Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 22:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-09-2006 @ 19:24 :
Waar heb jij het nou weer over?
over de wereld in je hand draaien/willen hebben/grijpen/in het ootje willen nemen, etcetera.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Oud 20-09-2006, 22:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 20-09-2006 @ 23:28 :
Hoe raar je af en toe ook tegen Amerika tekeer gaat, je stelde dat ze even erg waren als Iran, en niet erger.

Fix die reply even, dan kan ik deze post en de vorige verwijderen.
Nee, laat maar staan. Ik heb niet beweerd dat ze even erg waren, ik heb alleen heel wat overeenkomsten op een rijtje gezet. Mag ik?
Oud 20-09-2006, 22:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
@Gatara: ik zie nog steeds niet hoe dat een antwoord is op mijn post. Je bent altijd zo onduidelijk. Wil je even reageren in meer dan één zinnetje, dan weet ik waar je het over hebt.
Oud 20-09-2006, 23:08
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-09-2006 @ 23:13 :
Jammer, beste prof, maar toen ik die reactie aan het typen was, had jij alweer een nieuw antwoord geplaatst. Dat kan ik niet weten, wel? Je zult zien dat ik wel degelijk zo snel mogelijk weer op je nieuwe post heb gereageerd.

Alleen jammer dat je hier weer je ware aard laat zien: dat je geïnteresseerd bent in het afbranden van ene Mark, in plaats van een inhoudelijke discussie. Je bent zelfs zó aan het razen, dat je spontaan alle interpunctie vergeet. Kalmeer, zou ik zeggen.
ohnee een dislecticus pakken op interpunctie 10 punten voor jou
Oud 20-09-2006, 23:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
professor2 schreef op 21-09-2006 @ 00:08 :
ohnee een dislecticus pakken op interpunctie 10 punten voor jou
Zo en dan mijn punten beantwoorden ipv one-liners af te leveren.
Oud 21-09-2006, 06:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-09-2006 @ 23:48 :
@Gatara: ik zie nog steeds niet hoe dat een antwoord is op mijn post. Je bent altijd zo onduidelijk. Wil je even reageren in meer dan één zinnetje, dan weet ik waar je het over hebt.
lees wat jij schreef en dan zeg ik: alsof Iran zo niet is.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 21-09-2006, 11:50
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
professor2 schreef op 21-09-2006 @ 00:08 :
ohnee een dislecticus pakken op interpunctie 10 punten voor jou
Dyslexie is geen vrijbrief voor luiheid. Je kunt best proberen zinnen af te sluiten met een punt en nieuwe zinnen beginnen met een hoofdletter.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 21-09-2006, 13:54
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 21-09-2006 @ 12:50 :
Dyslexie is geen vrijbrief voor luiheid. Je kunt best proberen zinnen af te sluiten met een punt en nieuwe zinnen beginnen met een hoofdletter.
als je niet wat het is hou je mond dan

ik kan dingen niet automatiseren
Oud 21-09-2006, 14:00
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
professor2 schreef op 21-09-2006 @ 14:54 :
als je niet wat het is hou je mond dan

ik kan dingen niet automatiseren
Als je geen enkele moeite doet om m'n ongelijk te bewijzen dan zie ik daar geen reden toe.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 21-09-2006, 16:18
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Gut, net op TV, een vliegtuig met Iranezen was neergestort, het was nog een Boeing uit de glorietijd. Omdat de USA geen onderdelen meer levert voor deze wrakken is natuurlijk de USA schuld aan de crash
Oud 21-09-2006, 16:47
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Kandidaten CDA ontkennen genocide Turken
Van onze verslaggevers
Lezersreacties op dit artikel (44) lezersreacties op dit artikel geef uw reactie geef uw reactie
Twee kandidaten op de CDA-lijst voor de kamerverkiezingen van november ontkennen de Armeense genocide, terwijl de partij vindt dat Turkije deze volkerenmoord moet erkennen.

