Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 14:27
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Nou, vraag ik me toch weer eens af hé , !
wat zouden vrouwen nou toch in 't het algemeen "lekker" vinden aan mannen ?, en wat zijn de meeste gewilde karaktereigenschappen ?

bv, hoe staan vrouwen tegeover "lovehandles" (van die kleine zwembandjes) bij mannen ?
En gaat de voorkeur uit naar Stoer? of Lief ?

dat soort dingen !
Laat het ons weten
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 14:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2004, 14:31
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Ogen, haar, kaaklijn <3
Karaktereigenschappen: lief, zorgzaam (niet overdrijven), beetje macho, eigenwijs
Lovehandles: in verhouding met de rest soms prima maar bierbuiken

Wat iemand er van vindt hangt wel van de persoon af.
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:32
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Voor de buitenwereld stoer maar op z'n tijd ook lief.
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:34
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
frizzle schreef op 15-02-2004 @ 15:32:
Voor de buitenwereld stoer maar op z'n tijd ook lief.
Wat versta je onder stoer tegenover de buitenwereld " ?
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:41
Verwijderd
hmm

bv. mijn vriend, lijkt heel stoer en ruig maar eigenlijk is het een schattig lief manneke
dus dat vind ik wel een pluspunt

mannen moeten vooral lief zijn, als het er op aan komt, goede gesprekken mee kunnen voeren over politiek, het leven etc (ik wil geen domme man die nergens niks van af weet)

en over zwembandjes, van mij mogen ze best een buikje hebben, een grote man is leuker dan een gast van 18 met het lijf van een jongetje van 12, 'lang' en goed gebouwt vind ik het best past ook het best bij mij
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:49
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
karakter: lief, eigenzinnig, zorgzaam, weet wat hij wil, beetje maf, beetje macho, moet goed met 'm kunnen praten over datgene wat mij bezighoudt, hij moet natuuurlijk betrouwbaar zijn en humor hebben.. (En jah, dat heeft mijn vriendje allemaaal )

Uiterlijk: boeit niet heel veel. Als alles maar in verhouding is. En 'lovehandles' liever niet teveel. Mijn vriendje is slank. Dus een buikje zou 'm totaaaaal niet staan. En die heeft ie ook niet. Maar mhh... n beetje vet kan geen kwaad..
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:52
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Uiterlijk boeit me niet zo...val niet echt op 1 haarkleur ofzo...Maar vind lange mannen wel mooi, die een beetje chubby zijn...Ik kick echt op mannen met buikjes

verder, beetje ruig type, wat stoerder enz....Ik bedoel, wil wel een kerel, geen vrouw
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:57
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
haha, wat grappig om te horen dat een man met iets teveel vet helemaal niet zown afknapper is.. ik d8 juist dat dat echt een vette turn-off was..
zo leer je nog eens wat
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 15:00
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Om dan ook maar een karakterschets te geven: stoer maar voor mij lief, met dezelfde dingen in het leven bezig zijn als ik, af en toe zo gek als een deur (ik heb ook zo me buien ), goed kunnen babbelen over vanalles, geen uitgesproken politieke voorkeur hebben (en daarmee bedoel ik dat iemand bijvoorbeeld geen rascist moet zijn) en laten merken dat hij me waardeert (dus geen vaag gedoe) en wat me ook irriteert zijn jongens die heel erg aan hun vrienden "hangen" (tuurlijk mag (of moet) hij vrienden hebben maar die hoefen niet overal in betrokken te worden)

Qua uiterlijk: Ligt natuurlijk helemaal aan de persoon maar de jongens waar ik op val hebben bijna allemaal blauwe ogen en blond haar en zijn net ietsjes langer dan ik (dat betekent dat zij tegen de 1.80 aan hangen aangezien ik 1.75 m ben), maar voor het belangrijkste is eigenlijk nog iemands uitstraling: ik moet aan iemands gezicht kunnen aflezen hoe iemand zich voelt (je hebt mensen die je al jaren kent maar nog steeds niet aan hun gezicht kan aflezen hoe ze zich voelen), en ik moet er vrolijk van worden .

