Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 18:26
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
mijn vriendinnetje heeft dit op het moment wie kan me er wat meer over vertellen (en wie heeft het misschien zelf gehad?)....

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:17
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Een acute nierbekkenontsteking wordt meestal door een uitbreiding van een blaasontsteking veroorzaakt. In een enkel geval wordt de infectie via het bloed verspreid. Symptomen zijn een plotselinge heftige pijn in de lendenen, vaak met kolieken, koorts met koude rillingen, misselijkheid en braken. Er moet vaker dan gewoonlijk worden geürineerd, wat meestal pijnlijk is. Een acute nierontsteking wordt behandeld door het gebruik van antibiotica en veel vocht.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:45
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Idd.. en et doet pijn pijn pijn..
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:09
20marianne12
20marianne12 is offline
Mijn zus heeft het ook gehad en inderdaad het doet erg veel pijn ja (volgens haar dan, maar zij is niet aanstellerig daarin dus). Het is inderdaad een omhoog ''gekropen'' blaasonsteking en is volgens mij meestal wel (makkelijk) te bahandelen met antibiotica! Nou ja wens je vriendinnetje maar beterschap
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:25
Verwijderd
Ik heb het ook gehad, pfff... echt afschuwelijk...
Had ervoor een blaasontsteking gehad, die uit zichzelf was overgegaan. Drie daagjes later lag ik met koorts op bed, deed onwijs veel pijn. Naast mijn slaapkamer is de badkamer, daar ben ik echt naar toe gekropen enkele keren.

Maar idd, als je goed je antibiotica slikt en heel veel drinkt (water/roosvicee/sinaasappelsap) verzacht dat veel. Maar beter goed van een blaasontsteking afkomen...

Beterschap voor d'r he...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking
ThunderShock
7 12-07-2010 22:56
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking en ongesteld?
I_am_anouk
59 13-01-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.