Oud 23-04-2008, 19:34
Ephesis
Avatar van Ephesis
Ephesis is offline
Topic zegt het al.

In welke klas(sen) ben je blijven zitten?, waar lag het aan, aan je motivatie of intelligentie?
Welke klassen gingen je beter af, en in welke klassen moest je er echt voor knokken?

Je kunt hier alles over kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2008, 19:35
Ephesis
Avatar van Ephesis
Ephesis is offline
Ik bén nog nooit blijven zitten, ik zit nu op 3 Havo, en ben zelfs ingestroomd van het vmbo naar Havo.
Zelf merk ik wel dat het in de 3e best pittig is, maar nog wel te doen. De vierde daar kijk ik wel erg tegenop
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 19:48
Gunkan
Gunkan is offline
Nimmer, om eerlijk te zijn.

Niet op de basis, niet op 't HAVO, niet in m'n eerste keer HBO en ook zeker niet bij m'n tweede keer HBO (die ik nu aan't doen ben).
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 22:30
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Nog nooit.
Ik vond de derde en vijfde klas het moeilijkst. De derde omdat je dan heel veel vakken hebt, ook vakken die je niet zo liggen. De vijfde was moeilijk omdat ik daar veel nutteloze werkstukken ed moest schrijven die niet eens beoordeeld werden. Daar ging veel tijd in zitten.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 22:43
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
3x


Op de basisschool in groep 3 omdat ik zo sociaal als een bierdop was.

In de tweede omdat ik niet kon plannen, waardoor ik bijna geen huiswerk maakte, en bij toetsen pas een paar dagen van te voren begon met leren.

En in de vierde, om dezelfde redenen als van de tweede...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 08:06
Mocca
Mocca is offline
Ik ben in de 5e blijven zitten omdat ik het verkeerde profiel had gekozen. Na twee jaar ploeteren, veel bijles, veel nachtelijke uurtjes studeren en heel veel 2en en 3en op mijn rapport maar de knoop doorgehakt om vrijwillig te blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 09:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Niet, ik sla dit jaar een klas over. <3 (Ja, more or less.)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:50
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Niet, want ik ben slim.
Ben dit jaar wel gestopt met mijn studie wegens ziekte en de daardoor opgelopen studieachterstand van 3 maanden.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 21:34
Ephesis
Avatar van Ephesis
Ephesis is offline
Citaat:
Ik ben in de 5e blijven zitten omdat ik het verkeerde profiel had gekozen. Na twee jaar ploeteren, veel bijles, veel nachtelijke uurtjes studeren en heel veel 2en en 3en op mijn rapport maar de knoop doorgehakt om vrijwillig te blijven zitten.
Welke profiel koos je, en wat paste beter bij je ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
VWO, tweemaal, eenmaal in de derde, eenmaal in de vijfde. In de derde was ik veel te druk met klasgenoten van me af slaan en school niets vinden om iets aan huiswerk te doen, en in de vijfde nekte het feit dat ik mede daardoor nooit had zitten opletten bij wiskunde me op het nippertje, samen met een slechte motivatie. Blijven zitten op in totaal vier honderste punt verdeeld over drie vakken is best zuur. Maar aan de andere kant ook wel weer leerzaam. Toen was het besef dat je geen diploma krijgt met verrekte goed zijn in wat je leuk vind en verrekte slecht zijn in de rest van de dingen, ook wel doorgedrongen. Dan sta je vervolgens op je diploma uitreiking naast de speech dat je mentor in 25 jaar voor de klas nog nooit iemand zo'n comeback heeft zien maken, terwijl ik zelfs daarvoor wel nog harder had kunnen werken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 20:23
PV
PV is offline
ik ben nu 7ejaars, telt dat als blijven zitten?
ligt aan mn stageadres waar ik aan de slag kon
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 14:38
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Ik ben nooit blijven zitten. Hoewel ik wel een apparte schoolcarriere al achter de rug heb. --> VMBO-TL, MBO (2 jaar), HAVO, en nu dus HBO. HBO = super tof!!!