Kleine zwembandjes is niet erg, zolang het maar in verhouding is en iemand zich er naar kleedt (dus geen strak tshirt aan).
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 15:25
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
qua uiterlijk: kuiltjes in de wangen, dreads, bakkebaarden, niet te mager maar ook niet teveel vet, ow en n 3dagenbaardje, zooo sexy! (liefst geen borsthaar) maar als je verliefd wordt maakt het toch allemaal nie meer uit.
(beschrijving doet me wel erg aan mn ex denken )
Innerlijk: lief, geïntresseerd (nie alleen in mij maar ook in mn vrienden enz.), zorgzaam, stoer maar niet macho, sociaal, relaxed, moet kunnen praten, liefst ook een beetje dezelfde interesses als ik.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 15:55
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Buikje
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:03
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Hij moet stoer en lief zijn. En dan niet zo overdreven klef, maar hij moet er wel voor me zijn als ik 'm nodig heb. Lief op de goeie momenten dus, zeg maar
Qua uiterlijk... Goed verzorgd en liefst toch wel langer dan ik ben... Langer dan 1.80m dus. Heb niet echt eisen aan z'n uiterlijk. Ik vind het toch veel belangrijker dat ik een goed gesprek met hem kan hebben.
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:26
Verwijderd
Veel meiden noemen hier wel eisen op enz, maar als puntje bij paaltje komt en ze verliefd zijn nemen ze het in sommige gevallen onbewust niet meer zo nauw met de door hun gestelde eisen. Andersom werkt het ook zo. Natuurlijk heeft iedereen van alles wel wat, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:30
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 15-02-2004 @ 15:27:
Nou, vraag ik me toch weer eens af hé , !
wat zouden vrouwen nou toch in 't het algemeen "lekker" vinden aan mannen ?, en wat zijn de meeste gewilde karaktereigenschappen ?

bv, hoe staan vrouwen tegeover "lovehandles" (van die kleine zwembandjes) bij mannen ?
En gaat de voorkeur uit naar Stoer? of Lief ?

dat soort dingen !
Laat het ons weten
in ieder geval NIET MAGER! echt gewoon wat vet hebben en een lief toetje
en humoristisch.. en niet gemaakte humor, maar gewoon humor die vanuit hunzelf komt
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:36
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Weetje wat ze aantrekkelijk vinden, als jij schijt hebt aan wat zij aantrekkelijk vinden en je zelf bent
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:39
Ellàn
Avatar van Ellàn
Ellàn is offline
Een energieke uitstraling en een spontaan karakter.
Niet te magertjes en meestal vind ik donker haar het mooist
That's it
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:57
misssarcasmm
Avatar van misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Ik val op alles wat mijn vriendje eigenlijk niet is
Liefst een lange, beetje brede man met bruin haar (lovehandles liever niet maar ik zal er zeker geen probleem van maken)
En verder moet hij veel humor hebben, zekerheid uitstralen, stoer zijn (maar wel van zichzelf, niet gemaakt stoer met behulp van bijv kleding of id), vertrouwd zijn met zichzelf en hij moet me het gevoel geven dat ik altijd veilig bij hem ben. En hij moet er financieel beter aan toe zijn dan mij, anders klopt er iets niet voor mijn gevoel.
__________________
Life's a bitch, but so am I
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 15-02-2004 @ 17:36:
Weetje wat ze aantrekkelijk vinden, als jij schijt hebt aan wat zij aantrekkelijk vinden en je zelf bent
vieze alto
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2004, 17:09
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Goh, ik kom wel heel dicht bij het ideale hiero.

