Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2007, 18:07
Verwijderd
Ik vraag me dat af, want ik heb net een DVD-box (VAN HITCHCOCK JA) gezien die elders tussen de 35,- en de 50,- is, voor 25,-. Maar doordat 'ie zo goedkoop is, is 'ie praktisch uitverkocht en is er alleen een exemplaar over met allemaal krassen en kapotte hoekjes en randjes. Ze kunnen 'm ook niet bijbestellen want 't is een eenmalig iets en ik kan er geen ander doosje omheen doen want het is dus een box met zo'n uberverpakking enzo. Nu heb ik 'm maar apart laten houden zodat ik kan nadenken over of ik 'm nog wel wil hebben.

Ik houd van mijn DVD-collectie en daarom wil ik eigenlijk dat al m'n DVD-hoesjes flawless zijn. Als een hoesje beschadigd is dan vind ik 't dus direct afdoen aan de DVD's, ook al zijn de DVD's zelf niet beschadigd.

Ben jij net zo'n purist en wil je een glanzend mooie collectie? Polijst je je DVD's nét niet en is de kast waarin ze staan de enige plaats in huis die áltijd netjes is? Of kan het je geen donder schelen, als de films zelf maar okay zijn? Waar ligt voor jou de grens? Is een kras op het doosje reden genoeg om 'm niet te kopen of moet het hele ding zowat uit elkaar vallen eer je 'm toch maar weifelend terugzet in de schappen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2007, 18:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-05-2007 @ 19:07 :
Koop jij...
Nee.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:09
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Als dat ding helemaal beschadigd is, laat ik hem liggen. Vooral als het een se/dc. Met een normale dvd van een tientje wil ik nog wel eens met een ietwat beschadigd hoesje genoegen nemen.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:13
Verwijderd
Hangt er vanaf welke film.
Als het gewoon een leuke film is die ik wel eens wil zien, vind ik het niet zo'n ramp als ie beschadigd is (hoewel ik het liever niet heb natuurlijk, en ik ben soms wel een beetje neurotisch in die dingen), daar kan ik dan wel mee leven.
Als het echt een verzamelding is of een film(box) die ik echt gewéldig vind, kan ik er niet tegen wanneer ie kapot is. Dan ga ik me daar alleen nog maar aan zitten ergeren. Dus dan koop ik hem echt liever voor wat meer gewoon wél mooi.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-05-2007 @ 19:09 :
Nee.
Niet liegen, je had laatst nog gepost dat je een DVD gekocht had. Onee, drie zelfs. DUS! >:]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 05-05-2007 @ 19:21 :
Niet liegen, je had laatst nog gepost dat je een DVD gekocht had. Onee, drie zelfs. DUS! >:]
VIJF, volgens mij.
(bij de Blokker, toch? )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, ik eis van mijn collectie dat ze er perfect uitziet en ik erger me rot aan kleine witte hoekjes op kartonnen dozen enzo. Maar een megaproduct zou ik ook wel in beschadigde verpakking kopen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 19:16
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-05-2007 @ 19:21 :
Niet liegen, je had laatst nog gepost dat je een DVD gekocht had. Onee, drie zelfs. DUS! >:]
Toen was ik niet toerekeningsvatbaar.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 19:24
Verwijderd
Ik ben redelijk zuinig met mn dvds en heb een aardige collectie. De films die ik echter koop zijn niet vaak in ruime aantallen aanwezig in de winkel, dus soms moet ik me er maar overheen zetten als het hoesje iets minder kosjer is...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 19:41
Verwijderd
Ik ben wel zuinig op mijn dvd's maar soms vertonen de kartonnen doosjes wel eens kleine scheurtjes of kapotte hoekjes. Tis jammer, maar geen ramp. Hoe het overigens komt, weet ik niet. Ik doe er wel voorzichtig mee.

Ik zou overigens geen hevig beschadigde dvd-box aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 19:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2007 @ 20:41 :
Ik ben wel zuinig op mijn dvd's maar soms vertonen de kartonnen doosjes wel eens kleine scheurtjes of kapotte hoekjes. Tis jammer, maar geen ramp. Hoe het overigens komt, weet ik niet. Ik doe er wel voorzichtig mee.

