3333333333
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 22:27
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil ook een huge-ass knuffelkonijn dat niks liever doet dan tegen me aan kruipen en schattig zijn. Maar daarom moeten er ook babykonijntjes bij, voor extra schattigheid. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 22:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh en een paar Canadese otters die met hun pootjes gekruist op hun buik door mijn bad drijven. <3 Lijkt me leuk vermaak.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 10:17
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Een slow loris: http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=g9f-6jygRJk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 13:25
L.E.
L.E. is offline
Ik wil allemaal grote katachtigen zoals een leeuw e.d. maar dan wel tam, natuurlijk....
En een heel groot aquarium met roggen, mooie vissen, koraal......en dolfijnen.....
En ook nog een Fries paard, die vind ik zooo mooi...zo fijn om daarop te gallopperen,...



Nja, eigenlijk zou ik het liefst een hele dierentuin willen hebben!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 22:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik wil alle dieren die Ayla (boekenreeks de aardkinderen) had en dan ook vooral dezelfde band ermee.. dus 3 paarden, een wolf en een leeuw..

En verder moeten m'n 3 katten het ook goed met ze kunnen vinden. Ze mogen allemaal binnen en we slapen in een heel groot bed allemaal samen.

Yeah right..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 19:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
[afbeelding]


Kijk dan toch! <33
Die ziet er echt uit alsof ie een gaatje heeft in plaats van een neus en dat iemand anders dan constant z'n wijsvinger er gekromd in stopt en dat je dan het eerste kootje ziet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 22:20
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wil een Tinker (paardenras) hebben. Die zijn net zo eigenwijs als ik af en toe Gelukkig heb ik nu een halve Tinker. Ze is niet van mij maar ik mag d'r verzorgen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Die ziet er echt uit alsof ie een gaatje heeft in plaats van een neus en dat iemand anders dan constant z'n wijsvinger er gekromd in stopt en dat je dan het eerste kootje ziet.
Wat.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 22:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik wil allemaal grote katachtigen zoals een leeuw e.d. maar dan wel tam, natuurlijk....
En een heel groot aquarium met roggen, mooie vissen, koraal......en dolfijnen.....
En ook nog een Fries paard, die vind ik zooo mooi...zo fijn om daarop te gallopperen,...
[afbeelding]

[afbeelding]


Nja, eigenlijk zou ik het liefst een hele dierentuin willen hebben!
Ik vind het mooie paardjes maar die laatste is echt geen Fries
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 17:30
Skeletron
Avatar van Skeletron
Skeletron is offline

Nog niet zeker of dit een huisdier of huismens is. Of gwn iets totaal anders.
__________________
"How do you kill that which has no life?"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 21:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vind het mooie paardjes maar die laatste is echt geen Fries
dat en de galop van een fries is niet direct de meest comfortabele

ik roep te pas en te onpas bij allerlei dieren dat ik ze wil hebben, dat varieert van kippen tot wallabi's. Denk dat ik wel ene hectare of 3 nodig heb voor de totale dieren verzameling _O- Mara kippen gaan werkelijk op korte termijn gerealiseerd worden <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 22:27
Verwijderd
De hele ark van noach, minus de insecten, tam en in mijn tuin/vijver/alles. En zo'n vliegpokemondraakding, jeweetwel, dat draakbeest van ash dat nooit luistert, maar dan een die wel luistert, en een levensboom, zoals in avatar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
De Kantine PimPamPet-Categorieën
diamondvoodoo
21 02-04-2003 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.