Oud 04-01-2013, 01:08
Schattekuuhh
Avatar van Schattekuuhh
Schattekuuhh is offline
Hee
Als je heel erg verliefd op iemand bent dan wil je natuurlijk heel graag verkering met haar. hoe pak je dat nou aan? hier een paar tips om als jongen iemand verkering te vragen op een subtiele of juist indrukwekkende manier


TIPS
---Weet je niet of zij je ook leuk vind? Ga dan eens met haar whats appen of smsen en ga een gezellig gesprek aan. het fijnste is natuurlijk als je goed bevriend bent met een vriend of vriendin van haar want dan kun je aan 1 van hun vragen of ze je misschien leuk vind. als je weet dat ze je niet leuk vind blijf dan wel voor al met haar wappen enz. vraag haar leuke dingen en leef met haar mee. ga niet elke keer vaste gesprekken aan zoals: hoi-hoi-hgh-gmj-og . wanneer je denkt dat jullie wel goede vrienden zijn geworden kun je een keer aan haar vragen hoeveel % ze een vriend van jou leuk vind. en ze daarna als ze antwoord gaf: En mij dan? zodra ze antwoord geeft kun je zeggen: ik jou 100 wacht 0p haar reactie en kijk wat ze er van vind. als ze zoiets zegt als: haha geeft niet hoor of zo iets dan kun je zeggen: ik zou je wel willen vragen maar.... hoogst waarschijnlijk zegt ze dan:: maar wat? en dan zeg jij: je gaat toch nee zeggen... en dan heb je haar praktisch al gevraagd
---als jullie al hele goede vrienden zijn en jullie in de friendzone zitten kun je ook op whats app of iets anders waarmee jullie samen contact hebben vertellen dat je haar eigenlijk best wel leuk vind zet er dan wel direct achter of ze het niet wil door vertellen als ze echt een goede vriend is vind ze het niet erg. zeg dan:: dus.. wil je misschien met me? en dan heb je haar gevraagd
---Als jullie goede vrienden zijn kun je misschien met jou beste vriend en haar beste vriendin 'doen durf of de waarheid' gaan doen. zeg tegen je beste vriend (als hij het nog niet weet ) dat je op haar bent. zo kan je beste vriend een hele hoop helpen tijdens het spelletje. vraag bijvoorbeeld aan je beste vriend of hij aan je wil vragen -als je 'waarheid' gekozen hebt-: Ben je op (naam meisje)? en dan kun je het beste gewoon eerlijk antwoord geven. wat natuurlijk ook handig als hij zegt: vraag (naam meisje) en dan zeg je het heel lief. en als ze nee zegt vraag dan waarom en vertel haar dat je het serieus bedoelde.
--- Als ze weet dat je op haar bent kun je op een leuke feestdag of op haar verjaardag of op een mooie plek haar verkering vragen. je kan het doen met een roos want dan vind een meisje het ook wel moeilijker om nee te zeggen

DO NOT'S
---haar een chikkie noemen
---in haar kont knijpen
---een vriend van je haar voor jou laten vragen
---Broek te laag dragen
---ranzig doen
---te veel over games praten



Als ze zeggen dat ze er niet aan toe zijn moet je ze gerust stellen en zeggen dat het heel normaal is op die leeftijd. waarschijnlijk vind ze het een beetje eng en weet hij niet of die jongen heel close met hem gaat doen enz. laat haar zelf lekker wennen en laat haar kiezen wanneer ze er klaar voor is

Al deze dingen kunnen natuurlijk ook handig zijn voor meisjes
try it out!
Good luck!
laat hier onder weten hoe het is gegaan of je het gaat proberen of dat je het gewoon leuk stom of handig vind

xxx

Laatst gewijzigd op 04-01-2013 om 02:14.
Advertentie
Oud 04-01-2013, 01:57
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Ik vind het handige tips.
Maar stel nou dat je vriende heb die 'kinderachtig' zijn en die nog niet toe zijn aan een vriendinnetje?
Zou je misschien daar iets meer over kunnen vertellen?
Ik heb een vriend die precies dit probleem heb (2 jaar jonger) en wil hem graag helpen maar weet niet hoe

Groete kwaliteit
Oud 04-01-2013, 02:10
Schattekuuhh
Avatar van Schattekuuhh
Schattekuuhh is offline
Citaat:
Ik vind het handige tips.
Maar stel nou dat je vriende heb die 'kinderachtig' zijn en die nog niet toe zijn aan een vriendinnetje?
Zou je misschien daar iets meer over kunnen vertellen?
Ik heb een vriend die precies dit probleem heb (2 jaar jonger) en wil hem graag helpen maar weet niet hoe

Groete kwaliteit
Als ze zeggen dat ze er niet aan toe zijn moet je ze gerust stellen en zeggen dat het heel normaal is op die leeftijd. waarschijnlijk vind hij het een beetje eng en weet hij niet of dat meisje hij close met hem gaat doen enz. laat hem zelf lekker wennen en laat hem kiezen wanneer hij er klaar voor is
Oud 04-01-2013, 02:16
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Als ze zeggen dat ze er niet aan toe zijn moet je ze gerust stellen en zeggen dat het heel normaal is op die leeftijd. waarschijnlijk vind hij het een beetje eng en weet hij niet of dat meisje hij close met hem gaat doen enz. laat hem zelf lekker wennen en laat hem kiezen wanneer hij er klaar voor is
Ik zal doorgeven aan hem.
Namens hem bedankt

Groetjes

Kwaliteit
Oud 04-01-2013, 09:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hiervoor hebben we bovenaan Liefde & Relatie een heel mooi TopTopic!

Ik gooi dit topic op slot en verplaats de posts uit dit topic daarheen om het een beetje overzichtelijk te houden hier.

Verder wil ik je even wijzen op de mededeling bovenaan dit forum. Posts maken in allemaal kleuren leest niet fijn voor anderen en er is veel kans dat je daar van leden commentaar op krijgt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 15:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57
Verhalen & Gedichten [Betoog] Terreurbroedplaats
Barones
11 12-01-2006 12:03
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Liefde & Relatie elkaar een tijdje met rust laten?
CoveredEyes
12 18-05-2003 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.