Het gaat om twee kandidaten van Turkse afkomst, Ayhan Tonca (op 35) en Osman Elmaci (56). Tonca noemt de genocide al lang een leugen. Elmaci zette onlangs zijn standpunt uiteen in een brief aan de Kamer. Die is te lezen op de website van het tv-programma ’Nova’, dat er gisteren aandacht aan besteedde.

Elmaci schrijft dat een initiatief van de ChristenUnie, dat het ontkennen van genocide strafbaar wil stellen, in strijd is met de vrije meningsuiting. Hij wijst erop dat er in Nederland 300.000 Turken zijn, die niet geloven in de Armeense genocide van 1915 en geeft een opsomming van de Turkse argumenten.

Tonca is voorzitter van de Islamitische Stichting Nederland (ISN), de Nederlandse afdeling van Diyanet, het Turkse ministerie van religieuze zaken. ISN beheert het merendeel van de Turkse moskeeën in Nederland. In Turkse kringen vraagt men zich af hoe Tonca als volksvertegenwoordiger kan functioneren als hij zo met handen en voeten gebonden is aan de Turkse overheid.

Op de website van Elmaci (www.osmanelmaci.nl) blijkt dat hij kind aan huis is bij rechts nationalistische Turkse organisaties. Eerder al lieten zowel Elmaci als Tonca zich in een e-maildiscussie tussen Turkse lokale politici zeer kritisch uit over het voorstel van de ChristenUnie.

CDA-voorzitter Marja van Bijsterveldt zegt in een reactie dat zij het standpunt van Tonca respecteert, maar dat dit niet het standpunt is van de fractie dan wel de partij.

De Armeense genocide had plaats in 1915, toen Turkije streed aan de zijde van Duitsland. Omdat ze twijfelden aan de loyaliteit van de Armeniërs besloten de Turken hen te deporteren naar Syrië.

Bron

Argh.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 21-09-2006, 16:54
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Hoe durven ze!
Oud 21-09-2006, 17:16
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Haha, CDA!
Oud 21-09-2006, 17:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Als die mensen op de lijst blijven voor de verkiezingen heeft het CDA voor mij afgedaan. Als regeringspartij waren ze mede voorstander van Turkije de duimschroeven aandraaien met het erkennen van de Armeense Genocide als voorwaarde voor EU lidmaatschap, dan kan het onmogelijk zijn dat mensen die dat nog ontkennen op de CDA lijst staan.

Verder vind ik het bijzonder compromiterend dat hij deel uit zou maken van een Turkse overheidsinstantie die moskeeën in Nederland beheert. (wat op zich al zeer dubieus is)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 21-09-2006, 17:59
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Meisje van 15 na dorpsfeest verkracht

(Novum) - Een 15-jarig meisje uit het Overijsselse Oldemarkt is vrijdagnacht door twee jongens verkracht. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

Het meisje reed tussen 02.00 en 03.00 uur weg van het dorpsfeest aan de Hareweg toen zij door twee jongens werd aangesproken. Zij dwongen haar met hen mee te gaan en verkrachtten haar. De politie is nog op zoek naar de daders. Het zou gaan om twee jongens van 18 tot 21 jaar.

http://www.nieuws.nl/291850/Meisje_v...eest_verkracht
Oud 21-09-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Sherpao schreef op 21-09-2006 @ 18:59 :
Meisje van 15 na dorpsfeest verkracht

(Novum) - Een 15-jarig meisje uit het Overijsselse Oldemarkt is vrijdagnacht door twee jongens verkracht. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

Het meisje reed tussen 02.00 en 03.00 uur weg van het dorpsfeest aan de Hareweg toen zij door twee jongens werd aangesproken. Zij dwongen haar met hen mee te gaan en verkrachtten haar. De politie is nog op zoek naar de daders. Het zou gaan om twee jongens van 18 tot 21 jaar.

