Oud 09-09-2016, 23:48
xpicture
xpicture is offline
Hallo lezers,

Ik heb een vriendin en het is mijn eerste, ik toon echt heel veel liefde naar haar toe, ik koop wel is chocola voor der of tripje naar efteling enzovoort, ik ben iemand die houd van verassingen geven, en ik geef haar er genoeg. Alleen zit ik er nu mee dat zij sinds kort weinig aandacht aan me geeft, soms zit ze op der telefoon terwijl we praten, en ze laat niet meer zien met wie ze appt, ook soms wanneer ik stuur ik mis je ofzo negeert ze dat en begint ze over iets anders, vaak genoeg zeg ik ook iets tegen der en is ze gewoon online maar reageert ze niet en na 15 mins is ze offline. Ze heeft een nieuwe iPhone 6 gekregen omdat de oude kapot was, ze had garantie, wij hadden elkaar gezet op onze achtergrond, ze heeft haar telefoon al een week maar nooit gevraagd of ze foto van mij mocht om op achtergrond te zetten. Wel heeft ze haar foto naar me toe gestuurd nog voor ze haar oude iphone had gereset. Dat vind ik allemaal heel vaag. We slapen wel elke dag samen zo wat ookal hebben we school enzo ze zegt kan niet zonder je, naja seks komt er nooit van want ze is moe, maar wel zijn we altijd samen. En het gaat me niet om de seks begrijp me niet verkeerd, maar eerst was het 5 a 6 keer in de week, nu heb ik al weekje niks van gehoord, ze zegt wel ahh ik mis het... Naja we zijn elke dag samen wtf. Bespeelt ze me? Wat moet ik doen?
En nou aub niet zeggen praat er met haar over want ik wil niet om aandacht vragen, dat moet ze zelf geven en om die foto op achtergrond vind ik dat ze er zelf mee moet komen, ik wil nu niet zeggen "heey waarom ben ik niet op je achtergrond"
Naja heb der ook verwijder van me achtergrond dus vind dat wel goed i dont care. Maar wil niet dat ze me Bespeelt, tips????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2016, 00:27
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Hmm ik zou eerlijk gezegd niet zou ik niet weten wat er is, maar als er iets is dan is het wel goed mis. Ik denk gewoon dat ze minder geintreseerd in jou is. Of misschien heeft ze iemand anders op het oog. Nja goed het lijkt me wel goed dat je binnenkort met haar gaat praten over wat er speelt. Dan krijg jij ook meer duidelijkheid over wat er in haar omgaat. Mocht ze het niet precies vertellen wat er is, houdt ze misschien iets voor je verborgen. Zou het in elk geval niet te gehaast oppakken, want misschien schrikt dat haar wel af. In elk geval veel succes met haar en hopelijk kom je er achter wat er aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 00:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga het toch zeggen: Bespreek deze dingen met haar!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 01:53
xpicture
xpicture is offline
Citaat:
Ik ga het toch zeggen: Bespreek deze dingen met haar!

Nee want vind dat als je in een relatie bent zelf soms initiatief moet nemen toch, ben ik de enige die moet zeggen mis je en hou van je en praten over wat je doet enzovoorts...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 02:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee want vind dat als je in een relatie bent zelf soms initiatief moet nemen toch, ben ik de enige die moet zeggen mis je en hou van je en praten over wat je doet enzovoorts...
Zorg dat je lea verwachtingen op een lijn zit. Als jij niet uitspreekt wat je verwacht of waar jij waarde aan hecht, kan zij niet weten dat ze iets moet veranderen. Wees open en eerlijk naar elkaar. Jij raakt nu gefrustreerd door haar gedrag zonder haar kenbaar te maken wat je van haar verwacht of wat je graag zou willen. Dat is niet de bedoeling toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 09:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je in een relatie zit moet je communiceren. De hele tijd, niet een keertje en niet pas als iets uit de klauwen loopt. Communiceren moet normaal zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 10:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee want vind dat als je in een relatie bent zelf soms initiatief moet nemen toch, ben ik de enige die moet zeggen mis je en hou van je en praten over wat je doet enzovoorts...
Je hebt toch ook nog niet met haar over deze ervaringen/gevoelens van je gepraat? Moet zij maar raden waar jij mee zit en er dan over beginnen? Dat werkt natuurlijk vaak niet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2016, 11:08
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ze kan moeilijk ruiken dat hij hier mee zit. En als je er niet over wilt praten met haar dan zal er niks veranderen omdat zij denkt dat jij het oké vind zo.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 20:27
xpicture
xpicture is offline
Ik vind het persoonlijk normaal in een relatie als je beide klef doet en niet alleen van 1 kant moet komen...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 20:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het persoonlijk normaal in een relatie als je beide klef doet en niet alleen van 1 kant moet komen...
Ik vind het persoonlijk enorm fijn een een relatie om open te zijn over verwachtingen. Als er ruimte is voor gesprek is er ook ruimte voor jou om je verwachtingen uit te spreken, en voor haar om uit te leggen waarom zij bepaalde dingen doet. Wanneer je niet communiceert leidt dat vooral tot frustratie en niet tot verbetering.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin geeft ex meer aandacht dan mij
whatever_1991
12 20-08-2010 11:49
Films, TV & Radio Te weinig aandacht op de radio voor alternatieve muziek
Quantes
30 22-03-2006 13:32
Vrije tijd Te weinig aandacht voor andere sporten op TV.
Jacco Eltingh
82 30-10-2003 17:29
Vrije tijd NBA basketbal
TeiZ
68 13-06-2002 20:17
Algemene schoolzaken school moet meer aandacht besteden aan spelling
Verwijderd
15 21-04-2002 17:59
Verhalen & Gedichten 2e Fase besteedt te weinig aandacht aan literatuur (stelling)
rodina
4 18-07-2001 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.