Oud 24-03-2010, 10:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
1
Advertentie
Oud 24-03-2010, 10:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had de laatste en de eerste post
Oud 24-03-2010, 10:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gebruikersnaam Berichten
sann 98
Archont 59
Absinthe 57
ecnelis 53
fizzle-fluffy 40
Quis 39
JasperJD 35
Moz 27
Mr Soija 15
Rationeel 13
Trimm Trabb 10
White Trash 8
Pippeloen 8
N00dles 6
Kazet Nagorra 5
Kunst 4
Etmakas 4
Rivka* 3
*Miekje* 3
Martiño 3
Uice 2
Dark Phoenix 2
Jaeger 2
Tink* 2
grl 1
TopDrop 1
Havock 1
Toon topic & sluit venster

sann heeft gewonnen!
Oud 24-03-2010, 10:49
Verwijderd
Goedemorgen! Ik heb ook koffie en ik overwoog in bed al nog te blijven liggen, wat ik dus ook deed.
Oud 24-03-2010, 10:50
Rationeel
Rationeel is offline
jeetje, uit de sauna rennen en in je blote kont sneeuwengeltjes maken is wel leuk, maar ik ben nu snotverkouden
Oud 24-03-2010, 10:50
Verwijderd
Pfoei wat is het nog vroeg! Ik moest vanmorgen om 7 uur op, ik kan me de laatste keer dat ik dat gedaan heb niet eens herinneren dus nu ben ik al heel lang wakker en heb ik al boodschappen gedaan en in mijn onderbroek voor een jongeman gestaan die aan mijn heupen voelde en een was gedaan en het is gewoon nog steeds ochtend
Oud 24-03-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
jeetje, uit de sauna rennen en in je blote kont sneeuwengeltjes maken is wel leuk, maar ik ben nu snotverkouden
Pics or it didn't happen
Oud 24-03-2010, 10:50
Verwijderd
Dat heeft dan toch meer aan je weerstand dan aan die actie gelegen.
Oud 24-03-2010, 10:50
Verwijderd
oh even de was buiten ophangen
Oud 24-03-2010, 10:51
Verwijderd
Bweuh brandalarm ging & de buurman kwam alweer kijken of alles goed was. En ik liep in een veel te sexy broekje en hemdje

En nu heb ik nog geen toast, want die was pikzwart (daarom brandalarm). Stom broodrooster dat niet meer uit zichzelf omhoog gaat!
Oud 24-03-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
oh even de was buiten ophangen
Vind jij dat ook zo'n heerlijk karweitje?
Oud 24-03-2010, 10:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik werd ruw uit mijn bed gehaald door mijn vader omdat ik moest komen ontbijten.
Oud 24-03-2010, 10:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Pics or it didn't happen
er zijn juist geen pics omdat it DID happen


en mijn weerstand is prima, maar het was een combinatie van omstandigheden die mij de das omdeed
Oud 24-03-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
ik werd ruw uit mijn bed gehaald door mijn vader omdat ik moest komen ontbijten.
Those good old days.

Waarom kun je je vriendje niet meer bellen Fizzle? Jullie hielden toch juist wel (een beetje) contact?
Oud 24-03-2010, 10:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Huu ik vind het gek om seksualiteit te lezen, dan lees ik allemaal priveinformatie van forum(st)ers die ik heb gemeet en dan krijg ik heel ongemakkelijke visuals.
Oud 24-03-2010, 10:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Those good old days.