Het enige minpuntje is dat... ik niet zo lang ben... 1.75 ofzo

balen...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:19
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
't is natuurlijk overduidelijk dat bij de meeste het innerlijk veel belangrijker is dan het uiterlijk (bij de meeste dan he ), maar het eerste wat je bij iemand ziet is toch het uiterlijk en dan creeer je een beeld van die persoon wat bepaalt of je je opensteld voor diegene.
Mja, smaken verschillen (gelukkig), dus in mijn mening bestaat er niet iets zoals lelijk en knap, dat is iets commercieels, al je er goed verzorgd uitziet hoef je je nergens zorgen om te maken.. toch ?

@ shoarmaschaap;
jij vind dat je schijt moet hebben aan wat hun aantrekkelijk vinden, maar je moet toch wel iets doen wat hun "aantrekt",
Tis menselijk dat je eerder op iemand valt die er verzorgd uitziet, maar je heb wel gelijk dat je jezelf moet zijn, dan is je uitstraling beter en dat is een groot pluspunt. toch ?
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Stoere mensen bestaan niet. Alleen mensen met een te groot ego.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:49
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Lovehandles: niet op mijn vriend

Lief of stoer: een mix van lief en stoer, op de goede momenten lief, en op de goede momenten stoer En inderdaad niet klef

En verder ga ik mee met perseus, het pakt altijd anders uit dan je 'ideaalbeeld'. En daarom heb ik ook geen ideaalbeeld
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 19:16
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik val meer op innerlijk als op uiterlijk, maar omdat je mensen eerst ziet voordat je ze leert kennen moeten ze toch wel iets hebben wat me aanspreekt.

Buikjes vind ik helemaal geen probleem. Is wel lief
En verder wil ik in ieder geval graag iemand die langer is dan 1.83 (ik dus )
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 19:17
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ohja..karakter

Eh..moeten lief voor je zijn, liefst niet roken, eerlijk, begripvol, iemand waarmee je een gesprek kan voeren
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 20:28
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
*FoX* schreef op 15-02-2004 @ 18:05:
vieze alto
alto groepring slaat zowieso nergens op, als je niet op de grond zit en genoeg armpatches draagt hoor je er niet bij.

Maar iig, als mannen zich gaan vormen naar de wensen van vrouwen dan zit er iets mis. Een man is een man en hij is gewoon aantrekkelijk als hij schijt heeft aan wensen over hoe hij moet zijn, hij is gewoon zichzelf. Klaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2004, 20:32
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
frizzle schreef op 15-02-2004 @ 15:31:
Ogen, haar, kaaklijn <3
Volgens mij heeft iedere man dat.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 20:35
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Innerlijk: lief, grappig blablabla alles standaard, goeie muzieksmaak, uit de band kunnen springen

Uiterlijk: absoluut slank maar niet gespierd, hoeft niet lang, als ie maar geen kop kleiner is

Enne, tot nu heeft iedereen wel aan deze eisen voldaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 20:43
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Innerlijk: Niet al te zelfverzekerd, humor, lief, the usual stuff..

Uiterlijk: Hij moet wel echt iets 'uitstralen' (??). Ik kick echt op een mooie rug, mooie onderarmen en wat vet in zn zij . Beetje stoer, niet te.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-02-2004 @ 19:41:
Stoere mensen bestaan niet. Alleen mensen met een te groot ego.
Vandaag op 15 februari 2004 heeft iemand mij eindelijk door. ik heb een te grote echo
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 15-02-2004 @ 16:25:
(..blablabla..) (liefst geen borsthaar) (...blablabla..)
juist wel borsthaar! is super lief en schattig
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:30
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 15-02-2004 @ 15:34:
Wat versta je onder stoer tegenover de buitenwereld " ?
Als je met z'n tweetjes bent mag hij best een beetje een softie zijn, maar anders mag hij lekker stoer doen van mij.

