Oud 22-10-2003, 21:05
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik vraag me iets toch echt ernstig af.

Ik vroeg laatst aan mijn vriendje wat hij nou mooie/aantrekkelijke mannen vond. En hij bleek dit echt een hele vreemde vraag te vinden. 'Ehm, ik ben 100% hetero hoor' kreeg ik te horen. En nee, hij kon echt niet op die manier naar mannen kijken.

Ik snap dat niet. Ik ben ook 100% hetero, maar ik kan gemakkelijk over een vrouw zeggen of ik haar mooi/aantrekkelijk vind. Is mijn vriendje gewoon een uitzonderlijk geval die dat niet kan (), of hebben meer mannen hier 'last' van?
En wat is de reden?

Ik ben benieuwd
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-10-2003 @ 22:05:
Ik vraag me iets toch echt ernstig af.

Ik vroeg laatst aan mijn vriendje wat hij nou mooie/aantrekkelijke mannen vond. En hij bleek dit echt een hele vreemde vraag te vinden. 'Ehm, ik ben 100% hetero hoor' kreeg ik te horen. En nee, hij kon echt niet op die manier naar mannen kijken.

Ik snap dat niet. Ik ben ook 100% hetero, maar ik kan gemakkelijk over een vrouw zeggen of ik haar mooi/aantrekkelijk vind. Is mijn vriendje gewoon een uitzonderlijk geval die dat niet kan (), of hebben meer mannen hier 'last' van?
En wat is de reden?

Ik ben benieuwd
Ik ben geen man. Maar mijn vriendje reageert precies hetzelfde. Ik weet niet helemaal wat dat is. Meiden zijn vaak wat intiemer met elkaar en zo, maar toch, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Ik weet het ook niet, het schijnt een hele lastige vraag te zijn voor sommigen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:14
BBEM
BBEM is offline
sommige jongens hebben er moeite mee, een paar van mijn vrienden kregen ook ooit die vraag voor hun kiezen maar vonden het ook maar een rare vraag. Ik kan daar wel gewoon antwoord op geven, ik denk echt niet dat mensen gelijk gaan denken dat ik homo ben. Beetje rare mensen ook die er gelijk meer achter gaan denken.
maar zo is zoenen van 2 meisjes ook geaccepteerd maar als 2 jongens in het openbaar zoenen is dat niet echt geaccepteerd dat heeft denk ik ook wel met jou vraag te maken.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:17
Verwijderd
Jongens hebben daar idd 'last' van . Ik zelf beoordeel andere mannen ook nooit op uiterlijk, geen idee waardoor het komt.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:18
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
homofoben was ik ook toen ik een jaartje of 15 was.. nu heb ik er echt geen moeite mee om een mooie man aan te wijsen
mooie mannen zijn niet lelijk
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:19
Roeleke
Roeleke is offline
Ik kan best wel zeggen als 'n jongen knap is of niet. Vooral eigenlijk als ie niet knap is.
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ©Lindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:40
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik vind dat zo kinderachtig als ze dat niet kunnen/durven zeggen
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:50
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik denk dat mannen van zichzelf denken dat ze toch niet op die manier (zoals vrouwen mannen beoordelen) naar mannen kunnen kijken en daar dus ook geen gesprek met je over zullen voeren. Ook zullen ze eerder dan vrouwen bang zijn homo over te komen als ze daar een uitvoerig gesprek over gaan zitten voeren. En er echt supererg (bewust) mee bezig zijn doen ze denk ik ook niet tenzij ze heel onzeker zijn.

Maar ik denk -als vrouw zijnde- dat mannen best wel eens mannen zien en dan onbewust beoordelen dat die lelijker of knapper (meer kansen hebbend bij het vrouwelijk geslacht) zijn dan zijzelf, ik bedoel, ze kennen hun eigen uiterlijk, en vergelijken is toch niet een ZO moeilijk iets. In meer of mindere mate kan en doet iedereen dat wel.
Ik denk dat mannen, net als vrouwen, in de concurrentiestrijd ook andere mannen in hun gedachten wel beoordelen op lelijk/ boers/ shit knapper dan mij denk ik/gatver wat een puistenhoofd/ shit hij heeft meer spieren etc. etc.