Citaat:
ik ben nu 7ejaars, telt dat als blijven zitten?
ligt aan mn stageadres waar ik aan de slag kon
7e jaars???
Wat voor opleiding doe je dan?
(MBO-HBO-WO)
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 17:22
Verwijderd
Toen ik uit Rusland verhuisde mocht ik niet meteen naar de middelbare school. Daarom moest ik nog in groep 8 "blijven zitten" om Nederlands te leren.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 23:27
PV
PV is offline
Citaat:
7e jaars???
Wat voor opleiding doe je dan?
(MBO-HBO-WO)
hbo ja, journalistiek
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 12:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik ben niet blijven zitten.
Wel een dat ik miss. niet over kon van 2 naar 3havo.
in de eerste klas had ik hele hoge cijfers, begin tweede ook, maar ik voelde me niet thuis op school, om verschillende redenen, en was er op gegeven moment vaker niet dan wel. In de laatste toetsweek heb ik mn cijfers net zo kunnen ophalen dat ik toch over kon...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:08
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
gezakt in de vijfde van de havo, het beste dat me ooit is overkomen!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 14:22
Verwijderd
Ik ben blijven zitten in de 4e van de Havo, verkeerde profiel gekozen. Ben toen overgestapt naar het MBO, waar ik in 3 jaar een niveau 4 opleiding kon doen (1e 2 jaar ook 4 havo vakken, daarna nog 1 jaar spw en stage). die stage is 2x mis gegaan, bedrijven schatten me te hoog in, ik zat niet lekker in mijn vel, ben er toen even uitgeweest en heb gewoon 4 jaar over de 4 jarige opleiding gedaan. Nu laatste jaar AD-HBO (Toerisme) en dat gaat goed
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 20:50
Astridjuh
Avatar van Astridjuh
Astridjuh is offline
Ik ben nog nooit blijven zitten. In de tweede klas was het wel even spannend omdat ik een twijfelgeval was maar uiteindelijk ging ik van 2 vmbo gemengd naar 3 vmbo kader. Toch na mijn examen een mbo niveau 4 opleiding proberen en tot nu toe gaat het me goed af. Het ziet er niet naar uit dat ik blijf zitten.
Nog een jaartje en dan heb ik dat afgerond.
__________________
Hmmz, wat zal ik hier zetten,, *denkt na*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2008, 11:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben nooit blijven zitten, maar ik doe nu wel langer over mijn studie dan de vier jaar die er voor staat. Maar goed, geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:47
Verwijderd
Ik ben nooit blijven zitten, altijd net over gegaan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:16
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Één keer in groep drie, maar dat was omdat ik de taal moest leren en het schooljaar al bijna afgelopen was. Voor de rest nooit.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:24
Verwijderd
H4 ben ik blijven zitten, het kwam doordat ik 9 van de 10 lessen spijbelde en geen zak deed omdat ik emigreren ging; Canada het Nederlandse schoolsysteem niet erkende en het er dus geen zak toe deed of ik het wel of niet haalde.

Het lag dus niet aan motivatie of intelligentie, het deed er gewoon niet toe. Ik heb toen hier mijn H3 cijferlijst laten zien en ze hebben overgezet naar wat in NL de 5de klas havo zou zijn.

Voor de rest is school mij altijd vrij makkelijk vergaan eigenlijk. Ik heb groep 2 in NL overgeslagen en ben hier in Canada als jongste van mijn klas geslaagd van de middelbare. Ik vond de lagere en middelbare vaak saai, en ik paste er nooit in bij mijn klasgenoten. School was iets wat moest en wat ik met tegenzin deed omdat ik ook wel wist dat ik zo vooruit zou komen. Ik had wel altijd zeer veel moeite met wiskunde en exacte vakken.