http://www.nieuws.nl/291850/Meisje_v...eest_verkracht
ja eh, waarom fietst dat meisje dan ook echt alleen 's nachts ik bedoel, je weet dat dat niet veilig is.
Oud 21-09-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 21-09-2006 @ 19:46 :
ja eh, waarom fietst dat meisje dan ook echt alleen 's nachts ik bedoel, je weet dat dat niet veilig is.
Neemt niet weg dat het eigenlijk helemaal niet zo hoort, niet meer alleen buiten durven te fietsen omdat er iets kan gebeuren. Toch zonde dat het zo is, vind je niet?
Oud 22-09-2006, 00:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Grimm schreef op 21-09-2006 @ 20:01 :
Neemt niet weg dat het eigenlijk helemaal niet zo hoort, niet meer alleen buiten durven te fietsen omdat er iets kan gebeuren. Toch zonde dat het zo is, vind je niet?
Helemaal mee eens. En dat die jongens na een fikse reprimande en 2 weken cavia's kammen op een kinderboerderij weer vrij kunnen rondlopen, maakt de situatie er ook al niet beter op.
Oud 22-09-2006, 00:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 21-09-2006 @ 19:46 :
ja eh, waarom fietst dat meisje dan ook echt alleen 's nachts ik bedoel, je weet dat dat niet veilig is.
Redenatie van drie keer niks.. Je kunt verwachten dat het ook 's nachts gewoon veilig is. Verkrachters zijn gelukkig zeldzaam, zeer zeldzaam, niet een risico waardoor je je leven moet laten beheersen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-09-2006, 00:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2006 @ 01:00 :
Verkrachters zijn gelukkig zeldzaam, zeer zeldzaam,
Was dat fabeltje maar waar.
Oud 22-09-2006, 00:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2006 @ 01:04 :
Was dat fabeltje maar waar.
Dat fabeltje is waar. Het glas is half vol Mark, niet half leeg.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-09-2006, 00:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2006 @ 01:13 :
Dat fabeltje is waar. Het glas is half vol Mark, niet half leeg.
Ik vind dat nogal een rare verwoording als het om verkrachters gaat. "Hè, gelukkig zijn er maar de helft minder verkrachters"? Wat als er nou gewoon geen waren? Dan ging je verhaal op.
Oud 22-09-2006, 01:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Chavez: Bush 'devil'; U.S. 'on the way down'
POSTED: 1:26 p.m. EDT, September 21, 2006

UNITED NATIONS (CNN) -- Venezuelan President Hugo Chavez tore into his U.S. counterpart and his U.N. hosts Wednesday, likening President Bush to the devil and telling the General Assembly that its system is "worthless."

"The devil came here yesterday," Chavez said, referring to Bush, who addressed the world body during its annual meeting Tuesday. "And it smells of sulfur still today."

Chavez accused Bush of having spoken "as if he owned the world" and said a psychiatrist could be called to analyze the statement. (Watch Hugo Chavez cross himself as he tells world leaders he can smell the devil -- 1:06)

"As the spokesman of imperialism, he came to share his nostrums to try to preserve the current pattern of domination, exploitation and pillage of the peoples of the world. An Alfred Hitchcock movie could use it as a scenario. I would even propose a title: 'The Devil's Recipe.' "

Chavez held up a book by Noam Chomsky on imperialism and said it encapsulated his arguments: "The American empire is doing all it can to consolidate its hegemonistic system of domination, and we cannot allow him to do that. We cannot allow world dictatorship to be consolidated."
'No way to save' U.N.

Chavez also blasted the United Nations, calling the General Assembly "merely a deliberative organ" that meets once a year.

"We have no power, no power to make any impact on the terrible situation in the world," he said.

Chavez called the veto power shared by the five permanent members of the Security Council "anti-democratic," and cited the U.S. veto of a resolution that would have demanded the Israelis halt their bombing of Lebanon this summer.

That move "allowed the Israelis with impunity to destroy Lebanon in front of us all as we stood there watching," Chavez said. He recommended that the world body's headquarters be moved to another country and offered Venezuela as a possible new home.

He noted that he recently returned from a summit of more than 50 heads of state from nonaligned nations in Havana, Cuba, and urged his audience to support their efforts for "a world of peace."

At a news conference after the speech, he further lambasted the United States and U.N., saying of the latter, "There is no way to save it."