Citaat:
Volgens mij heeft iedere man dat
Ja, maar dat zijn de dingen die ik aantrekkelijk vind.
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat ik aantrekkelijk vind aan het mannelijk geslacht is dat ze zó mannelijk kunnen zijn Brede borstkas, borsthaar, beschermend enz. enz... Als het een watje is qua uiterlijk en innerlijk dan zal ik dus niet op diegene vallen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:51
puck's prove
puck's prove is offline
Als een man het haar net als Kurt Cobain of Taylor Hawkins heeft dan is ie bijna helemaal perfect (hoeft trouwens niet perse blond te zijn)!!!!!!! Nog een flinke porsie humor dr bij en dan ist echt goed ....en ook een beetje lief mag wel
__________________
Als je een vel wit papier hebt en kleurpotloden en je doet niks dan kan het altijd nog een mooie tekening worden, daarom doe ik niks ;).
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 11:19
Verwijderd
Innerlijk: rustig, lief, een beetje stil, iemand die nadenkt over wat-ie doet, maar ook over wat-ie voelt en wat anderen doen en wat er zoal in de wereld gebeurt enzo, en dat hem dat dan ook iets kan schelen, iemand die muziek niet alleen hoort maar er echt naar luistert, die een brede interesse heeft, ook een brede wetenschappelijke interesse, maar wel voorkeuren heeft en een eigen mening, iemand die me niet continue achterna loopt maar wel genoeg aandacht aan me geeft, iemand die zich niet te veel aantrekt van wat anderen van hem vinden maar die ook niet volstrekt onverschillig is, iemand die zijn best voor me wil doen zonder wanhopig te worden, iemand die een positieve instelling heeft maar toch realistisch is, iemand die een beetje creatief is aangelegd en zich daar niet voor schaamt, die zich hoe dan ook niet voor dingen schaamt, iemand die vrij is maar niet losbandig, iemand die van seks houdt en daarin ook voldoende nieuwsgierigheid toont, die trouwens hoe dan ook in het algemeen nieuwsgierig is, maar zonder aan privacyschending te doen, die geraakt kan worden door hele kleine dingetjes maar zich er wel weer overheen kan zetten, iemand die aardig en vriendelijk is maar niet slijmerig, iemand die het geen probleem vindt om eens raar te doen en op te vallen maar die het ook geen probleem vindt om eens normaal te doen en niet op te vallen, iemand die om dingen kan lachen, ook om zichzelf, maar dingen toch wel serieus neemt.
Dit zijn niet per definitie eisen; iemand hoeft niet aan álles te voldoen om mij verliefd te maken, en iemand hoeft al helemaal niet aan alle eisen te voldoen om door mij aantrekkelijk te worden gevonden.
Uiterlijk: het mooist vind ik het als een jongen 1.75-1.80 is, met een normaal postuur (dus geen bodybuilder maar ook geen slappe vaatdoek, en niet vet maar ook niet mager), halflang bruin krullend haar en groene ogen, en met 'mannelijke' wenkbrauwen en een normale neus&mond.
Maar als je er gezond en schoon uit ziet, dan is het ook al goed.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 11:29
Marleen17
Marleen17 is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 15-02-2004 @ 15:27:
Nou, vraag ik me toch weer eens af hé , !
wat zouden vrouwen nou toch in 't het algemeen "lekker" vinden aan mannen ?, en wat zijn de meeste gewilde karaktereigenschappen ?

bv, hoe staan vrouwen tegeover "lovehandles" (van die kleine zwembandjes) bij mannen ?
En gaat de voorkeur uit naar Stoer? of Lief ?

dat soort dingen !
Laat het ons weten
Vraag je af of JIJ in de smaak valt, of wat vrouwen van JOU leuk vinden.. Misschien handig als je dan een fotoboek aanmaakt.. kunnen we vertellen wat we leuk aan JOU vinden!!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 11:39
elanor
elanor is offline
Hm, ze moeten lief zijn, maar niet halfvrouwelijk, en ze moeten stoer en macho zijn, geen eikels die over zichzelf stuikelen bijvoorbeeld. Uiterlijk is ook belangrijk, ze moeten lang en lekker gespierd zijn, en ze moeten donkere ogen met donker haar hebben een een noncha uitstraling. Uitstraling, ja, dat is het hem.