De criteria voor een 'knap' iemand in beginsel (zowel voor man als vrouw) zijn ook niet zo moeilijk: symetrisch gebouwd/ gezicht, gezond etc.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:52
Verwijderd
Ik kan niet zeggen dat ik mannen aantrekkelijk vind.

Doch kan ik wel bevestigen welk soort mannen ik stoer en stijlvol vind.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 22-10-2003 @ 22:52:
Ik kan niet zeggen dat ik mannen aantrekkelijk vind.

Doch kan ik wel bevestigen welk soort mannen ik stoer en stijlvol vind.
knap/mooi/uitstraling is heel wat anders dan aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:04
miss_mistiQue
miss_mistiQue is offline
makkelijk, sowieso, lesbiennes zijn geil (of je moet met het hobbezakken-kortehaar+stevig getrained/gebouwd soort te maken hebben), watz eook doen. zodra meisjes klef doen is het ook interresant voor een jongen. als een jongen het echter flikt om zn beste vriend een kusje op het voorhoofd te geven, of zelfs maar op de wang wordt deze bestempeld als homo. geen een 100% hetero jongen die dat leuk vind, dus alles wat aan jongens wordt gevraagd over jongens geven ze liever geenantwoord op. dus ook geen antwoord op de " wie vind jij nou een mooie man" vragen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:52
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik zelf let er niet zo op...ik vind een jongen lelijk of niet. Als iemand me er echt om zou vragen zou ik wel verschil kunnen maken tussen lelijke, normale en de mooiere jongens.. Maar ik hou me daar niet mee bezig..

Wat voor mij wel belangrijk is, is dat de jongens die bij mij in de buurt komen behoorlijk verzorgd zijn. Anders vind ik het al snel vies..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:02
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Geloof me, hij loog. Jongens/mannen kunnen dat net zo goed als vrouwen, ze willen/durven het alleen niet.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:05
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-10-2003 @ 00:02:
Geloof me, hij loog. Jongens/mannen kunnen dat net zo goed als vrouwen, ze willen/durven het alleen niet.
Ja, of ze zijn zo dom dat ze denken dat het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:24
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Juh, ik hou me er eigenlijk niet zo mee bezig
__________________
Such a riposte is a scandalous impertinence | Anders nog iets?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:43
Verwijderd
hmm ik kan ook niet echt over jongens zeggen of ze knap zijn of niet
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:47
Verwijderd
Heterojongens kunnen misschien niet zeggen dat zij een jongen knap vinden (hoewel ik er van overtuigd ben dat dat meer een kwestie van onwil is dan van onmacht), maar ze kunnen wel zeggen of ze weten dat een bepaalde jongen mooi gevonden wordt door meisjes. Dat kan ik ook wel zien, ik heb mensenkennis.

Ik denk verder dat de meeste jongens bang zijn om een andere jongen mooi te noemen. Bang om voor flikker uitgemaakt te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:56
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Neuu... ik ben zelfverzekerd genoeg over mijn seksualiteit om een mannenlijk schoon te beoordelen hoor.