Nu zit ik op Uni en heb ik eindelijk mijn plekje gevonden, ik kan leren wat ik leuk vind en heb ook eindelijk een thuis gevonden tussen studiegenoten.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 09:34
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik heb toen hier mijn H3 cijferlijst laten zien en ze hebben overgezet naar wat in NL de 5de klas havo zou zijn.
Mag ik hier dan uit op maken dat het Canadese schoolniveau lager ligt dan het Nederlandse?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 09:56
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Havo2. Was een relaxt jaartje. TE relaxt dus.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 16:31
Lethe
Lethe is offline
Ik ben nooit blijven zitten, maar ben wel geslaagd met een herexamen. Een van de oorzaken daarvan was dat ik slechte ogen heb en geen bril wilde dragen, waardoor ik het bord nooit kon lezen en altijd de uitleg miste. Nu heb ik lenzen. <3
__________________
Nice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2008, 18:27
darkeyes
darkeyes is offline
Ik ben vorig jaar, 5 VWO, blijven zitten, maar ik heb nu goeie punten en het is nu best relaxed
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:56
Verwijderd
Nooit blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 10:20
nikitaa
nikitaa is offline
als ik eerlijk ben ben ik 3x op het randje over gegaan maar zit nu in de examen klas en loop verschikkelijk te stressen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:03
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben 1x blijven zitten, in 4VWO.. Had ook het verkeerde profiel gekozen (N&G, terwijl ik echt totaal niet goed ben in natuur- schei en wiskunde) en mijn ouders gingen uit elkaar, dus was nogal een kutperiode. Na de kerstvakantie mocht ik van profiel switchen (naar C&M) maar ik had al een flinke achterstand dus ging t niet halen. Omdat ik geen 7 jaar op school wilde zitten en geen universitaire studie wilde volgen ben ik het jaar daarna naar 4HAVO gegaan en dat heb ik zonder te leren op mijn sloffen gehaald...
Nu zit ik op de HBO, waar je eigenlijk niet kan blijven zitten, heb alleen een achterstand opgelopen door een vervelend tentamen wat ik moet inhalen (zie mijn andere topic) dus hier ga ik 4 jaar plus 3 maanden over doen. Maar dat is uiteindelijk nog steeds netjes.
Hierna heb ik het gehad met school en ga ik gewoon werken
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 15:27
TFS!
TFS! is offline
Ik ben nooit blijven zitten. Ik ben afgelopen jaar wel van 2 Atheneum naar 3 Havo gegaan, door een gebrek aan motivatie, gecombineerd met mijn vader in een kritieke situatie in het ziekenhuis. Nu ben ik er weer bovenop, en mijn cijfers zijn beter dan ooit. Misschien ga ik dit jaar ook weer terug naar VWO, maar zo ziet het er nu niet uit, omdat ik wat problemen heb gehad met mijn mentor, en hij dus niet wil meewerken. Klootzak. Ik wil sowieso naar de universiteit, dus als het niet anders kan, doe ik VWO achter mijn Havo aan. Ik kom er wel Op mijn manier^^
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:09
Verwijderd
ik ben in de 2e blijven zitten en in de 3e op mavo, nu 6 jaar later doe ik vwo.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In V3 bleef ik zitten, omdat ik alles retesaai vond en nooit huiswerk maakte. De aankondiging dat ik bleef zitten deed me ook helemaal niks. Ik was echt zo'n 'yuh, like, whatever' puber. Achteraf is dat jaar overdoen het beste geweest wat me ooit is overkomen, want alle vrienden waar ik nu nog mee omga heb ik zo leren kennen.
In de 5e bleef ik weer zitten. Ditmaal omdat ik absoluut niet goed in m'n vel zat, alles en iedereen haatte, keiharde faalangst had en het liefst de hele dag in m'n bed lag te meuren.