The U.N. was founded in an era of two superpowers, he said. "The Soviet Union collapsed. The United States empire is on the way down and it will be finished in the near future, for the good of all mankind."

He also said the U.S. government was the "first enemy" of its people.

"Their freedoms are restricted through the Patriot Act. They are sent to die in Iraq for no reason. The people of the United States are being deceived," he said.
Nuclear Venezuela?

The day after Iranian President Mahmoud Ahmadinejad defiantly expressed to the General Assembly his country's determination to pursue nuclear technology, Chavez told reporters he, too, would like to explore nuclear energy.

All countries should dispose of their nuclear bombs, he said, but he would like to tap the technology for energy purposes because Venezuela's oil reserves are nonrenewable and finite. He ended the news conference by saying, "I have a meeting with the axis of evil somewhere around here, so I have to go." [ ]

Oil supplies loom large in any discussion of U.S.-Venezuela relations. Venezuela was the world's ninth-largest oil producer in 2004 and the fourth-largest supplier of oil to the United States, accounting for 11.2 percent of U.S. imports in 2005, according to the U.S. Energy Information Administration.

John Bolton, U.S. ambassador to the United Nations, dismissed the speech, saying, "I think that [Chavez's] rhetoric today shows exactly what kind of man he is."

Bolton said: "We're not going to address that sort of comic-strip approach to international affairs.

"The real issue here is he knows he can exercise freedom of speech on that podium and, as I say, he could exercise it in Central Park, too. He's not giving the same freedom to the people of Venezuela."

Chavez's tirades against Bush have become common. In May, he accused Bush of committing genocide and said the U.S. president should be imprisoned by an international criminal court. (Full story)

Chavez also alleged during the U.N. speech that the United States is planning, financing and setting in motion a coup to overthrow him. The U.S. has denied such accusations in the past.

As he was exiting the U.N. building in New York, Chavez told reporters that Bush is not a legitimate president because he "stole the elections."

"He is therefore a dictator," Chavez said. (Watch Chavez call Bush a dictator, express his love of America -- :57)

In an interview later with CNN en Español, Chavez said he had good relations with President Clinton, but of Bush he said, "With this cowboy you can't even talk ... the Texan who walks around shooting from the hip."

http://www.cnn.com/2006/WORLD/americ....un/index.html

Democrats warn Chavez: Don't bash Bush
POSTED: 5:33 p.m. EDT, September 21, 2006

WASHINGTON (CNN) -- Two of President Bush's staunchest domestic critics leapt to his defense Thursday, a day after one of his fiercest foreign foes called him "the devil" in a scorching speech before the United Nations.

"You don't come into my country; you don't come into my congressional district and you don't condemn my president," Rep. Charles Rangel, D-New York, scolded Venezuelan President Hugo Chavez.

House Minority Leader Nancy Pelosi, D-California, was blunt in her criticism of the Venezuelan leader. "He is an everyday thug," she said. (Watch Rangel rip Chavez -- 1:28 )

Chavez kept up his criticism of Bush during a visit to Harlem on Thursday, calling the U.S. president "a sick man" who is unqualified for the job. Chavez also said he is expanding his heating-oil program to help low-income Americans.

During his speech before the U.N. General Assembly on Wednesday, Chavez launched into a caustic verbal attack of Bush that shocked diplomats and observers accustomed to the staid verbiage of international diplomacy. (Full story)

"The devil came here yesterday," Chavez said, referring to Bush, who addressed the world body during its annual meeting Tuesday. "And it smells of sulfur still today."

Chavez accused Bush of having spoken "as if he owned the world" when the U.S. president addressed the world body on Tuesday. (Watch how Chavez's belligerence may backfire -- 3:11)

"As the spokesman of imperialism, he came to share his nostrums to try to preserve the current pattern of domination, exploitation and pillage of the peoples of the world. An Alfred Hitchcock movie could use it as a scenario. I would even propose a title: 'The Devil's Recipe.' "

Bush's domestic foes fumed Thursday.

"If there's any criticism of President Bush, it should be restricted to Americans, whether they voted for him or not," Rangel said at a Washington news conference.