(ik ben btw 100 % hetero)
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 03:17
Verwijderd
Mijn vriend zou nooit en te nimmer over zn lippen krijgen dat hij een jongen er goed uit zag zien. Wel dat hij z'n haar-stijl leuk vind... of z'n lichaam goed getraind.. z'n kleren leuk.
Maar nooit "Jah hij ziet er best aantrekkelijk uit"
Hij's trouwens ook een beetje homofoob.. of wat dan ook... hij vind het maar raar dat jongens andere jongens ook leuk kunnen vinden (Kijk en dat snap ik dus weer niet.... dat je dat niet kunt snappen )
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 05:47
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Ja ik vind het ook altijd erg raar....ken genoeg jongens die zeggen: Ehh...ik ben hetero hoor! Laatst een hele discussie op msn erover met iemand:

GIng ongeveer zo:

+ Ja maar welke man vind jij dan knap o.i.d.?
= Euh....ik ben geen homo ofzo!
+ Nee duh, maar je kan toch wel zeggen welke man of jongen je knap vindt?
= Nee.
+ WAAROM dan niet?
= Nou gewoon....dat kan ik gewoon niet, zo kijk ik niet naar andere mannen en zo wíl ik ze ook niet zien.
+ Als je een foto ziet van een knappe en een lelijke man, dan kan je de knappe er toch wel uithalen?
= Nee!
+ Maar je kan niet ontkennen dat euhhh.....Josh Hartnett knap is of aantrekkelijk voor vrouwen *stuurt foto*
= Nee nou ja ik kan er niets knaps of lelijks of aantrekkelijks in zien, ik zie gewoon een man.

En zo ging het echt nog heel lang door...ik snap er niets van.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 07:24
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 23-10-2003 @ 00:56:


(ik ben btw 100 % hetero)
toch erg jammer dat je dat er dan nog ff bij moet vermelden
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 07:55
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 22-10-2003 @ 22:18:
homofoben was ik ook toen ik een jaartje of 15 was.. nu heb ik er echt geen moeite mee om een mooie man aan te wijsen
mooie mannen zijn niet lelijk
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 08:48
Aries
Aries is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-10-2003 @ 22:05:
Ik vraag me iets toch echt ernstig af.

Ik vroeg laatst aan mijn vriendje wat hij nou mooie/aantrekkelijke mannen vond. En hij bleek dit echt een hele vreemde vraag te vinden. 'Ehm, ik ben 100% hetero hoor' kreeg ik te horen. En nee, hij kon echt niet op die manier naar mannen kijken.

Ik snap dat niet. Ik ben ook 100% hetero, maar ik kan gemakkelijk over een vrouw zeggen of ik haar mooi/aantrekkelijk vind. Is mijn vriendje gewoon een uitzonderlijk geval die dat niet kan (), of hebben meer mannen hier 'last' van?
En wat is de reden?

Ik ben benieuwd
Misschien omdat meisjes ook vaak GEWOON mooi om te zien zijn .. Wij zijn vrees ik hooguit aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 09:53
Shadow[GPW]
Avatar van Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
De mannen schamen zich enorm er voor. Word direct gezien als homo etc. Ze hebben ook veel meer moeite om toe tegeven dat ze geen hetro of what so ever zijn want die kerels worden nog steeds overal mee gepest.

Al maak je 1 opmerking over een man je bent direct homo. Beetje onlogish maar zo werkt onze wereld nog. :-)
__________________
T00T
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 09:57
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
mja....om de een of andere onduidelijke reden bestaat onder een deel van de mannen de angs voor homo uitgemaakt te worden. Die zullen dus idd niet toegeven dat ze een andere jongen mooi/knap vinden. Mooi voorbeeld zijn ook de fototopics op DK, met de vraag "post hier mooie mannen/vrouwen". Vrouwen posten plaatjes van zowel mannen als vrouwen, de meeste mannen alleen van vrouwen.

kheb dr zelf overigens geen last van...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 09:58
Aries
Aries is offline
Citaat:
Shadow[GPW] schreef op 23-10-2003 @ 10:53:
De mannen schamen zich enorm er voor. Word direct gezien als homo etc. Ze hebben ook veel meer moeite om toe tegeven dat ze geen hetro of what so ever zijn want die kerels worden nog steeds overal mee gepest.

