Oud 04-06-2002, 07:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Van der Schaaf naar PSV

3-6-2002
Remco van der Schaaf speelt komend seizoen voor PSV. Op enkele formele zaken na is de overgang van de middenvelder afgerond. De clubs hebben overeenstemming bereikt over een afkoopsom.

PSV had al langer belangstelling voor Van der Schaaf (23), die nog een jaar onder contract staat bij Vitesse. De onderhandelingen tussen de clubs over een afkoopsom zijn afgerond. 'Alle partijen zijn rond met elkaar', zei Streuer in De Gelderlander. 'Van der Schaaf moet alleen nog medisch worden gekeurd voordat hij een meerjarige overeenkomst zal ondertekenen.' Over de hoogte van het transferbedrag doen beide clubs geen mededelingen. Naar verluidt tekent Van der Schaaf voor vijf jaar.

De formele afrondingen vinden plaats wanneer Van der Schaaf terug is van vakantie. De middenvelder, die in zijn jeugd uitkwam voor TOP in Oss, maakte in 1997 bij Vitesse zijn debuut in het betaald voetbal. In het seizoen 1999/00 speelde Van der Schaaf een half jaar voor Fortuna Sittard. Na zijn terugkeer in Arnhem groeide hij uit tot een van de belangrijkste speler van Vitesse.

PSV heeft voorlopig geen belangstelling meer voor Dejan Stefanovic. 'We hebben Kevin Hofland nog', vertelt voorzitter Harry van Raaij. 'Ik heb niet zoveel geld dat ik twee spelers voor één positie kan kopen.'



goede aankoop lijkt mij, voor als v bommel nog weg gaat...

wat vinden jullie? en hoe hoog denk je dat de transfersom was?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2002, 09:48
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
goeie aankoop voor PSV, jammer dat zo'n goeie voetballer naar die club gaat.
Ze hebben sowieso al een goed aankoopbeleid van jonge spelers met oa Robben en Hoogstrate.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:20
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Boogie schreef:
jammer dat zo'n goeie voetballer naar die club gaat.



Citaat:
Ze hebben sowieso al een goed aankoopbeleid van jonge spelers met oa Robben en Hoogstrate.
vergeet lamey niet
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:26
Verwijderd
ik ken wel wat mensen die hier van balen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:26
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:




Citaat:
DJ FLEM schreef:

vergeet lamey niet
inderdaad ook een goed voorbeeld
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz, wie is de trainer van PSV dan... (hierover is een topic). Ik dacht dat de trainer vroeg naar nieuwe spelers, en dat de club die daarna al dan niet probeerde aan te kopen. Ik geloof nooit dat PSV zomaar een speler, ook al is het een heel goede, aankoopt.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 13:50
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hmmz, wie is de trainer van PSV dan... (hierover is een topic). Ik dacht dat de trainer vroeg naar nieuwe spelers, en dat de club die daarna al dan niet probeerde aan te kopen. Ik geloof nooit dat PSV zomaar een speler, ook al is het een heel goede, aankoopt.
t staat toch echt op nos-teletekst, en dat is best betrouwbaar. Dat stuk wat ik gekopied hebt komt trouwens van www.viplanet.nl
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 14:50
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Jaja, ik geloof je wel hoor Het is gewoon dat ik me niet echt kan voorstellen dat PSV spelers aankoopt zonder een trainer daarin te betrekken. Je gaat nu toch niet x aantal spelers kopen, dan over 2 weken een trainer aantrekken, die dan vraagt om andere spelers aan te trekken...
Vd Schaaf is dan wel een goede speler, en zal zeker nuttig zijn voor PSV, maar dan nog.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:29
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Jaja, ik geloof je wel hoor Het is gewoon dat ik me niet echt kan voorstellen dat PSV spelers aankoopt zonder een trainer daarin te betrekken. Je gaat nu toch niet x aantal spelers kopen, dan over 2 weken een trainer aantrekken, die dan vraagt om andere spelers aan te trekken...
Vd Schaaf is dan wel een goede speler, en zal zeker nuttig zijn voor PSV, maar dan nog.
t is idd vaag ja, daarom willen ze dr waarschijnlijk niet zo veel over zeggen. Misschien is de nieuwe trainer daar al lang bekend
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vitaz lijkt ook hun goede spelers allemaal kwijt te raken. Van der Schaaf weg, Sikora misschien weg, interesse in Stefanovic, en met financiële problemen kun je moeilijk dure aankopen gaan doen.
Ja, goede aankoop van PSV: met talent werken ze aan een goed toekomstig elftal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:20
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
diarra misschien naar olympique lyon
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:21
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
diarra misschien naar olympique lyon
o
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:24
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Ik denk dat het niks wordt met v/d schaaf, persoonlijk vind ik het maar een beperkte voetballer die niet geschikt is voor de absolute top, en dat is toch wat Psv denkt te zijn.




......Ik lijk gvd wel johan derksen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 21:56
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
TheMANhimselve schreef:
Ik denk dat het niks wordt met v/d schaaf, persoonlijk vind ik het maar een beperkte voetballer die niet geschikt is voor de absolute top, en dat is toch wat Psv denkt te zijn.




......Ik lijk gvd wel johan derksen
idd
kappe daarmee
sigaar?

Citaat:
TheMANhimselve schreef:
Ik denk dat het niks wordt met v/d schaaf, persoonlijk vind ik het maar een beperkte voetballer die niet geschikt is voor de absolute top, en dat is toch wat Psv denkt te zijn.


ik denk het wel, het is alleen mogelijk dat hij niet zo snel aan spelen toe komt omdat daar het koppel Vogel-Van Bommel is. Dit is natuurlijk erg slecht voor zijn ontwikkeling
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 22:03
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
t is idd vaag ja, daarom willen ze dr waarschijnlijk niet zo veel over zeggen. Misschien is de nieuwe trainer daar al lang bekend
dat bedoel ik dus Maar daarover zullen we het in dit topic maar niet hebben, vermits er daarover een ander topic is.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:03
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
jammer van vitesse, gaat nu helemaal naar de klote
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:12
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik heb hem nooit zo erg goed gevonden maar misschien verrast hij in positieve zin... Ik weet het niet.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42
Vrije tijd Transfers:
EmilioFCG
94 14-10-2002 08:02
Vrije tijd transfer nieuws
Krugdinho
66 21-06-2002 20:12
Vrije tijd Vitez RuleZ!!!!
Drs. Tannus
29 11-04-2002 12:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.