"I just want to make it abundantly clear to Hugo Chavez or any other president: Don't come to the United States and think, because we have problems with our president, that any foreigner can come to our country and not think that Americans do not feel offended when you offend our chief of state," Rangel said.

"Hugo Chavez abused the privilege that he had speaking at the United Nations," Pelosi said. "In doing so, in the manner which he characterized the president, he demeaned himself and demeaned Venezuela."

Bush administration officials dismissed the Chavez tirade.

"We're not going to address that sort of comic-strip approach to international affairs," John Bolton, the U.S. ambassador to the U.N., said shortly after Chavez spoke Wednesday.

Chavez's tirades against Bush have become common. In May, he accused Bush of committing genocide and said the U.S. president should be imprisoned by an international criminal court.

Chavez also alleged during the U.N. speech that the United States is planning, financing and setting in motion a coup to overthrow him. The U.S. has denied such accusations in the past.

As he was exiting the U.N. building in New York, Chavez told reporters that Bush is not a legitimate president because he "stole the elections."

"He is, therefore, a dictator," Chavez said.(Watch Chavez's bellicose comments -- :57)

During a stop in Harlem on Thursday, Chavez said he has no quarrel with the American people.

"We are friends of yours, and you are our friends," he said.

Underscoring his point, he announced he is expanding his heating-oil program to help impoverished Americans from 40 million gallons last year to 100 million gallons this year, and from 180,000 families to 459,000 families.

But in the heart of Rangel's congressional district, he blasted away at Bush for a second day.

"He walks like this cowboy John Wayne," said Chavez. "He doesn't have the slightest idea of politics. He got where he is because he is the son of his father. He was an alcoholic, an ex-alcoholic. He's a sick man, full of complexes, but very dangerous now because he has a lot of power."

Chavez, clad in a fire-engine-red shirt, called Bush a "menace" and a "threat against life on the planet."

In the United States, rich people are getting richer, and poor people are getting poorer, he said. "That's not a democracy; that's a tyranny."

After his address, a Chavez spokesman said the Secret Service and New York Police Department had barred the Venezuelan president from granting media interviews and cut his delegation's satellite feed -- claims the New York police and State Department denied.

NYPD Assistant Chief Michael Collins called the allegations "absolutely false" and said the Venezuelan delegation refused to comply with requirements on where to place their satellite dish.

"What they were doing was dangerous and illegal," he said. "We made every accommodation not to interfere with what was going on."

State Department spokesman Gonzo Gallegos, in New York with Secretary of State Condoleezza Rice, said: "As a matter of policy, there are no restrictions on President Chavez or anyone else wanting to speak their mind in the United States."

http://www.cnn.com/2006/POLITICS/09/....ny/index.html

*applaudisseert enthousiast voor Chavez*

Kijk, da's heel wat anders dan die slappe hap in Den Haag.

Vergeet ook niet de video te bekijken waarin Chavez applaus krijgt op de achtergrond en later een kruis slaat en zijn blik naar de hemel richt nadat hij het over 'de duivel' had.
Oud 22-09-2006, 06:20
Verwijderd
Wat betreft die verkrachters, ik denk dat er meer openheid moet zijn om aangifte te kunnen doen, er zijn genoeg mensen die op zich wel willen, maar het niet doen. Stom natuurlijk, want als er drie aanklachten tegen zo'n kerel lopen, is dat sterker dan dat het er maar één is. Over de straffen laat ik me maar niet uit, ik vind wel dat het meer mag zijn dan wat Mark beschrijft, maar ik denk ook dat het wel meer is.