Nu, na bijna 4 jaar arbeid zit ik veel beter in m'n vel en weet ik wat ik wil met m'n leven. Dus aankomende zomer ga ik eindelijk studeren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 22:40
Verwijderd
Tot en met de derde ging het me gemakkelijk af.
Maar in de vierde ging het totaal mis, ik had een moeilijk jaar door verschillende bijkomstige omstandigheden. Ik stond voor letterkunde een 2.6 gemiddeld, herkanst: een 6, wonderbaarlijk, ik ging over.
Nu zit ik in de vijfde, en het gaat een stuk beter. M'n cijfers die ik heb gehaald liggen tussen de 5 en de 7, dat jaar daarvoor tussen de 4 en de 6.
Maar ik zit ook op een te hoog niveau, want ik had voor mijn cito-score 541, dat is ondergrens havo. Andere testen wezen ook uit op vmbo-havo niveau, maar mijn leraar van de basisschool was nogal eigenwijs en raadde me havo/vwo aan.. en daar kwam ik uiteindelijk op.
Ik doe trouwens C&M, en mn laagste vakken die ik meeneem naar volgend jaar zijn: ckv2: 5.5 en geschiedenis 5.7.. de rest is allemaal netjes boven de 6 (wat ik toch knap van mezelf vind)
Ben alleen nu al bang dat ik het volgend jaar niet ga halen, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 00:12
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
4 vwo, twee keer. Omdat ik geen fuck deed. Of nouja, wel wat, maar veel te weinig. En de tweede keer kon ik volgens mij wel over, maar waren de cijfers wat raar (er stond nog een 3 voor geschiedenis, maar dat had ik het jaar daarvoor afgesloten met een 6, dat soort dingen), maar daar ben ik achteraf eigenlijk wel blij om.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 00:20
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben op het vwo nooit blijven zitten. Dus na 6 jaartjes de nerd uithangen ging ik netjes naar de universiteit. Ik heb wel 2x het eerste jaar gedaan, maar dat was omdat ik switchte van studie (uitgeloot voor geneeskunde, het jaar daarop wel toegelaten, het bekende verhaal) Ik was al die jaren (vwo + uni) supergemotiveerd omdat ik 24/7 zat te knallen voor goede cijfers voor geneeskunde. Dat 1e jaar op de uni had ik dan ook geen leven. Ik deed daarnaast een bachelor honour (ik wou decentrale selectie proberen) en het was dan ook geen uitzondering om doodleuk tot 22:00 op de uni te zitten. Ook moest je voor al je tentamens minimaal een 7.0 hebben, dus geen leven. Ik heb dat wel gehaald, dus ik was blij.

School ging me altijd wel goed af. Pas nu (2e jaar geneeskunde) merk ik dat ik moet blokken. Vind het oprecht best moeilijk... terwijl ik vaak hoor dat het 2e jaar best meevalt. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 22:14
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Offtopic: Via welke opleiding ben je dan ingestroomd Ailá?
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2008, 22:23
melovescrizzle
melovescrizzle is offline
ik ben begonnen in de 1e klas havo/vwo, 2e klas havo/vwo alleen 1e kwartaal. toen 3 jaar niet naar school geweest en weer begonnen in het speciaal onderwijs op 4e klas mavo/havo/mbo-niveau. dit schooljaar begonnen in 3 mavo (vmbo-tl dus). ik zou eigenlijk in 4mavo moeten zitten, maar ik was te laat aangemeld.
tja, nogal gecompliceerd dus. oja, en het komt door zware psychische problemen (borderline, angststoornis, depressie).
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 10:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Offtopic: Via welke opleiding ben je dan ingestroomd Ailá?
biomedische wetenschappen aan de uva. Wil je ook geneeskunde doen?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 10:42
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
biomedische wetenschappen aan de uva. Wil je ook geneeskunde doen?
Heel misschien

Want ieke zei in een ander topic dat je met BMW niet kan instromen op geneeskunde . Maar ik denk dat ik toch voor BMW ga, Geneeskunde is me iets te veel met patiënten betrokken
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 21:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben in de 3e, de 5e en de 6e bijna blijven zitten. Maar ik heb veel discipline en kan me makkelijk aanpassen als dat nodig is, dus is het er nooit echt van gekomen. Verder is er vaak genoeg twijfel geweest of ik het vwo wel aan kon. M'n citoscore was niet heel hoog en in de brugklas werd me toch voor een aardig deel aan vakken havo aangeraden, in de 3e heb ik een test gedaan om te kijken of ik wel op het vwo thuis hoor en soms twijfel ik of ik niet beter een HBO opleiding had kunnen gaan doen. Maar ik heb het uiteindelijk netjes in 6 jaar gehaald, zonder onvoldoendes, met gemiddeld een 6,4 op m'n eindcijferlijst en m'n studievertraging is niet dramatisch hoog (tot nu toe iets minder dan een jaar).