Al maak je 1 opmerking over een man je bent direct homo. Beetje onlogish maar zo werkt onze wereld nog. :-)
Ow ik heb helemaal nix tegen homo's hoor...
maar ik heb wel eens gehoord dat mensen die wat tegen homo's hebben bang zijn om het zelf te zijn / worden ??
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:10
Maguire
Maguire is offline
Het enige wat ik snel zie is of ze :

Nerd / Normaal / Pritty boy zijn

En pritty boys hou ik niet van
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Jongens hebben een andere invulling van het begrip mooi.

Meisjes zien meer de objectieve esthetica, of iemand mooi genoeg is om model te zijn ofzo, of ze er zelf graag zo uit zouden willen zien, zelfs al zouden ze er niet op vallen.
Jongens oordelen met in hun achterhoofd of ze er wel eens een dolle nacht mee zouden willen hebben. en aangezien hetero jongens dat niet willen met een andere jongen, willen ze dus niet zeggen wat ze mooi, dus sexueel aantrekkelijk, aan jongens vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:22
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn vriend kan en doet dit wel.
Als we bv. een film kijken zegt hij ineens 'ik denk dat dat een hele mooie man is', ik moet dit dan bevestigen maar toch..
Ik kan het wel waarderen als jongens/mannen dit doen.
En belachelijk natuurlijk dat ze denken dan voor homo aangezien te worden..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:22
Verwijderd
Ach, hij is gewoon een homofoob aanstellertje, daar groeit hij nog wel overheen als het goed is... nogal dom om 'mooi' of 'knap' hetzelfde te vinden als 'sexy' of 'aantrekkelijk'. Je kunt een bloem, schilderij, doelpunt, auto, kledingstuk, kapsel, hond of foto toch ook mooi vinden zonder dat je meteen er mee naar bed wil?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-10-2003 @ 22:05:
'Ehm, ik ben 100% hetero hoor' kreeg ik te horen.
Volgens mij zijn alle jongens die beweren 100% (of meer) hetero te zijn sowieso homofoob. Je kunt toch gewoon zeggen dat je hetero bent?

En dat een jongen wel of niet kan zien of een jongen aantrekkelijk gevonden wordt, is ook gewoon onzin. Hij is gewoon bang 'nichterig' over te komen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 23-10-2003 @ 00:56:
een manneNlijk schoon
Daarmee bedoel je dus een jongeNtje?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:13
irizzz
irizzz is offline
volgens mijn zijn mannen daarom ook veel minder snel jaloers op elkaar dan vrouwen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:35
Thomas
Thomas is offline
Dat kan je natuurlijk wel zeggen, maar op de een of andere manier voelt hij zich daar ongemakkelijk bij.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Aries schreef op 23-10-2003 @ 09:48:
Misschien omdat meisjes ook vaak GEWOON mooi om te zien zijn .. Wij zijn vrees ik hooguit aantrekkelijk
Och nee hoor, er zijn genoeg mooie jongens
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:46
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
ik kan cker zeggen of een jongen/man knap is of niet hoor.. maar ik denk dat sommige jongens denken als een man/jongen toegeeft dat een andere man/jongen goed uitziet.. ze hem een homo vinden..


man/jongen ctrl C , ctrl V
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2003 @ 11:18:
Jongens hebben een andere invulling van het begrip mooi.

Meisjes zien meer de objectieve esthetica, of iemand mooi genoeg is om model te zijn ofzo, of ze er zelf graag zo uit zouden willen zien, zelfs al zouden ze er niet op vallen.
Jongens oordelen met in hun achterhoofd of ze er wel eens een dolle nacht mee zouden willen hebben. en aangezien hetero jongens dat niet willen met een andere jongen, willen ze dus niet zeggen wat ze mooi, dus sexueel aantrekkelijk, aan jongens vinden.
100% onzin. Je moet niet zo zwart-wit denken. Jongens hebben meer dan 1 hersencel en die denken niet alleen aan neuken.