Wat betreft Chavez, vind het wel goed dat je ook een keer die geluiden hoort. Maar hij heeft wel gelijk, de VS is going down, gewoon even wachten tot ze de leningen terug moeten betalen
Oud 22-09-2006, 08:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2006 @ 02:36 :
[B]Chavez: Bush 'devil'; U.S. 'on the way down'
...
*applaudisseert enthousiast voor Chavez*
Die vent doet alles wat tegen de VS gericht is, zelfs als dat betekent dat hij bevolkingsgroepen in eigen land tegen elkaar opzet of dat hierdoor de hele wereld in vuur en vlam raakt. Die vent is gestoord.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-09-2006, 08:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2006 @ 01:15 :
Ik vind dat nogal een rare verwoording als het om verkrachters gaat. "Hè, gelukkig zijn er maar de helft minder verkrachters"? Wat als er nou gewoon geen waren? Dan ging je verhaal op.
Er zijn verkrachters, helaas. Gelukkig zijn er niet zoveel dat je je leven of samenleving erdoor moet laten beheersen. Daarom begrijp ik commentaren als "Maar je weet toch dat het 's nachts onveilig is?" geheel niet. Ten eerste omdat het lijkt alsof dit de verantwoordelijkheid deels bij het slachtoffers plaatst, ten tweede omdat het helemaal geen redenering is. Er vind ook veel seksueel misbruik plaats in familiekring, toch hoor je niemand zeggen 'ja, had je maar niet naar verjaardagen van familie moeten gaan, je weet toch immers dat veel van het seksueel misbruik in familiekring plaatsvind?'.


En over Chavez: De ene populist met zeer discutabele methoden noemt een andere populist met zeer discutabele methoden de duivel. Extreem boeiend. Klinkt een beetje alsof ik Kim Jong Il verwijten hoor maken aan Saddam Hoessein dat hij mensen liet martelen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-09-2006, 08:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2006 @ 09:14 :

En over Chavez: De ene populist met zeer discutabele methoden noemt een andere populist met zeer discutabele methoden de duivel. Extreem boeiend. Klinkt een beetje alsof ik Kim Jong Il verwijten hoor maken aan Saddam Hoessein dat hij mensen liet martelen.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-09-2006, 13:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Rellen in Indonesië na executies

In Indonesië zijn rellen uitgebroken na de executie van drie christelijke militanten. Ze werden terechtgesteld op Sulawesi. Onder hun leiding zouden 200 moslims zijn gedood op het eiland.

Duizenden betogers trokken plunderend en brandstichtend door West-Timor. Met waarschuwingsschoten joeg de politie de demonstranten uiteen. De Indonesische regering roept op tot kalmte. De EU vraagt Jakarta alle executies stop te zetten en de doodstraf af te schaffen.

Tussen 1998 en 2002 vielen op Sulawesi bij sektarisch geweld zeker 1000 doden. De hoogste straf die een moslimmilitant kreeg opgelegd was 15 jaar cel.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...5FC49FD70.html

__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-09-2006, 14:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2006 @ 09:14 :
En over Chavez: De ene populist met zeer discutabele methoden noemt een andere populist met zeer discutabele methoden de duivel. Extreem boeiend. Klinkt een beetje alsof ik Kim Jong Il verwijten hoor maken aan Saddam Hoessein dat hij mensen liet martelen.
Je haalt me de woorden uit de mond. Hoewel Chavez natuurlijk wel een punt heeft...
__________________
you're not my demographic
Oud 22-09-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 21-09-2006 @ 19:46 :
ja eh, waarom fietst dat meisje dan ook echt alleen 's nachts ik bedoel, je weet dat dat niet veilig is.
Veiliger dan overdag fietsen. De kans dat je 's nachts verkracht wordt is een stuk kleiner dan dat je overdag doodgereden wordt door een SUV. Daarom zie je het ook nooit bij de nieuwsberichten als het laatste gebeurt.
Oud 22-09-2006, 15:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-09-2006 @ 16:27 :
Veiliger dan overdag fietsen. De kans dat je 's nachts verkracht wordt is een stuk kleiner dan dat je overdag doodgereden wordt door een SUV. Daarom zie je het ook nooit bij de nieuwsberichten als het laatste gebeurt.
nogal morbide humor
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-09-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2006 @ 16:44 :
nogal morbide humor
De waarheid is hard.
Oud 22-09-2006, 15:57
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Daders steekpartij bekend
Na de dodelijke steekpartij woensdagavond tussen Marokkaanse en Surinaamse jongeren zijn enkele arrestaties verricht.
Twee van de vier verdachten van de dodelijke steekpartij in de Indische buurt woensdagavond zijn opgepakt. De identiteit van de andere twee, waaronder de vermoedelijke hoofddader, is bekend. “Ik heb het in deze omvang nog niet eerder meegemaakt”, zei Job Cohen gisteren in reactie op de relletjes onder Marokkaanse jongeren in hun eigen zoektocht naar de daders. “Het is niet mis wanneer een paar honderd man door de straten rent.” De politie was gisteravond extra alert in de buurt omdat bewoners aangegeven hadden te vrezen voor herhaling. Ook het stadsdeel Zeeburg stuurt extra mensen de straat op om de mensen te kalmeren. Het is de burgemeester niet bekend dat er spanningen zijn in de buurt.