En verder, je moet er mee kunnen praten, en het moeten geen leeghoofden zijn, daar heb ik een super hekel aan. Ze moeten een mening hebben en hun mening kunnen verkondigen, over dingen nadenken is namelijk heel belangrijk. Én ze mogen nooit weglopen tijdens een ruzie, dat doen bijna alle mannen namelijk.

Laat ik voor de rest maar ophouden over aan welke eisen ze moeten voldoen. Mensen vinden me te kieskeurig als het om mannen gaat. Maar goed, ik maak liever ook geen fouten
__________________
Sommige mensen snappen niet dat intelligentie niet aan kan worden geleerd, maar dat je er mee wordt geboren :)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2004, 11:48
elledc
elledc is offline
Dat ze brutaal kunnen zijn maar toch zo lief en zacht.
Dat ze eerlijk zijn (eerlijker dan de vrouw).
Dat ze gentle zijn.
Ze zijn pas aantrekkelijk als ze puur hetero zijn, en dus puur man!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
puck's prove schreef op 16-02-2004 @ 11:51:
Als een man het haar net als Kurt Cobain of Taylor Hawkins heeft dan is ie bijna helemaal perfect (hoeft trouwens niet perse blond te zijn)!!!!!!! Nog een flinke porsie humor dr bij en dan ist echt goed ....en ook een beetje lief mag wel
Ja en dan vooral als ie bijna geen tanden meer heeft en de overgebleven tanden zwart zijn. En als ie zo mager is dat je de ribben er doorheen ziet. Dat ie een gigantische aso is en totaal niet intelligent is..

Ach, maar dat maakt niet uit.. Als ie maar net zulk haar heeft als Kurt Cobain..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:21
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-02-2004 @ 12:19:
*verhaal*
Aanbid mij!!!

of nou ja een beetje dan
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:17
Verwijderd
Ik val bij mannen op het mannelijke in hun lichaam en uitstraling.
*grijnst* Dat klinkt weer heerlijk vaag. Goed, ter verduidelijking - ik kan echt genieten van mooie ogen, hoge jukbeenderen, een goed gevoel voor humor, zachte lippen, een prettige stem en een intelligente conversatie; maar het neem-me-nu gevoel krijg ik toch echt van de dingen die hen mannelijk maken. Een scherpe kaaklijn, brede schouders, grote handen, een bepaalde geur, groter/breder/zwaarder/sterker dan ik zijn.
Oh, en jongens die opgewassen zijn tegen mij, die me tegenspreken, die dus ook in persoonlijkheid sterk zijn.

En lovehandles? Hum, ik val voornamelijk op slanke tot dunne jongens, dus liever niet. Ik heb het ondergewaardeerde magere groepje al onder mijn hoede om hen meer zelfvertrouwen te geven, iemand anders mag zich om de stevigere jongens bekommeren

En natuurlijk moeten jongens stoer én lief zijn, en weten wanneer ze het een of het andere moeten wezen.

Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:39
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
Marleen17 schreef op 16-02-2004 @ 12:29:
Vraag je af of JIJ in de smaak valt, of wat vrouwen van JOU leuk vinden.. Misschien handig als je dan een fotoboek aanmaakt.. kunnen we vertellen wat we leuk aan JOU vinden!!!
haha, nee het is niet echt zo dat ik dit ben begonne om erachter te komen of IK in de smaak val, tuurlijk ook wel een beetje ghe ..
hoef btw niet te weten wat jullie leuk vinden aan mij (is altijd leuk natuurlijk), maar niet noodzakelijk hoor ,
Ik zet wel ff 1 collage in een fotoboek, kun je ff kijke (verw8 niet teveel)

gr.
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart

Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 15-02-2004 @ 21:28:
alto groepring slaat zowieso nergens op, als je niet op de grond zit en genoeg armpatches draagt hoor je er niet bij.