Iedere jongen kan aangeven of andere jongens knap zijn. Al is het maar tijdens het stappen: "kijk die sukkel daar blauwtjes staan te lopen".

Mooie mannen zijn niet lelijk. Ik kan uit mijn vriendengroep best een aantal knappe mannen halen en ook een paar die dat niet zijn.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:17
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2003 @ 11:42:
Daarmee bedoel je dus een jongeNtje?
Haha..ha....h...a.... een spelfout!!11

HiHiHi

:grootsteroloogdieermaarbestaat:
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:45
josdebos
josdebos is offline
sja... weet niet wat die mannen hebben. Ik Kan ook wel zeggen dat ik een meisje mooi vind. Maar vrouwen gaan ook veel makkelijker met dat soort dingen om. Als je iemand begroet is het hier in NL vre-se-lijk raar als 2 jongens elkaar zoenen.. En daar gaat het al fout. Het is volgens mij ook een soort strijd. Tuurlijk zeg ik ook wel es als me vriend zegt dat ie t een mooi meisje vind.. Nouw... wat een paard/trol/otter! Sja.. btje jaloers soms. Maar ik kan t best toegeven. Ik vind vrouwen interessant, ze besteden vaak meer aandacht aan hun kleding en vrouwelijke vromen zijn niet lelijk. Een meisje kan best mooie billen hebben.
Maar er gaat niets boven een lekker mannen kontje! En de mannen vd laatste tijd zijn wat meer mode bewust en dat is zeker niet verkeerd. Maar waarom een man niet kan zeggen wat ie een mooie man vind.. mm ik ben ook maar een vrouw! (tuurlijk zijn dr ook jongens die dat wél kunnen. sorry)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:49
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend kan dat wel zeggen over mannen maar meestal alleen wanneer ik zeg "oh das een lekker ding" en dan zegt hij "gatverdamme nee zelfs *die en die* is nog knapper!"
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:50
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Hangt zeer sterk van het gezelschap af

Als mn vriendin zou vragen of ik een zeker mannelijk persoon op tv knap / niet knap vind kan ik dat wel vertellen
Erover willen doorpraten is wat anders

Ik denk ook dat de meeste mannen wel een beetje homofoob zijn, en dan niet op een homo-haat manier, of om homo te worden ofzo, maar puur om zo bestempeld te worden door de omgeving... Vandaar: afhangend van gezelschap.


Maar ik kan bijvoorbeeld geen onderscheid maken tussen een lekker mannelijk kontje en een niet-lekker mannelijk kontje...
{maargoed, mn vriendin kon ook niet uitleggen wat zéi nou precies mooi vond...]
__________________
a PC has 2b your hobby, not an obsession
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:52
stier
stier is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2003 @ 00:47:
Heterojongens kunnen misschien niet zeggen dat zij een jongen knap vinden (hoewel ik er van overtuigd ben dat dat meer een kwestie van onwil is dan van onmacht), maar ze kunnen wel zeggen of ze weten dat een bepaalde jongen mooi gevonden wordt door meisjes. Dat kan ik ook wel zien, ik heb mensenkennis.

Ik denk verder dat de meeste jongens bang zijn om een andere jongen mooi te noemen. Bang om voor flikker uitgemaakt te worden.
Bij mij is het dus typisch zo´n geval van onmacht, ik weet niet wanneer een jongen knap is, ik weet wel wat de algemene heersende opvatting is. Ik kan natuurlijk wel beoordelen of een man stijl heeft, maar of hij knap is, dat kan ik niet beoordelen voor mezelf. Dit is natuurlijk een hele andere zaak.

Gelukkig weet ik wel wanneer ik een meisje knap vind
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:54
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Citaat:
stier schreef op 23-10-2003 @ 17:52:
Bij mij is het dus typisch zo´n geval van onmacht, ik weet niet wanneer een jongen knap is, ik weet wel wat de algemene heersende opvatting is. Ik kan natuurlijk wel beoordelen of een man stijl heeft, maar of hij knap is, dat kan ik niet beoordelen voor mezelf. Dit is natuurlijk een hele andere zaak.