Woensdagavond rond 21.00 uur is een 27-jarige Marokkaanse man doodgestoken na te zijn belaagd door vier Surinaamse mannen. De vechtpartij was het gevolg van een ruzie om een parkeerplaats. Het slachtoffer is diverse malen gestoken en wist strompelend een nabijgelegen belwinkel te bereiken, waar hij ineen zakte. Hij overleed rond middernacht in het ziekenhuis. De relletjes die hierna ontstonden waren gericht op de daders. Marokkaanse jongeren hielden elkaar op de hoogte van de woonadressen van de mannen en probeerden hier de deuren in te trappen en ramen in te gooien.

In de buurt van het Muiderpoortstation en het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis waar het slachtoffer lag, vonden ook diverse opstootjes plaats waarbij honderden Marokkaanse jongeren Surinaamse jongeren opzochten. Ze gooiden met stenen naar agenten en vernielden ruiten. Een onbekend aantal onruststokers is opgepakt.


Zorgwekkende ontwikkeling, een Marokkaan wordt gestoken en in no time rennen honderden "eigen rechters" door de straten om verhaal te halen. We hebben een vreemd leger in Nederland die met mobieltjes met de sneeuwbalmethode in minuten opgetrommeld wordt. En (de tot beste uitgeroepen) burgemeester kijkt verbaasd toe...
Oud 22-09-2006, 16:05
Verwijderd
OMFG in een bevolking van 16 miljoen zitten ook idioten! Moord! Brand! Help!
Oud 22-09-2006, 16:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-09-2006 @ 17:05 :
OMFG in een bevolking van 16 miljoen zitten ook idioten! Moord! Brand! Help!
in amsterdam is het 70% van de bevolking. Dit marokkaans tuig en overige gekken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-09-2006, 17:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2006 @ 09:14 :
En over Chavez: De ene populist met zeer discutabele methoden noemt een andere populist met zeer discutabele methoden de duivel. Extreem boeiend. Klinkt een beetje alsof ik Kim Jong Il verwijten hoor maken aan Saddam Hoessein dat hij mensen liet martelen.
Behalve dan dat Chavez geen dictator is en geen andere landen binnenvalt, geen terrorisme steunt en geen gevaarlijk nucleair programma heeft.
Oud 22-09-2006, 17:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2006 @ 17:24 :
in amsterdam is het 70% van de bevolking. Dit marokkaans tuig en overige gekken
JA INDERDAAD! 70% vieze en criminele allochtonen! WEG ERMEE!
Amsterdam voor de blanken.
Oud 22-09-2006, 17:43
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-09-2006 @ 18:14 :
JA INDERDAAD! 70% vieze en criminele allochtonen! WEG ERMEE!
Amsterdam voor de blanken.
correctie: Amsterdam is voor de joden.
Oud 22-09-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-09-2006 @ 16:27 :
Veiliger dan overdag fietsen. De kans dat je 's nachts verkracht wordt is een stuk kleiner dan dat je overdag doodgereden wordt door een SUV. Daarom zie je het ook nooit bij de nieuwsberichten als het laatste gebeurt.
Straks durf ik niet meer overdag te fietsen.
Oud 22-09-2006, 19:21
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-09-2006 @ 18:14 :
JA INDERDAAD! 70% vieze en criminele allochtonen! WEG ERMEE!
Amsterdam voor de blanken.
smerig antwoord op mijn sarcastische opmerking.