Maar iig, als mannen zich gaan vormen naar de wensen van vrouwen dan zit er iets mis. Een man is een man en hij is gewoon aantrekkelijk als hij schijt heeft aan wensen over hoe hij moet zijn, hij is gewoon zichzelf. Klaar.
gein-tje
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 06:28
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Weet je wat ik me nou toch blijf afvragen? Waarom blijven er in alle forums die ik ken topics komen met: wat vinden mannen lekker aan vrouwen, en al van dat soort. Wanneer leert iedereen nou eens dat 'VROUWEN' en 'MANNEN' onderling ALLEMAAL verschillend zijn en je er helemaal niks mee opschiet een topic te openen waar waarschijnlijk iedereen zijn persoonlijke mening of vooroordelen verkondigt over het gehele vrouwen of mannenras.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 08:31
vivelafete!
Avatar van vivelafete!
vivelafete! is offline
een beetje half lang haar.. liefst beetje krulletjes of gewoon stijl.. beetje zon belgen look.
baardje ofzo is ook wel leuk
van dat opgegroeide schaamhaar is ook sexy tot navel..
mooie kleren.. mooie ribbroek ofzo.. niet te wijd
verlegen zijn! maar stiekem best wel een drufval zijn!
van goede muziek houden.. \
zorgzaam en schattig!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 13:58
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
-hippe kleren
-mooie ogen (donkerbruin of juist licht)
-donker haar, beetje duncan van blue-achtig graag
-en een streepje haar van navel naar beneden!

-lief (zo'n type dat midden in nacht chocola voor je gaat halen als je daar zo'n zin in hebt omdat je ongesteld bent)
-met zn vriendjes wel stoer
-je moet goed met m kunnen praten.
-hij moet natuurlijk wel knuffelbaar zijn. dus geen lat. maar ook geen olifantje.

(waarom voldoet mn ex aan al deze dingen)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:18
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 15-02-2004 @ 15:27:
Nou, vraag ik me toch weer eens af hé , !
wat zouden vrouwen nou toch in 't het algemeen "lekker" vinden aan mannen ?, en wat zijn de meeste gewilde karaktereigenschappen ?

bv, hoe staan vrouwen tegeover "lovehandles" (van die kleine zwembandjes) bij mannen ?
En gaat de voorkeur uit naar Stoer? of Lief ?

dat soort dingen !
Laat het ons weten
Zo'n hoofd zoals jij hebt, doet het natuurlijk ook altijd goed bij de vrouwen

Verder ben ik het eigenlijk helemaal eens met degene boven mij
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.

Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:22
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Jongens met een lief karakter... niet zo een waarbij je je gebruikt gaat voelen.. en dat ze je meteen de huid vol gaan schelden enzow
Jongens met een lkkr kontje...

Verder vind ik niet zoveel belangrijk... heb nog niet echt een voorkeur hoe die jongen eruit moet zien... als hij maar lief is!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:30
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
ABrules schreef op 15-02-2004 @ 18:09:
Goh, ik kom wel heel dicht bij het ideale hiero.

Het enige minpuntje is dat... ik niet zo lang ben... 1.75 ofzo

balen...
Das niet zo erg... Ik heb wel eens kleinere gezien... van 1.55 ofzo... zo'n klein dwergje.. ach ben zelf ook niet groot... 1.68
1.75 vind ik een mooie lengte Niet te lang en ook niet te klein
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
frizzle schreef op 15-02-2004 @ 15:32:
Voor de buitenwereld stoer maar op z'n tijd ook lief.

verder:
-aardig
- lief
-grappig

en mooie ogen en gewoon knuffelbaar en liev, tgaat ook om het geheel
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:42
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
Eigenlijk niet veel Vrouwen zijn veel mooier!
Alleen ik val wel op mannen
__________________
teddybeer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 21:11
Verhalen & Gedichten Wat politici nou echt doen na de verkiezingen
Eye of Sauron
2 14-06-2010 13:27
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Seksualiteit opgewonden van vrouwen/porno; bi?
Tulpje6
9 24-05-2003 17:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.