Waarom kun je je vriendje niet meer bellen Fizzle? Jullie hielden toch juist wel (een beetje) contact?
jamaar ik weet niet hoevaak k hem mag bellen enzo!
Ik heb wel al een week niet meer gebeld.
Oud 24-03-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
jamaar ik weet niet hoevaak k hem mag bellen enzo!
Ik heb wel al een week niet meer gebeld.
Ehh, mag? Je kunt toch gewoon bellen als je daar behoefte aan hebt, zolang je hem niet stalkt of 's nachts wakkerbelt om niks?
Oud 24-03-2010, 11:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja denk je? Ik twijfel er zo over
Ads door Google
Oud 24-03-2010, 11:05
Verwijderd
*schopt* Niet zo miepen.
Oud 24-03-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Vind jij dat ook zo'n heerlijk karweitje?
Ik kan me er wel mee vermaken ja leuke systemen bedenken voor welke kleren er aan welke knijpers moeten enzo huhu
Oud 24-03-2010, 11:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als iemand allergisch is voor wespensteken, wat gebeurt er dan als je fijngemalen wespen in diens eten stopt?
Oud 24-03-2010, 11:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
even bellen dan dus brb
Oud 24-03-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Huu ik vind het gek om seksualiteit te lezen, dan lees ik allemaal priveinformatie van forum(st)ers die ik heb gemeet en dan krijg ik heel ongemakkelijke visuals.
Ja in het verleden waren er ook regelmatig pogingen om seksualiteit-meets (zonder seks) te organiseren maar die gingen nooit door om deze reden
Oud 24-03-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Als iemand allergisch is voor wespensteken, wat gebeurt er dan als je fijngemalen wespen in diens eten stopt?
Nou het gif van de wespen zit in het achterlijfje, dus dat komt dan ook in het eten. Het komt via mond- en slokdarmslijmvlies wel langzamer in het bloed dan bij een steek, dus de reactie kan minder ernstig zijn maar zal wel langer aanhouden.

Hoezo, heb je plannen?
Oud 24-03-2010, 11:11
Verwijderd
http://www.dailymotion.com/video/xcn...debiele-ei_fun

op het eind gaan ze aanbellen bij Evy DE Evy
Advertentie
Oud 24-03-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
http://www.dailymotion.com/video/xcn...debiele-ei_fun

op het eind gaan ze aanbellen bij Evy DE Evy
oeh de échte!
Oud 24-03-2010, 11:15
Verwijderd
Vroeger vond ik het ook heel bijzonder als mijn ouders een cd hadden van iemand die bekend was, ik dacht dat het heel moeilijk moest zijn om er daar een van te pakken te krijgen. Dus toen had mijn moeder een cd van Madonna gekocht en toen zette ik grote ogen op en zei ik "de échte?". En toen snapte ik niet waarom ze moesten lachen.
Later kregen we een videoband van de échte Belle en het Beest (die van disney dus ) en dat vond ik ook heel bijzonder want we hadden ook videobanden van Sneeuwwitje en van Pinokkio maar die waren gewoon van de Hema dus dat waren niet de echte.
Oud 24-03-2010, 11:16
Verwijderd
Evy ziet er anders uit dan ik verwachtte!
Oud 24-03-2010, 11:18
Verwijderd
Ik had me haar ouder en minder alternatief voorgesteld! Maar als ik een vrouw Vlaams hoor praten denk ik altijd dat het wel Goedele Liekens zal zijn dus misschien ligt het daaraan.
Oud 24-03-2010, 11:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou het is zo bizar en alles
Oud 24-03-2010, 11:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja in het verleden waren er ook regelmatig pogingen om seksualiteit-meets (zonder seks) te organiseren maar die gingen nooit door om deze reden
Ja kan ik me heel goed voorstellen dat
Citaat:
Nou het gif van de wespen zit in het achterlijfje, dus dat komt dan ook in het eten. Het komt via mond- en slokdarmslijmvlies wel langzamer in het bloed dan bij een steek, dus de reactie kan minder ernstig zijn maar zal wel langer aanhouden.

Hoezo, heb je plannen?
neehoor
Oud 24-03-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik had me haar ouder en minder alternatief voorgesteld! Maar als ik een vrouw Vlaams hoor praten denk ik altijd dat het wel Goedele Liekens zal zijn dus misschien ligt het daaraan.
Oh ik dacht vooral blond en popperig.
Oud 24-03-2010, 11:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vroeger vond ik het ook heel bijzonder als mijn ouders een cd hadden van iemand die bekend was, ik dacht dat het heel moeilijk moest zijn om er daar een van te pakken te krijgen. Dus toen had mijn moeder een cd van Madonna gekocht en toen zette ik grote ogen op en zei ik "de échte?". En toen snapte ik niet waarom ze moesten lachen.
Later kregen we een videoband van de échte Belle en het Beest (die van disney dus ) en dat vond ik ook heel bijzonder want we hadden ook videobanden van Sneeuwwitje en van Pinokkio maar die waren gewoon van de Hema dus dat waren niet de echte.
jaa dat had ik ook, met die cd's!
Oud 24-03-2010, 11:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe vang je wespen?
(dit staat volledig los van mijn vorige vraag en van de ruzie met mijn stiefmoeder die niet eens allergisch is voor wespen!!1!! )
Oud 24-03-2010, 11:28
Verwijderd
zijn er uberhaupt al wespen?