Je weet ook wel dat ik onder de 70% ook blonde sjakie op de hoek met zijn broek af bedoel.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-09-2006, 19:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Uit de column van Ebru Umar vandaag in 'Metro':

---------------
-De paus...
-God wat zijn die moslims dom. Niet dat de paus daar nou voor onder doet, maar ja dat is dan ook een seniele Duitser. En dan nu zijn uitspraken afzwakken. Wees een vent. Maar ja, welke vent draagt een jurk?

Oud 22-09-2006, 19:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Duizenden Palestijnen betogen tegen paus

(Novum) - In Jeruzalem, in de Gazastrook en op de Westoever zijn vrijdag duizenden moslims de straat op gegaan om hun woede te tonen over de uitspraken van paus Benedictus XVI over de islam.

Honderden gelovige moslims demonstreerden bij de Al Aqsa moskee in Jeruzalem, en hielden spandoeken op met teksten als 'Rome veroveren is de oplossing' en 'Het leger van de islam zal terugkeren'.

In Nablus op de Westoever gingen Hamas-aanhangers na het vrijdaggebed de straat op en riepen leuzen tegen de paus. "Honger, gevangenschap en bezetting is tot daar aan toe, maar we pikken niet dat de profeet wordt beledigd. We offeren ons leven voor u op, profeet." Ook noemden de demonstranten de paus een lafaard en een hulpje van de Amerikanen.

In het noorden van de Gazastrook betoogden zo'n duizend aanhangers van de Islamitische Jihad tegen de paus en in Ramallah hielden honderden Hamas-aanhangers een optocht door de stad.

De paus heeft veel moslims tegen zich in het harnas gejaagd door in een toespraak uit een middeleeuwse tekst te citeren waarin een verband wordt gelegd tussen de islam en geweld. Hoewel Benedictus zei dat het niet zijn bedoeling was geweest kwaad te spreken over de islam, bood hij niet zijn excuses aan, terwijl veel moslimleiders daar wel om hadden gevraagd.

Eerder deze week werden zeven kerken op de Westoever en in de Gazastrook beschadigd.
http://www.nieuws.nl/292680/Duizende...gen_tegen_paus


wat zei de paus ook al weer?

(trouwens,.. na het vrijdaggebed he? hoe voorspelbaar)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-09-2006, 20:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
In plaats van dat ze eens iets constructiefs gaan doen...
Oud 22-09-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2006 @ 18:09 :
Behalve dan dat Chavez geen dictator is en geen andere landen binnenvalt, geen terrorisme steunt en geen gevaarlijk nucleair programma heeft.
Net alsof Chavez een fris mannetje is.
Oud 22-09-2006, 20:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 22-09-2006 @ 21:10 :
Net alsof Chavez een fris mannetje is.
Frisser dan Bush in ieder geval. En fris genoeg om niet met Hussein of Kim Jong-Il vergeleken te hoeven worden.
Oud 22-09-2006, 20:55
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
WTF!!!. Er is niets mis met Chavez. Waarom zitten de rechtse populisten hier te ijlen?
Oud 22-09-2006, 20:57
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2006 @ 21:21 :
Frisser dan Bush in ieder geval. En fris genoeg om niet met Hussein of Kim Jong-Il vergeleken te hoeven worden.
Oud 22-09-2006, 20:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2006 @ 20:21 :
smerig antwoord op mijn sarcastische opmerking.

Je weet ook wel dat ik onder de 70% ook blonde sjakie op de hoek met zijn broek af bedoel.
Dat sarcasme bleek nergens uit.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 21:02.
Oud 22-09-2006, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Sherpao schreef op 22-09-2006 @ 21:55 :
WTF!!!. Er is niets mis met Chavez. Waarom zitten de rechtse populisten hier te ijlen?
Net alsof ik rechts ben. Ik krijg echt een steeds grotere hekel aan die schreeuwerige lui die 'socialisme' als de redding van alles zien.
Oud 22-09-2006, 21:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Rustig maar, het is Sherpao maar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.