Ik zou overigens geen hevig beschadigde dvd-box aanschaffen.
²
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 20:47
Verwijderd
Als er echt geen andere meer is of er is veel korting op een beschadigd doosje koop ik het wel, zo niet dan wil ik graag een mooie. Verder zit ik er niet zo mee als mijn eigen dvdhoesjes een beetje beschadigd raken omdat ik ze meeneem in mijn tas.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 21:46
PV
PV is offline
Ik vind van die kartonnen/speciale omhulsels maar irritant, dan passen ze niet in mn rekken. Als dat beschadigd is kan me dat dus niet zoveel schelen. Doosjes zelf zijn evt ook te vervangen. En als je daardoor korting kan krijgen, is het missch nog mooi meegenomen ook.

Maar als t in jouw geval echt een speciale box is die je heel graag wil hebben enzo, koop dan een iets duurdere maar wel fatsoenlijke box
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 22:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 05-05-2007 @ 22:46 :
Ik vind van die kartonnen/speciale omhulsels maar irritant, dan passen ze niet in mn rekken. Als dat beschadigd is kan me dat dus niet zoveel schelen. Doosjes zelf zijn evt ook te vervangen. En als je daardoor korting kan krijgen, is het missch nog mooi meegenomen ook.

Maar als t in jouw geval echt een speciale box is die je heel graag wil hebben enzo, koop dan een iets duurdere maar wel fatsoenlijke box
Ik heb 'n mooie kast gekocht om m'n dvd's in te plaatsen, geen stom rek. Vooral dan omdat ik redelijk veel boxen heb van series en films...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 08:46
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik vind het wel belangrijk, maargoed, ze staan gewoon in de kast. Ik ga m'n digipacks niet speciaal presenteren ofzo. Dus als er eens iets wat minder mooi aan is, so be it. Halen ze maar wat van de prijs af. Op m'n lOTR:TT EE (hehe, geek) zit echt een ranzige wond, maarja, die was dan weer zo goedkoop, en ze hadden 'm niet meer, om 'm dan weer terug te gaan sturen enzo is ook weer zo wat. Daar ben ik dan weer te lui voor. Af en toe is het trouwens wel frustrerend, zo zat er op m'n Fantastic PLanet net een klein wit vlekje op de cover zelf. Beetje jammer. En m'n buster keaton box zat een klein scheurte op de spine.

En speciaal voor juice:

__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 06-05-2007 om 08:54.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 09:59
PV
PV is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-05-2007 @ 23:20 :
Ik heb 'n mooie kast gekocht om m'n dvd's in te plaatsen, geen stom rek. Vooral dan omdat ik redelijk veel boxen heb van series en films...
Ik heb geen ruimte voor een kast en om het los op boekenplanken te leggen vind ik niet praktisch, dan flikkert alles omver als je er een paar uitpakt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 10:19
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-05-2007 @ 19:36 :
Ja, ik eis van mijn collectie dat ze er perfect uitziet en ik erger me rot aan kleine witte hoekjes op kartonnen dozen enzo. Maar een megaproduct zou ik ook wel in beschadigde verpakking kopen.
Alleen zou ik die dvd's niet zo snel bij de rest van mijn collectie plaatsen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 11:05
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
gewoon altijd korting eisen bij beschadigde spullen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2007, 11:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 06-05-2007 @ 10:59 :
Ik heb geen ruimte voor een kast en om het los op boekenplanken te leggen vind ik niet praktisch, dan flikkert alles omver als je er een paar uitpakt.
Ik ook niet, ik zal wel eens foto's nemen van hoe m'n kamer er nu uitziet.

Maar m'n dvd's staan nu wel netjes, al zeg ik 't zelf.


(100 dvd's lijken echt niets in die kast, terwijl ze anders echt indrukwekkend leken )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 11:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 09:46 :
En speciaal voor juice:

[afbeelding]
Ja, dat soort dingen vind ik verschrikkelijk, maar gelukkig is het maar LOTR.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 11:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-05-2007 @ 11:19 :
Alleen zou ik die dvd's niet zo snel bij de rest van mijn collectie plaatsen.
Ik heb planken voor boxen en planken voor gewone doosjes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 12:07
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-05-2007 @ 12:57 :
Ik heb planken voor boxen en planken voor gewone doosjes.
Laat eens zien. Ik wil wel weten wat jij hebt.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 12:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 13:07 :
Laat eens zien. Ik wil wel weten wat jij hebt.
Die zin op zich genomen is wel grappig.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-05-2007 @ 12:57 :
Ik heb planken voor boxen en planken voor gewone doosjes.
Haha, dat is wel stoer.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 14:41
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2007 @ 20:41 :
Ik ben wel zuinig op mijn dvd's maar soms vertonen de kartonnen doosjes wel eens kleine scheurtjes of kapotte hoekjes. Tis jammer, maar geen ramp. Hoe het overigens komt, weet ik niet. Ik doe er wel voorzichtig mee.