en je vangt ze zo: http://www.medicalfacts.nl/wp-conten...astic-fles.jpg

besef wel dat mensen die allergisch zijn voor wespensteken, bij elke steek een ernstiger reactie hebben dan de keer daarvoor en dat het dodelijk kan zijn
Oud 24-03-2010, 11:34
Verwijderd
Mijn horloge droeg ik als kind altijd rechts. Dat vond ik veel makkelijker dan links, want ik ben rechtshandig, dus dan draai je makkelijker even je hand zodat je de tijd kan lezen.
Maar nu doe ik niet meer aan horloges, ik heb immers toch al een mobieltje.
Ads door Google
Oud 24-03-2010, 11:35
Verwijderd
hahaha fizzle
Oud 24-03-2010, 11:42
Verwijderd
Oud 24-03-2010, 11:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
zijn er uberhaupt al wespen?

en je vangt ze zo: http://www.medicalfacts.nl/wp-conten...astic-fles.jpg

besef wel dat mensen die allergisch zijn voor wespensteken, bij elke steek een ernstiger reactie hebben dan de keer daarvoor en dat het dodelijk kan zijn
dankje
Weet ik maar ik doe er ook niks mee! Het is alleen zo fijn om plannetjes te smeden
Citaat:
hahaha fizzle
Oud 24-03-2010, 11:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hee zeg dit is niet eerlijk! Ik heb net mijn loon gekregen van de maand waarin ik 18 geworden ben en ik heb de hele maand nog het minimumloon van 17jarigen uitgekeerd gekregen
Oud 24-03-2010, 11:45
Verwijderd


dit wil ik ook kunnen. Of op z'n minst 1 van die dingen.
Oud 24-03-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
hee zeg dit is niet eerlijk! Ik heb net mijn loon gekregen van de maand waarin ik 18 geworden ben en ik heb de hele maand nog het minimumloon van 17jarigen uitgekeerd gekregen
vast gewoon een onbedoeld foutje van je baas, even achteraan gaan voordat-ie het volgende maand weer verkeerd doet
Oud 24-03-2010, 11:48
Verwijderd
mijn muis op de laptop is bijna kapot, de knop althans
Oud 24-03-2010, 11:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
vast gewoon een onbedoeld foutje van je baas, even achteraan gaan voordat-ie het volgende maand weer verkeerd doet
Nouja het wordt door de Vion geregeld, mijn baas heeft er niks over te zeggen, die voert alleen mijn uren in. Maar ik zal er wel even naar vragen ja
Oud 24-03-2010, 11:48
Verwijderd
en twee keer klikken op de touchpad werkt ook al niet meer :"D
Oud 24-03-2010, 11:48
Verwijderd
oh is het weer lekker weer? ik zit weer binnen. Zo blijf ik altijd een bleek monster maar het waait zo hard op het balkon want ik zit op de negende verdieping
Oud 24-03-2010, 11:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dan ga je in het park wandelen ecnelis!
Oud 24-03-2010, 11:50
Verwijderd
ik droomde dat ik een broek met bretels had en dat ik eruit zag als herr flick <3
Oud 24-03-2010, 11:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het niet leuk dat het zo awkward praat met mijn vriendje

En ik zei heel blij dat hij over 17 dagen mijn vriendje weer is en toen zei hij 'hm ja nouja dan gaan we er weer over praten.'

Hij is veel te gelukkig met dat het uit is
Oud 24-03-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
dan ga je in het park wandelen ecnelis!
ja dat is wel weer waanzinnig hier vandaan, mmm, wandelen door deze wijk is geen succes, misschien pak ik de bus naar het park
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.