Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2016, 13:28
Fouco
Fouco is offline
Ahoi!

Ik ben een kerel van 22, heb geen liefdes problemen, had gewoon een simpele vraag waar ik mij onzeker bij voel.
Maar ik heb binnenkort een eerste afspraak met een meisje, nu zou ik haar willen verrassen met een bloemetje, geen bos bloemen maar bv; een roos.

Wat vinden jullie daar van, ik twijfel want misschien is dit te snel willen lopen, of denken ze daar vreemd over.. Of kan je dit ook gewoon zien als een attente verrassing voor dat meisje?

Iemand die zoiets al gedaan heeft bij het eerste afspraakje, of iemand die zijn gedacht daar kan over zeggen?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2016, 13:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe ken je haar, wat gaan jullie doen op deze afspraak?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 13:39
Fouco
Fouco is offline
Citaat:
Hoe ken je haar, wat gaan jullie doen op deze afspraak?
Hey!

Dit is snel! Wat een service!

Ik ken haar eigenlijk vrij toevallig, ik had een opdracht in de hoge school, en ik had iemand nodig die verstand had van een deel van die opdracht, en ik vond niemand, tot dat mijn maat zijn vriendin, voorstelde dat ik met haar vriendin moest sturen op facebook. Dat meisje had een naam natuurlijk maar dat zeg ik liever hier niet, en ik zocht dat meisje op, maar ik had 1 letter verkeerd geschreven en zo kwam ik bij totaal iemand anders terecht. (bijna identiek dezelfde naam). En had haar toegevoegd en een berichtje gestuurd. Dan kwam het natuurlijk uit dat dit dit meisje niet was.
We hadden dan even gebabbeld, dan weer een tijdje niets. En enkele weken geleden heb ik terug beginnen praten met haar, en had ik gevraagd om eens af te spreken, en ze was direct akkoord. We hebben nog geen liefdes sms'en ofzo. Maar toch voel ik ergens dat ik die roos wel kan geven, maar is moeilijk hoe zij daar over denkt..
Dus eigenlijk vrij toevallig leren kennen

We gaan iets gaan drinken en waarschijnlijk 's middags iets gaan eten, maar niets speciaal, dus niet op restaurant, maar bv; een broodje, of pizza.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 13:58
Verwijderd
Je hebt haar nog nooit in het echt gezien? Dan zou ik dat zelf niet doen. Komt over alsof je iets te veel verwachtingen hebt in de romantische richting. Eerste keer elkaar ontmoeten is altijd toch even afwachten hoe het in het echt gaat. Als het superleuk is en klikt, kan je het altijd nog bij een tweede date doen natuurlijk

Oh en een roos meeslepen, al is het maar naar een pizzeria, is ook wat ongemakkelijk voor haar.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 14:03
Fouco
Fouco is offline
Citaat:
Je hebt haar nog nooit in het echt gezien? Dan zou ik dat zelf niet doen. Komt over alsof je iets te veel verwachtingen hebt in de romantische richting. Eerste keer elkaar ontmoeten is altijd toch even afwachten hoe het in het echt gaat. Als het superleuk is en klikt, kan je het altijd nog bij een tweede date doen natuurlijk

Oh en een roos meeslepen, al is het maar naar een pizzeria, is ook wat ongemakkelijk voor haar.
Neen heb haar inderdaad nog nooit in het echt gezien.
En mocht ik het doen zou ik de roos geven als ik haar naar huis breng, dan moet ze er ook niet 3 a 4 uren met rondlopen.
Bedankt voor je antwoordt!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 15:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je haar nog nooit eerder ontmoet heb is een roos meenemen mogelijk iets te veel van het goede. Dat spreekt wel gelijk een hoop verwachtingen uit, terwijl jij zelf ook nog niet weet of ze echt wel zo leuk is. Bewaar zulke romantische ideeën voor latere dates
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 15:52
Fouco
Fouco is offline
Oké Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie eerste afspreekje
rietje44
20 30-05-2010 21:22
Seksualiteit Eerste Afspraakje
Ruby Blue
50 01-04-2004 12:37
Verhalen & Gedichten eerste afspraakje, binnenkort
anoniem blauw
3 16-10-2003 16:08
Liefde & Relatie Eerste afspraakje: wat moeten we doen???
Verwijderd
43 24-04-2003 16:24
Liefde & Relatie eerste afspraak
C5C5C
27 07-03-2002 17:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.