Ik zou overigens geen hevig beschadigde dvd-box aanschaffen.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2007, 14:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 13:07 :
Laat eens zien. Ik wil wel weten wat jij hebt.


American dad seizoen 1, At last the 1948 show, Box of the banned (I spit on your grave, Zombi 2, The driller killer, The evil dead, The last house on the left, Nightmares in a damaged brain, Ban the sadist videos), Charlie Chaplin (30 korte films), Family Guy seizoen 1 t/m 5, Fawlty Towers seizoen 1 & 2, Futurama seizoen 1 & 2.



Futurama seizoen 3 & 4, Hammer house of horror: The vampire collection (Countess Dracula, Twins of evil, Vampire circus) Hollyweird (Plan 9 from outer space, Bride of the monster, Night of the ghouls), Kreatief met Kurk seizoen 1, Manowar: Hell on earth III, Montys Enzyklo Pythonia (Monty Python and the Holy Grail, Life of Brian, Jabberwocky), The complete Monty Python's flying circus (de serie, Live at the Hollywood Bowl, Live at Aspen (interview)).



The Hitchcock collection (Saboteur, Shadow of a doubt, Rope, Rear window, The trouble with Harry, The man who knew too much, Psycho), Ren & Stimpy seizoen 1 & 2, The Simpsons seizoen 1, 2, 3, 5 & 8, Twin Peaks seizoen 1 & 2, Akira, Alan Partridge presents the cream of British comedy (live), American psycho, And now for something completely different, Rokugatsu no hebi, Frank Zappa: A token of his extreme, Ôdishon.



Azumi, Bad taste, Barbarella, Bassie en Adriaan live, Batman, Batoru rowaiaru, Blackadder seizoen 1 t/m 4, Bottom seizoen 1, 2 & 3, Bottom live 2003, Chasing Amy, Citizen Kane, Class of 1984, Clerks, Color me blood red, La Conquista, Das Kabinett des Doktor Caligari, Delicatessen, De nacht van de wansmaak 2, Donnie Darko: director's cut, Extra's seizoen 1, Flesh Gordon.



Fucking Åmål, Futurama: seizoen 3 volume 3, Jesus Franco: director's best (Virgin among the living dead, Demoniac, Female vampire), Friday the 13th: The final chapter, Friday the 13th: A new beginning, Guesthouse Paradiso, The Simpsons: Heaven and Hell, Honogurai mizu no soko kara, I'm Alan Partridge seizoen 1, Hans Teeuwen: Industry of love, Jiskefet: één pak Jiskefet.



Ju-on: The grudge, Kôkaku kidôtai, Kill Bill: Vol 1, Kill Bill: Vol 2, Layer cake, Richard Pryor: Live in concert, Lost highway, Sen to Chihiro no kamikakushi, Hexen bis aufs Blut gequält, Memento, Mullholland Dr..



Natural born killers, Oldboy, Philadelphia, Poelmo: Slaaf van het Zuiden, Bill Hicks: Relentless, Requiem for a dream, Ringu, Ringu 2, Ringu 0, Rupan sansei: Kariosutoro no shiro, Salò o le 120 giornate di Sodoma.



Bill Hicks: Sane man, Shaun of the dead, Family Guy presents: Stewie Griffin - The untold story, Team America: World police, E tu vivrai nel terrore - L'aldilà, Paura nella città dei morti viventi, The big Lebowski, The Black Sabbath story: Vol 1, The Black Sabbath story: Vol 2, Dance of the vampires, The little mermaid, Xing xing wang.



The office: seizoen 1 & 2 & The Christmas specials, The shining, The toxic avenger, Thriller: En grym film, La noche del terror ciego, Totally Bill Hicks, Vampyros lesbos, Emanuelle fuga dall'inferno, Zombi Holocaust.

Deze pasten er niet meer bij:



La montagna del dio cannibale, The Big Bird Cage, Marquis de Sade: Justine, Schiave bianche: violenza in Amazzonia, Emanuelle e gli ultimi cannibali.

Uitgeleend: Blue velvet, Lost in translation.

Video's heb ik ook:





Verstopt tussen A clockwork orange en Beavis and Butthead do America zit The Rocky Horror picture show.



