Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2011, 19:54
Verwijderd
haha
foto op cakewrecks:

commentaar van de blogster:
Citaat:
I'd tell you what Hipster Cake does, but it's a really obscure activity. You've probably never heard of it.
Advertentie
Oud 06-04-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Hej,

ik heb best vaak sex met mijn vriendin, ze neemt regelmatig de pil en dan neem ik ook nog eens de condoom.
must.... resist...flauwe reply
Oud 06-04-2011, 20:03
Verwijderd
Ik zag het ook al voor me. Ik zou 't niet wegkrijgen!
Oud 06-04-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu bijna -8 dus laseren heeft niet zo veel zin meer maar zodra ik tijd heb om naar de opticien te gaan, ga ik daglenzen nemen
Dat valt met een laser geheel weg te poetsen hoor! Mocht je voor lenzen gaan kan ik je van harte hydrogel-lenzen aanraden.
Oud 06-04-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het ook al voor me. Ik zou 't niet wegkrijgen!
Ineens begrijp ik ook waarom de dames in DEHIDD uit een condoom drinken! Consumptie en voorbehoedsmiddel in één, wat een vondst
Oud 06-04-2011, 20:07
Verwijderd
speaking of which, gauw de nieuwe aflevering kijken <3
Oud 06-04-2011, 20:13
Verwijderd
Meh, ik wil naar huis, ja!
Oud 06-04-2011, 20:17
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Kan iemand me vertellen waarom het Verraad van München het Verraad van München heet? Wie verraadt er wie?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 06-04-2011, 20:18
Verwijderd
Oh ik heb lenzen hoor, vanaf m'n twaalfde. Gewoon hans anders maandlenzen, ze zitten prima. Alleen mag ik ze niet elke dag in ivm zuurstofdoorlatendheid en mijn ogen die dom doen. Als ik daglenzen zou hebben of extra zuurstofdoorlatende zou ik ze wel elke dag in mogen, maar ben er nu aan gewend om af te wisselen met bril wat wel handig is bij wallen
Oud 06-04-2011, 20:22
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Want, Hitler heeft zich dan wel niet aan zijn afspraken gehouden, maar kun je dat verraad noemen?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 06-04-2011, 20:23
Verwijderd
Mm een échte opticien is de moeite waard hoor, zeker als je redelijk wat correctie nodig hebt. Het is natuurlijk m'n werk, maar ik stap van m'n lang-zal-ze-leven niet bij Hans Anders over de drempel
Oud 06-04-2011, 20:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geel: ik heb geen idee, Google vast wel.
En het is nog voor half 10 hè!
Oud 06-04-2011, 20:25
Verwijderd
Ja vroegah was ik bij een 'echte' opticien. Maarja, toen ging ik studeren en moest ik ze zelf betalen .
Mijn ogen gaan ook nog achteruit, een kwart punt per jaar ongeveer, dus laseren zou sowieso een beetje zinloos zijn.
Oud 06-04-2011, 20:27
Verwijderd
http://tvil.ru/register/statya

Supergave foto's Kijk:

Spoiler


Alleen kunnen jullie de bijschriften niet lezen, dat is jammer. Als je van iets heel graag wil weten wat het is dan moet je de tekst kopiëren, dan vertaal ik het wel even.
Oud 06-04-2011, 20:27
Verwijderd
Ik wil ook daglenzen, maar van wat ik kan vinden, gaan die vaak niet boven de +4 (of wel, maar dan zijn ze cilinderloos). Dus dat schiet niet op. Ook maar weer eens bij de opticien langs
Oud 06-04-2011, 20:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
http://tvil.ru/register/statya

Supergave foto's Kijk:



Alleen kunnen jullie de bijschriften niet lezen, dat is jammer. Als je van iets heel graag wil weten wat het is dan moet je de tekst kopiëren, dan vertaal ik het wel even.
google translate
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-04-2011, 20:33
Verwijderd
Oja, dat kan natuurlijk ook.
Oud 06-04-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Oeh joh.
En is dat topic van d'r ook verwijderd? Ik kon het niet meer vinden
Geloof 't wel ja
Oud 06-04-2011, 20:36
Verwijderd
Oh ja ik heb maar een kwartje cillinder dus in mijn lenzen doe ik altijd zonder. Ik heb wel eens een doosje daglenzen gehad in -7 dus dat bestaat in elk geval wel.
Oud 06-04-2011, 20:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oja, dat kan natuurlijk ook.
Gave foto's
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-04-2011, 20:39
Verwijderd
Zo op het internet zijn daglenzen trouwens wel een stuk goedkoper dan vroeger
Oud 06-04-2011, 20:41
Verwijderd
huh op die website staan ook 'colour enhancing' lenzen die zo te zien een wit randje aanbrengen tussen je oogkleur en het buitenrandje. Dat vind ik niet kleurversterkend, dat vind ik een arcus senilis
Oud 06-04-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik heb maar een kwartje cillinder dus in mijn lenzen doe ik altijd zonder. Ik heb wel eens een doosje daglenzen gehad in -7 dus dat bestaat in elk geval wel.
*grin* Kwartcilinders zijn, produkttechnisch, de grootste onzin ever Net als opticiens die een andere PD willen bereiken door .1 graad prisma toe te voegen.
Oud 06-04-2011, 20:46
Verwijderd
het donkere randje om mijn iris is aan het verdwijnen
Oud 06-04-2011, 20:47
Verwijderd
ieh dat adertje
Oud 06-04-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
*grin* Kwartcilinders zijn, produkttechnisch, de grootste onzin ever Net als opticiens die een andere PD willen bereiken door .1 graad prisma toe te voegen.
ja in m'n bril zit het wel want dat was gratis maar dat heeft vooral tot gevolg dat het omschakelen tussen bril en lenzen iets langer duurt, want ik zie met bril verder niet beter dan met lenzen ofzo.
Oud 06-04-2011, 20:50
Verwijderd
hoe raar zou het staan als ik lichtbruine of groene kleurlenzen in zou doen?
Oud 06-04-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
hoe raar zou het staan als ik lichtbruine of groene kleurlenzen in zou doen?
Dat lijkt me ook leuk om eens te proberen
Oud 06-04-2011, 20:58
Verwijderd
Waarschijnlijk niet zó raar:


Maar kijk, ze zijn er in best veel sterktes ook:
http://www.lensway.nl/product?prdgrp...lenzen&search=
Oud 06-04-2011, 20:58
Verwijderd
huhu

Laatst gewijzigd op 06-04-2011 om 21:49.
Oud 06-04-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk niet zó raar:
[afbeelding]


Maar kijk, ze zijn er in best veel sterktes ook:
http://www.lensway.nl/product?prdgrp...lenzen&search=
tegelijk
Oud 06-04-2011, 21:00
Verwijderd
Jouw fotobewerkingsskills zijn wel duidelijk beter
Oud 06-04-2011, 21:01
Verwijderd
;:
Oud 06-04-2011, 21:01
Verwijderd
Ik heb groene ogen
Oud 06-04-2011, 21:04
Verwijderd
Een website wilde het ook wel voor me doen:


maar daar wordt het niet veel realistischer van
Oud 06-04-2011, 21:05
Verwijderd
Oud 06-04-2011, 21:07
Verwijderd
en nu bedtijd!
Oud 06-04-2011, 21:24
Verwijderd
ik zit zo verschrikkelijk vast voor mijn afstuderen en ik mis echt docenten met echte inbreng op het moment
Oud 06-04-2011, 21:33
Verwijderd
Waar loop je precies op vast?
Oud 06-04-2011, 21:33
Verwijderd
O amg, ik bedenk me opeens iets. Ik zat twee weken terug in de trein naar Utrecht, en daar was een jongen die waanzinnig op iemand leek. Dus ik zat me alsmaar af te vragen wie dat nou was, maar nu weet ik het, namelijk, op jou. Echt als twee druppels water Was jij het? Ik was met Uice en hij zat op de vierzits naast de onze.
Oud 06-04-2011, 21:36
Verwijderd
It is you.
Oud 06-04-2011, 21:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Lp little phoebe naamzoek.

Ik heb het nieuwe topic gemaakt ga maar gek doen nu.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-04-2011, 21:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lp little phoebe naamzoek.

Ik heb het nieuwe topic gemaakt ga maar gek doen nu.
Wat moet ik doen precies
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-04-2011, 21:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat moet ik doen precies
ik weet niet spam er wat dingen in.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-04-2011, 21:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mafkees 1 ding dan, en zacht, want mijn moeder slaapt en ik slaap bijna
Oud 06-04-2011, 21:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben geen mafkees.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-04-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Waar loop je precies op vast?
nou gewoon, ik ben gewend om een beetje veel te brainstormen met docenten enzo maar dit zijn twee van die klankborden zonder klanken of zo. Ik word heel nerveus van ze en daardoor stotter ik mezelf elke keer de besprekingen door en ga ik weer met lege handen naar huis. En daardoor heb ik geen zin om te werken en dingen aan te scherpen. En elke week moet ik me weer braaf komen melden. Frustrerend. Ik ben nu bezig met een beeldverhaal over primo levi maar ik probeer me er een beetje los van te trekken omdat ik geen historisch verhaal wil maken, maar gewoon een verhaal gebaseerd op kampervaringen. Maar daar heb ik weer een tekst voor nodig en ik voel me rot als ik die boeken een beetje verknip en verplak, omdat dat zonde is van de tekst. Maar het letter voor letter verstrippen vind ik ook niet interessant. Bleh. Ik heb dus een onderwerp, een stapel schetsen, en geen brug tussen die twee.
Oud 06-04-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
O amg, ik bedenk me opeens iets. Ik zat twee weken terug in de trein naar Utrecht, en daar was een jongen die waanzinnig op iemand leek. Dus ik zat me alsmaar af te vragen wie dat nou was, maar nu weet ik het, namelijk, op jou. Echt als twee druppels water Was jij het? Ik was met Uice en hij zat op de vierzits naast de onze.
gaaf nee ik was het niet! Daarbij had ik jullie zeker weten wel gezien en een hallo laten horen!
Oud 06-04-2011, 21:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben geen mafkees.
Belg = mafkees
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-04-2011, 21:57
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
http://tvil.ru/register/statya

Supergave foto's Kijk:


Alleen kunnen jullie de bijschriften niet lezen, dat is jammer. Als je van iets heel graag wil weten wat het is dan moet je de tekst kopiëren, dan vertaal ik het wel even.
vetttt van wie zijn deze??
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.