Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2005, 13:20
twijfelaartje
twijfelaartje is offline
Ik was aan het rondsurfen voor opleidingen en toen kwam ik psychobiologie tegen. Dit lijkt me een hele interessante studie maar ik heb totaal het verkeerde profiel: e &m. Ik las dat ze een beta brug project hebben, waardoor je wat bijgespijkerd wordt zodat je toch een betastudie kan doen

Heeft iemand hier ervaring mee? hoeveel tijd kost het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2005, 20:24
vogelvrij2
vogelvrij2 is offline
Leek mij ook leuk, maar toen ik wist dat er ook dierproeven bij kwam kijken was het totaal niets meer voor mij. Ik weet niet of je daar tegen kan?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 18:03
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Ik ben dit jaar begonnen met die studie en je moet wel echt een goede basis hebben qua biologie anders lijkt het mij niet te doen. Dus ik denk dat het heel hard werken is als je dat niet in je vakkenpakket hebt gehad.

Maar je hebt gelijk, het is (voor zover je dat na 2 weken kan zeggen) een hele interessante studie

En over die dierproeven; voor zover ik weet valt dat wel mee. We moeten wel fruitvliegjes kruizen bijvoorbeeld, maar of dat nou zielig is?
Eind dit jaar gaan we ook een haai ontleden, maar er is mij verzekerd dat dat bijvangst is, ze worden er dus niet voor geweekt.
__________________
--Ik ben me er eentje--

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:59
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Jup leuke studie het staat op nummer 2 bij mij .
(op nummer 1 staat natuur en sterrenkunde)

Veel succes.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 18:44
vogelvrij2
vogelvrij2 is offline
Citaat:
kiddin schreef op 15-09-2005 @ 19:03 :
Ik ben dit jaar begonnen met die studie en je moet wel echt een goede basis hebben qua biologie anders lijkt het mij niet te doen. Dus ik denk dat het heel hard werken is als je dat niet in je vakkenpakket hebt gehad.

Maar je hebt gelijk, het is (voor zover je dat na 2 weken kan zeggen) een hele interessante studie

En over die dierproeven; voor zover ik weet valt dat wel mee. We moeten wel fruitvliegjes kruizen bijvoorbeeld, maar of dat nou zielig is?
Eind dit jaar gaan we ook een haai ontleden, maar er is mij verzekerd dat dat bijvangst is, ze worden er dus niet voor geweekt.
Hmm, misschien moet ik mij maar is goed informeren dan: hoe dat dan wel precies zit met "dierproeven wel, niet of een beetje".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Psychobiologie ; Psychologie
sananana
2 22-02-2011 16:12
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren Psychobiologie of Geneeskunde?
Rogier.
7 01-01-2010 20:24
Studeren Geneeskunde/andere opleiding
Nienna*
21 02-01-2008 16:25
Studeren Uitgeloot voor geneeskunde. Wat nu?
danny23
65 21-08-2006 21:58
Studeren Psychobiologie en psychologie
da leentjuh
29 10-02-2006 13:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.