Kopietjes: Bubbah Ho-tep, Curb your enthousiasm seizoen 1, Metropolis, Napoleon Dynamite, Spaced seizoen 1 & 2 en nog een heleboel opgenomen en gekopieerde video's.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 06-05-2007 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:00
Verwijderd
He Juice, wil je trouwen in gemeenschap van goederen?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2007 @ 16:00 :
He Juice, wil je trouwen in gemeenschap van goederen?
Nou goed dan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:02
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Geil. Die Simpsons wil ik ook, en ik wil wat meer van die troepfilms. Wat staat er op die Zappa DVD trouwens?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-05-2007 @ 16:00 :
Nou goed dan.
Oke, gaan we van de zomer even doen dan.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 16:02 :
Geil. Die Simpsons wil ik ook, en ik wil wat meer van die troepfilms. Wat staat er op die Zappa DVD trouwens?
Live: Approximate, Cosmik desbris, Room service, Stinkfoot, Inca roads, Pygmy twylyte, Dog meat, More trouble every day, Montana, George Duke solo, Florentine Pogen, Oh no.

En klei-animaties.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:10
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Tof, waar heb je die kunnen scoren?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 16:10 :
Tof, waar heb je die kunnen scoren?
Bij een Free record shop in, of all places, Hoorn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:20
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Hm,. jammer.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 16:04
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-05-2007 @ 15:55 :

[afbeelding]

Batman

Ik heb ook zo'n soort kast maar dan met een heel vak Batman x
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2007 @ 16:00 :
He Juice, wil je trouwen in gemeenschap van goederen?
Mag ik dan bij jullie komen inwonen als de huisgenoot die regelmatig iets leent maar nooit dingen teruggeeft?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2007, 19:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Iedereen profiteert maar van mij. Oh ja Paranoide, ik verbied het je wel opeens van me te scheiden en dan de helft van mijn shizzle mee te willen nemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-05-2007 @ 20:52 :
Iedereen profiteert maar van mij. Oh ja Paranoide, ik verbied het je wel opeens van me te scheiden en dan de helft van mijn shizzle mee te willen nemen.
Shit, daar gaat m'n plan. Dan maar plan B, we leven nog lang en gelukkig en slaan af en toe N00dles in elkaar omdat hij alsmaar dingen leent en nooit teruggeeft?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:04
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
En als jullie daar mee bezig zijn ga ik er vandoor met Juice z'n troeptitels.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:04
Verwijderd
Het meisje achter de kassa trouwens, toen ik ging vragen of ze nog een onbeschadigd exemplaar van die box hadden.. Bwa. Ik vroeg dat dus zo, pakt ze die box aan, kijkt er naar, zegt - "Hmm.. Hitchcock. Nooit van gehoord, is dat een TV-serie ofzo?"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:06
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Nou ja, die heeft 'ie wel gehad.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 21:04 :
En als jullie daar mee bezig zijn ga ik er vandoor met Juice z'n troeptitels.
Ik weet niet of hij het daar mee eens is hoor, als ik niet van 'm mag scheiden om de helft van z'n shizzle mee te jatten dan keurt hij het vast ook niet goed als jij z'n troeptitels steelt Strenge man is het, dat moet je niet onderschatten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:07
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
De meeste mensen keuren het niet goed dat ze bestolen worden, dus ik kom er wel mee weg.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:07
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 06-05-2007 @ 21:06 :
Nou ja, die heeft 'ie wel gehad.
Hij heeft er een gehad, ja, maar hij ís er geen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:11
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2007 @ 21:07 :
Hij heeft er een gehad, ja, maar hij ís er geen
Da's waar. Heb je die serie wel eens gezien trouwens? Niet zo heel bijzonder, maar Hitch steelt de show, met zijn fantastische aankondigingen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Godver, wat een smiechten zijn jullie. Vooral jij, Paranoide, smiechtenvrouw.
En Daniel mag mijn troeptitels niet stelen, want daar ben ik juist het meest trots op. Weet je hoe klein de kans is dat je in een DVD winkel Lucio Fulci's La Conquista tegenkomt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:17
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
gewoon te bestellen hoor
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, maar dat is gemakkelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:21
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-05-2007 @ 21:19 :
Ja, maar dat is gemakkelijk.
Ja, sorry. Wat voor versie heb jij dan?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Diezelfde, maar dan uit een winkel. Ik vind dat toch wel iets hebben, zo'n DVD'ke zomaar tegenkomen in plaats van zoeken van achter je computer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.