Citaat:
Heel misschien

Want ieke zei in een ander topic dat je met BMW niet kan instromen op geneeskunde . Maar ik denk dat ik toch voor BMW ga, Geneeskunde is me iets te veel met patiënten betrokken
Dat klopt voor Leiden. De zij-instroom naar jaar 3 van geneeskunde is afgeschaft, maar het schijnt wel weer mogelijk te worden als het BaMa systeem wordt ingevoerd voor geneeskunde.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 19:25
Voleuse
Avatar van Voleuse
Voleuse is offline
Citaat:
M'n citoscore was niet heel hoog
Ja maar dat hoeft niet veel te betekenen.. Mijn vriend was op basis van zijn citoscore op het vmbo ingedeeld... Hij zit inmiddels in 6VWO en is nog nooit blijven zitten
__________________
Exchanging body heat, in the passenger seat
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 20:41
lilybruijn
lilybruijn is offline
Ik ging van 1vwo naar 2havo naar 3vmbo, naar nogmaals 3vmbo naar 4vmbo. Ik was depressief, en ik had het gehad met de hele wereld en zéker met school.

Nu ga ik alsnog naar de havo volgend jaar!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 22:02
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
In de 3e van het Gymnasium omdat ik te lui was. Nu bezig met mn examen, ben inmiddels iets productiever geworden (A)
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 12:04
Verwijderd
Ben niet echt blijven zitten, maar ik heb wel een interessante schoolcarričre gehad. Gymnasium, atheneum, havo en toen weer vwo.

In 3 vwo had ik een beetje een alto-/antischooldieptepunt (wedstrijdjes om het laagste cijfer ftw ). Ik mocht toen niet blijven zitten, omdat ze me niet gemotiveerd genoeg vonden voor vwo (wat ik ook niet was). Mijn mentor raadde me dwingend aan om naar het mbo te gaan, omdat 'de huidige manier van leren op de middelbare school niet geschikt was voor mensen als mij'. Uiteindelijk ging ik naar havo, waar ik mijn diploma heb gehaald om vervolgens weer terug te gaan naar vwo.

Uiteindelijk is die route wel geschikt geweest voor mij. Als ze me niet naar havo hadden gedaan, was ik sowieso een vroegtijdig schoolverlater geworden, denk ik. En nu ga ik met een van de hoogste gemiddeldes van de klas slagen .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 16:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja maar dat hoeft niet veel te betekenen.. Mijn vriend was op basis van zijn citoscore op het vmbo ingedeeld... Hij zit inmiddels in 6VWO en is nog nooit blijven zitten
Och als je m'n verhaal gelezen had had je gezien dat ik ook vwo heb afgerond zonder te blijven zitten. En ik werd ook op basis van m'n cito-score ingedeeld op wat nu het VMBO-TL is. Maar goed, het vwo afronden zegt ook niet alles, er zijn er genoeg die gewoon de discipline niet hebben om verder te gaan op de universiteit of het niveau om de een of andere reden toch niet aan kunnen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 12:54
Verwijderd
In 1 VWO.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 13:46
Verwijderd
Nooit blijven zitten, wel van 3 vwo naar 4 havo gegaan. Maar ach, ik zit nu op de universiteit, dus zo erg was het niet
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 18:50
anti-engels
anti-engels is offline
ik ga dit jaar wrschijnlijk blyvn zitten op engels xta een 3!!! kryg ik nooit meer opgehaald want je moet minstens een 5 staan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 18:53
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ze zouden je ook op Nederlands moeten laten blijven zitten...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 10:32
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ze zeiden tegen mij dat 4vwo heel moeilijk werd.. maar het gaat me gemakkelijk af.. Ik sta niks onder de 6, en ik doe echt de ballen aan mijn huiswerk
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Bijles in plaats van blijven zitten'
Gatara
60 31-05-2012 23:10
Algemene schoolzaken blijven zitten?:(
Undit
4 21-04-2010 07:40
Algemene schoolzaken snik snik ben blijven zitten wat nu =)
blackmagic
22 18-08-2007 18:10
Algemene schoolzaken Leerplicht, werkhouding en blijven zitten.
Verwijderd
12 19-05-2005 14:57
Algemene schoolzaken Blijven zitten..
ArtemisQ
18 16-07-2004 06:31
Psychologie Blijven zitten? Vriendschappen!?
*carmen*
20 05-04-2003 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.