Gelukkig weet ik wel wanneer ik een meisje knap vind
Heb ik ook
Het scheelt als je vergelijkings materiaal hebt, dan wil het meestal wel Maar toch, om mannen te beoordelen op hun uiterlijk... Mwah, liever niet
__________________
a PC has 2b your hobby, not an obsession
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:52
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Tuurlijk weet je als man zijnde wel of een andere kerel een lekker ding is of niet.

Je bent wel érg naïef als je na kleine tig jaar nog niet weet wat aantrekkelijk is voor het andere geslacht.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:52
NoLimitz
NoLimitz is offline
Tuurlijk kunnen mannen dat, je kan mij niet wijs maken dat je niet kan zien dat tom cruise knap is en mister bean lelijk. Bijna alle jongens zijn homofoob gewoon omdat je ermee doodgepest wordt wanneer je homo zou zijn. Hoevaak hoor je wel niet in gesprekken over of je een gozer zou durven zoenen van alleen als ik dronken zou zijn enzo, alsof dat een excuus is. het valt me trouwens wel op dat wanneer gasten veel gedronken hebben ze veel handtastelijker worden. vooral buiten de steden is me dat vaak opgevallen wanneer iemand in mijn vriendengroep een vriend een klap of zn kont geeft of in zn ballen knijpt (kinderachtig i know) ontvangt ie gelijk de homostempel. Je kan zelfs niet zeggen van leuke broek heb je aan want dat is gay.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:51
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
AtHell schreef op 23-10-2003 @ 18:52:

Je bent wel érg naïef als je na kleine tig jaar nog niet weet wat aantrekkelijk is voor het andere geslacht.
Maar dat bedoel ik nou eigenlijk net niet. Ik bedoel, mijn vriendje is wel in staat te beoordelen of een man door een vrouw als aantrekkelijk wordt gezien of niet.

Maar waar het 'probleem' zit is dat hij niet in staat lijkt te staan te kunnen oordelen welke mannen hij nou zelf aantrekkelijk/mooi vindt en welke niet. En daar zit een heel verschil in vind ik.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:09
faan
Avatar van faan
faan is offline
Als ik een mening zou moeten geven of iemand aantrekkelijk was of mooi, dan schakelen mijn hersens naar de vraag "zou ik daar sex mee willen hebben?". Als ik een een foto van een lelijke en een knappe man zou zien, zou ik kunnen zeggen "die is knap, en die ander heeft pech met zn uiterlijk" maar of ik hem aantrekkelijk vind? lol?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:21
Verwijderd
Tja ik kan wel degelijk aangeven of een jongen een "lekker ding" is, en als mijn beste vrienden ( en dat bedoel ik serieus, niet de een of andere engerd ) mij een kus op mijn wang of voorhoofd geven vind ik dat niet meer dan een uiting van vriendschap, maar veel verder gaat het bij mij niet hoor
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 21:26
FDL
FDL is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-10-2003 @ 20:21:
Tja ik kan wel degelijk aangeven of een jongen een "lekker ding" is, en als mijn beste vrienden ( en dat bedoel ik serieus, niet de een of andere engerd ) mij een kus op mijn wang of voorhoofd geven vind ik dat niet meer dan een uiting van vriendschap, maar veel verder gaat het bij mij niet hoor
idd
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 22:53
Verwijderd
We zijn bang om voor homo uitgemaakt te worden.
We zijn te beschaamd voor zulk soort dingen, het is niet 'stoer'.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Paar vraagjes,hoe zitten jullie mannen nou echt in elkaar?
kosamlover
54 19-11-2015 07:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Liefde & Relatie valentijn (voor jongens)
Bella_De_Koe
7 08-02-2003 18:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.